Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

0 Joulukuun Tähtöset viikkoon 20 0

12.05.2008 |

Alotin meille uuden viikkopinon uuden viikon kunniaksi :)

Hirvittävä määrä pahoitteluja ja suuria virtuaalihaleja viuhalle, iiiikille ja maamuskalle.. Niin kurjia uutisia, ettei niiitä oikein edes käsitä :( Koittakaa jaksaa, ajan kanssa sitten helpottaa - varmasti. Onnea jatkoon, ja ootte AINA tervetulleita kertomaan ja katsomaan kuulumisia tänne meidän joulukuisiin e Sitten, kun on taas voimia!

.:Nar:. 8+2

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

petite-te - 12.5.2008 21:26 (ID 94019) (43/43)

hep

pikkupiru,täällä yksi ilman turvotusta,lähes ilman mitään muita oiretakaan.lähinnä välillinen uupumus ja vessassa juoksu viestii raskaudesta :)

mies tänään kauniisti sanoikin että on varmaan poika tulossa kun en oo vielä levinny B-) joo-kiitti vaan :)

poika olo on muutenkin...oikeastaan ihan pikkiriikkisen toivon tyttöä,tulee pieni ikäero ja tytölle löytyi yllinkyllin tarviketta,kun edellinen siis tyttö.mutta poika olo on ja poika se on kuitenkin ;) poika on tervetullut siinä missä tyttö!

halaukset ja myötätunto lähetykset kaikille menetyksen kokeneille!!!!!

Vierailija
2/77 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko muuten törmännyt meidän esittely pinoon?Päivällä yritin sitä etsiä eikä ainakaan mun silmiin osunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
12.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekanakin iiikille, viuhalle ja maamuskalle lohtuhalit ja pahoitteluni. Jaksuja vaikeana aikana. Kurjia uutisia, joita ei kenellekään kyllä soisi.

Ruoka-aineista oli ollut puhetta: itse olen välttänyt pastoroimattomia maitotuotteita, kahvia juonut max 3kuppia päivää, vihannekset pestyinä. vaihdellen eri kaloja. Lihaa en syö muutenkaan, joten maksan välttely ei tuota ongelmia. Lähinnä hankala syödä ulkona ja kahviloissa, kuin ei tiiä, onko vihannekset pesty/juustot pastoroidusta maidosta valmistettu. Toisaalta olen miettinyt maalaisjärjellä, että kaikkia vaaroja ei voi eliminoida.

Stiin@; moikka vain:) Juu, Enskoihin liittyminen on kyllä käynyt mielessä, kun olen porukassa pyörinyt viimeiset pari vuotta, ja tutuksihan ovat Enskasisaret tulleet. Mutta en vielä kuitenkaan ajatellut ehkä liittyä *turvallisempia viikkoja odotellessa*

(.): odotetussa ultrassa käyty ja Toukka vastasi viikkoja 7+5 (säntillisesti, kun näin olin laskenutkin), pituutta huimat 12.8mm ja sydän sykki vimmatusti. La 24.12:) Ja kaikki hyvin:) Ihana olo:)

nyt nukkumaan...

pariisitar&toukka

rv 7+5

Vierailija
4/77 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: monesti en pääse lukemaan näitä tökkiviä sivuja suosikkien enkä etusivun kautta (tulee teksti "ei keskusteluja" tms). Mutta kun etsin ketjun sivuhistoriasta, se avautuu normaalisti. Kannattaa kokeilla.

Hyviä vointeja toivotellen, Canttarelli

Vierailija
5/77 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut iiiik, viuha ja maamuska!! Todella surullisia uutisia ja paljon voimia teille uuden yrittämiseen!!

En ole kirjoitellut tänne pitkään aikaan, koska kärsin edelleen voimakkaasta pahoinvoinnista juuri iltaisin/öisin. Veto on aika poissa.

Tänään tuli niin ihania uutisia, että oli pakko tulla kirjoittamaan, että np-ultrassa kaikki hyvin!!! Masussa heilutteli viisisenttinen vesseli ja LA on nyt virallisesta 30.11.

Meillä oikeastaan jo kaikki ovat tietoisia, lapset, työkaverit, suku.... paljon ennen ultraa, joten vähän jännitti onko siellä elämää.

Ihanaa loppukevään odotusta!

-fatmama rv 11+2-

Vierailija
6/77 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihme sivut, esim. aamulla (taas vaihteeksi) tänne ei päässyt. Onpa nyt hassua, että näin kauan kestää asian korjaaminen!

Maamuskalle myös lohtuhali ja pahoittelut surullisista uutisista!

Pikkupiru ja Petite-te, ei minullakaan vielä pahemmin masusta huomaa (se nyt on ikävä kyllä aika pömppö muutenkin). Rinnat ovat yllättävästi paisuneet jo nyt, edellisraskaudessa se tapahtui vasta myöhemmin.

Kapa, kannattaa pyytää neuvolasta purkki pissanäytteitä varten, näin minä tein. En pysty mitenkään könyämään täydellä rakolla sinne! Aamulla pissat purkkiin, jääkaappiin aamutouhujen ajaksi ja lähtiessä mukaan. Loppuvaiheessa nimittäin se tunninkin pidättely voi olla rankkaa. Onpa mahtavaa, että teillä on ultralaite neuvolassa!

Seuloista vielä jutteli ainakin Canttarelli. Tänään neuvolassa kuulin HUSin alueella (ainakin NKL ja KOS) siirrytyn uuteen käytäntöön, jossa np-ultra tehdään jo viikoilla 10-12 ja niskamittauksen lisäksi kaikilta otetaan myös verikoe. Mahdollista on kuulemma myös pyytää, ettei seulontaa tehdä jolloin tehdään vain tavallinen ultratutkimus. Kahvista myös kirjoittelit, samoin kuin Nudivas, ja vielä tähän päivään asti olisin voinut samaistua teihin :) mutta nyt on pakko sanoa, että ei mene enää alas. Niin kuvotus kuin himotuksetkin ovat paljon voimakkaampia kuin esikoista odottaessani mistä syystä olenkin alkanut epäillä että tyttö olisi tulossa :). Asiaan vaikuttaa sekin, että pikku salamatkustaja ei ultran perusteella ole saanut alkuaan puuhailupäivänä ;) vaan vasta pari päivää myöhemmin, ja eikös se niin ollut, että tyttösiittiöt olivat pitkäikäisempiä? :D

Mannerto kyseli ruuista. Itse olen jättänyt pois mädin, pastöroimattomasta maidosta tehdyt juustot, graavikalan, hauen kaikissa muodoissaan (heh, sitä kun tulisikin muuten niin syötyä :D), sekä sakariinin (eli Hermesetaksen vaihdoin aspartaamipuristeeseen). Maksan olisin jättänyt jos söisin sitä :D. Maksamakkarasta muuten sanoi minulle th tänään neuvolassa, että se on nykyään päästetty pannasta! Ei nyt pötkökaupalla päivittäin siis, mutta kohtuudella voi syödä. Sisältää kuitenkin sen verran vähän maksaa (suhteessa siihen, että pelkkää maksaa söisi). Eli voit hyvällä omallatunnolla herkutella silloin tällöin! Kahvia olen vähentänyt (ja nythän se loppui kokonaan) ja ylipäätään yritän pysyä karkeista ja herkuista erossa lähtöpainoni takia.

Pariisittarelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Naranjalle laitoinkin jo terveisiä esittelypinoon, samoin Fatmamalle!

(.) Hirveä flunssa iski, ja nyt myös 9 kk esikoinen valuu räkää ja itkustelee. Voi jaska. Paitsi että tällä viikolla piti olla kaikenlaista touhua niin muutenkin tietysti oma ja pienen sairastaminen harmittaa. Vois jo loppua tällainen...

Vierailija
7/77 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tämä odotus tuli vielä konkreettisemmaksi, kun sain ensimmäisen kuvankin reilut 2-senttisestä pikkuisesta köllöttelemässä ihan siellä missä pitääkin. Halusin tässä neljännessä raskaudessa käydä yksityisellä varhaisultrassa, en tiedä miksi, ehkä siksikin, että hyvin todennäköisesti meidän lapsiluku on neljännen jälkeen täynnä. Ultrassa LA siirtyi muutamalla päivällä aikaisemmaksi. Ultran jälkeen kerroimme meidän lapsille uutisen. He olivat aivan innoissaan (tyttö siis 7v., poika 5v., poika 2v. ei vielä tietty asiaa tajua...) ja odottavat jo malttamattomina joulua ;) Yritin heille kovasti sanoa, että asia on sitten salaisuus vielä muutaman viikon, eivätkä saisi sitä kodin ulkopuolella kertoa, mutta pahoin pelkään, että varsinkin poika menee päiväkodissaan asian kertomaan. Muutamille sukulaisille ja työkaverille olen asian jo kertonutkin. Oireena on edelleen alkuraskaudelle tyypilliset kuvotus, etominen, yökkäily, väsymys jne. Odottelen jo sitä keskiraskauden (toivottavasti) energistä kautta :)Eipä muuta tällä kertaa!t.Menninkäinen rv 9+0 ultran mukaan (menkkojen mukaan rv8+4)

8/77 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa joku tälle tietämättömälle, mikä on esittelypino ja mistä sen löytää....Muuten täällä asiat entisellään, paitsi työssäkäynti ei huvita, ei sitten millin vertaa.Muuten kyllä väsymys hallinnassa, mutta tuntuu että töissä riistäytyy käsistä. Eikä kukaan vielä tiedä töistä...Joten varmaan ihmettelevät tehottumuutta entiseen minään verrattuna.... Nooh eläköön nyt hetken vielä epätietoisuudessa.Nudivas + masukki 7+0

Vierailija
9/77 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudivas, Esittelypino on jossain tuolla aikaisempien viestien seassa, jossa kaikki halukkaat joulunlasta odottavat ovat esitelleet itsestänsä muutaman perusasian (ikä, miehen ikä, la, muut lapset, tod.näk. synnytyssairaala yms.). Löytyy se varmaan sieltä, kun alkaa etsimään.Kävin tänään ekassa lääkärineuvolassa, lekuri otti vanhalla ultralaitteellaan sen verta kuvaa, että nähtiin pienen sydämen siellä läpättävän kovastikin ja mittaakin yritettiin, mutta ei, pieni pyöri siellä niin kovasti, ettei millään onnistunut. Nyt on helpottunut olo, viimeksi kun neuvolassa ei vielä kuulunut sydänääniä, tuli epätodellinen olo, että olenko kuvitellut koko jutun? Olenko toivonut raskautta niin kovasti, että elimistö on alitajuisesti kehittänyt oireet? Mutta ei... kyllä tuolla sydämen alla kasvaa uusi elämä. :x Ja sekin selvisi, että siellä on vain yksi asukki. Perheessä ja suvussa kuitenkin sen verta monet kaksoset, että vois hyvinki olla mahollista meilläkin. Ensviikolla np-ultra. Sieltä saa toivottavasti jo kuvatki mukaan, että voi tulevalle isoveljelle (8v.) näyttää.Kantrimaria rv 11+4

Vierailija
10/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä pinossa aika hiljaista nyt?Lie syy uusituissa sivuissa ja toimimattomuudessa....Me oltiin reissussa eilinen ja mun vatsaa on kipristellyt.Käväsen tänään neukussa kuuntelemaas s-ääniä,josko joo saatais kuuluviin.Täytyy niiden jo kuulua,nyt viikot 10+5(kai)ennen on kuulunut jo 9+ viikoilla.Tietty jos istukka on edessä niin sitten...Iskias!!!!Onko kellään kokemuksia?Entä esm jumppaohjeita?Millä auttaa lievittää,ehkäistä???Mulla viimeksi iski pahaksi loppuvaiheessa ja nyt jo ilmoittelee näin alkuviikoilla itsestään,HUI!!

Vierailija
11/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se veti ton viestin pötköön???Olin ton iskias asian laittanut ihan erikseen!!!!!

Vierailija
12/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moneen päivään tänne...ja koko sivusto ei ole mulla toiminu. Nyt näyttäisi taas pelittävän ihan hyvin. Odottelen edelleenkin 20 päivä olevaa neuvolaa. kävin kyllä tuossa eilen juttelemassa neuvolantädinkanssa, samalla kun käytin vanhimman pojan 6v neuvolassa. Kyselin noista pahoinvointi tabeleteista, joita sain tuossa edellises raskaudes.Miehen äidille mies kertoi , mahdollisesta tulevasta vauvasta tuossa pari päivää sitte. Olihan se vähän...ihmeissään ja järkyttyny kun oli kuulemma luullu että meillä oli lapsiluku täynnä. Kyesli enimmikseen, miten meinataan pärjätä ja jaksaa. Todettiin vaan, että meillä oli nyt vaan niin hyvä tilaisuus yittää meille vielä sitä yhtä pikkuista, kun autossakin on paikka ja talossa riittää tilaa:) Omille vanhemmille en ole vielä kertonut, ajattelin et ekan ultran jälkeen. Tuntuisi niin pahalle, jos tulisi esim. keskenmeno. En jaksaisi taas selitellä heille miksei sitä vauvaa tulisikaa, kun sen on saanaut tehdä niin monta kertaa. Mulla se pahoinvointi ja huimaus senkun jatkuu, pahenee vaan kokoajan. Mies totesi, että sieltä on varmaan tulossa sitten neljäs poika, koska tuota esikoistyttöä odottaessa ei kuulemma pahoinvointia ollu ollenkaan. Selkäkivutkin taas vaivaa niin rankkoina, etten kunnolla pysty nyt liikkumaan. Panacodiahan mulle taas tarjotiin, mutta empä sitä tälläkertaa taida uskaltaa otaa, vaikka aiemmissa raskauksissa oon ottan. Sitte on ilmaantunu uusi oire taas. Mua itkettää kaikki mahollinen. Jopa kaninpoikasten lähtö uuteen kotiin saa mut itkemään, vaikka olen noita myynyt elämäni aikana useita, niin nyt se tuntuu ylitsepääsemättömän vaikealta:( Mies sano, että mun kannatas lopettaa näin raskauden aikana kasvatustyö, ettei kaikki pikkuset jää meille... Leffoja en pysty kattomaan ilman itkuja...outoaMut nyt tulee taas niin paljon sepostusta, että täytyy lopetella. Viikonloppuna on pojan synttärit, eka on aikuisten juhlat, ja seuraavana päivänä sitte lastenkutsut. Eli siivoamista ja laittelua riittää. Tästä tää lasten synttärirumba sitte alkaakin. Mutta nyt vaan jaksamista ja iloista päivää kaikille

Vierailija
13/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli niin pieni niskapoimu, ettei saatu lukemaa laisinkaan. Tyyppi oli virkeä ja varsin pullea säärinen tapaus, reidet oli kuin milläkin helunalla. Pääkoppa kunnossa ja raajoja oikea määrä, sydän sykki ja mahassakin oli oikeita elimiä.Istukka oli lähtenyt väärään suuntaan ja voikin olla, että tulee aivan etiseksi. Heinäkuussa sitten näkee sen homman paremmin.Uskomaton kasvuvauhti kyllä viikolta 7 viíkolle 11, että miten voi kasvaa niin moninkertaiseksi niin lyhyessä ajassa.söpö oli, aivan äitinsä näköinen, hehhehetänään siis tasan 11 viikkoja

Vierailija
14/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

La neuvolan laskuopin mukaan sijoittuisikin 6.12.2008, joten rv on nyt 10+5Iloisena yllätyksenä tuli, että meillä on omassa neuvolassa ultra-laite, joten pääsin heti kättelyssä ultraan. Ja siellähän hän, meidän sintti liikutteli pikkuisia käsiä ja jalkoja vilkkaasti. Selkä meihin päin pysyi tosin koko kuvaus-session ajan. :x Itku se meinasi tälläkin kertaa päästä kun oman piskuisen ensikertaa pääsi näkemään. Raskaus muuttui todeksi kerta heitolla. Ja minä kun menin neuvolaan asennoituneena siihen, ettei sydänääniä edes välttämättä kuulu. Huomenna olisi tarkoitus kertoa kakaroille uudesta tulokkaasta. Ensin pitää vähän saada miettiä kuinka kertoa se heille ja olisihan tuo mukavaa että oltaisiin siinä koko perhe. :) Tänään ukko-kullalla on iltavuoro, joten huomenna sitten kerrotaan yhdessä. Nyt takaisin ruuan laittoon. :)

Vierailija
15/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni niille, joilla on ollut surullisia uutisia kerrottavana.. Voimia jaksaa nämä päivät ja valoisampaa tulevaisuuttaTänään tuli 9 viikkoa täyteen, ensi viikolla on vasta eka neuvola. Sitäpä tässä oikeastaan odottelenkin aika jännittyneenä.Ruokavaliota en ole oikeastaan joutunut muuttamaan ollenkaan. Kalaa en syö muutenkaan juuri lainkaan, kasvispainotteinen ruokavalio kaikenkaikkiaan minulla on. Juustojen kanssa meinasi tulla ongelmia kun oltiin kaveriporukalla syömässä, vuohenjuustosta ei oikein ollut kenelläkään tietoa voiko syödä vai ei.. Söinpä sitten koska en voi vastustaa sitä! :)Pieni paha kai tuo on. Ennen poltin ja join paljon kahvia. Tupakka jäi heti ja kahvi ei maistu ollenkaan, ihme juttu. Mulla ei ole koskaan ollut pömppömahaa ja olen muutenkin hyvin hoikka, mútta nyt on jo pieni kumpu näkyvissä. Työkaverit ovat vähän kyttäílleet sillä silmällä, että eiköhän ne kohta jo rohkene esittää kysymyksen. Kun kahvi ja tupakkakaan ei enää maistu... En haluaisi vielä sanoa. Sisaruksille tuli jo paljastettua täysin vahingossa, kun ajattelin ääneen opiskelun ja vauvanhoidon yhdistämisvaihtoehtoja. Ympärillä oli kuolemanhiljaista :D ja tuleva pappa selvittyään shokista riemastui täysin! hih. Naurusta ei meinannut tulla loppua!Toivottavasti kaikki menee hyvin ja pääsispä äkkiä niille turvallisille viikoille. Jos sellaisia edes on. Hyvää ja turvallista loppuviikkoa muillekin.

Vierailija
16/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjoittelen kuulumisia, olen kyllä yrittänyt muutaman kerran mutta viestit ovat kadonneet jonnekin..

Ensin pahoittelut kaikille, jotka ovat kertoneet ikäviä uutisia. Minulla on np-ultra huomenna ja vähän jännittää onko masussa elämää, missään varhaisultrissa kun en käynyt eikä sydänäänikään olla vielä neuvolassa kuunneltu. Oireita on muuten ihan riittämiin, öllötystä, oksentelua ja loputon väsymys, mutta huolestuttaa kun ei tarvi ravata veskissä ihan koko ajan.... välttämättä en käy yöllä kertaakaan, ja muistan kyllä edellisistä raskauksista että kävin ihan joka yö. Nojoo, huomenna sitten näkee mikä on tilanne.

Nyt taidan mennä laittamaan isoja lapsia untenmaille kun itseä väsyttää niiiiin paljon että olisin ihan valmis nukkumaan =)

t.Werde 11+3

Vierailija
17/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täälä pinossa. Enpä oo kyl itekkään kirjotellu pariin päivään.

On: Sängyn ja sohvan pohjalla olen makoillu koko viikon. Flunssa alkaa olla ohi mutta nyt tilalle on tullu järkyttävä päänsärky. Poskionteloissa kamala paine joka säteilee otsaan. Panadolilla aika huono kiputeho :( Terkkariin ja neuvolaan oon soitellu mut molemmissa sanottiin että limakalvot on raskaudessa aina niin turpeat että se on nyt vaan poskionteloissa luultavasti vialla. Pahoinvointi on tullu takas, en tiiä onko tää raskauspahoinvointia vai johtuuko päänsärystä. Ens viikon neuvolaa kuumeisesti odottelen, sillon yritetään kuunnella sydänääniä ja samalla neuvolalääkäri. Eli se on jo mun toinen neuvolakäynti. Toukokuun viimeisellä viikolla np-ultra.

Pikkupiru 11+5

Vierailija
18/77 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muun olon, ei ole herkkua olla kipeenä. Mulla on kanssa kosolti kokemusta raskausajan migreenistä ja se on kyllä ihan saatanallista piinaa. Tässä raskaudessa on ollut vasta yksi viiden päivän mittainen pitkittynyt kohtaus, mutta lisää varmaan tulee joskus... Edellisissä kahdessa oli kummassakin sen luokan päänsärkyjä, että lopulta kävin kummassakin kerran osastolla kipulääketipassa ja saamassa pahoinvointilääkettä piikillä kankkuun.

Pahoittelut kaikille huonoja uutisia saaneille. Ihan kylmää kun ajattelen noita asioita. Itselläkin yksi km takana ja kyllä se on niin tuskallista. Voimia!

Omanapa on sama kuin ennenkin, joskin turvotus on sitä luokkaa, että näkyy metrien päähän meikän vatsanseutu. Meillä on ystävien hääjuhlat reilun viikon päästä ja ostin sinne tuossa kaksi kuukautta sitten upean puvun! No, arvata saattaa, että en mahdu siihen mitenkään päin. Ottaa niin päähän. Täytynee keksiä jotain tilalle...

Nyt illan jatkoja kaikille ja vointeja! Jakselkaa!

Jepuli rv9+4

Vierailija
19/77 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin puolesta vielä pahoittelut kaikille suru-uutisen saaneille. Jaksamista ja uskoa tulevaan, asioilla on tapana järjestyä. Jaksamista myös kaikille pahoinvoinnin ja kipujen kanssa taisteleville.

Ja omaa napaa...Rintsikkaostoksille pitäisi vissiin lähteä, kun vanhoissa ei enää kuppikoko riitä. Olen kuitenkin vielä sinnitellyt, kohta ei enää pysty kun alkaa jo näkyä päälle päin että kupeista tursuaa tavaraa yli. Maha on myös sitä luokkaa, ettei sitä peitä millään, ensi viikolla siis viimeistään narahdan pomolle ihan varmasti.

Nyt siis mennään 11+5 ja tänään np-ultra iltapäivällä. Vähän jännittää ja harmittaa kun mies ei pääse mukaan kun on sairaan esikoisen kanssa kotona. Kaikissa ultrissa mies on aina halunnut olla mukana. No, toivon mukaan pieni on siellä sellaisessa asennossa, että saa jonkun kuvan jossa näkyy muutakin kuin epämääräinen suttu. Olettaen siis, että kaikki on kunnossa ja masussa normaalisti kehittynyt alkio...vai voiko sitä jo sanoa sikiöksi?

Aika oireetonta on edelleen, pahoinvointi on hävinnyt tyystin ja väsymyskin helpottanut. Nykyään siedän jo vähän nälkääkin ilman oksetusta. Saapa nähdä, miten tämä tästä etenee, saanko sitten selkäsärkyä yms. senkin edestä. Edellisessä raskaudessa kivuttomat harjoitussupistukset alkoivat aika aikaisin ja jatkuivat tosi runsaina koko raskausajan. Niiden takia ei tarvinnut sairaslomaa, mutta liikuntaa piti vähentää. Eipä ne kuitenkaan mitään kohdunsuulla aiheuttaneet. Koko raskausaikana ehdin kokea yhden lievästi kivuliaan supistuksen ennen kuin lapsi tuli maailmaan suunnitellulla sektiolla perätilan vuoksi noin reilu viikko ennen laskettua aikaa. Nämä runsaat harjoitussupparit ei siis mitenkään enteilleet runsaita kivuliaita supistuksia, mitä olisi voinut kuvitella.

Jaha, tulipas siinä juttua. Nyt töiden pariin. Kaunista viikonloppua kaikille!

Vierailija
20/77 |
16.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Pikkupiru: Oma äitipä monen lapsen äitinä kertoi sellasta, että hänelle tuli useasti raskauden aikana jostain syystä poskiontelontulehdus. Toivottavasti menöö ohi sairastamalla, nythän on ollut uutisissa, että useimmat poskiontelontulehdukset voittaa muutaman päivän sairastelulla.

Jepuli: Oon itse rv 9 +1 ja täytyy sanoa että maha on välillä niin turpee, että hirvittää. Hyvä kuulla että en ole ainut näin varhain turboilija :) Koitetaan kestää! :_|