Deitti lähetti minulle työpaikkani nimen??
Kävin ensitreffeillä yhden miehen kanssa. Periaatteesta pidän deittailuelämäni ja työjutut erillään, joten vastailin miehen kysymyksiin ympäripyöreästi enkä sanonut työnantajaani. Minulla on hieman harvinaisempi mutta silti helposti eriteltävä ammatti tyyliin lakimies -> olet töissä lakitoimistossa.
Mies arvuutteli jo treffeillä pari kertaa missä olisin töissä (vielä ok), mutta sitten seuraavana päivänä lähetti minulla työnantajani nimen viestillä (mit vit). Sanoin hänelle suoraan että teki oloni epämukavaksi ja arvostan yksityisyyttäni. Nyt en ole viikkoon uskaltanut sanoa päivistäni, ajankäytöstäni, harrastuksistani yhtään mitään kun ekana on mielessä että seisooko se kohta joogastudioni ovella.
Olenko ihan paranoidi vain onko tosi outoa deitiltä kertoa että oli kaivellut esille TYÖNANTAJANI. Tulee ihan stalkkerivibat. Muille käynyt jotain vastaavaa?
Kommentit (10)
Miksi edes olet jatkanut yhteydenpitoa??
Estot päälle heti.
Ei hyvältä vaikuta.
Juuri noin.
Ja toivottavasti ei ala sinua seuraamaan ja väijymään.
On noita nähty ystäväpiirissä.
Ap on töissä porvoolaisessa tehtaassa: trollitehtaassa!
Sanot vaan että se oli niin ku siinä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit siirtyä seuraavaan ketjuun.
Noita äijiä on ihan oikeasti olemassa.
Ja siitä saa itselleen ihan hirveän riesan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes olet jatkanut yhteydenpitoa??
Miehen oma ammatti sivuaa hiukan alaani, niin ajattelin ensin että öö kai se on vaan innokas. Mutta huomaan että asia selkeästi häiritsee ja joka kerta kun mies kysyy "mitäs teit tänään" niin ekana ajatuksena on etten tasan tarkkaan uskalla kertoa yhtään mitään konkreettista. Viikon aikana vaihdettu muutama viesti ja keskustelut kuivuneet kasaan aika nopeasti, koska en siis itse enää uskalla sanoa mitään "no olipa kiva tennistunti" ettei se ala googletella tennisklubeja ja katsomaan millä tunnilla oikein olen jos keskiviikkoisin 19:00 kuulemma pelaan.
Itselle tulee ihan paranoidi olo tuosta miehestä. Ei kai treffien tarkoituksena voi olla että niistä jää tunne että ei uskalla kertoa mitään elämästään.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä voit siirtyä seuraavaan ketjuun.
Noita äijiä on ihan oikeasti olemassa.
Ja siitä saa itselleen ihan hirveän riesan.
On niitä naisiakin. Eikä tarvi edes käydeä treffeillä. Ohikävely pihassa saattaa aiheuttaa stalkkauksen.
Sitä "gut feelingiä" kannattaa uskoa. Se on sun alitajunta joka lukee alitajuisia mikroilmeitä ym., esim. lauseen "Hei näin sut muuten sunnuntaina Stockalla mutta olit niin kaukana etten ehtinyt tulla moikkaamaan" voi sanoa todella monella eri äänenpainolla. Ja vaikka sanoissa ei ole mitään kummaa, se on se tapa jonka mikroilmeet ym. tekee, jonka tunnistat ahdistavaksi.
Hyi, todella pelottavaa. En jatkaisi tapailua. Vaikuttaa hyvin vahvasti stalkkerilta.