Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysynpäs nyt minäkin: mitä tämä mies meinaa?

Vierailija
31.12.2016 |

Olen nyt ihan sekaisin, kun mies, jonka kanssa olen nyt muutaman kerran tavannut, käyttäytyy tosi oudosti. Noin viikko sitten kysyi tavataanko vielä. Vastasin, että minulle sopii, kunhan löydetään aikaa. Parin päivän päästä otti uudelleen yhteyttä ja kysyi, milloin voitaisiin tavata. Joulun aika on ollut oikeasti todella kiireistä, joten en osannut sanoa mitään ajankohtaa, mutta lupasin palata asiaan. Jouluna lähetin sitten hyvän joulun toivotuksen ja hän vastasi siihen ihan normaalisti. Sitten vähän tämän jälkeen huomasin, että hän oli poistanut minut fb-kavereistaan. En tiedä, milloin tämä on tapahtunut. Ajattelin, että ei häntä nyt sitten näköjään kiinnostanutkaan tarpeeksi. Nyt sitten eilen huomasin, että häneltä oli tullut puhelu, kun en ole päässyt vastaamaan.

Mitä ihmettä tämä nyt tarkoittaa? Pitääkö minun nyt sitten ottaa yhteyttä? Onko mahdollista, että hän on vahingossa poistanut minut fb-kavereista? Vai olisiko sittenkin vahingossa tehnyt sen eilisen puhelun? Ja miksi itse otti yhteyttä ja ehdotti tapaamista, kun kuitenkin poisti fb:sta? Ja mitä minun nyt pitää tehdä? En haluaisi ahdistaa häntä, jos häntä ei kiinnosta, mutta toisaalta tämä vaivaa nyt kovasti. Ja jos hän nyt vielä ottaa itse yhteyttä, miten otan puheeksi tämän hämmennykseni?

Kommentit (253)

Vierailija
201/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi öö? Miksi? Miksimiksi? SOITA ja kysy uuno

Vierailija
202/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee uusi aloitus: Listsa syitä poistaa fb-kavereista. Jännä ettet halua tietää oman tarinasi loppua. :D Mieluummin vänkäät tästä. ;)

Niin no kai se jonkun mielestä on omituista, kun haluaa vältellä niitä ikäviä uutisia viimeiseen asti. Mielestäni olen moneen kertaan sanonut, että pakit pelottavat ihan hirveästi.

ap

Ja ghostaaminen on sitten parempi vaihtoehto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 188 ja 189 viesteistänne. :) Silloin kun huomasin, että minut oli poistettu olin jo aikeissa kysyä asiasta, mutta tuolloin ajattelin, että on noloa kysyä, miksi näin on tapahtunut, kun kai tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että se tarkoittaa välien katkaisua ja ettei enää kiinnosta. Ja kun on todellakin mahdollista, että se puhelu on ollut vahinko, niin ei se nyt ole kovin helppoa nytkään sitä kysyä. Se, että toinen vastaa kohteliaasti uuden vuoden toivotukseen, ei vielä mielestäni tarkoita sitä, että miestä kiinnostaisi edelleen tavata, vaikka täällä nyt näin väitetään.ap

:) Ei ole kokovarma juttu, mutta kyllä se aika todennäköistä on. Siis, että mies on edelleen kiinnostunut. Sillä jos mies on täysin välinpitämätön, ei se jaksa tai viiti vaivautua vastaamaan ollenkaan. Varsinkaan pitemmällä viiveellä. Ehkä mies on itsekin hämmentynyt ja miettiinyt pitkään, mitä vastata. Oliko viestissä muuta kuin uv:n toivotus?

Okei. No täytyy vain todeta, että minä näen tämä eri tavalla. Minulle on esimerkiksi tullut aiemmin tapailemiltani tyypeiltä joulun ja uuden vuoden toivotuksia ja olen heille vastannut, vaikka minulla ei ole aikomustakaan heitä enää tavata, koska se on minusta kohteliasta. Mutta jos oikeasti sinä ajattelet näin, niin toki minun pitää tuotakin vaihtoehtoa miettiä. Aika kapeasti ajattelen näitä asioita, myönnän. Juuri tätä varten on kiva päästä tänne purkamaan ja pohtimaan, vaikka joidenkin mielestä tämä on tyhmää jahkailua.

ap

Yritän auttaa parhaani mukaan. Oletko vastannut niihin aikaisemmin tapailemiesi miesten toivotusviesteihin heti vai viiveellä? Mietin tässä sitä, että jos miehen suhtautuminen olisi täysin neutraalia ja mies olisi vastannut puhtaasti kohteliaisuuttaan, miksi se ei olisi tehnyt sitä heti? Mielestäni mies on selvästi miettinyt asiaa kun vastauksessa on nuinkin pitkä viive. Jos sinä olisit miehelle täysin yhdentekevä, tuskin hän olisi enää 16h jälkeen laittanut mitään viestiä takaisin vaan ajatukset olisi jo ihan muualla. 

Vierailija
204/253 |
01.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee uusi aloitus: Listsa syitä poistaa fb-kavereista. Jännä ettet halua tietää oman tarinasi loppua. :D Mieluummin vänkäät tästä. ;)

Niin no kai se jonkun mielestä on omituista, kun haluaa vältellä niitä ikäviä uutisia viimeiseen asti. Mielestäni olen moneen kertaan sanonut, että pakit pelottavat ihan hirveästi.
ap

Ja ghostaaminen on sitten parempi vaihtoehto?

Itse asiassa kyllä. Katsos kun me ihmiset olemme erilaisia.

ap

Vierailija
205/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 188 ja 189 viesteistänne. :) Silloin kun huomasin, että minut oli poistettu olin jo aikeissa kysyä asiasta, mutta tuolloin ajattelin, että on noloa kysyä, miksi näin on tapahtunut, kun kai tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että se tarkoittaa välien katkaisua ja ettei enää kiinnosta. Ja kun on todellakin mahdollista, että se puhelu on ollut vahinko, niin ei se nyt ole kovin helppoa nytkään sitä kysyä. Se, että toinen vastaa kohteliaasti uuden vuoden toivotukseen, ei vielä mielestäni tarkoita sitä, että miestä kiinnostaisi edelleen tavata, vaikka täällä nyt näin väitetään.ap

:) Ei ole kokovarma juttu, mutta kyllä se aika todennäköistä on. Siis, että mies on edelleen kiinnostunut. Sillä jos mies on täysin välinpitämätön, ei se jaksa tai viiti vaivautua vastaamaan ollenkaan. Varsinkaan pitemmällä viiveellä. Ehkä mies on itsekin hämmentynyt ja miettiinyt pitkään, mitä vastata. Oliko viestissä muuta kuin uv:n toivotus?

Okei. No täytyy vain todeta, että minä näen tämä eri tavalla. Minulle on esimerkiksi tullut aiemmin tapailemiltani tyypeiltä joulun ja uuden vuoden toivotuksia ja olen heille vastannut, vaikka minulla ei ole aikomustakaan heitä enää tavata, koska se on minusta kohteliasta. Mutta jos oikeasti sinä ajattelet näin, niin toki minun pitää tuotakin vaihtoehtoa miettiä. Aika kapeasti ajattelen näitä asioita, myönnän. Juuri tätä varten on kiva päästä tänne purkamaan ja pohtimaan, vaikka joidenkin mielestä tämä on tyhmää jahkailua.

ap

Yritän auttaa parhaani mukaan. Oletko vastannut niihin aikaisemmin tapailemiesi miesten toivotusviesteihin heti vai viiveellä? Mietin tässä sitä, että jos miehen suhtautuminen olisi täysin neutraalia ja mies olisi vastannut puhtaasti kohteliaisuuttaan, miksi se ei olisi tehnyt sitä heti? Mielestäni mies on selvästi miettinyt asiaa kun vastauksessa on nuinkin pitkä viive. Jos sinä olisit miehelle täysin yhdentekevä, tuskin hän olisi enää 16h jälkeen laittanut mitään viestiä takaisin vaan ajatukset olisi jo ihan muualla. 

Kiitos taas tästä viestistä sinulle. Olet ihana kun jaksat tsempata :)

Totta kyllä että olen niille ei-kiinnostaville miehille vastannut välittömästi sen kummemmin asiaa miettimättä.

ap

Vierailija
206/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko sä olet soittanut sille miehelle?

Vierailija
207/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään soita, kunhan jahkailee niin kauan että ei enää tarvitsekaan soittaa. Tai sitten tämä on ihan tosi huono porvoo löpinä.

Vierailija
208/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä outo ketju. Alkuun jaksoin kirjoitella, mutta nyt olen tyytynyt enää seuraamaan jatkoa. Ap ei ole vastaanottavainen neuvoille ja vänkää vastaan eikä tee mitään. Lisäksi kokee, että häntä on loukattu jonkun fb poiston takia.

Ap, miehen syy poistaa sinut kavereista on se, että vaikutat sosiaalisesti kömpelöltä eikä sinua kiinnosta. Hyvin simppeliä. Vaikutat kylmältä ihmiseltä, et varmaan ole, mutta vaikutat siltä.

Vierailija
209/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kiitos taas tästä viestistä sinulle. Olet ihana kun jaksat tsempata :)

Totta kyllä että olen niille ei-kiinnostaville miehille vastannut välittömästi sen kummemmin asiaa miettimättä.

ap

Nyt vaan rohkeesti viestiä menemään! :)  Sanot miehelle, että olit laittamassa viestiä tapaamisesta fb:n/messengerin kautta, mutta huomasit tulleesi sieltä poistetuksi niin menit hämmennyksiin. Se antaa sille ns. luonnollisen selityksen, miten olit ylipäätään huomannut poiston, eikä tee sinusta stalkkia tai kyylää. Se antaa selitystä miehelle myös sen asian suhteen, mikset ehdottanutkaan tapaamisaikaa niin kuin olit luvannut. Kysy vielä, että mitä olet mieltä, haluatko vielä tavata? Jos hän vastaa myöntävästi, niin siinä vaiheessa laitat pari vaihtoehtoa, mitkä sulle varmasti sopii, ettei vaan tarvi mennä perumaan. Sairastumista yms. inhimillistä ei tietenkään lasketa. Jos hän vastaa kieltävästi (niin kuin pelkäät käyvän) niin toteat tyyliin, että "totta, ei tästä mitään ehkä tulisikaan koska pitkä välimatka tmv."  Kun kysyt mieheltä mielipidettä, saat rehellisen vastauksen, eikä kysymys tee sinusta epätoivoista takertujaa tai et saa siinä siipeesi, sillä voit vastata mahdolliseen kielteiseenkin vastaukseen neutraalisti tyyliin, ettei se ehkä oliskaan ollut hyvä idea. Kysyminen samalla kuitenkin osoittaa kuitenkin kiinnostusta. En tiedä, ymmärsitkö, mitä ajoin takaa. Mutta tsemppiä!

Vierailija
210/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

209 jatkaa. Eli siis, tuohon tyyliin kysyminen osoittaa kiinnostusta, muttet suoraan myöskään siinä itse sano, että haluat tavata. Kun pelkäät mahdollista itsesi nolaamista, nuin et sitä tee, vastasipa mies mitä hyvänsä tai vaikka hän ei vastaisi enää mitään. Mutta toivon tietenkin, että saat mieluisan vastauksen! :) 

Vierailija
211/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on kyllä outo ketju. Alkuun jaksoin kirjoitella, mutta nyt olen tyytynyt enää seuraamaan jatkoa. Ap ei ole vastaanottavainen neuvoille ja vänkää vastaan eikä tee mitään. Lisäksi kokee, että häntä on loukattu jonkun fb poiston takia.

Ap, miehen syy poistaa sinut kavereista on se, että vaikutat sosiaalisesti kömpelöltä eikä sinua kiinnosta. Hyvin simppeliä. Vaikutat kylmältä ihmiseltä, et varmaan ole, mutta vaikutat siltä.

Komppaan tätä. Ap ei ole kyvykäs ihmissuhteeseen, jos pelkkä kontaktin ottaminen on noin vaikeaa! Mies todennäköisesti tajusi sen, ja poisti fb:stä . Ap:n tapa vänkätä ja jankata on ärsyttävää, ja kaikki reaktiot erittäin marttyyrimäisiä: Minä, minä, minä. Jos on niin pelkuri ettei "uskalla" vastata miehelle, joka toivottaa tekstarissa hyvät uudet vuodet, niin voit samantien unohtaa deittailun ja parisuhteen. Jos pakit pelottaa niin paljon, että tunteet menee sekaisin jostain pienestä viestittelystä, niin kannattaisi luovuttaa ja hoitaa ensin itsesi kuntoon. Mutta provoahan tämä taitaa olla. Sen verran ärsyttävä asenne ap:llä, että en usko että kukaan on oikeasti noin saamaton.

Vierailija
212/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos 188 ja 189 viesteistänne. :) Silloin kun huomasin, että minut oli poistettu olin jo aikeissa kysyä asiasta, mutta tuolloin ajattelin, että on noloa kysyä, miksi näin on tapahtunut, kun kai tyhmemmänkin pitäisi tajuta, että se tarkoittaa välien katkaisua ja ettei enää kiinnosta. Ja kun on todellakin mahdollista, että se puhelu on ollut vahinko, niin ei se nyt ole kovin helppoa nytkään sitä kysyä. Se, että toinen vastaa kohteliaasti uuden vuoden toivotukseen, ei vielä mielestäni tarkoita sitä, että miestä kiinnostaisi edelleen tavata, vaikka täällä nyt näin väitetään.

ap

Olet todella solmussa itsesi kanssa. Voit analysoida tuon miehen toimintaa vaikka maailmanloppuun saakka ,mutta et tule saamaan vastausta ELLET KYSY HÄNELTÄ ITSELTÄÄN.  Yleensä fb:stä poistetaan, jos henkilö esim. ärsyttää, tai ollaan loukkaannuttu jostain mitä henkilö on tehnyt, tai henkilö on tuntematon, eikä hänen tekemisiään haluta seurata. Sä olet rivien välistä antanut miehelle pakit, joten hänellä on hyvä syy poistaa sut fb:stä. Ehkä hän ei halua nähdä sun saamaa siellä. Tai ehkä hän etsii niin epätoivoisesti vaan jotain, että jos et heti hypännyt kyytiin, häntä ei enää kiinnosta. Tms. MITÄ VÄLIÄ? Suosittelisin sulle että poistu kokonaan fb:stä, koska et sosiaalisesti ymmärrä niitä tapoja joita somessa käytetään. Ja deittailuun olet valmis vasta sitten kun olet ehjä ihminen, ja uskallat vastata normaalin ihmisen tapaan tekstiviesteihin. Nyt sä olet analysoinut tämän tilanteen puhki ja saanut kaikki ketjua seuranneet ärsyyntymisen valtaan, koska olet täysin jumissa omien ajatustesi kanssa. Ei sua se mies kiinnosta, vaan pelkästään omat monimutkaiset ajatuskulkusi, joihin haluat vastinetta.

Vierailija
213/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

212:n kanssa olen samaa mieltä alussa, mutta tätä en ymmärrä: "Suosittelisin sulle että poistu kokonaan fb:stä, koska et sosiaalisesti ymmärrä niitä tapoja joita somessa käytetään". On myös ihmisiä, joilla ei ole fb:n kaverilistoillaan kaikki ihmiset, joille on joskus sanonut päivää. Esim. itsellä siellä on vain ne ihmiset, joiden kanssa haluan olla muutakin kuin tällainen hyvänpäiväntuttu. Niitä on alle 100. (Mikä ei ilmeisesti ole ns. naamakirjaetiketin mukaista, sillä se tyrkyttää minulle kokoajan lisää kavereita.) Sen sijaan miehelläni on noin 400 kaveria, joista osa on oikeita kavereita (ja sukulaisia) mutta osa on "kavereita". Fb:llä on yllättävä paljon tekemistä myös "oikean elämän" kanssa. Jos joku sanoo sulle päin naamaa, ettei halua enää olla sinun kaveri, niin tuskin itsekään enää tyrkyttäisit ko. henkilölle seuraasi. Mutta mitä ovat mielestäsi nämä sosiaaliset tavat, joita somessa käytetään? Ihan mielenkiinnosta.

Vierailija
214/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli se, mitä yritin sanoa, niin ei useinkaan se kavereiden määrä vaan laatu. Jos kavereina on vain oikeasti itselle merkittäviä ihmisiä, tottakai sellaisen poisto kirpaisee enemmän, mitä jos kavereita on 400 ja joku "kavereista" on sinut poistanut. Sitähän ei välttämättä edes huomaa. Enkä minä näe itseäni sosiaalisesti kömpelönä tai säälittävänä. Olen onnistunut saamaan jopa miehen, facebookin kautta vieläpä. 

Vierailija
215/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

212:n kanssa olen samaa mieltä alussa, mutta tätä en ymmärrä: "Suosittelisin sulle että poistu kokonaan fb:stä, koska et sosiaalisesti ymmärrä niitä tapoja joita somessa käytetään". On myös ihmisiä, joilla ei ole fb:n kaverilistoillaan kaikki ihmiset, joille on joskus sanonut päivää. Esim. itsellä siellä on vain ne ihmiset, joiden kanssa haluan olla muutakin kuin tällainen hyvänpäiväntuttu. Niitä on alle 100. (Mikä ei ilmeisesti ole ns. naamakirjaetiketin mukaista, sillä se tyrkyttää minulle kokoajan lisää kavereita.) Sen sijaan miehelläni on noin 400 kaveria, joista osa on oikeita kavereita (ja sukulaisia) mutta osa on "kavereita". Fb:llä on yllättävä paljon tekemistä myös "oikean elämän" kanssa. Jos joku sanoo sulle päin naamaa, ettei halua enää olla sinun kaveri, niin tuskin itsekään enää tyrkyttäisit ko. henkilölle seuraasi. Mutta mitä ovat mielestäsi nämä sosiaaliset tavat, joita somessa käytetään? Ihan mielenkiinnosta.

Ennemminkin kysyisin että miksi ap on ottanut Facebook- kaverikseen miehen, jonka on tavannut vasta pari kertaa? Ottaako muut kavereikseen kaikki mahdolliset deittikamut, joiden kanssa ovat käyneet yksillä tai kaksilla deiteillä?

Vierailija
216/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaisiko kirjoittaja sosiaalisilla tavoilla sitä, että on aika helppoa poistaa Facebookista lähes tuntematon tyyppi, ilman et?ä kirpaisisi mitenkään erityisesti?

Vierailija
217/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaisiko kirjoittaja sosiaalisilla tavoilla sitä, että on aika helppoa poistaa Facebookista lähes tuntematon tyyppi, ilman et?ä kirpaisisi mitenkään erityisesti?

Jos se poisto on noin helppoa, miten voi sanoa, että poistaja olisi kiinnostunut ja sydän syrjällään odottamassa yhteydenottoa?

Vierailija
218/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhuu, ap?

Vierailija
219/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhuu, ap?

En ole vieläkään tehnyt asian eteen mitään. Saan parin päivän päästä työvuorolistoja vähän pidemmälle ja sieltä voin yrittää löytää niitä tapaamisajankohtia valmiiksi, jos/kun vielä otan yhteyttä. Minun pitää nyt vielä tämä aika miettiä, onko mitään järkeä enää ottaa yhteyttä, kun tämä tosiaan on minulle näin hankalaa. Tällä hetkellä tämänkin ketjun takia on pää nyt niin sekaisin koko asiasta, että minun pitää miettiä sitäkin, miten pystyn jatkamaan tästä eteenpäin, vaikka nyt saisinkin tapaamisen sovittua. Mutta sen olen nyt päättänyt, että jos mies nyt vielä ottaa yhteyttä, mietin tarkemmin, mitä vastaan ja olen aktiivisempi. Eihän tämä nyt monien mielestä mikään kummoinen päätös ole, mutta kyllä minä olen tästä ketjusta jotain oppinut.

ap

Vierailija
220/253 |
02.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ap? Treffeillä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä