Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
41/322 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en anna mieheni pitää college-housuja kuin kotioloissa. On sen verran hyvin varusteltu, että kalu pullottaa etumuksessa, vaikka se ei seisoisi. Istuessa pallit tekee just kuin naisen kamelinvarpaan haaroväliin.

Vierailija
42/322 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en anna mieheni pitää college-housuja kuin kotioloissa. On sen verran hyvin varusteltu, että kalu pullottaa etumuksessa, vaikka se ei seisoisi. Istuessa pallit tekee just kuin naisen kamelinvarpaan haaroväliin.

Kyllä on laitettu mies tossun alle. :D Onneksi olen homo, niin ei tarvi katella hulluja naisia. Toki mielipiteensä voi kertoa, mutta ei meillä todellakaan aleta määräilemään toisen pukeutumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/322 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on laitettu mies tossun alle. :D Onneksi olen homo, niin ei tarvi katella hulluja naisia. Toki mielipiteensä voi kertoa, mutta ei meillä todellakaan aleta määräilemään toisen pukeutumista.

Homoahan se harmittaa, kun näkyvyyttä tällä tavalla rajoitetaan 😊

Vierailija
44/322 |
09.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homoahan se harmittaa, kun näkyvyyttä tällä tavalla rajoitetaan 😊

Jos on komea tyyppi, niin allekirjoitan. ;)

Vierailija
45/322 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin pidän kollareiden alla tiukempia alushousuja. Stondiksen iskiessä päälle tai edes puoliheijarin niin on se noloa alkaa peittelemään sitä. Farkuissakin sama juttu eli tuntuu nololta jos se selvästi näkyy toisesta lahkeesta.

Vierailija
46/322 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin pidän kollareiden alla tiukempia alushousuja. Stondiksen iskiessä päälle tai edes puoliheijarin niin on se noloa alkaa peittelemään sitä. Farkuissakin sama juttu eli tuntuu nololta jos se selvästi näkyy toisesta lahkeesta.

En tiedä onko mulla joku fetissi tai lievää exhibitionismia, mutta mukavuuden vuoksi käytän aina löysiä boksereita, myös kollareiden ja muiden löysien housujen kanssa. Jos tulee jotain heijareita, niin sitten tulee. Tilanteen mukaan peittelen, jos mahdollista.

Vierailija
47/322 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin uimahallissa, kun samaa rataa uivalla 20-30 v. tosi hyvännäkösellä miehellä pullotti uikkareissa oikein kunnolla. Voisin väittää että oli täysi stondis. Kalu sojotti kaaressa kohti napaa ja vähän sivuun, kun se ui vaparia. Banaanimainen muoto erottui tiukoissa ja ilmeisen ohuissa bokserimallisissa uikkareissa tosi hyvin. Meni itsellä keskittyminen uintiin, kun ihailin tätä näkyä. :P No muutaman allasvälin jälkeen se näytti menevän ohi ja etumus pieneni tavallisemmaksi.

Vierailija
48/322 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies harrastaa juoksemista ja juoksee trikoissa. Hyvin varusteltu hänkin, joten kalu tekee selvän kohouman trikoiden etumukseen. Välillä olen miettinyt, että pitäisikö pyytää käyttämään vähän löysempiä housuja, etteivät vastaantulevat naiset tuijottaisi pullotusta, mutta sitten olen ajatellut, että lähden mieluummin lenkille mukaan. Ja saan kyllä nauttia niistä pullotuksista tarpeeksi kotioloissakin. Miestä on kiva kiusoitella ennen lenkille lähtöä, ja joskus lenkillelähtö siirtyy, kun eihän stondiksen kanssa voi ulos lähteä...

Vierailija
49/322 |
10.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies harrastaa juoksemista ja juoksee trikoissa. Hyvin varusteltu hänkin, joten kalu tekee selvän kohouman trikoiden etumukseen. Välillä olen miettinyt, että pitäisikö pyytää käyttämään vähän löysempiä housuja, etteivät vastaantulevat naiset tuijottaisi pullotusta, mutta sitten olen ajatellut, että lähden mieluummin lenkille mukaan. Ja saan kyllä nauttia niistä pullotuksista tarpeeksi kotioloissakin. Miestä on kiva kiusoitella ennen lenkille lähtöä, ja joskus lenkillelähtö siirtyy, kun eihän stondiksen kanssa voi ulos lähteä...

Mua ei voi olla ärsyttämästä naisten tällainen suhtautuminen miehiinsä. :D Mitä pahaa siinä on, jos lenkkipolulla joku sattuu näkemään miehesi etumuksen? Tuletko mustasukkaiseksi ja miksi ihmeessä? Jatkuvasti ihmiset katsovat toisten muotoja kaikkialla elämässä eikä se merkitse mitään sen suurempaa. Korkeintaan pientä iloa arjessa. Koko viestiketjun idea on osoittaa, että miehillä on penis eikä sen pitäisi olla mikään tabu. Normaalista vaatetuksesta voi erottua se tosiasia, että miehellä on penis eikä sen luulisi yllättävän ketään.

Vierailija
50/322 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tiiraileeko naiset miesten "pullotuksia" tai jalkovälejä satunnaisesti vai ihan jatkuvasti?

Ymmärrän, että jos selvästi näkyy jotain niin katse kiinnittyy sinne mutta muuten..

Vierailija
51/322 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu naiset, tasa-arvoisuuden vuoksi kamelinvarpaat esille että miehilläkin on jotain mitä vilkuilla.

Vierailija
52/322 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.

Kyllä tätimuori voit myöntää lesbouden, ei siinä ole mitään pahaa.

Katselet kaula-aukkoja ja yökit miehen pullotusta...

Vierailija
53/322 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tiiraileeko naiset miesten "pullotuksia" tai jalkovälejä satunnaisesti vai ihan jatkuvasti?

Ymmärrän, että jos selvästi näkyy jotain niin katse kiinnittyy sinne mutta muuten..

Vaikea sitä kenenkään on koko naissukupuolen puolesta vastata. Jotkut katselee enemmän, jotkut vähemmän. Riippuu varmasti aika paljon siitäkin miltä mies näyttää. Harvempaa naista kiinnostaa vilkuilla räkäposkella olevaa möhömahaa, mutta timmissä kunnossa olevan komeen ja huolitellun miehen muotoja varmaan helpommin vilkuillaan.

Itse olen sen verran kiinnittänyt huomiota, että aina kun mulla on sellaiset housut, joissa etumus on selvästi kohollaan, niin kyllä monet vilkuilee. Uimahallissa erityisesti tulee paljon katseita. Eikä se mua haittaa, imartelevaa se vaan on, että kiinnostaa katsella. :) Ehkä vaikuttaa sekin, että en varmasti ihan pahimmasta päästä ole ulkoiselta olemukseltani.

Vierailija
54/322 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.

Aika erikoinen vertaus. Totta kai kaunis koru kauniissa kaula-aukossa on nätti ja setämies tiukoissa farkuissa ei. Ruma koru ruman naisen rumassa kaula-aukossa ei varmasti ole sekään nätti. Komean nuoren miehen terhakka muotovalio-kulli taasen voi olla monenkin mielestä aika kaunis, vaikka olisikin verhottuna seksikkäiden housujen sisään.

Makuasioita kuitenkin kaikki.

Ei se kulli ei oo kaunis oli sen kantaja sitten nuori tai vanha tai komea tai ruma. Kulli on ruma elin. Ja sen pullotus housuissa on oksettavaa. Sama kun kamelinvarvas naisella. Yök. Sukuelinten ei kuulu näkyä

katukuvassa... Mies voi esitellä mielummin vaikka hyviä lihaksia/hartioita/käsiä. Isot lihaksikkaat kädet on katseltavaa kamaa. Ei ruma lötkö housuissa. 

Kuinkahan monta rumaa munaa sä olet nähnyt? Tiesitkö, että identtisiä kulleja ei ole olemassakaan, eli vaikka sä olisi jakanut kiimasta persettäsi sadalle miehelle ja tutkinut jokaisen kullin, olisi otantasi hyvin pieni. Omaa kulliani on poikkeuksetta kehuttu uljaaksi, melko sileä, seisoessa kova ja terskan pinta sileä ja nahat eivät peitä terskaa. Pituutta 23 cm ja ympärys 16 cm. Jos tätäkin haukkuisit rumaksi, niin silloin voisi olla jo vaikeaa uskoa löytävänsä ainakaan suomesta komeampaa. 

satusetä ! vain pieni kulliset ilmoittaa fantsumittojaan. ison omistajat ei vauvaudu edes krijotteleen tänne!

Vierailija
55/322 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ei voi olla ärsyttämästä naisten tällainen suhtautuminen miehiinsä. :D Mitä pahaa siinä on, jos lenkkipolulla joku sattuu näkemään miehesi etumuksen? Tuletko mustasukkaiseksi ja miksi ihmeessä? Jatkuvasti ihmiset katsovat toisten muotoja kaikkialla elämässä eikä se merkitse mitään sen suurempaa. Korkeintaan pientä iloa arjessa. Koko viestiketjun idea on osoittaa, että miehillä on penis eikä sen pitäisi olla mikään tabu. Normaalista vaatetuksesta voi erottua se tosiasia, että miehellä on penis eikä sen luulisi yllättävän ketään.

Kyllä trikoot voivat olla miehellä aika rivo näky. Pippelin koko ja muoto erottuvat selvästi, kun vehje muljahtelee tiukoissa housuissa. Housujen etumuksessa on teltta, joka erottuu selvästi, katsoi sitä edestä tai sivusta. Voi tämä olla jonkun mielestä seksikäskin näky, mutta penis on näkynä aika hallitseva. Vai haluavatko miehet, että joku katsookin sitä?

Vierailija
56/322 |
12.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä trikoot voivat olla miehellä aika rivo näky. Pippelin koko ja muoto erottuvat selvästi, kun vehje muljahtelee tiukoissa housuissa. Housujen etumuksessa on teltta, joka erottuu selvästi, katsoi sitä edestä tai sivusta. Voi tämä olla jonkun mielestä seksikäskin näky, mutta penis on näkynä aika hallitseva. Vai haluavatko miehet, että joku katsookin sitä?

Kauneus on varmaan katsojan silmässä. :) Kuten myös käytännöllisyys monen mielessä. Varsinaiset urheilutrikoot on aika kireät, eikä ainakaan mun kokemuksen mukaan kulli niissä kovin valtoimenaan heilu. Ja lepotilassa kulli ei kyllä mitään erityisen suurta telttaakaan tiukkoihin trikoisiin muodosta. Totta kai se erottuu edestä ja sivusta, koska se on penis. Pakko niitä juoksijoiden jalkovälejä ei ole tiirailla. Oletko muuten huomannut, että jopa telkkarissa näkyy näitä pullotuksia jokaisessa yleisurheilukisassa ja painissa?

En näe mitään järkeä siinä, että kullia pitäisi alkaa erikseen häivyttämään tai käyttämään lenkillä tarkoitukseen huonommin sopivia housuja, jotta joku mamma ei pahoittaisi mieltää siitä, että miehellä on sukuelimet. :D Vastaan tulevaa juoksijaa voi myös katsoa vain navan yläpuolelle. Sillä mitä navan alla lenkkipolulla näkyy, ei pitäisi olla mitään merkitystä.

Vierailija
57/322 |
13.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että on se rivoa, että miehestä huomaa, että sillä on penis. Munattomiltako miesten pitäis näyttää? On se todella rivoa, että sukupuolen tunnusmerkit ovat havaittavissa. Mustakin on todella rivoa, kun naisten tissit pullottaa paidan alla. Ja siis vielä ulkonakin pystyy takin läpi selvästi erottamaan, että tissit niillä on. Mitä isommat tissit, sitä rivompi näky.

Vierailija
58/322 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään järkeä siinä, että kullia pitäisi alkaa erikseen häivyttämään tai käyttämään lenkillä tarkoitukseen huonommin sopivia housuja, jotta joku mamma ei pahoittaisi mieltää siitä, että miehellä on sukuelimet. :D Vastaan tulevaa juoksijaa voi myös katsoa vain navan yläpuolelle. Sillä mitä navan alla lenkkipolulla näkyy, ei pitäisi olla mitään merkitystä.

No kun näitä pullotuksia näkyy nykyään paljon muuallakin kuin lenkkipolulla. Yllättävän monet miehet hyppivät trikoissa vapaa-ajallakin, esimerkiksi kaupassa. Varmaan ilmapiiri on sitten vapautunut noiden trikoiden suhteen. Sille ei kuitenkaan mitään voi, että katse osuu vahingossakin siihen pullottavaan etumukseen. Varmaan se jöpötys saa joidenkin sinkkunaisten pöksyt kastumaan, ja ehkä se on näillä miehillä tarkoituskin, mutta yleisen siveellisyyden vuoksi toivoisin, että miehet laittaisivat siihen päälle edes löysät shortsit.

Vierailija
59/322 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän koolla ole merkitystä?

Vierailija
60/322 |
14.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun näitä pullotuksia näkyy nykyään paljon muuallakin kuin lenkkipolulla. Yllättävän monet miehet hyppivät trikoissa vapaa-ajallakin, esimerkiksi kaupassa. Varmaan ilmapiiri on sitten vapautunut noiden trikoiden suhteen. Sille ei kuitenkaan mitään voi, että katse osuu vahingossakin siihen pullottavaan etumukseen. Varmaan se jöpötys saa joidenkin sinkkunaisten pöksyt kastumaan, ja ehkä se on näillä miehillä tarkoituskin, mutta yleisen siveellisyyden vuoksi toivoisin, että miehet laittaisivat siihen päälle edes löysät shortsit.

Yleisen siveellisyyden vuoksi toivoisin, että naiset lopettaisivat pukeutumisen vartalomyötäisiin vaatteisiin eivätkä korostaisi rintoja ja lantiota. Vai onko tarkoitus saada miehet katsomaan ja kiinnostumaan? Laittaisivat edes löysät kankaat verhokseen. :D Mieti nyt tuota tekstiäsi.

En ole kyllä kertaakaan nähnyt miehellä trikoita tavarataloissa ja ostoskeskuksissa. Ruokakaupassa ihmiset nyt saattavat käydä käytännöllisyyden vuoksi samalla, kun palaavat jostain urheilemasta kotiin tai esim. pyörälenkin jälkeen. Vähän kohtuutonta minusta, että olisi kiireisenä arkena pakko käydä kotona vaihtamassa vaatteet, vaikka on kulkemassa kaupan ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi