Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syke, kausi 4, OFFICIAL!!

Vierailija
01.01.2017 |

Uuden kauden jaksot ovat jo Areenassa! Joko olet korkannut ensimmäisen jakson vai seuraatko telkkarista?

Kommentit (170)

Vierailija
1/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jaksoa katottu! Hyvä ohjelma mun mielestä! Enkä kiinnitä huomiota mihinkään meneekö kaikki toimenpiteet oikein tms, vaikka hoitaja olenkin. Otan puhtaasti viihdyttävänä funktiona.

Vierailija
2/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä lukuunottamatta kaikki jaksot katsottu ja kyllä tykkään. Ennalta-arvattava, mutta monipuolisia caseja on ollut kuitenkin. Hoitajien työskentely on mielestäni parempaa kuin aiemmilla kausilla, ts. olen itsekin hoitaja, eikä enää niiin suuresti pistä silmään kaikki virheet, vaikka niitä aika paljon kuitenkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos muistutuksesta täytyy mennä katsomaan

Vierailija
4/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katsoin tänään kaikki putkeen. Ei yltänyt tämä kausi edellisen tasolle, vaikka hyvä toki olikin. Jarkkoa kaipasin ja Max/Johanna kuvion selkiytymistä vihdoin.. Mulle tämä kausi jäi kaiken kaikkiaan jotenkin liian pintapuoliseksi. Holopainen ja uus hoitsu ihan parasta 😄

Vierailija
5/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö sitä Holopaisen biohakkeria enää muissa jaksoissa?

Vierailija
6/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö sitä Holopaisen biohakkeria enää muissa jaksoissa?

Ei

Vierailija
7/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään katottu kaikki jaksot putkeen.

Vierailija
8/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katsoin jo kaikki jaksot. Johanna oli edelleen ihan yhtä ärsyttävä kuten aina ja sen miesten välissä seilaaminen myös. Iiriksen pehmeytyminen ja sen ambulanssiäijän hyväksi ystäväksi ryhtyminen niin nopeasti yllätti ja tuntui vaan oudolta, samoin se jatkuva baarissa istuskelu ja juominen. Narkin kersan antaminen Marleenalle lähinnä vain ärsytti kun se oli niin ennalta-arvattavaa ja tuli kuin automaatista (yksi lapsi kuolee, toinen tulee samantien tilalle). Holopainen oli aivan mainion häiriintynyt niin kuin aina. Marjukkaa olisi saanut näyttää enemmän kun se on niin bitch.

Tässä minun ensiaatteet 4. kaudesta.

Vierailija
9/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari jaksoa nyt katsonut. Tuntuu vielä vähän tönkölle se ettei Jarkkoa enää ole. Mutta koukuttava sarja edelleen.

Vierailija
10/170 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 jakso meneillään

Vierailija
11/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malta mennä nukkumaan kun nyt alotin nämä.

Vierailija
12/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kaikki jaksot ja ei tää mun mielestä jotenkin saavuttanut samaa syvyyttä kuin 1 ja 2 kausi. Ihan kivaa katsottavaa, mutta en pety jos ei enää jatku.

Olavin ja Lenitan keissi oli ihan että mitä helvettiä ja venytettiin mun mielestä ihan liian pitkälle. Kyllähän tuollaista tapahtuu työpaikoilla mutta sarjassa tuosta tapauksesta tehtiin vain outo ja teennäinen.

Vierailija
13/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen katsoin koko kauden ja joo, ihan kiva edelleen. Jotenkin vaan.. Jotenkin ne henkilöhahmot on vähän huonoja. Potilastapaukset on aika kekseliäitä ja monipuolisia ollakseen suomalainen sarja mutta sitten jäin ihmettelemään kun niistä eka jakson kaksosista ei sitten esim kuultu enää uudestaan mitään jne. Joo, monestihan noissa idea onkin että ovat vain yhden jakson mutta joskus vähän kömpelön kirjotuksen vuoksi tuntuu asiat jäävän pahasti kesken potilaiden kanssa ja se on oleellista koska varsinkin Marleena aina kiintyy potilaisiin niin kovasti. 

Päähenkilöiden tarinoista en juurikaan pitänyt.. Lenita oli tyhmä ja jääräpäinen ja kävi kyttäämässä Olavia missä milloinkin. Ilman Johannan tuomaa vihjettä Lenita olisi varmasti saanut tuomion. Marleenakin oli tyhmä ja jääräpäinen, oon iloinen että se sai vihdoin vauvan mutta kyllähän se kävi niinkuin elokuvissa. Ei suomessa voi vauvaansa kenellekään noin vaan antaa ja todellisessa tilanteessa sijoitusta Marleenan ja Ilmarin luo oltaisiin varmaan epäröity Marleenan riippuvuuden ja juuri menetetyn vauvan vuoksi. Johanna ei tunnu kuuluvan hoitajien porukkaan ollenkaan, käyttäytyy kuin mikäkin aspergeri (googlasin miten surevaa voi auttaa...), ei usko "ystäviensä" sanaa eikä tunnu tuntevan heitä ollenkaan. Ja ajatella että kaiken viime kaudella nähdyn jälkeen se pääty Maxin sohvalle taas. Onneks sentään ilmianto Tonin. Ja Iiris sitten.. Oon aina "inhonnu" sitä hahmoo kun kohtelee kaikkia muita tosi ilkeästi eikä ikinä joudu siitä vastuuseen vaan muut on sen tukena kuitenkin ja miehet lankee jalkoihin. Sama jatkui, pohjakosketuksena lapsen yksin kotiin unohtaminen ja tietenkin naapurikin vaan antaa tämän kerran mennä varoituksella. Ja sitten se mies, isä itsekin, vielä rakastuu siihen o.O Siis naiseen joka jäi vaan ryyppään ja jätti lapsensa kotiin yksin. Tissien voima on mahtava :D 

Ilmari on rasittava. Max oli tällä kaudella kiva, jopa mun lempihahmo. Holopainen oli edelleen kultaa ja onneks eros fitnessbarbista, ansaitsee parempaa ja normaalimpaa. 

Vierailija
14/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui että toistettiin vaan vanhoja samoja kaavoja noiden päähenkilöiden kanssa: Iiriksellä joku mies, jonka kanssa eteneminen ei ole niin yksioikoista, käyttäytyy todella kusipäisesti ja tiuskiin kaikille. Marleenalla ongelma, joka varjostaa elämää ja työtä mutta lopulta kaikki päätyy taas hyvin ja onnellisesti. Johanna: parisuhdeongelmaa Tonin kanssa ja hakeutuu jälleen Maxin tykö. Kuin kertaus ensimmäisistä kausista mutta vähän tylsempänä. Lenitan ja Olavin homma ei edennyt koko kauden aikana yhtään mihinkään, jatkuvasti vaan kerrattiin sitä syytettä ja pyörittiin sen ympärillä.

Vierailija
15/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks se Ville-hahmo sai tosi vähän ruutuaikaa, on todella creepy ja limanen tyyppi :D Sen sijaan sen vastaanoton poika sais saada enemmänkin ruutuaikaa ja oman tarinan.

Vierailija
16/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

BlackPeopleAreNotHumans kirjoitti:

Onko siinä ollut tissejä Episode 1 jälkeen? Haluun nähdä suomalaista tv tissiä!

Ei muilla ko Iinalla edes ole tissejä eikä sekään ilmeisesti aina niitä jaksa esitellä.

Vierailija
17/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Official!

Vierailija
18/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni maku koko sykkeeseen sen Johannan lääkiksen kanssa. Sanokaa nyt jatkuuko se aivan täysin vammainen päteminen ja Johannan "taitojen" korostaminen tälläkin kaudella? Johannan hahmon takia en edes haluaisi katsoa sarjaa.

Vierailija
19/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni maku koko sykkeeseen sen Johannan lääkiksen kanssa. Sanokaa nyt jatkuuko se aivan täysin vammainen päteminen ja Johannan "taitojen" korostaminen tälläkin kaudella? Johannan hahmon takia en edes haluaisi katsoa sarjaa.

Oli tosiaan ihan turha juonenkäänne. Tällä kaudella ei tullut oikeastaan millään tavalla esille se, että Johannalla olisi jotain lääkisopintoja. Ihan täyttä työviikkoakin tuntui tekevän. Parissa sivureplassa sanoi jotain että tunnisti jonkun potilaan kun oli istunut samalla luennolla hänen kanssaan ja tulot pienenee kun opiskelee.

Vierailija
20/170 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli tosiaan ihan turha juonenkäänne. Tällä kaudella ei tullut oikeastaan millään tavalla esille se, että Johannalla olisi jotain lääkisopintoja. Ihan täyttä työviikkoakin tuntui tekevän. Parissa sivureplassa sanoi jotain että tunnisti jonkun potilaan kun oli istunut samalla luennolla hänen kanssaan ja tulot pienenee kun opiskelee.

Sehän piti taukoa lääkiksestä (en tosin ole varma että miksi). Sen mieshän lupasi, että kun hän saa virallisen siirron Suomeen töihin niin Johannakin voi palata taas lääkikseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme