Kulli saa näkyä
Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.
En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.
Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)
Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi naiset seuraa miesten etumusta,
Joskus laittanut täytettä etumukseen.
Katseet seuraa pitkään kun pullottaa kunnollaOlen mies ja toisinaan huomannut, että naiset vilkaisevat haarojeni väliin. En mitenkään esittele, farkut on jalassa ja vehkeetkin on normikokoiset. Mutta ihmisen luonnollinen reaktio on vilkaista sukuelimiä. Yleensä se vilkaisu hyvin nopea. Se on tahaton ja lähtee selkäytimestä.
Joskus käy niin, että huomaan naisen nopean vilkaisun. Se menee yleensä niin, että ensin silmiin, sitten sekunnin murto-osassa jalkojen väliin ja sitten takaisin silmiin. (Olen ruskeasilmäinen ja komeaksi sanottu).
Muut miehet, onko kokemuksia?
On kokemusta ja olen olen huomannut. Yleensä tuo vilkuilu vaatii sellaiset housut, joissa muodostuu jonkinlainen, edes kevyt, etumuksen pullostus. Silloin ihmiset tsekkaa automaattisesti, että mikäs siellä pullottaa. :) Tosin sama refleksi on myös monilla miehillä eikä sillä ole mitään tekemistä suuntautumisen kanssa. Pullotus nyt vaan ottaa silmään ja sitä vilkaistaan. Pullotuksesta kiinnostuneet sitten vilkaisee vielä toisenkin kerran. :)
Oletko nainen? Katsotko tarkoituksellisesti vai tahattomasti?
Kerran kävi niin, että (tuntematon) nainen vilkaisi jalkojeni väliin. Hän nosti katseensa ja katsoimme toisiamme. Hän tajusi, että huomasin hänen vilkaisseen minun haaraväliäni. Hän ei väistänyt katsettani vaan hymyili. Menin hämilleni, tuntui kuin olisi ollut perhosia vatsassa. Naisen hymyllä on valtava vaikutus.
t.ed.kommenttimies
Mies olen ja kyllä on samanlaisia kokemuksia.
Nyt syksyllä ja talvella pukeudutaan taas paksummin ja saa heittää hyvästin paremmille näkymille moneksi kuukaudeksi. Keväällä sitten taas herää luonto eloon ja vaatteet kevenee. 😍 Uimahallissa voi hyvällä tuurilla jotain silmäniloa olla talven aikana...
Öööh... En tajua.
Itselläni on isohko kulli, mutta ei se kyllä missään urheilutilanteissa turpoa näyttävästi esille, vaan nahistuu ns. taistelumoodiin. Miten te oikein urheilette, että se molo on esittelykoossa koko treenin ajan? Ei treenihousuissa voi kullin koosta päätellä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Öööh... En tajua.
Itselläni on isohko kulli, mutta ei se kyllä missään urheilutilanteissa turpoa näyttävästi esille, vaan nahistuu ns. taistelumoodiin. Miten te oikein urheilette, että se molo on esittelykoossa koko treenin ajan? Ei treenihousuissa voi kullin koosta päätellä mitään.
Osa pitää munasuojia salillakin. Yllätin yhden sällin ottamassa kuppia ulos trikoista punttisalin pukkarissa.
On varmaan toki niinkin pervoja miehiä, että joku punttien nostaminen saa kullin turpoamaan. Vaikeaa kyllä ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Öööh... En tajua.
Nää on kato fantasioita.
Edelliselle ihmettelijälle tiedoksi, niin kaikki ihmiset ei ole samasta puusta. Vaikka sulla kulli ei kovin eläväinen arkisissa tilanteissa ole, niin toisilla voi olla. Kulleja on koon, muodon ja asennon puolesta todella moneen lähtöön. Uimahallissa ja yleisissä suihkussa sen todella huomaa. Toisilla tönöttää lepotilassakin melko kookas heppi puoliksi eteenpäin ja toisella roikkuu 10 cm suoraan alas. Ja yhdellä on 2 cm nahkaruttu melkein piilossa. Vaihtelua on ja paljon.
Näin se on, kuten edellinen kirjoitti. Itsellä on lepotilassakin melko selkeästi erottuva vehje.
Ihan tollaset perus blookleederin työhousut, mitkä nyt ei ole kaikkein paksuimmat (autonkuljettaja) näkyy kyllä tosi selkeästi kumpaan lahkeeseen päin osoittaa. Penispumpulla jonkin verran nykyään hauskuutellut, ihan oman nautinnon parantamiseksi, ei ainakaan piilota sitä yhtään. Erektiossa on 18 ja nyt tuon pumpun ansiosta on kokoajan ikään kuin puoliheijari mitoissa, niin...näkyyhän se. Ja kaiken lisäksi tykkään varsinkin töissä käyttää ohuita ja löysiä boksereita.
Vierailija kirjoitti:
Edelliselle ihmettelijälle tiedoksi, niin kaikki ihmiset ei ole samasta puusta. Vaikka sulla kulli ei kovin eläväinen arkisissa tilanteissa ole, niin toisilla voi olla. Kulleja on koon, muodon ja asennon puolesta todella moneen lähtöön. Uimahallissa ja yleisissä suihkussa sen todella huomaa. Toisilla tönöttää lepotilassakin melko kookas heppi puoliksi eteenpäin ja toisella roikkuu 10 cm suoraan alas. Ja yhdellä on 2 cm nahkaruttu melkein piilossa. Vaihtelua on ja paljon.
Mutta siis, miten hitossa te pärjäisitte missään "väännössä", jos fysiologianne ei puolusta sukupuolielimiänne? Sen pieneminenhän on nimenomaan kehon puolustusreaktio ulkopuolista uhkaa varten. Eli jos kalunne ei pienene urheilu- tai stressitilanteessa, niin tellä on kyllä jotain häikkää fysiologiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis, miten hitossa te pärjäisitte missään "väännössä", jos fysiologianne ei puolusta sukupuolielimiänne? Sen pieneminenhän on nimenomaan kehon puolustusreaktio ulkopuolista uhkaa varten. Eli jos kalunne ei pienene urheilu- tai stressitilanteessa, niin tellä on kyllä jotain häikkää fysiologiassa.
Mikä urheilu- tai stressitilanne se uimahallin suihku nyt on, mistä tuo lainaamasi kirjoittaja puhui?
Mie tykkeen urheilla väljissä pöksyissä, ja vielä iliman alushousuja, jotenkin kiristävät vaatteet rajottaa menoa ko rauta saa kyytiä salilla tahi painelen pitkin mettiä juoksujalkaa. Tuommonen verkkarikangas vaan tosiaan ei paljoa jätä arvailujen varaan, sen verran selkeä kullin siluetti niihin piirtyy. Varsinkin kyykkyä tehdessä näkyy selevästi, kun tatti puristuu housujen ja reiden väliin. Onhan tuota aika avoimesti porukka katellu, niin naiset kun miehetki, vuan saapa tuota tuijottaa, ei se siitä kulu.
Vierailija kirjoitti:
Mie tykkeen urheilla väljissä pöksyissä, ja vielä iliman alushousuja, jotenkin kiristävät vaatteet rajottaa menoa ko rauta saa kyytiä salilla tahi painelen pitkin mettiä juoksujalkaa. Tuommonen verkkarikangas vaan tosiaan ei paljoa jätä arvailujen varaan, sen verran selkeä kullin siluetti niihin piirtyy. Varsinkin kyykkyä tehdessä näkyy selevästi, kun tatti puristuu housujen ja reiden väliin. Onhan tuota aika avoimesti porukka katellu, niin naiset kun miehetki, vuan saapa tuota tuijottaa, ei se siitä kulu.
Olipa mainospuhe. Mahtuisikohan tällainen 50 plussa rouvasihminen sekaan?
Täällä kanta-hämeessä tulee käytyä säännöllisesti eräässä uimahallissa lapsien kanssa ja siellä käy usein myös eräs pariskunta pienten lasten kanssa. Tällä miehellä on kyllä todella täyden näköiset uikkarit ja varsinkin kun nousee altaasta, erottuu sen koko ja näkö tosi upeasti. Ei kiinnosta muuten katsella, mutta hänen kohdallaan on joku poikkeus. Eikä johdu ainoastaan yksistä uikkareista, olen nähnyt toisetkin hänen jalassaan. Hänen vaimonsa on todella siro ja pienikokoinen ja jotenkin se ajatus kiehtoo minua, että hän saa ainakin jotain suurta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet vain trikoot jalkaan ja kullit ylpeästi esiin!
rikoo on riskillä ruma, sanoo lauluntekijä
N39 kirjoitti:
Täällä kanta-hämeessä tulee käytyä säännöllisesti eräässä uimahallissa lapsien kanssa ja siellä käy usein myös eräs pariskunta pienten lasten kanssa. Tällä miehellä on kyllä todella täyden näköiset uikkarit ja varsinkin kun nousee altaasta, erottuu sen koko ja näkö tosi upeasti. Ei kiinnosta muuten katsella, mutta hänen kohdallaan on joku poikkeus. Eikä johdu ainoastaan yksistä uikkareista, olen nähnyt toisetkin hänen jalassaan. Hänen vaimonsa on todella siro ja pienikokoinen ja jotenkin se ajatus kiehtoo minua, että hän saa ainakin jotain suurta.
Hmm..Hämeenlinnassa olen pistänyt samanlaisen asian merkille eräällä noin 35v isukilla.
Pidän usein tiukkoja farkkuja ja muitakin tiukkoja housuja ja annan muotojen erottua lahkeessa. Kyllä naiset tykkäävät katsella. Jotkut joskus jopa kehuvat hauskasti itse asiaa kiertäen, että sullahan on kivat uudet housut. :)
Jos mies kävlee vastaa harmaissa collagehousuissa ja etumus näkyy eihän sitä voi olla vilkaisematta. Onko muut samaa mieltä ?
N29
Uimahalleissa kulli pienenee huomattavasti tavallisesta lepo-pituudesta, joten ei ole kovin kiva esitellä katkarapua uimahousuissa, siksi käytän uimashortseja.
-M34
Käyttäjä008 kirjoitti:
Uimahalleissa kulli pienenee huomattavasti tavallisesta lepo-pituudesta, joten ei ole kovin kiva esitellä katkarapua uimahousuissa, siksi käytän uimashortseja.
-M34
Uimakoulussa siis
Aika kontrolloiva mustis olet. Miten itse suhtautuisit siihen, että miehesi pyytäisi sinua pukeutumaan vähemmän näyttävästi, etteivät illanvietoissa muut miehet toijottaisi?