Kulli saa näkyä
Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.
En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.
Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)
Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.
Kommentit (322)
Työpaikan rouvat katselivat tiimipäivänä rantasaunalla kiinnostuneina mun ohuita läpinäkyviä mustia uikkareita, joissa elin erottui hyvin koko komeudessaan. Huutelivat myös nuorta miestä heittämään löylyä naisten saunaan. No minähän tein työtä käskettyä ja annoin iloisten naisten rauhassa katselle puolikovana heilahtelevaa letkua.
En tiedä onko muutamassa vuodessa jo kulttuuri muuttunut ketjun aloituksesta. Minusta kun tuntuu, että ainakin selkeitä shortsi- ja collaripullotuksia näkee nykyään joka puolella. Välillä tunne, että oikein laitettu näkyville. Tyköistuvat uikkarit on kadonnut rannoilla melkein kokonaan. Niitä käytetään uimahallissa.