Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
101/322 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut muutaman kerran etumusta kohottavia alushousuja trikoiden kanssa. Tuli sen verran näkyvä pullotus, että herätti kovasti naisten huomiota.

Varmasti myös homot innostuvat.

Mitä sillä on väliä? Ei ne kimppuun hyökkää. Mun mielestä heteromies voi ottaa kohteliaisuutena myös miesten katseet. Ei niistä tarvitse kiinnostunut olla.

Eiväthän naisetkaan ota kaikkien miesten katseita kohteliaisuutena. Pukeutuvat tiukkoihin, paljastaviin housuihin, ja sitten jos joku itseä miellyttävä mies katsoo, niin hyvä, mutta jos joku epämiellyttävä mies katsoo, niin valitetaan että hyi mikä pervo.

Vierailija
102/322 |
04.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut muutaman kerran etumusta kohottavia alushousuja trikoiden kanssa. Tuli sen verran näkyvä pullotus, että herätti kovasti naisten huomiota.

Mitä sillä on väliä? Ei ne kimppuun hyökkää. Mun mielestä heteromies voi ottaa kohteliaisuutena myös miesten katseet. Ei niistä tarvitse kiinnostunut olla.

Eiväthän naisetkaan ota kaikkien miesten katseita kohteliaisuutena. Pukeutuvat tiukkoihin, paljastaviin housuihin, ja sitten jos joku itseä miellyttävä mies katsoo, niin hyvä, mutta jos joku epämiellyttävä mies katsoo, niin valitetaan että hyi mikä pervo.

Se on kyllä joidenkin naisten ongelma. Toisaalta uskon, että naisilla on vähän enemmän negatiivisia lähentelykokemuksia kuin miehillä ja siitä jäänyt traumat. Homoilla harvemmin on tapana lähennellä heteromiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/322 |
05.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli kumpaa sukupuolta tahansa, niin katseisiin täytyy tottua, jos pitää tiukkoja housuja tai muita tiukkoja vaatteita. 

Se on kyllä hyvä, että miestenkin pukeutumisessa asenteet ovat muuttuneet sallivammiksi. Miehiset muodot tiukoissa housuissa ovat vain luonnollinen asia.

Vierailija
104/322 |
07.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset pitävät persettä korostavia housuja, niin ihan samalla tavalla miehet voivat pitää kullia korostavia housuja.

Vierailija
105/322 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset pitävät persettä korostavia housuja, niin ihan samalla tavalla miehet voivat pitää kullia korostavia housuja.

Olen joitakin kokeillut, mutta tuntuivat aika epämukavilta, kun vehkeet pitäisi ängetä johonkin tiukkaan pussukkaan. Joissakin malleissa on vain tilava etuosa ja ne sopii mulle paremmin.

Vierailija
106/322 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tyäsheterona lähinnä vttaa "miesten katse"

Vierailija
107/322 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedänköturpaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos jotakuta ei vituta, niin hän ei ole täyshetero? Vitutus on kiinni asenteesta ei seksuaalisesta suuntautumisesta. Montaa täysheteroa ei kiinnosta, vaikka joku katselee.

Vierailija
108/322 |
08.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vedänköturpaan kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos jotakuta ei vituta, niin hän ei ole täyshetero? Vitutus on kiinni asenteesta ei seksuaalisesta suuntautumisesta. Montaa täysheteroa ei kiinnosta, vaikka joku katselee.

Homojen katseita pelkäävät yleensä sen näköiset tyypit, jotka eivät paljon homojen katseita todellisuudessa tule keräämään.

Vierailija
109/322 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menen uimahalliin uimaan, niin tykkään käyttää tiukkoja uimahousuja, koskan uiminen on niissä huomattavasti mukavampaa kuin uimasortseissa.

Ja kyllä: meikäläisen kulli pullottaa uimahousuissa väkisinkin vaikken sitä välttämättä haluaisi erikseen esitellä. Se nyt vaan on fakta ettei miehillä on kulli ja sitä on hieman vaikea piilottaa kun käy uimassa.

Vierailija
110/322 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa kullerssoni näkyä :)

Ja sitä paitsi kyllä se on mies se kauniimpi sukupuoli. Niin ihmisissä kuin muissakin eläimissä ;)

Vierailija
111/322 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukoissa housuissa on se vaara, että niissä meinaa alkaa seisomaan. Joissain trikoissa stondis on aika vaarallinen.

Vierailija
112/322 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun menen uimahalliin uimaan, niin tykkään käyttää tiukkoja uimahousuja, koskan uiminen on niissä huomattavasti mukavampaa kuin uimasortseissa.

Ja kyllä: meikäläisen kulli pullottaa uimahousuissa väkisinkin vaikken sitä välttämättä haluaisi erikseen esitellä. Se nyt vaan on fakta ettei miehillä on kulli ja sitä on hieman vaikea piilottaa kun käy uimassa.

Eikä sitä todellakaan tarvi piilottaa. :) Miesten pullottavat etumukset on ihania ja parasta jos erottuu selkeästi.

Vierailija
113/322 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukoissa housuissa on se vaara, että niissä meinaa alkaa seisomaan. Joissain trikoissa stondis on aika vaarallinen.

Miten se stondis on vaarallinen?

Vierailija
114/322 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän näkyy metrien päähän!

Vierailija
115/322 |
09.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sitä todellakaan tarvi piilottaa. :) Miesten pullottavat etumukset on ihania ja parasta jos erottuu selkeästi.

Mikä siinä pullottavassa kullissa on niin ihanaa? Sehän on aika hölmön näköinen vehje.

Vierailija
116/322 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän näkyy metrien päähän!

Ei se vaarallista ole. :D Huvittavaa pikemminkin.

Vierailija
117/322 |
10.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä pullottavassa kullissa on niin ihanaa? Sehän on aika hölmön näköinen vehje.

Miksi sukupuolielimet kiinnostavat? Kannattaa kerrata aihepiiri ihmisen seksuaalisuus. Sun mielestä hölmön näköinen, monen muun mielestä ehkä ei.

Vierailija
118/322 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan ujostele pitää jotain trikoita. Kulli näkyy, mitä sitten? Ja sehän on vain hyvä, jos naiset pitävät näkemästään.

Vierailija
119/322 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen joitakin kokeillut, mutta tuntuivat aika epämukavilta, kun vehkeet pitäisi ängetä johonkin tiukkaan pussukkaan. Joissakin malleissa on vain tilava etuosa ja ne sopii mulle paremmin.

Trikoissahan on elastaania, joka joustaa. Sen vuoksi trikoot ovat ihonmyötäiset, mutta eivät purista. Vehje saa sen tilan, jonka se tarvitsee, kangas antaa periksi. Jos pullottava etumus ei ujostuta, niin mukavampia housuja ei olekaan.

Vierailija
120/322 |
12.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on trikoot jalassa ja näkee naisten hyviä trikoopeppuja, niin stondis tulee helposti. Hauskaa siinä sitten olla etumus räjähdyspisteessä, kun kaikki sen huomaavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä