Kulli saa näkyä
Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.
En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.
Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)
Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.
Kommentit (322)
Käyttäjä008 kirjoitti:
Uimahalleissa kulli pienenee huomattavasti tavallisesta lepo-pituudesta, joten ei ole kovin kiva esitellä katkarapua uimahousuissa, siksi käytän uimashortseja.
-M34
Käytät mustia uikkareita, niin eihän niistä mitkään muodot edes paista. Normaali pieni etumus ei juuri katseita kerää. Silloin jonkun katse voi kääntyä, jos sulla on vaaleat uikkarit ja selkeästi iso etumus.
Ehdottomasti kannattaa esitellä varustusta mahdollisimman yksityiskohtaisesti.
Going commando, eli ilman alkkareita ainakin keväästä syksyyn. Ja kesällähän on mukavaa kun lyhyiden farkkusortsien lahkeesta moikkaa veikeästi puolijäykkä kikuli. Jotkut tykkää, jotkut ei. Jotkut näyttää, jotkut ei. Sellaista se elämä
Kommandona kirjoitti:
Going commando, eli ilman alkkareita ainakin keväästä syksyyn. Ja kesällähän on mukavaa kun lyhyiden farkkusortsien lahkeesta moikkaa veikeästi puolijäykkä kikuli. Jotkut tykkää, jotkut ei. Jotkut näyttää, jotkut ei. Sellaista se elämä
Tämä! Kommandona sortseissa menen minäkin, kun on ne housut on jotain pehmeää kangasta. Mukavaa ja viileää. Jos kovempaa kangasti, niin pakko laittaa mukavuuden takia jotkin alushousut.
Varustusta kannattaa esitellä. Varsinkin jos kyseessä normia isokokoisempi ja paksumpi.
Ei tarvitse epäillä sitten sitä mahdollisuutta että heteroltakin näyttävä mies tulee kysymään
saako tuota peliäsi imaista. Kysyntää tulee vilauttamalla.
Minusta erottuva elin vaatteiden alla on ok. Annan kalun muotojen näkyä tiukassa farkun lahkeessa. Uimarannalla käytän ohuita läpinäkyviä tiukkoja boksereita. Tykkään kiinnostuneista katseista ja hyväksyvistä hymyistä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta erottuva elin vaatteiden alla on ok. Annan kalun muotojen näkyä tiukassa farkun lahkeessa. Uimarannalla käytän ohuita läpinäkyviä tiukkoja boksereita. Tykkään kiinnostuneista katseista ja hyväksyvistä hymyistä.
Saattavatko ne hymyt olla vaivaantuneita ja ehkä jopa sääliviäkin?
Minulla oli väljät kesähousut ja housunhalko unohtui auki. Alla oli bokserit, joissa myös väljät housut. Sitten Lidlin kassajonossa huomasin, että mullahan on mulkun nokka 2 senttiä ulkona. Haittaako se?
Ehkä hieman provosoivaa pukeutumista. Mutta lienee kesällä ihan ok.
Se on täysin ok jos vaatteiden läpi erottuu
Just ton takia en mene uimarannoille tai muihin paikkoihin kun se näkyy housujen läpi.Saan tollasesta paniikin kun tiedän et näkyy ja joku katsoo.
Vierailija kirjoitti:
Just ton takia en mene uimarannoille tai muihin paikkoihin kun se näkyy housujen läpi.Saan tollasesta paniikin kun tiedän et näkyy ja joku katsoo.
Miksi sitä pitää panikoida? Anna katsoa ja ota imarteluna, että saat kiinnostusta osaksesi.
Itse odotan ainakin pitkiä katseita, hymyä, aiheeseen liittyvää keskustelua, puolihuolimatonta kosketusta, rohkeaa hyväilyä, sivummalle siirtymistä, ahnaita otteita, kiihkeää suuta. Kevät on miltei nurkan takana.
Pitäisi saada kalukukkarot muotiin uudelleen vuosisatojen jälkeen. Kauniisti koristellut kalukukkarot herättäisivät huomiota. Niitä voisi antaa lahjoiksikin. Kunpa Pariisi tai Lontoo ta New York muodinluojineen huomaisivat tämän tarpeen.
Itse laitoin kerran nuorena miehenä lenkkimakkaran sivuttain uimahousuihini. Keräsin paljon katseita, varsinkin naisilta ja tytöiltä. Tosin monet tirskuivat.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli väljät kesähousut ja housunhalko unohtui auki. Alla oli bokserit, joissa myös väljät housut. Sitten Lidlin kassajonossa huomasin, että mullahan on mulkun nokka 2 senttiä ulkona. Haittaako se?
Tuskin haittasi. Suosiosi varmaan nousi.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitoin kerran nuorena miehenä lenkkimakkaran sivuttain uimahousuihini. Keräsin paljon katseita, varsinkin naisilta ja tytöiltä. Tosin monet tirskuivat.
Paljon kivempaa, kun ei tarvi sulloa mitään naurettavia täytteitä, vaan kokoa ja itsevarmuutta riittää omasta takaa. Tirskujat ja pahastujat saa tukehtua itseensä ihan rauhassa 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon kivempaa, kun ei tarvi sulloa mitään naurettavia täytteitä, vaan kokoa ja itsevarmuutta riittää omasta takaa. Tirskujat ja pahastujat saa tukehtua itseensä ihan rauhassa 😄
Kyllä sunkin kulli kutistuu kylmässä vedessä. Ei ole gullis silloin 25 senttisen makkaran veroinen.
Vierailija kirjoitti:
Se on täysin ok jos vaatteiden läpi erottuu
Tämä on ihan ok. Jos vähän collagehousuissa näkyy.
Kuules, tän sun kutsuman ruman letkun avulla sutkin on pantu tähän maailmaan🙄