Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kulli saa näkyä

Vierailija
01.01.2017 |

Naisille on yleistä, että pukeudutaan paljastavasti ja esitellään vihjailevasti rintoja, mutta miesten suhteen tuntuu, että mennään täysin vastakkaiseen suuntaan. Uikkareiden sijaan käytetään isoja shortseja ja muutenkin kullin olemassaoloa piilotellaan aina kun mahdollista. Ihan kuin kullin olemassaolo olisi joku tabu. Mutta miksi pitäisi? Mun mielestä kulli saa muotona näkyä luonnollisesti vaatteiden läpi ihan niin kuin naisten rinnatkin. Ei sitä tarvi peitellä.

En tietenkään tarkoita, että kullia varta vasten pitäisi esitellä. Ei sellaista varmaan monikaan halua katsella.

Olen ainakin itse ymmärtänyt, että moni nainen (ja osa miehistäkin) tykkää katsella vähäpukeisia miehiä. Itse kuulun siihen kategoriaan, että tykkään myös antaa katsottavaa ja se tuntuu myös monia kiinnostavan. Varmaan asiaan toki vaikuttaa sekin, että olen hoikka ja muutenkin kohtuullisen katseenkestävä. Ainakin rannalla ja uimahalleissa huomaan paljon kiinnostuineta katseita, kun tykkään käyttää tavallisia uikkareita, joissa kalun muoto erottuu hyvin. Kesäisin käytän shortseja ilman boksereita ja vapaasti liikkuva etumus tuntuu olevan monelle kiinnostavaa katseltavaa. :)

Musta on jotenkin säälittävää, että hyvän kropan ja ison kullin omaavat pari-kolmekymppiset piilottelee avujaan. Mun mielestä kullien pullotukset saa näkyä housuista luonnollisesti ihan niin kuin naisten rintavarustuksetkin.

Kommentit (322)

Vierailija
221/322 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa uimahallissa käyttää muita housuja kuin speedoja tai normaaleja uimahousuja. Kyllä kieltämättä ujostuttaa välillä kävellä altaalle kun kulli paistaa läpi vaaleansinisistä jammereistani varsinkin jos paljon porukkaa porealtaassa. Kuinka usein katsotte naiset miesten etumuksia?

Ei sitä tarvi ujostella, miehekkään näköistä.

On varmasti mutta monen ihmisen huomio kerralla kulliin tekee tilanteesta vähän jännittävän ja ahdistavan :D. Se on siis aivan eri asia hyvän porukan kesken paljussa kun 2 naista silmäilee uikkareiden läpi paistavaa puoliseisokkia kuin se että uimahallissa iso porukka

Käytän aina uimahallissa speedoja, koska ne on parhaat uimiseen. Komeasti kulli niissä pullistelee, mutta turha sitä on ujostella. Näyttää se joitakin kiinnostavan ja hyvä niin. :)

Pahus kun oon niin sokee hallissa ilman laseja että en näe jos/kun naiset tarkkailee mua :( 

Vierailija
222/322 |
09.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa uimahallissa käyttää muita housuja kuin speedoja tai normaaleja uimahousuja. Kyllä kieltämättä ujostuttaa välillä kävellä altaalle kun kulli paistaa läpi vaaleansinisistä jammereistani varsinkin jos paljon porukkaa porealtaassa. Kuinka usein katsotte naiset miesten etumuksia?

On varmasti mutta monen ihmisen huomio kerralla kulliin tekee tilanteesta vähän jännittävän ja ahdistavan :D. Se on siis aivan eri asia hyvän porukan kesken paljussa kun 2 naista silmäilee uikkareiden läpi paistavaa puoliseisokkia kuin se että uimahallissa iso porukka

Käytän aina uimahallissa speedoja, koska ne on parhaat uimiseen. Komeasti kulli niissä pullistelee, mutta turha sitä on ujostella. Näyttää se joitakin kiinnostavan ja hyvä niin. :)

Pahus kun oon niin sokee hallissa ilman laseja että en näe jos/kun naiset tarkkailee mua :( 

Hanki uimalasit vahvuuksilla 8-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/322 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
224/322 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaapa long bulge underwear. Tuollaiset voisi tulla muotiin ja vaikka myös uikkareiksi. ;)

Vierailija
225/322 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis monta ihmistä tuijottaa yhtä aikaa sun etumusta uimahallissa? :o Ettei nyt olisi vähän omassa päässä tuo juttu.

Vierailija
226/322 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis monta ihmistä tuijottaa yhtä aikaa sun etumusta uimahallissa? :o Ettei nyt olisi vähän omassa päässä tuo juttu.

kyllä ja varsinki pukkarissakin huomaa kun jätkät kattoo kullia

Vierailija
227/322 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että kullit kiinnostaa ja niitä vilkuillaan. Ihan luonnollista, eikä siitä tarvi välittää. Epäkohteliasta kuitenkin tuijottelemaan jäädä.

Vierailija
228/322 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se totta, että kullit kiinnostaa ja niitä vilkuillaan. Ihan luonnollista, eikä siitä tarvi välittää. Epäkohteliasta kuitenkin tuijottelemaan jäädä.

Kiinnostaa? Ei mulla kyllä koskaan ole kiinnostanu heteromiehenä kulleja kattella.. Mielummin alastomia naisia. Jos kulleja haluaa katsella ei mahda täysin naisten perään olla

Vierailija
229/322 |
16.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa? Ei mulla kyllä koskaan ole kiinnostanu heteromiehenä kulleja kattella.. Mielummin alastomia naisia. Jos kulleja haluaa katsella ei mahda täysin naisten perään olla

Niinpä kuule, jos yhtään seuraisit missä ihmistet silmät vaeltaa. Ihmiset on uteliaita, vaikka ei mitään seksuaalista kiinnostusta olisikaan. Miehetkin vertailee.

Vierailija
230/322 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kulli herkästi paistaa verkkareista läpi

Vierailija
231/322 |
14.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kulli herkästi paistaa verkkareista läpi

Mulla tiukat 2xu treenitrikoot. Ei jätä kyllä mitään arvailun varaan.

Vierailija
232/322 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa näkyä ja kyllä niitä uimahallissa aina väkisin silmäilee

Vierailija
233/322 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa näkyä ja kyllä niitä uimahallissa aina väkisin silmäilee

Mun vaaleansinisissä uikkareissa paistaa kullin muodot hyvin läpi ja todellakin huomaa, että moni katselee. ;)

Vierailija
234/322 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla uikkarit missä pitsiverkkoa etumus. Naiset ja miehet tykkää.

Vierailija
235/322 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla uikkarit missä pitsiverkkoa etumus. Naiset ja miehet tykkää.

Hmmm...

Vierailija
236/322 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko nainen katselee salaa mutta ei myönnä katsovansa.. aika moni :D monta kertaa huomannut ihan suoraankin kun kaveri joka on nainen katseli pulleaa etumustani kun keittelin hälle kahvia eikä millään myöntänyt :D

Vierailija
237/322 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moniko nainen katselee salaa mutta ei myönnä katsovansa.. aika moni :D monta kertaa huomannut ihan suoraankin kun kaveri joka on nainen katseli pulleaa etumustani kun keittelin hälle kahvia eikä millään myöntänyt :D

Naispuolisen työkaverin saa usein kiinni etumuksen vilkuilusta. Tietenkään en asiaa mitenkään viitsi ottaa esiin, katselkoon rauhassa. :)

Vierailija
238/322 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn työpaikan salilla ja siellä käy myös muutama naispuolinen työkaveri. Trikoot jalassa kaikilla, myös minulla. Välillä huomaan naisten vilkuilevan salaa etumustani. Joskus tuosta vilkuilusta tulee sellainen puoliseisokki, jolloin etumus pullottaa entistä enemmän. Hieman siinä meinaa punastua.

Vierailija
239/322 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nainen tarttuu kiinni housuissa jöpöttävään kulliin, on ihan parasta. Myös etumuksen pullotuksen silmäily ja kommentointi on kiihottavaa. Huomion antaminen kullille saa aikaan teräksenkovan erektion!

Vierailija
240/322 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex bf leikkasi aina Speedoista sen sisävuoren edestä pois.... Hyvin loisti vehkeet läpi sen jälkeen :)