Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
301/322 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelliselle ihmettelijälle tiedoksi, niin kaikki ihmiset ei ole samasta puusta. Vaikka sulla kulli ei kovin eläväinen arkisissa tilanteissa ole, niin toisilla voi olla. Kulleja on koon, muodon ja asennon puolesta todella moneen lähtöön. Uimahallissa ja yleisissä suihkussa sen todella huomaa. Toisilla tönöttää lepotilassakin melko kookas heppi puoliksi eteenpäin ja toisella roikkuu 10 cm suoraan alas. Ja yhdellä on 2 cm nahkaruttu melkein piilossa. Vaihtelua on ja paljon.

Mutta siis, miten hitossa te pärjäisitte missään "väännössä", jos fysiologianne ei puolusta sukupuolielimiänne? Sen pieneminenhän on nimenomaan kehon puolustusreaktio ulkopuolista uhkaa varten. Eli jos kalunne ei pienene urheilu- tai stressitilanteessa, niin tellä on kyllä jotain häikkää fysiologiassa.

Ei näillä palstajampoilla pienene muut kuin aivot, jotka on jo lähtökohtaisesti pienet. Lisäksi pitää ottaa huomioon, että isolle osalle jampoista on aivojen koosta johtuvasti vaikea erottaa totta ja fantasiaa.

Vierailija
302/322 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän ne vasta rintojaan ja nännejään esitteleekin milloin missäkin. 

Kullin pullotus vertautuu naisten kamelinvarpaaseen - ei rintoihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/322 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töhri nenäsi nokeen ja varmasti saat liikkuessasi yhtä "kiinnostuneita" katseita.

Vierailija
304/322 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitoin kerran nuorena miehenä lenkkimakkaran sivuttain uimahousuihini. Keräsin paljon katseita, varsinkin naisilta ja tytöiltä. Tosin monet tirskuivat.

Nälkäisillä nuorilla heräsi ruokahalu

Vierailija
305/322 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä vanhemmat naiset katsoo tosi kiihottavasti! Oikein unohtuvat "tarkastelemaan" kalun pullotusta jos collarit sattuu päälle.Paras on muuan naapurin mummo joka kallistaa vielä päätään ja tutkii! 😋

Vierailija
306/322 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ne vasta rintojaan ja nännejään esitteleekin milloin missäkin. 

Kullin pullotus vertautuu naisten kamelinvarpaaseen - ei rintoihin. 

Jos käyt vaikka kaupoilla niin näetkö muka koko ajan paidattomia miehiä?? Kumma kun minä en näe.

Vierailija
307/322 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töhri nenäsi nokeen ja varmasti saat liikkuessasi yhtä "kiinnostuneita" katseita.

Tunne tuskasi, kun kukaan ei katsele sillä silmällä.

Vierailija
308/322 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha

Vierailija
309/322 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei mua kiinnosta esitellä paikkojani, vaikka ihan kunnossa ne ovatkin. Mikä tarve naisilla on esitellä? Onko itsetunto niin huono että halutaan alutuiseen kehuja ja hyväksyntää?

Vierailija
310/322 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole niin säälittävä että esitteelisin itseäni.

Vierailija
311/322 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei..jos tissit ei kuulu tähän sarjaan, niin kamelinvarvas kuuluu!!  ...se kyllä kerää katseita :D

Vierailija
312/322 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuorempana hetken afroamerikkalainen korispelaaja poikkiksena ja kalun muoto vaatteiden alla lepotilassa reiden päällä keräsi todella paljon katseita esim. kaupassa ja kadulla. Mua se vaan huvitti miten ihmiset katselee, niin naiset kuin miehet. Minkäs toinen kullilleen voi ja eipä se sitä piiloon saanut mitenkään. Ei onneksi ollut niitä miehiä, jotka oikein esittelevät vaan hyvin hillitty kaveri ja herrasmies. Suhde olisi jatkunut, meillä oli kivaa yhdessä ja seksikin alkoi sujua alun kommelluksien jälkeen, mutta pelaajasoppari päättyi ja hän päätti palata Jenkkeihin.

Vierailija
313/322 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienotunteiset naiset eivät tuijota toisen haaroväliin, eivätkä voi siten loukkaantuakaan.

Vierailija
314/322 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kullin tulee näkyä, onneksi tulee kesä ja kevyempi vaatetus

Jahve

Vierailija
315/322 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt kullin ja munien päällä 3d-tulostimella tekemääni laajennusosaa alushousuissa. Näyttää päällyshousujen kanssa mahtavallta varustukselta ja aina saan takuuvarmaa huomiota. Tansseissa varsinkin. Ja ihan hommiinkin tuon "proteesin" ansiosta olen päässyt. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
316/322 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt kullin ja munien päällä 3d-tulostimella tekemääni laajennusosaa alushousuissa. Näyttää päällyshousujen kanssa mahtavallta varustukselta ja aina saan takuuvarmaa huomiota. Tansseissa varsinkin. Ja ihan hommiinkin tuon "proteesin" ansiosta olen päässyt. Suosittelen lämpimästi.

😂

Vierailija
317/322 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisten katkeruus ilmenee aika usein tällaisina ulostuloina.

Vierailija
318/322 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan paras näky ku parikymppinen jäpykkä puolistondiksen kans kalsareissa tai uimahousuissa on. Monissa collareissakin näkyy aika hyvin on jätkä on jännittyneessä tilassa. 

Vierailija
319/322 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kun pyörii kotona tiukoissa trikoissa muna pullotaen en voi muuta kun tuijotella. Hänellä on kuitenkin keskivertoa suurempi muna jota kyllä kelpaa esitellä. Mirka 27.

Vierailija
320/322 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se ei vaan näy mitenkään muuten kuin aivan  ilman  pikkareita vaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän