Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
1/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaapi olla mukavuuskysymys enemmän kuin mitään muuta

Vierailija
2/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaapi olla mukavuuskysymys enemmän kuin mitään muuta

Mun mielestä napakat uimahousut on kyllä paljon mukavemmat kuin uimashortsit kun vehkeet ei lillu missä sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten varustus on luonnollisesti esillä, miesten ei näy,ellei varta vasten halua esitellä kikkeliään,tai pidä liian kireitä housuja,mikä on paha asia sekä siittimen että kivesten verenkierrolle. Penis on hyvä ja luonnollinen uloke,mutta sitä ei pidä esitellä vieraille ja valmistautomittelle tai sellaisille jotka eivät halua nähdä toisten sukuelimiä, olivatpa ne miten näyttäviä tai kauniita tahansa

Vierailija
4/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ehkä näkyä joissain olosuhteissa,mutta ei tarvitse esitellä, kolmivuotiaan käytöstä!

Vierailija
5/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet tietääkseni käyttävät tiukkoja alushousuja, ettei kalun muodot  tai erektio näkyisi. Hölmöä minusta, koska sehän juuri on miehekästä, jos kalun muodot näkyy. =) Mukavuuden kannalta kuitenkin löysät bokserit ovat parhaat, koska vehkeet saa olla vapaana ilman puristusta ja hikoamista. Uidessa tietenkin tiukat on parhaat. Shortsit ovat raskaat ja vedenvastus älytön, ei niillä voi oikeasti uida.

Vierailija
6/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kulliviikko pystyyn. Some täyteen mulkkuja. Normalisoidaan penis.

Vierailija
7/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten varustus on luonnollisesti esillä, miesten ei näy,ellei varta vasten halua esitellä kikkeliään,tai pidä liian kireitä housuja,mikä on paha asia sekä siittimen että kivesten verenkierrolle.

Jos on pieni penis, niin eihän sitä vaatteiden läpi huomaa. Kyllä keskikokoinen vehje kuitenkin pullottaa aika hyvin verkkareiden, collegehousujen, sortsien, uikkareiden yms. housujen etumuksessa. Eli on se miestenkin varustus ihan luonnollisesti esillä.

Vierailija
8/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muna on sen mallinen, muotoinen, kokoinen, että etumus pullottaa luonnostaan esim. collareissa, niin kyllä se kerää katseita niin naisilta kuin miehiltäkin. Omakohtaista kokemusta on ja musta se on ihan luonnollista ja miehekästä. Katsotaan sitä muutenkin vastaantulevissa ihmisissä kaikkea mikä ottaa silmään ja kiinnostaa. Ja kikkelithän kiinnostaa, kuten takapuolet ja tissitkin.

Vierailija
9/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taaskaan porukka ei tiedä edes sitä, etteivät rinnat ole sukupuolielin...

Vierailija
10/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylä kyrvän kuuluu näkyä!. Kaikenmaailman muuslimit yrittää kieltää sukukalleuksien esittelyn kaapujen alle. Itse ainain esittelen ylpeydellä omaa vaikkakin keskikokoista (12cm juhlakunnossa) lemmensurvinta niin tutuille kuin tuntemattomille myös pyytämättä. Monesti vertaillaan kavereiden kanssa kaluja ja vähän otetaan tuntumaa seisokeista ja ylpeydelllä voin sanoa että piireissämme  omaan isomman kalun kuin vaikka johtajamme ja olenkin ajatelut syrjäyttää hänet sopivassa käänteessä, koska luonnon valinta suosii meitä isomman meisselin omistajia! Kuulemma mestarilla on 15cm ryhmysauava, jotenhän luonnollisestikkin sopii jo valtakunnan johtoon, kun itse koen olevani enemmänki maakuntasarjaa. Toivoisin muutenki etä isämmaan asiaa ajavat uroot puhuisivat ja esittelisivät työkalujaan herkemmin.

Vierailija
11/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taaskaan porukka ei tiedä edes sitä, etteivät rinnat ole sukupuolielin...

Rinnat ovat erogeeninen alue. Ja aivot ovat tärkein sukupuolielin.

Vierailija
12/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet näyttää miehekkäiltä, kun etumuksessa näkyy kikkelin kohouma. Uikkareista sortsit näyttää lapsellisilta. Tiukemmat uikkarit, joissa hepin voi erottaa näyttää miehekkäältä! Joku nuorempi mies ehkä pelkää, et mitä jos ottaa eteen. Mut sithän vasta miehekkäältä näyttääkin!

Vierailija
13/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.

Vierailija
14/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tissit on ihania ja nättejä. Kulli ei oo ihana eikä varsinkaan nätti. On esteettinen kysymys tämä mun mielestä. Naisena mielummin katselen hyvän näkösiä kaula-aukkoja koruineen ja pitseineen kuin jonkun setämiehen pullotusta liian tiukoissa farkuissa. Yäk. Ja olen ihan hetero nainen.

Aika erikoinen vertaus. Totta kai kaunis koru kauniissa kaula-aukossa on nätti ja setämies tiukoissa farkuissa ei. Ruma koru ruman naisen rumassa kaula-aukossa ei varmasti ole sekään nätti. Komean nuoren miehen terhakka muotovalio-kulli taasen voi olla monenkin mielestä aika kaunis, vaikka olisikin verhottuna seksikkäiden housujen sisään.

Makuasioita kuitenkin kaikki.

Vierailija
15/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen vertaus. Totta kai kaunis koru kauniissa kaula-aukossa on nätti ja setämies tiukoissa farkuissa ei. Ruma koru ruman naisen rumassa kaula-aukossa ei varmasti ole sekään nätti. Komean nuoren miehen terhakka muotovalio-kulli taasen voi olla monenkin mielestä aika kaunis, vaikka olisikin verhottuna seksikkäiden housujen sisään.

Ei se kulli ei oo kaunis oli sen kantaja sitten nuori tai vanha tai komea tai ruma. Kulli on ruma elin. Ja sen pullotus housuissa on oksettavaa. Sama kun kamelinvarvas naisella. Yök. Sukuelinten ei kuulu näkyä katukuvassa... Mies voi esitellä mielummin vaikka hyviä lihaksia/hartioita/käsiä. Isot lihaksikkaat kädet on katseltavaa kamaa. Ei ruma lötkö housuissa. 

Vierailija
16/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kulli ei oo kaunis oli sen kantaja sitten nuori tai vanha tai komea tai ruma. Kulli on ruma elin. Ja sen pullotus housuissa on oksettavaa. Sama kun kamelinvarvas naisella. Yök. Sukuelinten ei kuulu näkyä katukuvassa... Mies voi esitellä mielummin vaikka hyviä lihaksia/hartioita/käsiä. Isot lihaksikkaat kädet on katseltavaa kamaa. Ei ruma lötkö housuissa. 

Minä ainakin olen nähnyt sekä rumia, että kauniita elimiä. :) Erektiossa tietenkin useammin kauniita.

Vierailija
17/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu miehetkin vaan reippaasti leggareissa liikenteeseen tai trikoissa niissähän näkyy moni kulkevan kohta melkein kaikkialla.

Vierailija
18/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu miehetkin vaan reippaasti leggareissa liikenteeseen tai trikoissa niissähän näkyy moni kulkevan kohta melkein kaikkialla.

Aika harvalle miehelle legginsit kyllä sopii. Vähän kuin lähtisi pitkissä kalsareissa liikkeelle. Ei sen puoleen, että legginsit ilman muuta alaosaa mikään julkiselle paikalle erityisen tyylikäs asu olisi sukupuolesta riippumatta...

Tavallisissa vaatteissa sen sijaan silmää kyllä viehättää miesten etumukset erityisesti sopivissa uikkareissa. ;)

Vierailija
19/322 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näkee mallinuken tapaisia hahmoja tai miesfiguureita, joiden jalkovälissä ei ole mitään. Näyttää todella munattomalle. Miehillä nyt kuitenkin on ulkoiset sukupuolielimet, jotka vaikuttavat miehiseen ulkomuotoon. Joistakin tässäkin keskustelussa olevista kommenteista huokuu se, että penis on jonkinlainen tabu.

Itse en ainakaan pyri koskaan peittelemään miehuuttani. Se pullottaa milloin farkuissa, verkkareissa tai uikkareissa juuri niin kuin luonnostaan on ja olen sen vaikutuksesta ulkonäkööni ylpeä.

Vierailija
20/322 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etumusten pullotuksia on tullut katseltua ja on se seksikään näköstä, kun heppi erottuu uikkareissa. Joskus huomaa selvästi, että nuorella miehellä ottaa vähän eteen ja näyttää todella kuumalta, kun puolistondis näkyy uikkareissa! Joskus näin, kun porealtaasta nousseen komeen miehen uikkareissa sojotti kova kulli ihanasti ylävasempaan eikä tyyppi ollut moksiskaan. Oli ilo silmälle! Ei luonnollisia muotoja pidä hävetä, pieni heijari piristää päivää! 8)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi