Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme
Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.
Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.
Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...
Kommentit (1086)
Sitten ihmetellään, että miksi maassamme on näin paljon syrjäytyneitä ja mielenterveysongelmia. Voiko muuta olettaakaan jos kohtelu on tällaista? Itse olen ruma nainen ja minua on kiusattu ulkonäköni vuoksi. Yritin monta vuotta olla kuin normaali ihminen. Opiskelin, harrastin ja sain jopa jotain lyhyitä pätkätöitäkin. Mutta se kohtelu jota yhä aikuisiässä sain oli jotain niin hirveää, että ei minua ulkomaailma kiinnosta enää tippaakaan. Se ei tarjoa minulle yhtään mitään. Päinvastoin. Se syö minulta ne vähätkin voimavarat. Nykyään olen siis ns. syrjäytynyt, eli en liiku kotoa muuta kuin kauppaan ja terapiaan. Muun ajan vietän mieluummin neljän seinän sisällä kotonani omassa fantasiamaailmassani. Terapiat eivät auta mitään, mutta pakko käydä, että saan jossain vaiheessa lopullisesti eläköityä mielenterveysongelmien takia. Ja terapian avulla pääsen käymään kaupassa ilman paniikkikohtausta.
Minäpä kerron teille mitä rumuus voi pahimmillaan ihmiselle tehdä.
Olen aina ollut lihava ja sellainen ruman androgyyni, mitätön perunanaama. Jouduin koko peruskoulun ajan kiusatuksi eikä kukaan halunnut kaverikseni. Jopa serkut ja vieraat ihmiset kadulla pilkkasivat ja syrjivät. Masennuin ja tulin syömishäiriöiseksi. Jojoilin koko nuoruuteni painon kanssa, olin milloin normaalipainoinen ja milloin lihava. Lopulta sain diagnoosin kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja lääkkeet, jotka eivät kuitenkaan auttaneet mitään.
Aloin paisua rankasta liikunnasta ja laihduttamisesta huolimatta. Turposin kaikkialta, iho muuttui sinisenkirjavaksi ja veltoksi, hiukset ohentuivat hiirenhännäksi ja niistä tippui ainakin puolet ja ryhti romahti. Nyt painan 135 kg enkä saa kiloja lähtemään millään konstilla. Olen turvonnut kuin juoppo, vyötärö 130 cm, ei lantiota, ei persettä, pienet löysät pannulappu-utareet, jäätävät kylkiläskit ja paksu niskakyhmy. Nahka on ihan löystynyt ja hyllyy ympäriinsä muhkuraisena raejuustona. Kädet ja jalat ovat leveät lapiot, silmät pienet ja vedenväriset, nenä lyhyt ja pyöreä isosieraiminen possunkärsä, huulet ohuet, posket isot ja roikkuvat ja näytän loppuunkuluneelta mitä olenkin.
Baareissa saan palvelua viimeisenä tai en ollenkaan, ja minua lähestyvät valonmerkin jälkeen ehkä vain ne vanhemmat setämiehet tai ulkomaalaiset. Kaikki nettitreffit ovat päättyneet ikävästi, olen saanut kuulla olevani liian isomahainen ja ruma useat kerrat eri tavoilla ilmaistuna. Lääkärit kohtelevat kuin saastaa ja maanvaivaa, sairautta ei oteta todesta eikä minua haluta hoitaa. Niin lääkärit kuin työkkärin väkikin pitää täytenä idioottina, sekin on tullut varsin selväksi. Opiskelut jäivät ahdistuksen vuoksi kesken enkä työtäkään ole saanut aikoihin. Kaupan kassat ym. tuntuvat myös olevan kovin vaivautuneita kanssani, varsinkin sellaiset nuoremmat kauniit naiset. Ikäiseni miehet eivät ole koskaan edes katsoneet minua silmiin, olen heille pelkkää ilmaa tai pilailun kohde. Viimeksi pari nuorta komeaa miestä pilaili kustannuksellani kesälomamatkalla, yrittivät vetää minut erääseen outoon ja halventavaan tilanteeseen mukaan, kun olen tällainen hassu möllönaamainen tantta.
Että joo. Nyt alan olla vihdoin siinä pisteessä, että en enää jaksa olla tämä ruma, alempiarvoinen ällötys, elämä ei todellakaan ole elämisen arvoista näin. Tänäänkin olen käynyt läpi kaikki mahdolliset itsemurhametodit ja yrittänyt kovasti keräillä rohkeutta tekoon. Parin viime vuoden aikana olen myös sortunut ajoittaiseen reseptilääkkeiden väärinkäyttöön ja sitä kautta lopulta muihinkin huumausaineisiin. Olenkin tässä juuri hankkimassa itselleni uutta annosta turruttavia kemikaaleja, jotta ei tarvisi enää ajatella tälle päivää.
Muutama havaintokuvia rumuudestani:
http://images.cdn.yle.fi/image/upload//w_1198,h_899,q_70/13-3-6074771.j…
http://leeshet.nu/wp-content/uploads/2015/12/dik-2.jpeg
http://1000uglypeople.com/wp-content/uploads/Im-Joker-Ugly-Woman-With-B… (miinus "meikit" + isompi nenä)
N26
Vierailija kirjoitti:
Tuon Milla Jojovitsin haukkuminen rumaksi osoittaa että kauniille kostetaan . Tuo monen asenne se tekee rumaksi naisen ei se naama. Se naama ei ole ikinä ruma jos siellä on hyvää tahtoa.
Yksikään ei ole tässä ketjussa "haukkunut Millaa rumaksi". Linkki hänen kuviinsa kommentein laitettiin esimerkiksi androgyynilla tavalla kauniista ihmisestä, kun joku kommentoi kuinka "kauniilla naisella pitää olla naiselliset piirteet, muuten on ruma".
Tiedän hyvin että ihmiset osaa olla ja myös ovat tosi ilkeitä mulkkuja. Tosi surullista että niin monia tähänkin keskusteluun kirjoittaneita on kiusattu niin typerästi. Mä oon kyllä sitä mieltä että ainakin suomessa nakataan tosi paljon potentiaalia hukkaan sillä että kiusaamiseen ei puututa riittävästi eikä lapsille opeteta tunnetaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä näillä "ei ole olemassa rumia ihmisiä" -kommenteilla haetaan? Sitäkö, että joka väittää itseään rumaksi ja kertoo saamastaan kohtelusta, se olisi valehtelua? Eihän se paljoa lohduta ettei "ole olemassa" rumia, jos itse saa sellaista kohtelua kuin moinen taruolento saisi! Jos kohdellaan rumana, niin silloin on ihan sama onko "oikeasti" ruma vai ei!
Se, että kauneus on katsojan silmässä ja jos itse pitää itseään rumana, niin sitten varmaan muutkin.
Mä en todellakaan ole kaunis tai mitenkään edes söpö, voisin luetella niin paljon huonoja puolia ulkonäöstäni ja oikeastaan on jopa vaikea keksiä eddes yhtä hyvää puolta, mutta ei silti tulisi mieleenkään pitää itseäni rumana. Voi olla että joku muu on pitänyt mutta ei onneksi ole sanonut ääneen. Vaikka teille on tullut mitä idiootteja vastaan, niin älkää antako näiden idioottien sanomisten määritellä itseänne! Toisaalta myös aika omituista kuvitella, että muut ihmiset jaksaisivat kovinkaan paljon välittää teidän ulkonäöstänne.
Sori nyt vaan, mutta en vieläkään ymmärrä tätä jeesustelua. Mitä ihmeen väliä vaikka pitäisi itseään universuminen kauniimpana naisena, jos muilta ihmisiltä kuitenkin saa kohtelua kuin jokirotta? Minä itseasiassa pidän itseäni ihan nättinä, mutta silti saan kohtelua joka kertoo että en sitä muiden mielestä ole. Ei se, mitä itsestäni ajattelen, vaikuta muiden tekemisiin millään lailla. Ne muiden tekemiset sen sijaan vaikuttavat minuun - minut ohitetaan, ignoorataan, ollaan epäkohteliaita ja epäystävällisiä, jne jne. Auta armias sitä pakokauhun ilmettä miesten silmissä, kun olen tavallisen mukava, ja ne raukat luulevat että yritän iskeä!! Kyllä se vaan minuun vaikuttaa, vaikka en itse itseäni rumana pidäkään. Se vaikuttaa ihan käytännön tasolla, ei pelkästään pahan mielen.
Sitäpaitsi tässä ketjussakin on vaikka kuinka monta kommenttia "olen mielestäni ruma, silti saan positiivista huomiota miehiltä enemmän kuin haluisin". Eipä näytä oikeasti paljoa vaikuttavan se, mitä itsestään ajattelee. Kumpaankaan suuntaan. Se muiden mielestä epämiellyttävän näköinen saa epämiellyttävän näköisen ihmisen kohtelua, ja se muiden mielestä viehättävä saa viehättävän kohtelua, riippumatta siitä mitä ko. henkilö itse ulkonäöstään ajattelee.
Taitaa tämä asia olla ihan hirveän tabu, kun on näin paljon ihmisiä joiden mielestä asiasta ei saisi edes puhua "koska ei ole olemassa rumia naisia, ja on ihan oma vika jos olet ruma (koska et viitsi kammata tukkaasi ja meikata / koska teet itsestäsi ajatuksen voimalla ruman)." Naisen arvo on niin syvästi hänen ulkonäössään, ettei rumilla naisilla saa olla edes kokemuksia olemassaolostaan!
Täyttä asiaa. Olen täysin samoilla ajatuksilla liikkeellä.
Komppaan. Todella hyvä puheenvuoro. Olen aika varma, että ainakin osa lässyttäjistä on täällä puhtaasti trollausmielessä liikkeellä, tarkoituksenakin yrittää mitätöidä rumien kokemukset. Mutta yritykseksi jää.
Tässä on ihana video: ihmisten reaktiot muuttuvat ja jotkut ilkeät ilmeilijät saavatkin kunnolla nenilleen:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ollut lihava ja sellainen ruman androgyyni, mitätön perunanaama. Jouduin koko peruskoulun ajan kiusatuksi eikä kukaan halunnut kaverikseni. Jopa serkut ja vieraat ihmiset kadulla pilkkasivat ja syrjivät. Masennuin ja tulin syömishäiriöiseksi. Jojoilin koko nuoruuteni painon kanssa, olin milloin normaalipainoinen ja milloin lihava. Lopulta sain diagnoosin kilpirauhasen vajaatoiminnasta ja lääkkeet, jotka eivät kuitenkaan auttaneet mitään.
Aloin paisua rankasta liikunnasta ja laihduttamisesta huolimatta. Turposin kaikkialta, iho muuttui sinisenkirjavaksi ja veltoksi, hiukset ohentuivat hiirenhännäksi ja niistä tippui ainakin puolet ja ryhti romahti. Nyt painan 135 kg enkä saa kiloja lähtemään millään konstilla. Olen turvonnut kuin juoppo, vyötärö 130 cm, ei lantiota, ei persettä, pienet löysät pannulappu-utareet, jäätävät kylkiläskit ja paksu niskakyhmy. Nahka on ihan löystynyt ja hyllyy ympäriinsä muhkuraisena raejuustona. Kädet ja jalat ovat leveät lapiot, silmät pienet ja vedenväriset, nenä lyhyt ja pyöreä isosieraiminen possunkärsä, huulet ohuet, posket isot ja roikkuvat ja näytän loppuunkuluneelta mitä olenkin.
Baareissa saan palvelua viimeisenä tai en ollenkaan, ja minua lähestyvät valonmerkin jälkeen ehkä vain ne vanhemmat setämiehet tai ulkomaalaiset. Kaikki nettitreffit ovat päättyneet ikävästi, olen saanut kuulla olevani liian isomahainen ja ruma useat kerrat eri tavoilla ilmaistuna. Lääkärit kohtelevat kuin saastaa ja maanvaivaa, sairautta ei oteta todesta eikä minua haluta hoitaa. Niin lääkärit kuin työkkärin väkikin pitää täytenä idioottina, sekin on tullut varsin selväksi. Opiskelut jäivät ahdistuksen vuoksi kesken enkä työtäkään ole saanut aikoihin. Kaupan kassat ym. tuntuvat myös olevan kovin vaivautuneita kanssani, varsinkin sellaiset nuoremmat kauniit naiset. Ikäiseni miehet eivät ole koskaan edes katsoneet minua silmiin, olen heille pelkkää ilmaa tai pilailun kohde. Viimeksi pari nuorta komeaa miestä pilaili kustannuksellani kesälomamatkalla, yrittivät vetää minut erääseen outoon ja halventavaan tilanteeseen mukaan, kun olen tällainen hassu möllönaamainen tantta.
Että joo. Nyt alan olla vihdoin siinä pisteessä, että en enää jaksa olla tämä ruma, alempiarvoinen ällötys, elämä ei todellakaan ole elämisen arvoista näin. Tänäänkin olen käynyt läpi kaikki mahdolliset itsemurhametodit ja yrittänyt kovasti keräillä rohkeutta tekoon. Parin viime vuoden aikana olen myös sortunut ajoittaiseen reseptilääkkeiden väärinkäyttöön ja sitä kautta lopulta muihinkin huumausaineisiin. Olenkin tässä juuri hankkimassa itselleni uutta annosta turruttavia kemikaaleja, jotta ei tarvisi enää ajatella tälle päivää.
http://1000uglypeople.com/wp-content/uploads/Im-Joker-Ugly-Woman-With-B… (miinus "meikit" + isompi nenä)
N26
Wow, tämä oli kova kuvaus. Tuli pala kurkkuun, en muista onko koskaan tullut keskustelupalstoilla aiemmin, olen näet aika karaistunut provoilija. Toivon että löydät vielä joku päivä jostain ilon elämääsi. Kuulostaa pateettiselta mutta sinunkin olemassaololla on tarkoituksensa, et ole täällä turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäpaitsi: jos joku on niin tyhmä että tulee tähän ketjuun nyyhkimään kuinka elämä ei ole kauniinakaan helppoa kun saa ihan liikaa ihailua, niin kuule, ihan ansaitsee saada virtuaalisesti turpaansa. Vertaus siitä, kuinka rikas voivottelee varojen hoidon raskautta nälkää näkevälle, on oikein osuva. Rikas saa aina lahjoitettua varansa ja kaunis tehtyä itsestään tavallisen tai ruman, mutta toisinpäin se ei olekaan helppoa eikä usein edes mahdollista.
-379
No et ainakaan kaunistunut minun silmissäni jakelemalla virtuaalisia tuomioitasi vaan rumennuit. Ehkä ongelmasi ei ole naama? Mieti.
Minun silmissäni taas 379 on ansainnut paljon kunnioitusta nasevilla ja älykkäillä huomioillaan. Mieti.
Vierailija kirjoitti:
N26
Lihavuusleikkaus? Auttaako se jos on kilpirauhasen toimintahäiriö? Voisiko myös harkita erilaista lääkitystä koska se ei näytä auttavan ainakaan tuohon lihavuuteen. Modernin lääketieteen pitäisi löytää kyllä keinot kilppariongelman oikeaan lääkitykseen. Kokeile nyt ainakin sen hoito vielä loppuun asti ennen kuin teet mitään peruuttamatonta.
En pystynyt lukemaan kaikkia viestejä, tuli paha mieli. Olen 39v. mies ja en ole koskaan sanonut ketään rumaksi. Kadulla kävellessäni en katsele ihmisiä arvioiden. Meillä jokaisella on oma ristinsä kannettavana; muutakin huolenaihetta kyllä riittää. Tästä kaikesta tuli ajatus että olenko jotenkin outo? Joka tapauksessa, tsemppiä ulkonäköpaineiden kanssa kamppaileville. Kyllä teillekkin pari löytyy, rumalle ruma tai jotain sinne päin. Itseäni on aina kiinnostanut enempi sisältö kuin virheetön ulkonäkö. Arveton on arvoton.
Vierailija kirjoitti:
ÄLKÄÄ vastatko enää mitään näille jankkaajille. Provoavat ihan tahallaan ja ovat vain tyytyväisiä, että väitätte heille vastaan. Sitä he haluavatkin. Jättäkää ihan oikeasti täysin omaan arvoonsa. Heitä ei voi estää huutelemasta tässä ketjussa, mutta jättäkää vastaamatta ja älkää provosoituko. Sillä ehkä lopettavat.
T: sivusta seuraava.
Joo, hyvin sanottu. En ruoki enää trolleja, en edes miinuspeukutuksilla. Sitähän ne haluavat, mitä tahansa reaktiota. Keskityn tukemaan rumia kanssasisariani.
Tässä myös nuori tyttö jolle ilkuillaan avoimesti mutta silti vaan menee ja näyttää mitä osaa :)!
Mitä ihmeen järkeä on julistautua ensin itse rumaksi joka saa kakkelia niskaansa ja sitten alkaa itse heittelemään kakkelia muitten niskaan ja kutsua heitä epäempaattisisksi rumiksi? Ei vaan avaudu. Eikö ihminen jota ollaan itse mollattu älyä olla sitten mollaamatta toisia ? Antaako se mitä on kokenut itse oikeuden käyttäytyä itse yhtä huonosti muka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kukaan ei ole niin ruma etteikö itsestään huolta pitämällä saa ihan kelvollisen yleisilmeen. Siis käy salilla ja pitää kehonsa kuosissa, käy ammattitaitoisella kampaajalla ja siistit, miksei muodikkaatkin vaatteet. Ei ole edes rahasta kiinni kunhan on prioriteetit kohdallaan. Pätee sekä miehiin että naisiin.
Tekosyitä silti riittää miksi näin ei voi toimia.Jo vakiolauseeksi on tämä "treenaa, meikkaa -ja käy kampaajalla"-lause muodostunut, tylsää! Vaihtakaa jo levyä, nyt puhutaan rumuudesta, ei laittautumattomuudesta, kaksi ihan eri asiaa. Epäsiisti ulkoinen olemus voi olla fyysisiltä piirteiltään kauniillakin ihmisellä, ja vastaavasti ihan viiimeisen päälle puunattu ihminen voi siltikin olla yleisillä kauneusstandardeilla ruma.
Luuletko sinä että rumat naiset eivät ole kokeilleet kaikkia mahdollisia olemassa olevia keinoja kohentaakseen ulkonäköään? No ihan varmasti ovat, näitä ehdottamiasi metodeja olen testannut itsekin lukemattomat kerrat, laihanlaisin tuloksin. Mikään noista ei auta jos ihminen on kasvoistaan sen näköinen että muut ihmiset juuri tämän asian takia systemaattisesti karttavat kyseisenlaista henkilöä.
Anteeksi nyt vain mutta et selvästikään ole ruma, joten et siis ole mitenkään voinut kokea sitä eksistentiaalista tuskaa, jota fyysinen epäviehättävyys tuo tullessaan. Et ole läpikäynyt mitään niistä asioista, joita rumat ihmiset joutuvat kohtaamaan päivittäin. Ketju ei koske ihan tavallisia, ok-näköisiä -tai fyysisesti attraktiivisia ihmisiä, joten miksi tulette näihin ketjuihin jauhamaan tuota sontaanne? Mikä on motiivinne?
Ärsyttääksenne rumia ihmisiä, ja saada heidät tuntemaan olonsa entistä paskemmaksi omasta itsestään, kehuskella kuinka teillä normaalin näköisillä -ja kauniilla ihmisillä on niin helppoa kun saatte muilta kanssaihmisiltänne ihmisarvoista kohtelua? Ihan oikeasti, painukaa sinne minne ei aurinko paista! Vituttaa tuollainen asenne. Kivat sinulle jos elämäsi on elämisen arvoista, kaikilla se ei ole.
Pics or it didn't happen!
Eiku ihan oikeasti, pistä nyt vaikka netistä kuva vastaavanlaiseen tapaukseen, jos et omaasi suostu laittaan: rasvaprosentti 15% - 25% (suomeksi: timmi), itsestään huolehtiva, mutta samalla ruma.
Ei tuommoisia oikeasti ole.
Jos itseään rumana pitävälle siis sanoo ettei näe höntä rumana vaan asenne on se aina jota voi muuttaa että elämästä tulisi parempaa se on pilkkaamista. Älkäähän nyt. Minusta tuntuu että täällä ollaan loukkaannuttu nyt asiasta joka on totta.
Ei ole muuta keinoa rumalla ( joiksi jankutatte itseänne vaikka en kyllä usko ollenkaan niin edes olevan) kuin sitten keksiä ihan muuta ajateltavaa kuin ulkonäkö. Jos se on nyt niin hirveän ruma sitten se oma naama omasta mielestä. Sitten on keksittävä jotain muuta mitä ei "kauneillakaan" ole .
Tuolla asenteella jos on elämässä että se ihan kaikki pitää olla jokaikisella ja samalla tavalla vielä niin ei ikinä ole tyytyväinen.
Ei kauniillakaan ole kaikkea . Ei sinun lahjojasi ei erityisosaamistasi jne., kenties. Kaikilla on rajoja .
Kuka täällä on muka kehuskellut miten helppoa on jos on kaunis ? Täällähän porukat kertoivat nimenomaan etteivät saa edes niin ihmisarvoista kohtelua. Tämä juttu ollaan nyt paisutettu ihan nurin. Onko tämä nyt se kosto ja punttientasaus taas heille? Mitähän jos kuultelisitte edes tuohtumukseltanne?
Vierailija kirjoitti:
N26
Ylin ja alin kuva ylipainoisia, joten niitä ei voi laskea. Keskimmäisellä tietysti nahka roikkuu ison painonpudotuksen jäljiltä, mutta kokonaistilanne reippaasti parempi. Esimerkiksi kasvot ihan ok. Suurimmasta osasta irtonahkaa pääsee leikkauksella eroon, vaikka suht kallista on, koska julkisella eivät tuota tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kukaan ei ole niin ruma etteikö itsestään huolta pitämällä saa ihan kelvollisen yleisilmeen. Siis käy salilla ja pitää kehonsa kuosissa, käy ammattitaitoisella kampaajalla ja siistit, miksei muodikkaatkin vaatteet. Ei ole edes rahasta kiinni kunhan on prioriteetit kohdallaan. Pätee sekä miehiin että naisiin.
Tekosyitä silti riittää miksi näin ei voi toimia.Jo vakiolauseeksi on tämä "treenaa, meikkaa -ja käy kampaajalla"-lause muodostunut, tylsää! Vaihtakaa jo levyä, nyt puhutaan rumuudesta, ei laittautumattomuudesta, kaksi ihan eri asiaa. Epäsiisti ulkoinen olemus voi olla fyysisiltä piirteiltään kauniillakin ihmisellä, ja vastaavasti ihan viiimeisen päälle puunattu ihminen voi siltikin olla yleisillä kauneusstandardeilla ruma.
Luuletko sinä että rumat naiset eivät ole kokeilleet kaikkia mahdollisia olemassa olevia keinoja kohentaakseen ulkonäköään? No ihan varmasti ovat, näitä ehdottamiasi metodeja olen testannut itsekin lukemattomat kerrat, laihanlaisin tuloksin. Mikään noista ei auta jos ihminen on kasvoistaan sen näköinen että muut ihmiset juuri tämän asian takia systemaattisesti karttavat kyseisenlaista henkilöä.
Anteeksi nyt vain mutta et selvästikään ole ruma, joten et siis ole mitenkään voinut kokea sitä eksistentiaalista tuskaa, jota fyysinen epäviehättävyys tuo tullessaan. Et ole läpikäynyt mitään niistä asioista, joita rumat ihmiset joutuvat kohtaamaan päivittäin. Ketju ei koske ihan tavallisia, ok-näköisiä -tai fyysisesti attraktiivisia ihmisiä, joten miksi tulette näihin ketjuihin jauhamaan tuota sontaanne? Mikä on motiivinne?
Ärsyttääksenne rumia ihmisiä, ja saada heidät tuntemaan olonsa entistä paskemmaksi omasta itsestään, kehuskella kuinka teillä normaalin näköisillä -ja kauniilla ihmisillä on niin helppoa kun saatte muilta kanssaihmisiltänne ihmisarvoista kohtelua? Ihan oikeasti, painukaa sinne minne ei aurinko paista! Vituttaa tuollainen asenne. Kivat sinulle jos elämäsi on elämisen arvoista, kaikilla se ei ole.
Pics or it didn't happen!
Eiku ihan oikeasti, pistä nyt vaikka netistä kuva vastaavanlaiseen tapaukseen, jos et omaasi suostu laittaan: rasvaprosentti 15% - 25% (suomeksi: timmi), itsestään huolehtiva, mutta samalla ruma.
Ei tuommoisia oikeasti ole.
Alapeukkuja tuli jo, mutta ei yhtään kuvaa.. wtf?
Minä viehätyn varsinkin persoonallisista nenistä. Androgyynit tyypit vetoaa aina paljon enemmän kuin ne "naiselliset" naiset ja "miehekkäät" miehet. Enkä ole ainoa. Ja sitten on oma porukkansa, joka ei usko tätä.
Kiusaaminen ja haukkuminen on täysin mielenvikaista toimintaa.