*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
566-594 tässä vielä...
2 lasta meillä jo onkin! : ) osaatkos muuten sanoa sukupuolet? ; ) ei pakko, ehkä se on liikaa vaadittu... mutta se piti vaan sanoa, että toivottavasti näit tässäkin asiassa vain tämänhetkisen tilanteen, etkä tulevaa, koska meillä on kolmaskin toiveissa..!
Hei, näätkö meille perheenä mitään tulevaisuudessa? Avomieheni on kunnostanut vanhaa taloa, mutta hitaasti tuntuu projekti etenevän. Haaveissa olisi joskus päästä sinne muuttamaan. Miehellä on terveys alkanut pettämään. Hänellä on reumantapaista särkyä usein. Lääkärissä on käynyt, mutta mihinkään jatkotoimenpiteisiin ei ole päässyt.
Kiitos Sinulle tästä ketjustasi!
Näetkö muutoksia minun ja mieheni työkuvioissa? Tuleeko taloudelliseen tilanteeseemme parannusta?
Meidän esikoinen joutui olemaan vauvana paljon sairaalassa ja hänelle on tehty kolme suurta leikkausta. Millaisen tulevaisuuden näet hänelle?
Kiitän...
olen monta kysymystä esittänyt, etkä " näe!" minulle mitään....mielenkiintoista!!
enpä ihmettelisi jos lopuksi paljastaisit kaiken olleen hyvä provo ja naurat partaasi un olet hyvä uskoisia höynäyttänyt-buah buah, hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Onko hän joskus pettänyt minua 9 vuoden aikana? Pysytäänkö yhdessä? Näetkö meille lähitulevaisuudessa perheenlisäystä? Jos niin kumpi? t. takana raskas vauvavuosi
Vierailija:
enpä ihmettelisi jos lopuksi paljastaisit kaiken olleen hyvä provo ja naurat partaasi un olet hyvä uskoisia höynäyttänyt-buah buah, hah hah haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Koska sinulla on pieniä lapsia ja he vaativat koko ajan huomiotasi et pysty muuhun aikaasi nyt laittamaan. Kunnes lapsesi ovat enemmän omatoimisia, saat aikaa myös itsellesi ja opiskeluihisi, paremmin.
Näen teidät yhdessä pitkään, vaikka alamäkiäkin suhteessanne on ja välillä niin pahoja yhteenottoja, että luulette kaiken olevan jo ohi. Rakkautenne on kuitenkin syvää ja se pitää teidät perheenä!
812.
En saa mieheesi yhteyttä kauttasi tällä hetkellä. Voin koittaa myöhemmin kyllä uudestaan.
814.
En näe tällä hetkellä toista lasta, ellei mahassasi ole jo yksi.
648/815. Katariina
Näen suhteessanne suuria muutoksia lapsen tulon myötä. Toinen kokee jäävänsä ulkopuoliseksi, joten olisikin muistettava pitää huolta suhteesta. Kuin myös huolehdit omasta jaksamisestasi.
816.
Teidän olisi syytä miettiä, kuinka syvästi enää tunnette toisianne kohtaan. Onko rakkautta jäljellä, jotta suhde saadaan kuntoon?!!
Näen vaaleanpunaista. Joko teillä on jo pikkutyttö tai tulette saamaan.
MARITTA
Vaivoihisi en näe syytä, että mistä ne johtuvat. Pahoittelen!
Työasioissasi näen tosiaan muutoksia, mutta sinne sinun tulee odottaa ;) Ei hyvää kannata paljastaa vielä =)
768.
Oletko siis saanut kolme keskenmenoa? Koska siloinhan se tekee yhteensä sen viisi lasta.
Paitsi että... näen kyllä kuudennen nyt tulevaisuudessa! Hän antaa odotuttaa itseään!!
Hän haluaa sinun tietävän " Äiti, älä itke, minä tulen, kkun aikani koittaa!"
(en välttämättä olisi tuota kirjoittanut, eten satuta tunteitasi, mutta Hän pyysi niin!)
821.
Jos ei sinua kiinnosta heidän " vaivat" niin älä tule lukemaan!
Minua kiinnostaa ja siksi täällä olenkin Heitä varten!
804.
Teillä on kaksi lasta ja kolmas tulossa. Miehen kanssa tasaista. Riitoja tulee väsymyksen ja ajanpuutteen vuoksi. Ikäviä riitojakin jopa, mutta yhdessä pysytte!!
832.
En näe sinulle.
siis ellen ole nyt raskaana, ei ole enää toivoa?
Näetkö työkuvioitani? Jatkanko samaan malliin vai onko mahdollista vaihtaa työpaikkaa?
Miksi en haluaisi olla " ohjailtavissa" ?
Tämä on tullut minulle syntyessäni tähän maailmaan ja tämä on kanssani, kunnes kuolen.
Ehkä joskus joku lapsenlapsenlapsi (?) " perii" tämän minulta kuten minäkin mummiltani.
Jos se sinusta ei ole auttamista niin se ei ole. Mutta muut kokevat sen niin että tästä on heille apua. Ja sehän se tärkein asia tässä on?!
Totta sanot! Olet ehkä turhan herkkänahkainen siinä, kun toinen tuli aloittamaani ketjuun. Minun pitäisikin olla siitä kiitollinen, mutta epäilykseni nousivat että oliko tämä toinen oikea vaiko pilaa tekevä ihminen. Ja siksi siis tuohduin!
Vierailija:
siis ellen ole nyt raskaana, ei ole enää toivoa?Näetkö työkuvioitani? Jatkanko samaan malliin vai onko mahdollista vaihtaa työpaikkaa?
En tarkoittanut, ettei ole toivoa! Vaan etten näe lasta sinulle nyt ainakaan vähään aikaan, ellet jo ole raskaana.
En näe nyt muuta...!
oho:) kuvailitpa osuvasti meidän arkea! meillä on jo kolme lasta:) pieniä kaikki vielä ehkä sen vuoksi juuri väsymys ja ajanpuute tosiaan aiheuttaa välillä kitkaa. näetkö lapsia vielä meille lisää? miten tuo muutto? näetkö sitä? pystytkö näkemään mitään muuta tulevasta? entäs raha-asiat? kiitos jos jaksat vastata:))
kysyisin sinulta: oliko sinulla mitään asioiden " aavistamista" ennenkuin kykysi nähdä vahvistui? meidän perheessä siskoni on nähnyt enneunia ja mm. ollessaan meidän tätin talossa näki nukkuessaan yhdessä huoneessa, että tämän tädin miehen isä kuolee pian ja näin myös kävi. lisäksi isälläni on jokin kyky nähdä tulevaa; on kertonut mm. julkisuudenhenkilöihin ja muihin liittyen tietoja jotka ovat vasta myöhemmin tapahtuneet: aika monta kertaa tämä " kyky" hämmästytti minua nuorempana.
itselläni on kyky tavallaan aavistaa tulevaa: mm. ihan arkisissa asioissa ja varsinkin ihmisitä " tavallaan arvaan" mitä tulee tapahtumaan. lisäksi minulle on tapahtunut mm. työssä ollessani perinkummallisia aavistuksia. esim. (olen hoitoalalla) olin hoitamassa erästä potilasta kun huoneen ovi aukeni kahdesti peräkkäin ilman syytä...ensin tietysti tätä ihmettelin, mutta sitten ajattelin sen merkitsevän jotakin ja minulle tuli mieleen eräs huonokunoinen potilas, menin katsomaan tätä potilasta niin hänellä oli paha kohtaus, vietiin ambulanssilla sairaalaan ja olisi kuollut jos en olisi mennyt ajoissa paikalle. samoin jos olen ollut antamassa esim, vääriä lääkkeitä potilaalle tulee tunnet että ne täytyy tarkistaa ja joka kerta on joku virhe löytynyt!
anteeksi pitkä viesti, mutta olisi kiinnostavaa kuulla miten sinä löysit kykysi ja voikohan tämä minun tulevan aavistelu vielä vahvistua? näetkö siitä mitään? kiitos sinulle!
jos nyt toteutettas haave omasta lapsesta?
587. Saana
Kylläpäs tunnun nyt näkevän kaikille lapsia kolme =) Kuten teillekin.
En ihan niin pitkälle asti näe kuin " kuolemaan" , mutta pitkään kuitenkin. Ja ota huomioon, että " kuolema" voi tulla koska vaan, eikä vasta vanhalla iällä.
toivottavasti tuo viimeinen huomautus oli yleisellä tasolla eikä näky???
Hei Ihana Näkijä,
Onpa ihanaa, että olet jaksanut näin paljon ihmisiä auttaa! Voimia ja siunausta sinulle!!!
Montako lasta näkisit meidän perheessä? Saako mies vakituisen viran työpaikastaan? Pidetty hän siellä on, mutta riittääkö " meriitit" virkaan?
Kiitos sinulle itseni ja kaikkien muidenkin puolesta.
tv. Elli-Ilona
Minkälaista tulevaisuutta näet ahdistuneelle yksinäiselle äidille? Tiedän, että itsetunnossa on parantamisen varaa yms. Pelkään, että perheeni kärsii tilanteestani, enkä halua lapseni joutuvan kokemaan samaa kuin minä. Mitä näet? Mihin suuntaan näet minun menevän? Kiitos paljon!
Äidin puoleisessa suvussa on noitavainojen aikaan tuomittu naisia noituudesta. No, tuolloinhan tuomittiin yks sun toinen, mutta kuitenkin. Isoäitini osaa manata ja ennusti kahvinporoista kuka tulee seuraavaksi kylään. Hän ei ole suostunut kertomaan mitä hänen manaamilleen ihmisille on käynyt, mutta itse en käyttäisi pahaan tarkoitukseen tällaisia taitoja.
Siitä on kyllä pitkä aika kun viimeksi itse olen enneunen nähnyt, tuntuu että nuorempana se oli yleisempää. Voikohan sen taidon kadottaa? Wiccasta olen ollut kiinnostunut jo kymmenisen vuotta. Jossain vaiheessa harjoitin aktiivisemmin riittejä ym, nyt jääneet vähemmälle. Arvot silti ovat jääneet.
Äitini, minä ja sisareni olemme (toistemme unista tietämättä) nähneet unta samasta talosta (ei tuttu talo) ja pihapiiristä. Minä muistan vaan sen talon puulattian ja jotain pieniä yksityiskohtia. Sisareni ja äitini muistavat miljöön ja kaikki täysin samanlailla. Mitäköhän mahtaa tarkoittaa? Välillä vieläkin palaan tähän samaiseen taloon unessani.
Minulle tuli tippa linssiin kun lähetit voimia pojalleni enkelinsä kautta! Ihanaa kuulla että joku välittää ja ottaa tosissaan murheemme.
-487
Välejämme on hiertänyt jo vuosia eräs lapsiin liittyvä asia. Miten käy, pääseekö mies sen yli?
Kiitos sinulle, kun jaksat aina vastata. Lupaan ilmoitella miten käy miehen työpaikkahaun kanssa. Hyvää viikonloppua ja vielä suuret kiitokset avustasi
t. 637