*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Se on tietysti oma valintasi, että haluat olla ohjailtavissa, vaikka kaiken alkuperä on selvittämättä. Tuota alkuperää pidän siksi tärkeänä selvittää, ettei tällaiset kyvyt osoittautuisi paremminkin (suku)kiroukseksi kuin lahjaksi. Miksi ihmisen pitäisi tietää tulevia ja saada näkyjä tai viestejä henkimaailmasta; mitä erinomaista siinä on? Ja se, että tietää/näkee jotakin toisesta ihmisestä, ei ole mielestäni lainkaan mieluista. Ilmeisesti se sinua kuitenkin kiinnostaa/kiehtoo. Yllättävää sekin, että koet tällaisen toiminnan auttamiseksi.
Montako lasta tulen saamaan? Minkälaiset tunteet on tummalla miehellä minua kohtaan?
jos kerrot monta lasta tulee kukin saamaan ja kuvailet enimmäkeen parilla lauseella tätä hetkeä, mielestäni et millään muotoa auta ihmisiä! missäs on " näyt" tulevaisuudesta?? *ihmettelee*
jos näet tulevaisuuteen kunkin ihmisen kohdalla, miksi et sitä myös heille valaise? vetoat siihen " ettet näe" tai jos vaikka näet niin " et halua/et katso sitä tarpeelliseksi" kertoa? mikä mielestäsi on oleellisinta " näkemisessä" ? olisi kiva tietää?
Ehtisitkö katsoa vielä minulle?
Selviämmekö taloudellisesta ahdingostamme?
Mikä oikeaa jalkaani vaivaa?
Kiitos todella paljon!
Meillä on mieheni kanssa hyvä suhde, vaikka tietysti ihan normaaleja riitoja silloin tällöin. Lapsikin meillä on. Näetkö kestääkö suhteemme? Näetkö meidät tulevaisuudessa yhdessä? Olemme olleet kymmenisen vuotta yhdessä. Asumme eri osoitteissa, mutta lähekkäin.
Onko raha-asioihin tulossaparannusta? Entä työasioihin? Kiitos, jos jaksat vastata
juuri syöpä. Näetkö hänestä tai hänen perheestään jtn? Vaikuttaako tämä sairaus MEIDÄN perheeseemme jotenkin?
568 kysyy;
Kiitos vastauksestasi, jäi askarruttamaan mikä mahtaa olla syy miksi et saa yhteyttä isääni? tekeekö hän kuolemaa?
kolmatta lasta on toivottu kauan - ihana jos tuo toive todella toteutuisi ja pian :o)
mitä näet elämääni? onko jotain muutoksia tulossa esim. vuoden sisällä? näetkö mikä on minun työalani, itse sitä vielä vähän mietin? näetkö perhettä? monta lasta? tyttöjä vai poikia? kiitos jos jaksat vielä!
T. marissa
näetkö jotain rahatilanteesta, parantuuko se joskus? mitä näet nuorimman lapseni terveydestä? kiitos!
T: Janna
Lukekaa tämä ketju:
Pitkän harkinnan jälkeen...! ÄÄNESTYS
(ja vain sinne annetaan äänet, EI TÄNNE !!!)
Hei!
Olen kolmekymppinen nainen Etelä-Suomesta. Kuulin juuri, että minulle läheinen ihminen on vakavasti sairas. Miten hänen käy? Miten minun ja mieheni urakehitys edistyy? Lisää lapsia olisi haaveissa, mitä näet? Kiitos paljon!
Voitko yrittää uudelleen? On niin epätoivoinen ja ahdistunut olo.
Kiitos!
Jos et näe niin onko se myös silloin kun et halua kertoa asianomaiselle jotain? Ja mitä et kerro jne.
Itse kuulisin myös vakaviakin asioita mielelläni.
Kiitos kun jaksat olla meidän apuna ja tukena!
Anni
Hei!
Näetkö miten käy parisuhteemme? Elän jatkuvassa epävarmuudessa, tulevaisuus toisaalta pelottaa, toisaalta luotan.
Saanko lisää lapsia, kuinka monta? Minulla on nyt yksi ilapsi.
Saanko vakituisen työpaikan? Työsuhteessani on ollut ongelmia.
Olen kiitollinen jos viitsit vastata!
Löysin tämän ihan sattumalta ja lueskelin muutamia kysymyksiä. Tässä tulevat omani: Saammeko vielä lapsen? Pääsenkö eroon muutamasta asiasta joista haluan eroon?? Miksi oloni on toisinaan kuten tänäänkin jotenkin todella tuskaisa ja ahdistunut? Mikä auttaisi mielenrauhan takaisin saamiseksi? Muutoin olen elämääni tyytyväinen. Minua rakastetaan ja rakastan itse monia ihmisiä ja eläimiä ympärilläni.
Oletko varma, ettet ole jo raskaana?
En näe kunnolla risteyskohtaa. Mutta se minne menisit ei ehkä olekkaan se oikea. Sinun on vielä mietittävä hetki, ennen kuin teet varman päätösken asiasta!
KATJA
Sairaudet ovat varjostaneet elämääsi, mutta olet osannut silti nauttia elämästä.
Näen vahvan naisen, jonka on saatava olla koko ajan oikeassa ja johtajan asemassa, mutta sisälläsi olet kaikkea muuta. Tämä on tapasi peittää sisinpäsi. Älä ole liian ankara itsellesi, hellitä vähän! Sinun ei odoteta olevan koko ajan oikeassa.
Sain uuden näyn juuri hetki sitten... Näen sinulle kolme lasta! Eli kaksi vielä lisää, nykyisen miehen kanssa. Niinhän te toivoittekin?!
598. Sari
Näen luvut 3 ja 4. Onko teillä jo kolme? Tulossa olisi sitten neljäs =)
600.
En näe tällä hetkellä muuttoa teille. Enkä myöskään lapsia. Oletteko kauankin tapailleet, kun on tunne että tämä olisi uusi ihastus.
ANNI
Olen pahoillani, mutta en pääse yhteyteen poikasi kanssa. Lähetän hänelle paljon voimia ja tukeni, hänen enkelinsä kautta!
MARITTA
Olet vaalea, kuten siskosi. Olette hyvinkin läheisiä. Kärsit tosiaan selkävaivoista, joihin hetkellisesti tuo apua hieronta. Lapsiisi en saa yhteyttä.
Olet lämminsydäminen ihminen ja mielelläsi muiden apuna, kun sitä tarvitaan.
603.
En näe vielä vähään aikaan kolmatta lasta, neljäskin taitaapi olla tulossa =)
587.
Saan tunteen tytöstä.
605. Tietenkin vastaan! =) Vastaan kaikille, vaikka en näkisikään.
Näen teidät asumassa metsän läheisyydessä, omakotitalossa. Lapsia on kaikenkaikkiaan kolme.
*Elli*
Joskus on parempi, ettei tätä osaa... Minullekin tämä on vielä uutta. Syy siis siihen miksi täällä kirjoittelen onkin saada taitoni vahvemmaksi ja ehkä joskus otan kasvotusten vastaan ihmisiä.
En nyt pysty saamaan yhteyttä työelämääsi. Mutta tunnen muutosta ilmassa!
608.
Olet tällä hetkellä eksyksissä itsesi kanssa. Et tiedä paikkaasi mihin haluaisit asettua. Tunnut hiukan vihaiselta... Miksi?
608.
En saa sinuun yhteyttä.
609.
En pysty näkemään häntä, koska sinä olet kysyjä etkä ole häneen yhteydessä. Pahoittelen.
Tyttäresi on tällä hetkellä onnelinen ja kaipaa sinun tukea. Hän aistii, että sinulla on epäilyksesi suhteesta.
610.
En näe sinulle muuttoa.
611. annesuvi
En näe sinulle tällä hetkellä.
612.
Näen viisi lasta, mutta onko sinulla ollut keskenmenoja? Näen kuitenkin nykyisen lisäksi toisen lapsen. Eli olisiko kolme keskenmenoa takana? Voimia!
566.
Sain tunteen kahdesta tytöstä ja yhdestä pojasta! ;)
Näin silloin, sen hetkisen tilanteen =)
[b]SAANA[/b]
Olen TODELLA pahoillani kirjoituksesta!! Ei ollut missään vaiheessa tarkoitus säikäyttää sinua tuolla tekstillä. Se oli tosiaankin huomautus yleisesti.
615. Elli-Ilona
Näen luvut kaksi ja neljän. Teillä on siis kasi ja saatte toiset vielä lisää =)
Mieheesi en saa nyt yhteyttä... tuntuu kiireiseltä ;)
616.
Näen sinun vajoavan syvälle masennukseen. Olet erittäin uupunut, etkä saa öitäsi kunnolla nukuttua, koska olet huolissasi huomisesta. Sinun olisi syytä mennä lääkäriin, jotta saisit pian apua oloosi ja jaksat sitten taas hoitaa perhettäsi. Jos pitkität tilannetta, se vain pahenee! Voimia sinulle todella paljon!!
568.
En saaa yhteyttä isääsi, koska hän ei ole kysyjänä, eikä teidän välissä ole tällä hetkellä vahvaa yhteyttä, jotta saisin yhteyden häneen.
Kuulostaa todella mielenkiintoiselta sinun historiasi! Minua kiehtoo kaikki tuollainen, mikä tosiaan ei ole joka päiväistä eikä kaikilla ole moisia taitoja.
Ehkäpä siksi se kaikki kiehtookin, kun ollaan samaa " klaania" ?!! =)
Saanko kysyä, että oletteko lapista kotoisin vai mustalaisverta? Olen kuullut, että mm. Romanialaisilla naisilla oli noita taitoja ja he osaavat ennustaa myös edelleen. Ja lapissa oli kanssa aikoinaan noitia.
Tuo teidän kolmen näkemä uni on erittäin mielenkiintoinen! Itse näen kanssa unta mikä saattaa toistua kolme kertaa joka vuosi. Olenkin yrittänyt saada selville missä se on, josta näen unta. Onko minun tarkoitus mennä sinne!!
Tässä talossa on teille kaikille kolmelle jotain! Olisiko kenties kaukaisten sukulaisten talo?
Onko kyseinen talo vanha, rusekea ja puinen? Onko se aikalailla metsän keskellä? Ympärillä paljon omenapuita?
Olisi kiva tutustua sinuun paremmin!
Minulle tuli tippa linssiin kun lähetit voimia pojalleni enkelinsä kautta! Ihanaa kuulla että joku välittää ja ottaa tosissaan murheemme.
Tietenkin välitän, vaikka en teitä tunne. Olen aina ollut suurisydäminen ja halunnut saada auttaa KAIKKIA maailman ihmisiä.
[color=blue][b]Kiitän tuhannesti Teitä kaikkia, jotka lähetätte myös minulle voimia ja enkeleitä!
Olenkin jo teiltä saanut paljon ihanaa palautetta ja onnistunut tuomaan elämäänne ilon ja iloa! Se jos mikä antaa sydämelleni lisää lämpöä ja saan hyvänmielen, kun pystyn tekemään teille jotain ja pytteettömästi ![/b][/color]
mitä näet minulle työelämästä? entä perheestä? miehestä ja lapsista? miten näet terveyteni? kiitos jos jaksat vastata! t: harmony
vaikka lääkärit eivät suosittele? Saataisko tyttö?
Miiu