Kulli saa näkyä
Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.
En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.
Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)
Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.
Kommentit (322)
Kyllä kivannäköiset farkut ja miehinen etumus pistää silmään. Törkeästi ei saa olla esillä mut kun sopivasti pullottaa niin mikäs sen kuumempaa. Kerran pokasin miehenkin baarista kun varustus kävi ilmi löysistäkin farkuista. Enkä pettynyt :D
Hyvä ap, kannatan! T. keski-ikäinen täti
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap, kannatan! T. keski-ikäinen täti
Musta on tosi imartelevaa, kun mua vanhemmat naiset vilkuilee etumustani. Rannalla kerran yks keski-ikäinen nainen vilkuilu mua vierestä todella estottomasti, kun kuivailin itseäni. Mulla alkoi tuijotuksesta vähän pikkuveli heräilee minkä jälkeen nainen ei saanut enää silmiään lainkaan irti simmareissa pullottavasta kullista. XD Kiusottelin siinä häntä vähän aikaa kunnes aloin vaihtamaan uikkareita pois pyyhkeen alla naisen tarkkaavaisessa valvonnassa. Kun sain sortsit jalkaan niin puolistondiksen erotti vieläkin hyvin ja nainen hymyili tyytyväisenä metrin päässä. Oli aika hottia ja hauskaa ja muistelen vieläkin lämmöllä tuota. Naisen möhömahainen ukko makasin vieressä autuaan tietämättömänä vaimonsa huveista. :D
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan kulliviikko pystyyn. Some täyteen mulkkuja. Normalisoidaan penis.
Kannatetaan! Kulliviikko nimenomaan PYSTYYN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan kulliviikko pystyyn. Some täyteen mulkkuja. Normalisoidaan penis.
Kannatetaan! Kulliviikko nimenomaan PYSTYYN
Sellanen jossa profiilikuvan tilalle vaihdetaan kuva omasta jormasta juhlakunnossa? :P
Vierailija kirjoitti:
Saa ehkä näkyä joissain olosuhteissa,mutta ei tarvitse esitellä, kolmivuotiaan käytöstä!
Mitenkäs se naisellisten muotojen korostaminen? Avoimet kaula-aukot, push-upit ja vartalomyötäiset housut on naurettavia? Naisillekin kaula-aukot siveellisesti kaulaan asti kiinni ja mielellään säkki päälle? :D
Miehet vain trikoot jalkaan ja kullit ylpeästi esiin!
Salilla näin viimeksi miehen, jolla oli tiukat salitrikoot ilmeisesti ilman alkkareita. Muna näkyi ihan selvästi, mut se oli surkeen pieni. Ei yhtään kiihottanut, vähän kyllä hymyilytti, kun mies oli raameiltaan aika hyvä ja timmissä kunnossa, mut mulkku oli mikä oli. Voi olla steroidien käyttäjäkin.
Siis kyllä mä olisin kiihottunut, jos olisin nähnyt normaalin kokoisen munan tai L-kokoisen. Kyllä meitä tyttöjänkin panettaa, vaikka siveitä yritetään näytelläkin vanhojen tapojen mukaisesti.
Kulttuurijuttu.
Ootteko nähny keskiaikasia piirroksia/maalauksia? Sillon semmonen kalukukkaro oli meilläkin muotia. Semmonen, joka näyttää ihan puolikovalta stondikselta. Ja sillon naiset käytti sellasta rintojen päältä litteää korsettia, joten tissit pahemmin erottui.
Nykyään taas tissejä topataan ja muotoillaan entistä isommiksi ja pyöreämmiksi (siis pushupeilla jne. ja toki myös silareilla), kun taas miesten vaatteet pyrkii häivyttämään vehkeen muodon.
Kohta varmaan muoti muuttuu taas... :D
Vierailija kirjoitti:
Salilla näin viimeksi miehen, jolla oli tiukat salitrikoot ilmeisesti ilman alkkareita. Muna näkyi ihan selvästi, mut se oli surkeen pieni. Ei yhtään kiihottanut, vähän kyllä hymyilytti, kun mies oli raameiltaan aika hyvä ja timmissä kunnossa, mut mulkku oli mikä oli. Voi olla steroidien käyttäjäkin.
Siis kyllä mä olisin kiihottunut, jos olisin nähnyt normaalin kokoisen munan tai L-kokoisen. Kyllä meitä tyttöjänkin panettaa, vaikka siveitä yritetään näytelläkin vanhojen tapojen mukaisesti.
Mun seurassa ei ainakaan kannata näytellä siveää. Jos mä tai mun housujen kohouma näyttää haluttavalta, niin saa tulla juttelemaan. Mielellään annankin naiselle nautintoa, ja nimenomaan sellaisille jotka uskaltavat heittää siveelliset arvot romukoppaan.
Vierailija kirjoitti:
eihän se pituus ratkaise leveys paremmninkin eikä sekään mihin sillä kolkuttaa, korvien välistä se nainenki lämmitellään ja siemenet saa itämään ihan muulla kuin pituudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun seurassa ei ainakaan kannata näytellä siveää. Jos mä tai mun housujen kohouma näyttää haluttavalta, niin saa tulla juttelemaan. Mielellään annankin naiselle nautintoa, ja nimenomaan sellaisille jotka uskaltavat heittää siveelliset arvot romukoppaan.
Moni ihminen ihan sukupuolestakin riippumatta tykkää flirttailla ilman mitään aikomusta ja kiinnostusta lähteä mihinkään paneskelemaan. Hyvä pitää mielessä se, että katseleminen ja seksikkäästi pukeutuminen ei tarkoita, että olisi mitään kiinnostusta alkaa harrastamaan seksiä tässä ja nyt tai edes juuri kyseisen ihmisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Juuri tämän takia pidänkin tiukkoja ja kiiltäviä trikoita urheillessa ja vapaa-ajalla. Naiset vilkuilevat kyllä, jos miehellä on trikoot ja niissä etumus pullottaa, he vain yrittävät tehdä sen yleensä salaa. Mutta kyllä se katse sinne usein eksyy.
Jo tuo vilkuilu tuntuu mukavalta, kun naiset huomaavat pullotuksen, mutta se vasta kiihottavaa onkin, jos nainen katsoo etumusta ihan suoraan ja hymyilee. Silloin kyllä pullotus vain kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi olla mukavuuskysymys enemmän kuin mitään muuta
Mun mielestä napakat uimahousut on kyllä paljon mukavemmat kuin uimashortsit kun vehkeet ei lillu missä sattuu.
Hulluinta muuten on muoti jossa uimashortsien alla pidetään vielä speedoja jotta kalu tosiaan ei lillu missä sattuu eikä stondikset näy. Oon jossain foorumeilla lukenut et tätä tehdään just kalun peittämiseksi. En vois kuvitella epämukavempaa vaatetusta biitsille varsinkin jos ton vaatetuksen vielä kastelee vedessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.
Aika erikoinen vertaus. Totta kai kaunis koru kauniissa kaula-aukossa on nätti ja setämies tiukoissa farkuissa ei. Ruma koru ruman naisen rumassa kaula-aukossa ei varmasti ole sekään nätti. Komean nuoren miehen terhakka muotovalio-kulli taasen voi olla monenkin mielestä aika kaunis, vaikka olisikin verhottuna seksikkäiden housujen sisään.
Makuasioita kuitenkin kaikki.
Ei se kulli ei oo kaunis oli sen kantaja sitten nuori tai vanha tai komea tai ruma. Kulli on ruma elin. Ja sen pullotus housuissa on oksettavaa. Sama kun kamelinvarvas naisella. Yök. Sukuelinten ei kuulu näkyä
katukuvassa... Mies voi esitellä mielummin vaikka hyviä lihaksia/hartioita/käsiä. Isot lihaksikkaat kädet on katseltavaa kamaa. Ei ruma lötkö housuissa.
Kuinkahan monta rumaa munaa sä olet nähnyt? Tiesitkö, että identtisiä kulleja ei ole olemassakaan, eli vaikka sä olisi jakanut kiimasta persettäsi sadalle miehelle ja tutkinut jokaisen kullin, olisi otantasi hyvin pieni. Omaa kulliani on poikkeuksetta kehuttu uljaaksi, melko sileä, seisoessa kova ja terskan pinta sileä ja nahat eivät peitä terskaa. Pituutta 23 cm ja ympärys 16 cm. Jos tätäkin haukkuisit rumaksi, niin silloin voisi olla jo vaikeaa uskoa löytävänsä ainakaan suomesta komeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vain trikoot jalkaan ja kullit ylpeästi esiin!
Ja naiset, kamelinvarpaat esiin.
Aiheeseen liittyen täältä (www.aussiebum.com) voi ostaa miehisiä muotoja korostavia uikkareita ja alusvaatteita. :D Mulla on merkiltä yhdet tavalliset uikkarit ilman mitään push-up ominaisuuksia ja on laatukamaa. Valmitettu myös Ausseissa ja ilmaset toimituskulut. Toimutus kestää 1,5 viikkoa kun tulee toiselta puolelta palloa.
Vierailija kirjoitti:
Aiheeseen liittyen täältä (www.aussiebum.com) voi ostaa miehisiä muotoja korostavia uikkareita ja alusvaatteita. :D Mulla on merkiltä yhdet tavalliset uikkarit ilman mitään push-up ominaisuuksia ja on laatukamaa. Valmitettu myös Ausseissa ja ilmaset toimituskulut. Toimutus kestää 1,5 viikkoa kun tulee toiselta puolelta palloa.
Noita trikoiden alle, niin kyllä naiset tuijottavat.
Vierailija kirjoitti:
Naisten varustus on luonnollisesti esillä, miesten ei näy,ellei varta vasten halua esitellä kikkeliään,tai pidä liian kireitä housuja,mikä on paha asia sekä siittimen että kivesten verenkierrolle.
Miestenkin on nykyään sallittua pitää ihonmyötäisiä housuja. Eivät esimerkiksi urheilutrikoot ole "liian kireitä", vaan ne ovat ihonmyötäisiä ihan tarkoituksella. Jos niissä kikkeli sitten näkyy, niin se on ihan luonnollinen asia.
polonen alle 13,421 sentin pikkelit on pieniä