Rakastunut poikaystävän ystävään
Mitä teen? Rakastan molempia samaan aikaan ja en halua satuttaa kumpaakaan. Poikaystävän ystävä on myös ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan. Pettäminen ei ole vaihtoehto.
Ei asuta Suomessa, eli suomalaiset miehet voitte olla huoletta, ei ole teidän parisuhde kyseessä.
Kommentit (21)
Vietetään paljon aikaa yhdessä ja myönnän, että joskus halaan pidempään kuin pitäisi, katsekontaktia on paljon ja jos voin koskettaa viattomasti, niin tartun tilaisuuteen. Miehet ovat keskenään monella tavalla todella samankaltaisia, mutta ystävän kanssa ollaan samalla aaltopituudella asioissa, jotka poikaystävälle on vähemmän tuttuja tai kiinnostavia.
Tämä kyseinen ystävä myös selkeästi tuntuu jonkinasteista mustasukkaisuutta ja surua tilanteesta. Hän myös olisi alussa pyytänyt minua ulos, kun tavattiin, mutta poikaystäväni ehti ensin. Joskus mietin, miten asiat olisi mennyt, jos olisin odottanut ja antanut toisellekin mahdollisuuden, mutta poikaystäväni oli heti alusta asti niin kiinnostunut ja todella panostaa suhteeseen, etten halunnut leikkiä sydämellään tapailemalla samalla myös toista. Nyt sitten tilanne on tämä. Tästä johtuen siis tiedän toisen miehen kiinnostuksesta.
Laita plussat ja miinukset paperille molemmista ja ota se, kumpi saa enemmän plussia. Mutta jos jätät nykyisen, takaisin et saa. Sä tavallaan tuplapetät hänet, 1. ensin jo pettäminen itsessään ja 2. hänen kaverinsa kanssa.
mm. tämän takia en enää tapaile suomalaisia naisia, koska eivät koskaan ole tyytyväisiä, vaan aina itse luovat ongelmia ja draamaa ympärilleen
Unohda molemmat ja kasva ihmiseksi. Tuo juttusi on väärin poikaystävääsi kohtaan, tiedäthän sen. Miltä ittestäs tuntuisi jos poikkiksesi pelaisi tyttöystäväsi kanssa?
Ihan oikeesti, kaikkien teidän takia, häivy, mene kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Unohda molemmat ja kasva ihmiseksi. Tuo juttusi on väärin poikaystävääsi kohtaan, tiedäthän sen. Miltä ittestäs tuntuisi jos poikkiksesi pelaisi tyttöystäväsi kanssa?
Rakastan molempia. En voi tunneille mitään.
sää petät jo. vaan niinkun nainen voi :D jos sitä tekis toinen niin meteli nousis mutta tässä tapauksessa ei voi tunteilleen mitään
ikävää että menee ystävyys suhde tommosen takia. sääliks käy miehiä
Vierailija kirjoitti:
mm. tämän takia en enää tapaile suomalaisia naisia, koska eivät koskaan ole tyytyväisiä, vaan aina itse luovat ongelmia ja draamaa ympärilleen
Voin kertoa, että parisuhdedraama ei ole vierasta missään kulttuurissa. Sekä miesten että naisten aiheuttama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa, että parisuhdedraama ei ole vierasta missään kulttuurissa. Sekä miesten että naisten aiheuttama.
Ei ole hyväksyttävä tekosyy. Kyllä suomalainenkin nainen raìskaa.
Onko väärin toista miestä kohtaan, että hän joutuu katsomaan vierestä meidän parisuhdeonnea tietäen, että meilläkin voisi olla onnellinen suhde? Kumpaa kohtaan tilanne oikeasti on enemmän väärin? Tämä on se dilemma. Teinpä niin tai näin, niin joku kärsii. Satutan joka tapauksessa rakastaamani miestä. Jos olen sinkku sattuu kaikkiin kolmeen.
Mietin myös usein, että vaatisi paljon että lähtisin nykyisestä suhteesta, koska ollaan aidosti onnellisia. Toiselta pitäisi olla melkein kosinta tässä vaiheessa, joku lupaus todellisesta tulevaisuudessa. Ja sitä tietenkään ei voi tapahtua. Joten ikuisesti varmaan jään miettimään mitä olisi voinut olla ja olisiko se oikeasti ollut parempaa kuin nykyisessä suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
3.n kimppa
Olen aidosti joskus miettinyt polyamoriaa, mutta en varmaan pystyisi siihen, ei ole riittävästi aikaa aidosti antaa molemmille sitä aikaa ja niitä resursseja joita ansaitsevat kumppanilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan molempia. En voi tunneille mitään.
Et voi tunteille mitään, ymmärrän sen hyvin. Mutta teoille voit, voit tehdä mitä tiedät että on parasta. Tuo tilanne rikkoo teidät kaikki pahimmalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mietin myös usein, että vaatisi paljon että lähtisin nykyisestä suhteesta, koska ollaan aidosti onnellisia. Toiselta pitäisi olla melkein kosinta tässä vaiheessa, joku lupaus todellisesta tulevaisuudessa. Ja sitä tietenkään ei voi tapahtua. Joten ikuisesti varmaan jään miettimään mitä olisi voinut olla ja olisiko se oikeasti ollut parempaa kuin nykyisessä suhteessa.
Et ole oikeasti sitoutunut poikaystävääsi. Ja tuo mitä nyt teet on kaikkea muuta kuin rakastamista. Satutat jo nyt. Nyt on kyse enää siitä, mikä satuttaa vähiten, ja se on se että katkaiset tuon tilanteen lähtemällä ja tunnustamalla pääsi ajatukset.
Ryhtykää polyamoriseen suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Laita plussat ja miinukset paperille molemmista ja ota se, kumpi saa enemmän plussia. Mutta jos jätät nykyisen, takaisin et saa. Sä tavallaan tuplapetät hänet, 1. ensin jo pettäminen itsessään ja 2. hänen kaverinsa kanssa.
Ei hänen tarvitse valita. Voi pitää molemmat jos se poikaystävälle sopii. Mutta avoin suhde edellyttää että myös poikaystävä saa tapailla muita.
Up