*~*~*~*Näkijä linjoilla*~*~*~*
Kommentit (1065)
Olen lasteni isän, siis entisen aviomieheni, kanssa todella huonoissa väleissä. Erostamme on jo liki vuosi aikaa, mutta emme kykene lainkaan kommunikoimaan keskenämme ja taas on paha pattitilanne menossa. Lapset ovat pieniä ja puhuttavia asioita olisi paljon, mutta kun ei voi...
Onko tähän tulossa muutosta? Kiitos jos viitsit vastata :)
t. yh-äiti 33 v.
976.
Näen teille kaksi lasta. En näe kunnolla, koska tuo pikkuinen päättää tulla :)
Näen teidät kaikin puolin terveenä. Lapsi voi hyvin ja on onnellinen.
981. Miira
Mieheen en saa yhteyttä, joten en voi sanoa kuinka hän sinua kohtaan tuntee.
Tulette kyllä näkemään vielä, mutta en nyt näe tuleeko siitä sen suurempaa romanssia.
Näetkö liittomme pitkänä, ja meitä terveinä? Huoli kuopusen kehityksestä ahdistaa. Jäänkö kotiäidiksi vai menenkö työelämään?
Kiitos!
Pystyisitkö kertomaan, mitä näet suhteeni tulevaisuudesta?
Suunnitelmat siis ovat, mutta toteutuvatko ne? Löydämmekö lopultakin sen oman kodin. Ei enää jaksaisi tässä tilapäisasunnossa kauaa :(.
Hei Näkijä!
Näetkö työtilanteeni? Olen jo pitkään etsinyt töitä. Mille alalle tulen päätymään?
Paraneeko rahatilanteemme?
Tulenko saamaan lisää lapsia?
Viihdymmekö uudessa ympäristössä?
Mitä näet minusta ja perheestäni? :)
Kiitos jo etukäteen.
Mailia voi laittaa tulemaan!!
nakija_@hotmail. com
968.
En saa sinuun yhteyttä. Voit laittaa minulle mailia tulemaan ja kysyä enemmänkin mitä haluat tietää.
969.
En ikävä kyllä näe kohdallasi sinne asti työasioissa.
Mutta saan tunteen, että olisit kiinnostunut opiskelemaa?! Sen myötä sinulle aukenee moni ovi.
970.
Kaikki mahtuu mukaan ;)
Näen teidän perheessä kaksi lasta, tytön ja pojan.
Muuttoa en näe kuitenkaan vähään aikaan olevan edessä.
Näen muutosta työelämässäsi. Työpaikalla on menossa jokin suuri muutos piakkoin. Joko siellä on paljon irtisanomisia tai muuta vastaavaa.
Joka tapauksessa näen sinun olevan töissä! Joko nykyisessä paikassasi tai uudessa.
972.
Pahoittelen, mutta en näe sinulle juuri nyt. Voit laittaa mailia tulemaan! Ja kertoa enemmän.
973.
Voisitteko ratkoa pulmia muuten kuin kasvotusten? Puhelimessa? Tai netin välityksellä, jos puhuminen ei onnistu puhelimessa! Tai sitten messengerin kautta.
Tällä hetkellä en näe vielä muutosta tilanteeseen, mutta kyllä se siitä ajan kanssa helpottuu!
Voimia sinulle!!
kunnes lopulta 7 vuoden jälkeen saimme ihanan nyytin. Nyt on mielessä, että jospa toista alettais yrittämään tai on jo yritettykin. Näetkö meille vielä toista nyyttiä? Miehellä on sairaus josta hän on tavallaan parantunut, mutta joutuu syömään siihen lääkkeitä loppuelämänsä. Haluaisin myös kuulla jotakin omasta terveydestäni jos vain mahdollista. Näetkö jotakin lapsesta ja miehestä? Kaikki tieto on tervetullutta. Kiitos jos vain ehdit vastaamaan.
984.
Näen teidät onnellisina ja yhdessä tulevaisuudessa.
Tällä hetkellä en näe muutosta tilanteeseen, eli olet kotona.
Kuopus kehittyy omaan tahtiinsa, mutta kyllä saa ikäisensä kiinni kehityksessä.
985.
En pysty näkemään sinulle.
986.
Näen teidät pienen omakotitalon omistajina. Se ei ole liian suuri eikä pieni vaan juuri sopiva teille. Näen pihassa koiran ja pari kolme omenapuuta. Ja näen teidät onnellisina, pieni nyytti sylissä.
987.
Saan sinusta tunteen,että olet kiinnostunut tietokoneista, olisiko siksi se sinun alasi? Näen teille pienen rahavoiton!
Muuta en nyt näe.
Pyydän vielä kerran katsomaan lapseni tietä seurustelukumppaninsa suhteen. Miltä se näyttää ja kumpikohan " pojista" se oikea olisi? Nuorempi vai vanhempi vaiko kumpikaan?
Kysympä minäkin: millaisena näet minun tulevaisuuteni? Montako lasta? Miten lapseni pärjäävät? Onko töihin tulossa muutoksia? Kaikki informaatio otetaan kiitollisena vastaan :)
että miten käy työasioideni tämän raskauden myötä?
Näetkö tulevasta vauvastani mitään? poika vai tyttö?
-kiitos-
Tulen illalla vastailemaan, joten voitte jättää lisää kysymyksiä.
ap
Yrittääkö vain käyttää valtaansa ja hallita minua? Vai onko jotain miten voisin oikeasti auttaa häntä?
-R-
1017.
Kyllä näkyy, tulevaisuudessa!
1022.
En pysty näkemään sinulle.
1023.
Lapsia näen teille hyvinkin pian, lähitulevaisuudessa! Noin kolmen vuoden sisään tulee esikoinen. Näen myös onnellinen avioparin, vaikkakin hermostuneen ja vähän stressaantuneen morsiamen! ;) Mutta kaikki menee kuitenkin hyvin hääpäivänäsi. Ja olette onnellisia.
1024.
En näe sinulle.
Mutta... Mitä mieltä olet itse? Oletko varma, että uusi työ tuo haluamaasi muutosta? Miksi vaihdat työpaikkaa?
1026.
Ulkomaan matkaa en näe, mutta lapsi olisi tulossa!
992.
Kiitos palautteesta.
Ei ole erityisesti mitään syytä miksi pitäisi pitää huolta, eli ei siis syytä huoleen, että näkisin jotain pahaa.
1030.
Näen montakin alaa!... Silmissä " välkkyy" mm. rehtori, opettaja, sairaanhoitaja, floristi...
Joten en oikein saa selvää, mikä olisi sinulle sopiva! Pahoittelen. Parisuhteesta en näe juuri nyt mitään.
1033.
En näe sinulle.
Teinkö oikean ratkaisun valitessani työpaikkaa?
Näetkö minun olevan piakkoin raskaana?
Tuleeko meille avioero? Voimmeko saada avioliiton toimimaan? Löydämmekö meille kauan etsimämme kodin? Saammeko vielä lapsia? Jos näet eron, tulenko onnelliseksi toisen miehen kanssa? Miten lapset selviävät erosta?
Kiitos!!!