Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
61/322 |
15.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kertaakaan nähnyt miehellä trikoita tavarataloissa ja ostoskeskuksissa.

Katsohan ympärillesi, näitä näkyy yllättävän paljon. Jotkut miehet ovat omaksuneet naisten tavan pitää trikoita verkkareiden tavoin.

Vierailija
62/322 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävetkäää kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.

Aika erikoinen vertaus. Totta kai kaunis koru kauniissa kaula-aukossa on nätti ja setämies tiukoissa farkuissa ei. Ruma koru ruman naisen rumassa kaula-aukossa ei varmasti ole sekään nätti. Komean nuoren miehen terhakka muotovalio-kulli taasen voi olla monenkin mielestä aika kaunis, vaikka olisikin verhottuna seksikkäiden housujen sisään.

Makuasioita kuitenkin kaikki.

Ei se kulli ei oo kaunis oli sen kantaja sitten nuori tai vanha tai komea tai ruma. Kulli on ruma elin. Ja sen pullotus housuissa on oksettavaa. Sama kun kamelinvarvas naisella. Yök. Sukuelinten ei kuulu näkyä

katukuvassa... Mies voi esitellä mielummin vaikka hyviä lihaksia/hartioita/käsiä. Isot lihaksikkaat kädet on katseltavaa kamaa. Ei ruma lötkö housuissa. 

Kuinkahan monta rumaa munaa sä olet nähnyt? Tiesitkö, että identtisiä kulleja ei ole olemassakaan, eli vaikka sä olisi jakanut kiimasta persettäsi sadalle miehelle ja tutkinut jokaisen kullin, olisi otantasi hyvin pieni. Omaa kulliani on poikkeuksetta kehuttu uljaaksi, melko sileä, seisoessa kova ja terskan pinta sileä ja nahat eivät peitä terskaa. Pituutta 23 cm ja ympärys 16 cm. Jos tätäkin haukkuisit rumaksi, niin silloin voisi olla jo vaikeaa uskoa löytävänsä ainakaan suomesta komeampaa. 

satusetä ! vain pieni kulliset ilmoittaa fantsumittojaan. ison omistajat ei vauvaudu edes krijotteleen tänne!

Meinaatsä, että mun pitäisi olla naimassa kokoajan, kun mulla on tällainen uljas hevosenkulli, että en ehtisi kirjoitella tänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/322 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä kertaakaan nähnyt miehellä trikoita tavarataloissa ja ostoskeskuksissa.

Katsohan ympärillesi, näitä näkyy yllättävän paljon. Jotkut miehet ovat omaksuneet naisten tavan pitää trikoita verkkareiden tavoin.

Mikähän tähän on syynä? Paljastelunhalu?

Vierailija
64/322 |
16.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoot ei kyllä yleensä näytä erityisen hyvältä miesten päällä. Jostain syystä omaan silmääni kyllä istuu niukat housut miehillä, mutta lyhytlahkeisena kuten tiukat bokserit ja uikkarit.

Pitkälahkeiset tiukat housut kuten trikoot eivät näytä niin kivalta miehillä. Siistillä komeella miehellä etumuksen pullotus tosin näyttää aina hyvälle ja miehekkäälle. :)

Vierailija
65/322 |
19.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn usein uimassa ja käytän joko lahkeettomia uikkareita tai sellasia lyhytlahkeisia bokserimallisia. Parhaat uikkarit oikeaan uimiseen. Keskikokoinen kullini asettuu uikkareihin parhaiten yläviistoon tai suoraan ylös ja erottuu etumuksessa aika hyvin hoikan kropan ansiosta. Osa naisista kyllä katselee ja mun mielestä se on vaan mukavaa, saa katsella . :P

Vierailija
66/322 |
20.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käyn usein uimassa ja käytän joko lahkeettomia uikkareita tai sellasia lyhytlahkeisia bokserimallisia. Parhaat uikkarit oikeaan uimiseen. Keskikokoinen kullini asettuu uikkareihin parhaiten yläviistoon tai suoraan ylös ja erottuu etumuksessa aika hyvin hoikan kropan ansiosta. Osa naisista kyllä katselee ja mun mielestä se on vaan mukavaa, saa katsella . :P

Hyvännäköisellä hoikalla miehellä uimahousujen etumuksessa selvästi erottuva kalu näyttää todella seksikkäälle. Erityisesti jos sen erottaa osoittavan johonkin suuntaan. ;)

Vierailija
67/322 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trikoot ei kyllä yleensä näytä erityisen hyvältä miesten päällä. Jostain syystä omaan silmääni kyllä istuu niukat housut miehillä, mutta lyhytlahkeisena kuten tiukat bokserit ja uikkarit.

Pitkälahkeiset tiukat housut kuten trikoot eivät näytä niin kivalta miehillä. Siistillä komeella miehellä etumuksen pullotus tosin näyttää aina hyvälle ja miehekkäälle. :)

Eniten tuo on kiinni miehen kropasta. Jos on lihaksikkaat jalat, tiukka peppu ja etupuolella tarpeeksi varustusta, niin trikoot ovat hyvännäköiset niin lyhyinä kuin pitkinäkin.

Vierailija
68/322 |
24.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvännäköisellä hoikalla miehellä uimahousujen etumuksessa selvästi erottuva kalu näyttää todella seksikkäälle. Erityisesti jos sen erottaa osoittavan johonkin suuntaan. ;)

Naisiin päinhän se alkaa yleensä osoittaa, jos jöpötys iskee.

Vierailija
69/322 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin junassa, treeneistä tulossa ja tiukat trikoot jalassa. Sen verran oli täyttä, että jäin seisomaan. Suoraan vastapäätä istui pari nuorta naista, katse sopivasti lantioni korkeudella. Eivät meinanneet saada katsettaan irti etumuksestani koko junamatkan aikana. Välillä vilkaisivat toisiaan ja virnuilivat. Toisella oli puhelin kädessä ja nosti sitä sen verran ylös, että taisi ottaa kuvankin, vaikka teeskenteli lukevansa viestejä.

Eli kyllä ne naisetkin tuijottavat miehiä. Toivottavasti tytöt nautitte näkemästänne ;)

Vierailija
70/322 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet näyttää miehekkäiltä, kun etumuksessa näkyy kikkelin kohouma.

Täysin samaa mieltä. Pullotusta ei tarvitse hävetä tai peitellä.

Vierailija
71/322 |
28.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä sen verran kookas että aina farkuissa on pullotus etumuksen kohdalla. Ja kyllä naiset sitä katsoo.

Vierailija
72/322 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko pakko pitää trikoita tai jotain muita housuja, joissa se oikein korostuu? Noissa makkarankuorissa näkyy ääriviivat ja ihan kaikki, siis ihan kaikki.

Vierailija
73/322 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko pakko pitää trikoita tai jotain muita housuja, joissa se oikein korostuu? Noissa makkarankuorissa näkyy ääriviivat ja ihan kaikki, siis ihan kaikki.

Naisetkin kulkee tiukoissa trikoissa nännit pönöttäen ja joskus kamelinvarvas loistaen miehiä kiusaamassa, niin miksi miehet ei naisia saa kuisata pullotuksella, tasa-arvo kunniaan.

Vierailija
74/322 |
29.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisetkin kulkee tiukoissa trikoissa nännit pönöttäen ja joskus kamelinvarvas loistaen miehiä kiusaamassa, niin miksi miehet ei naisia saa kuisata pullotuksella, tasa-arvo kunniaan.

Naisilla kauniimpana sukupuolena se paljastelu kuuluu asiaan, mutta on se aika tuhman näköistä, jos miehet vetävät tuolla ihmisten ilmoilla tiukoissa pöksyissä munat pullottaen.

Vierailija
75/322 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmmm... Trikoot miehellä ja kunnon pullotus... Ah... Komeat pakarat kruunaavat täydellisyyden.

Vierailija
76/322 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin junassa, treeneistä tulossa ja tiukat trikoot jalassa. Sen verran oli täyttä, että jäin seisomaan. Suoraan vastapäätä istui pari nuorta naista, katse sopivasti lantioni korkeudella. Eivät meinanneet saada katsettaan irti etumuksestani koko junamatkan aikana. Välillä vilkaisivat toisiaan ja virnuilivat. Toisella oli puhelin kädessä ja nosti sitä sen verran ylös, että taisi ottaa kuvankin, vaikka teeskenteli lukevansa viestejä.

Eli kyllä ne naisetkin tuijottavat miehiä. Toivottavasti tytöt nautitte näkemästänne ;)

jjeejeee trikoita ei miehet treeneis käytä taisit olla entinen pyöräiljijä, homot tai metroxuaalit koreilee

Vierailija
77/322 |
30.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

miestuulihousuissa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jjeejeee trikoita ei miehet treeneis käytä taisit olla entinen pyöräiljijä, homot tai metroxuaalit koreilee

Ei se ole mies eikä mikään, jos ei uskalla trikoita käyttää.

Vierailija
78/322 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kauniimpana sukupuolena se paljastelu kuuluu asiaan, mutta on se aika tuhman näköistä, jos miehet vetävät tuolla ihmisten ilmoilla tiukoissa pöksyissä munat pullottaen.

Ei se paljastelu kaikkien naistenkaan kohdalla välttämättä niin hyvältä näytä. :D Ja toisaalta hyvältä se paljastelu kyllä komeiden misten osalta näyttää. :) Eli sanoisin, että sukupuolesta riippumatta kauniiden ihmistelen paljastelu ei haittaa yhtään. Löysiä läskejä harvempi innostuu katselemaan.

Vierailija
79/322 |
31.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se paljastelu kaikkien naistenkaan kohdalla välttämättä niin hyvältä näytä. :D Ja toisaalta hyvältä se paljastelu kyllä komeiden misten osalta näyttää. :) Eli sanoisin, että sukupuolesta riippumatta kauniiden ihmistelen paljastelu ei haittaa yhtään. Löysiä läskejä harvempi innostuu katselemaan.

Jaa että komeilla miehillä saa pullotus näkyä, mutta rumilla ei?

Vierailija
80/322 |
01.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän uimahallissa käydessäni säädyllisiä bokserinmallisia tiukkoja uimahousuja, mutta väriltään ne ovat vaaleansiniset

Olen huomannut että niissä kalun pullotus näkyy selvemmin kuin esim. mustissa uikkareissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä