Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rumat naiset - avaudutaan tänne kokemuksistamme

Vierailija
31.12.2016 |

Tänne saa avautua nöyryyttävistä ja kipeistä hetkistään, minä aloitan.

Olin pääsykokeissa, tehtävänä oli esitellä muille jumppaliike. Jokaiseen liikkeeseen piti pyytää avustaja ryhmästä. Yksi poika viittoili itsensä avustajaksi jokaiselle kauniille tytölle. Kun tuli minun vuoroni, hän ei yhtäkkiä tullutkaan innolla auttamaan, lopulta eräs vanhempi nainen tuli avustajakseni. Tapauksesta tulee vieläkin ahdistava olo, se oli niin nöyryyttävää kaikkien edessä.

Toinen tapaus on kanssa syöpynyt mieleeni erittäin ahdistavana. Tapasin mieheni kavereiden naiset ensimmäistä kertaa. Oli todella nöyryyttävää kun esiin astelee kaksi hoikkaa ja upeaa alle parikymppistä naista, olin todella nolona mieheni puolesta, koska itse olen aivan toista maata. Minun oli pakko poistua jossain kohtaa, ahdistus ja häpeä alkoi olla niin suurta. Itkin yöllä ahdistustani, miksi minulle on annettu näin kamalat kasvot...

Kommentit (1086)

Vierailija
21/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti kukaan ei ole niin ruma etteikö itsestään huolta pitämällä saa ihan kelvollisen yleisilmeen. Siis käy salilla ja pitää kehonsa kuosissa, käy ammattitaitoisella kampaajalla ja siistit, miksei muodikkaatkin vaatteet. Ei ole edes rahasta kiinni kunhan on prioriteetit kohdallaan. Pätee sekä miehiin että naisiin.

Tekosyitä silti riittää miksi näin ei voi toimia.

Jo vakiolauseeksi on tämä "treenaa, meikkaa -ja käy kampaajalla"-lause muodostunut, tylsää! Vaihtakaa jo levyä, nyt puhutaan rumuudesta, ei laittautumattomuudesta, kaksi ihan eri asiaa. Epäsiisti ulkoinen olemus voi olla fyysisiltä piirteiltään kauniillakin ihmisellä, ja vastaavasti ihan viiimeisen päälle puunattu ihminen voi siltikin olla yleisillä kauneusstandardeilla ruma.

Luuletko sinä että rumat naiset eivät ole kokeilleet kaikkia mahdollisia olemassa olevia keinoja kohentaakseen ulkonäköään? No ihan varmasti ovat, näitä ehdottamiasi metodeja olen testannut itsekin lukemattomat kerrat, laihanlaisin tuloksin. Mikään noista ei auta jos ihminen on kasvoistaan sen näköinen että muut ihmiset juuri tämän asian takia systemaattisesti karttavat kyseisenlaista henkilöä.

Anteeksi nyt vain mutta et selvästikään ole ruma, joten et siis ole mitenkään voinut kokea sitä eksistentiaalista tuskaa, jota fyysinen epäviehättävyys tuo tullessaan. Et ole läpikäynyt mitään niistä asioista, joita rumat ihmiset joutuvat kohtaamaan päivittäin. Ketju ei koske ihan tavallisia, ok-näköisiä -tai fyysisesti attraktiivisia ihmisiä, joten miksi tulette näihin ketjuihin jauhamaan tuota sontaanne? Mikä on motiivinne?

Ärsyttääksenne rumia ihmisiä, ja saada heidät tuntemaan olonsa entistä paskemmaksi omasta itsestään, kehuskella kuinka teillä normaalin näköisillä -ja kauniilla ihmisillä on niin helppoa kun saatte muilta kanssaihmisiltänne ihmisarvoista kohtelua? Ihan oikeasti, painukaa sinne minne ei aurinko paista! Vituttaa tuollainen asenne. Kivat sinulle jos elämäsi on elämisen arvoista, kaikilla se ei ole.

Vierailija
22/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleeni on jäänyt ikuisesti yksi ilta, kun oltiin kavereiden ja heidän kavereiden kanssa iltaa viettämässä. Yksi näistä oudoista tyypeistä sanoi mulle silmiin katsoen kaikkien kuullen ja ihan puun takaa, että olen ihan helvetin ruma :( Se tuntui todella pahalle ja tuntuu vieläkin, jos se tulee mieleen. Kaikki nämä ovat vaikuttaneet itsetuntooni.

Siis anteeksi kielenkäyttöni, mutta mitä helvettiä?! Toivottavasti sinä tai joku sun kavereistas anto tolle tyypille kunnolla turpaan! Itse en todellakaan kattelis yhtään, jos joku puhuis mun ystävälle noin, oli se sitten mies tai nainen.. (En ole väkivaltainen ihminen, mutta joku raja sentään ihmisten typeryydellä..)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko etsiä googlesta kuvan naisesta jonka rumuus on samankaltaista kuin itsellänne ja laittaa linkin sitten tänne? Olisi kiinnostavaa tietää minkälaisia te "rumat" naiset olette.

Yrittäkää myös tehdä niin että valitsette mahdollisiman osuvan kuvan, eikä sitä miltä teistä tuntuu.

Vierailija
24/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua tuli kyllä oikeasti paha mieli :(

Vierailija
25/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumien naisien ongelma on usein huomattava ylipaino. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan mikään kaunotar niin normaalipainoinen vartalo tasapainottaa tilannetta ja se mitä naiset eivät ymmärrä että mies katsoo yhtä paljon vartaloa kuin kasvoja.

Vierailija
26/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumien naisien ongelma on usein huomattava ylipaino. Vaikka nainen ei olisikaan kasvoiltaan mikään kaunotar niin normaalipainoinen vartalo tasapainottaa tilannetta ja se mitä naiset eivät ymmärrä että mies katsoo yhtä paljon vartaloa kuin kasvoja.

Olisikin. Kun oma BMI on 21, vartalo tiimalasi ja treenaa eri liikuntalajeja 3-5 krt viikossa niin ei paljoa laihdutus enää voisi auttaa.

Vierailija
27/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi tulette näihin ketjuihin jauhamaan tuota sontaanne? Mikä on motiivinne?

Ärsyttääksenne rumia ihmisiä, ja saada heidät tuntemaan olonsa entistä paskemmaksi omasta itsestään, kehuskella kuinka teillä normaalin näköisillä -ja kauniilla ihmisillä on niin helppoa kun saatte muilta kanssaihmisiltänne ihmisarvoista kohtelua?

Jotain omakehua sen on pakko olla. Olen lukenut lukuisia rumuusketjuja av:lla ja aina niihin tulee sönköttämään tuollaisia sairaita yksilöitä, joista on kiva haukkua jo valmiiksi lyötyjä ihmisiä. Minunkin kommentteihin on usein vastattu, että valehtelen eikä kukaan varmasti ole koskaan kutsunut rumaksi. Voi kun valehtelisikin.

Vierailija
28/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulla on kuitenkin mies? Et siis voi olla toivoton tapaus. Muhun ei ole mies edes koskenut koko elämäni aikana...

Ihan mielenkiinnosta, millainen ihminen muuten olet? Koska minulla on, anteeksi nyt vain hänelle, todella ruma ja lihava ystävä joka on myös äärimmäisen ujo ja hänelläkin on pari yhdenillan juttua ollut. Kuulostaa jotenkin tosi uskomattomalta ettei IKINÄ KUKAAN olisi sinusta edes vähän kiinnostunut.

--- Onpa jopa "kaverimiehen" puolelta ilmoitettu, että "susta ei kyllä kukaan vois ikinä tykätä - oot varmasti koko elämäsi yksin".

Oikeesti?! Oletan, että kyseessä on nykyisin entinen kaverimies. Jestas, mikä mulkero mieheksi!

Juu en ole häntä enää nähnyt sen jälkeen. Myös epäsuorempia kommentteja on tullut paljon, tyyliin "voi Maija kun nuo sun kaverit on niin kauniita, mites kestät mennä heidän kanssaan baariin?".

En ihan oikeasti usko olevani ruma. Mutta kun ei ole kertaakaan kuullut olevansa kaunis?

Vierailija
29/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole ollutkaan kaunis, en osaa sitä kaivata. Itseasiassa ulkonäkö on murheista pienin. Katsokoot muualle jos ei kiinnosta, en ole täällä muita miellyttääkseni!!

Keskittykää omiin asioihin, antakaa poseeraajien poseerata.

Ainoana vaarana on että kuvankaunis ystävätär jolla on kaikkea, alkaa kadehtia sitä että et ole kade.

Vierailija
30/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisikin. Kun oma BMI on 21, vartalo tiimalasi ja treenaa eri liikuntalajeja 3-5 krt viikossa niin ei paljoa laihdutus enää voisi auttaa.

Epäilen että ongelmasi on enemmän itsetunnossa.

Vierailija
31/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntoni on toki muuttunut heikoksi rumuuden seurauksena. Kirjoitin viestin 30 kokemuksistani.

Vierailija
32/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-- Kaverimies kertoi pitävänsä minua saatanan rumana :D

siis mitä helvettiä? Täällä on parikin naista tullut kertomaan näistä "kaverimiehistään", jotka oksentavat mielipiteensä tuosta vaan. EI tuollaista tarvitse eikä pidä sietää. Miten nämä naiset suhtautuisivat, jos heidän hyvä naispuolinen ystävänsä sanoisi että 'kyl sä oikeesti oot ihan helvetin ruma'? Saattaisi tulla sanomista tai mennä välit poikki. Miksi tällaiset kommentit mies"kavereilta" ovat jotenkin hyväksyttävämpiä? Ei sellaista henkilöä voi kutsua ystäväksi, joka loukkaa toista tietoisesti ja tarkoituksella.

Vierailija
33/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten joku hyvin tuolla edellisissä viesteissä jo sanoikin, niin ei auta laittautuminen yhtään. Ennen kuin poistun kotoani mihinkään, minulla on tapana tehdä seuraavaa: Käyn suihkussa, kuivaan ja laitan hiukset nätisti, laitan peitevoidetta, meikkivoidetta, rajaan silmiin ylärajauksen, taivutan ripset ja laitan ripsivärin, kulmat on värjätty, mutta niitäkin paikkailen ja lopuksi vielä poskipunaa pieni sipaus. Voisin sanoa olevani ihan taitava meikkaaja. Hiukset on leikattu ja värjätty kampaajalla. Minulla on kiva hoikahko kroppa ja tykkään pukeutua naisellisesti. Tästä kaikesta huolimatta kaupungilla ollessani olen täysin näkymätön. Miehet saattavat vilkaista ohimennen, mutta kääntävät hyvin nopeasti katseensa pois kun näkevät kasvoni ja minun katseeni. Baarissa en ole koskaan saanut mitään huomiota. Ystäviäni taas isketään usein. Kauhein tilanteeni taitaa olla se, kun odotin yöllä taksia kotiin. Takana olevat miehet alkoivat isoon ääneen arvostella ulkonäköäni. En päässyt siitä tilanteesta pakoonkaan, koska taksi oli pakko ottaa. Tuo oli ihan hirveää ja itkin taksiin mentäessä. Päätin, että tuo olisi viimeinen kerta kun lähtisin viettämään iltaa, koska en yksinkertaisesti kestä enää haukkuja.

Vierailija
34/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.

En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.

Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?

Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".

Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!

Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.

Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!

Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.

Vierailija
35/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painukaa jo helvettiin. Miten ihmeessä voi kehittää hyvän itsetunnon jos ulkopuoliset osoittaa sinulle, että itsestään ei kannata tykätä? Siinä on ihan turha jankata peilin edessä jotain "olen kaunis" mantraa, kun muut osoittavat sinulle yhä uudestaan, että se ei pidä paikkaansa. Itsetunto perustuu hyvin pitkälle myös siihen, miten muut sinua kohtelevat ja arvostavat. Se nyt on täyttä faktaa, että joidenkin naama on yksinkertaisesti ruma. Siihen ei hyvä itsetunto vaikuta pätkääkään. Se ei muuta kasvoista kaunista. 

http://i0.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/374/691/dc9.jpg 

anteeksi tälle naiselle kun otin hänet esimerkiksi, mutta kuvitelkaa tämännäköinen nainen kaupungilla, baarissa tms. Ihan sama miten hän laittautuu, niin ei hänestä nyt kaunista saa millään. Kasvonpiirteet ovat yksinkertaisesti rumat. Ei tuohon auta meikit ja hyvä itsetunto. 

Vierailija
36/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai mä oon ruma, vaikka itse pidänkin ulkonäöstäni. Mulla on kivat hiukset, kaunis hymy, treenattu kroppa, olen ystävällinen, avoin ja muut huomioon ottava. Silti joskus nuorempana baarissa miehet tulivat kertomaan et hyi hitto kun sä oot karsee. Lähe vetään ja painu vittuun-hokemat tulivat tutuiksi. Selvää kai on että olen ollut koko elämäni sinkku ja enää edes en haaveile parisuhteesta. Mut kaikesta tästä huolimatta mä pidän itseäni ihan hyvännäköisenä, tavallisena kuten muutkin tuolla Prismassa tallaavat. Miesten silmää en miellytä, mut mitäs sitten, elämässä on niin paljon muutakin. 

Siis miten tuo on edes mahdollista että miehet tulevat sanomaan noin? Minä en voi käsittää.

Tässäkin on ollut useampi esimerkki miehistä, jotka haukkuvat naista rumaksi muiden kuullen. Mä oon miettinyt että onko se jotain tosimiehiyden osoittamista että muiden kuullen uskaltaa sanoa jollekin kuinka ruma tämä on. Epäilen ettei miehet kovin helposti sanoisi tätä kaksin päin naamaa. Mullekin tää on sanottu aina niin että kuulemassa on ollut muitakin naisia. Ehkä tuolla yritetään vakuuttaa ne "kauniimmat" naiset että tuo "ruma" nainen ei ole uhka teille miesten taholta. Tai en mä tiedä. Nuorempana tuli liikuttua tosi paljon baarissa yhden kauniin ja pitkän kaverini kanssa. Siinä pörräsi joka ainoa kerta useampi mies iskemässä tätä ystävääni. Muistan yhdenkin kerran kun ystäväni nojaili baaritiskiin ja 3 miestä siinä ympärillä. Mä sitten yritin osallistua keskusteluun ja kuikuilin siinä miesten välistä. Yksi mies totesi siinä etää lähe saatanan lehmä siitä muualle... taisin istuskella sen illan jossain baari nurkassa. Nyt sanoisin miehelle suorat sanat ja bilettäisin koko illan yksin (mieluummin kuin tuollaisten ääliöiden kanssa).

Vierailija
37/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Taas näitä meikkiohjeita. Uskokaa jo, että rumana naisena tietää kaiken meikkauksesta ja on tullut käytyä myös ammattilaisen pakeilla kerran jos toisen. Minun naamaani ei ole edes taidokas countour pelastanut, koska esim. nenä on luonnostaan epäviehättävä peruna, silmät lähekkäin, kaula lyhyt, liian korkea otsa, jne. Eipä sillä, pidän meikkaamisesta, katson youtubevideoita ja olen panostanut ostamalla laadukkaita & minulle sopivia tuotteita.

On vain valhe sanoa, että meikillä muuttuisi kauniiksi. Se ei ole totta.

Kyllähän mä meikkaan päivittäin 20 min, mutta teen sen nykyisin peittämään pahimmat virheet etten häiritse ulkonäölläni muita esim. työpaikalla. Pahimmat kommentit ulkonäöstäni olen saanut vaikka on ollut meikkiä.

Vierailija
38/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kaunis. Mut arvatkaapa mitä. Se on suurimmaksi osaksi vain stailausta,johon pystyy ihan kuka tahansa.

En halus lytätä kokemuksianne,maailma on hirveän ulkonäkökeskeinen paikka. Tiedän säästyneeni monelta harmilta ihan vain naamakertoimen mukaan.

Mutta nyt siihen itse aiheeseen. En usko,että rumuutta on. On vain ihmisiä,jotka eivät osaa tuoda parhaita puoliaan esille. Täällä moni on sanonut,että on ruma vartalo. Olisiko kuitenkin niin,että ostat vaatteita,jotka eivät leikkaukseltaan,väreiltään tai tyyliltään sovi juuri sinun vartalollesi pätkääkään?

Minulla on esim.todella(siis ihan todella)riippuvat ja pienet rinnat. Siksi ostan vain sellaisia rintsikoita,jotka nostavat niitä ylöspäin ja harvoin käytän esim.peplum-tyylisiä paitoja tai lyhyitä takkeja,koska ne vain korostaisivat tätä vartaloni "epäkohtaa".

Minulla oli myös joskus ihan kauhean värinen tukka. Näytin ihan väsyneeltä,sellaiselta,joka ei ole käynyt suihkussa viikkoihin. Sen sijaan,että värjäilin kotona,menin asiansa tuntevalle kampaajalle. Nuorelle,joka on käynyt koulutuksissa ihan lähiaikoina ja osasi kunnostaa mallin ja värin tähän päivään. Ette voi uskoa miten erilaiselta näytin!

Lisäksi opettelin meikkaamaan. Tai lähinnä vähentämään turhan raskasta meikkiä. Ostin omalle ihotyypille sopivan meikkivoiteen. Jo se,että ihoni punakkuus ja tummat silmänaluset katosivat teki ihmeitä! Opettelin piirtämään kulmat (suosittelen sitä Lumenen kynää) ja käytän arkena tämän lisäksi vain poskipunaa ja ripsaria. Ripsari maksoi Tokmannilla 4€(Lumene)eli mikään rikas ei tarvitse olla.

Huolehdin myös,että hygienia on kohdallaan. Harjaan hampaat valkaisevalla tahnalla ja suihkautin aamulla hajuvettä. Tuntuu heti paljon paremmalle!

Suosittelen rohkeasti kysymään ammattilaiselta apua. Minä olen pyytänyt niin meikkiosastolla kuin vaatekauppassakin myyjän apua. Ja kertonut budjetin. Jos haluan maksaa max.20€ meikkivoiteesta,en häpeä sanoa sitä. Koska sillä hinnalla saa jo tosi hyvän.

https://1.bp.blogspot.com/_wg2mnzIH9mI/TJ_SZubZdkI/AAAAAAAAHFI/MnjpqRTZ…

Stailaapa siitä. Veikkaan nimittäin että tähän ketjuun on kirjoittanut jotain tuon tyyppisiä, mutta kaikilla hampailla toki.

Vierailija
39/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ No wau, että ihan meikillä ja kampauksella olet kaunistunut. Entäs jos ne ovat jo käytössä (hyvin ja huolitellusti, ammattilaisten tekemänä ja neuvomana), ja on silti se ruma tyttö jota kukaan ei näe? Josta kukaan ei tykkää? Kaikki on jo kokeiltu. Jäljellä on vain sen asian hyväksyminen että parisuhdetta ei tule tässä elämässä.

Vierailija
40/1086 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena ruma ja pidän itseäni vieläkin rumana. Olen myös lihava. Kuitenkin saan jatkuasti kehuja ulkonäöstäni, baarista en mene ikinä yksin kotiin aina löytyy useampikin ehdokas. Monesti olen miettinyt miksi ihmeessä joku haluaa harrastaa minkäänlaista seksuaalista kanssakäymistä kanssani, mutta useimmat haluavat enemmänkin kun kerran.