Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen ex toi lapsen hoitoon, jätti myös uudet lapsensa

Vierailija
30.12.2016 |

Vittu että ärsyttää. Asutaan omakotitalossa, ex jätti lapsen sisaruksineen kysymättä meiltä. Lapsien idea kuulemma, aikoi tulla hakemaan illalla nuo nuoremmat. Mies ei saanut sanottua vastaan ja musta tuntuu et nyt meni kuppi nyrin. Pitääkö tuo akka meitä jonain ilmaisena hoitopaikkana?!

Jätti siis lapset pihalle ja kaasutti pois, löysin kolmikon oven takaa.

Nyt jo puhuvat etteivät tahdo mennä kotiin vaan jäädä meille viikonlopuksi. Ei meillä periaatteessa mitään ole mutta mitä helvettiä?

Ja joo en ole tällainen lasten nähden, tänne puran ärsytykseni.

Kommentit (91)

21/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kyllä kylmältä ja itsekkäältä ihmiseltä. Mistä tuo ex-viha oikein kumpuaa, mustasukkaisuudesta?

Vierailija
22/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et aio tehdä asian eteen mitään, niin älä täällä rutise! Siitä ei asiat parane, älä ole noin tossu!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:tä täysin. Näitä itsekkäitä ex-vaimoja tuntuu riittävän!

Vierailija
24/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu ex:n nyksän poika viikonloppuja. Kun olivat pienempiä, lapset vietti usein aikaa yhdessä. Meillä tai ex:llä. No problem. Lapsilla onkin läheiset välit. Joskus mun lapset oli myös ex: nyksän ex:llä käymässä 😃

Vierailija
25/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulta ei ole mitään kysytty ja mies on tähän suostunut niin ulkoistat vaan itsesi.

Tekstaa kaverillesi vaikka että soita mulle että kiireellinen asia, sinun lähdettävä. Tai keksi jotain muuta. Lähde kämpästä, tule myöhään kotiin, tai vasta huomenna. Mies hoitakoon tilanteen.

26/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossahan te asutte :) 💓

Vierailija
27/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jonkinlainen mummipuoli. Miehelläni on aikuisia lapsia ja niillä lapsenlapsia. Jos niitä tänne tömähtää, kavereineen tai ilman, homma on ilman muuta miehen hoidossa. Jos itseä vituttaa tarpeeksi lähden tieheni tai sulkeudun huoneeseeni. Mies joskus hädissään ilmoittaa että hänen pitää ensin käydä kaupassa tai mitä nyt pitääkään - hah. Ei pidä. Minä käyn kaupassa jos pitää käydä. Heitän kauppakassin pihalle ja jatkan matkaa.

Mikäli toivotaan minulta lapsenhoitopalveluita, neuvotellaan minun kanssani.

Vierailija
28/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut ex:n nykyisen lapsi mukana mm. ulkomaanmatkalla. Kiva kun lapsilla on seuraa toisistaan. Ollaankin yhtä suurta perhettä. Ei kaunaa ja katkeruutta.

Tietenkin asiat pitää sopia ihan aikataulujen takia.

Vierailija
29/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni otti joskus sukulaislapsiaan viikonlopuksi hoitoon. Näiden lasten äiti jäi ihmettelemään suu auki, kun hän oli ensin selittänyt minulle ummet ja lammet siitä, mistä lastenohjelmista tykätään ja mitä ruokaa sopii laittaa ja kassissa on uninallet sun muut, ja minä totesin, että lapset ovat hoidossa miehellä, eivät minulla, ja sopii tuollaiset asiat kertoa miehelle eikä minulle.

Mies keksii huvituksia sukulaislapsilleen, minä taas omilleni, jos meille hoitoon tulee.

Lapsilla oli ymmärtääkseni ihan hauskaa, siellä he porukalla pelasivat pleikkaa illan. Toiste he eivät kuitenkaan enää tulleet meille kylään (kuulin kierteen kautta, että tässä talossa on niin kylmä akka, ettei tänne voi lapsia enää laittaa).

Lasua en ap:n tapauksessa tekisi. Tässä maassa on ihan tarpeeksi niitä lapsia, jotka oikeasti tarvitsevat lastensuojelua. Voisin kyllä viedä lapset takaisin omaan kotiinsa lähivanhempansa luo, ja jos siellä ei olla kotona, veisin heidät isovanhemmilleen. Kai sitä nyt joku jossain kotona on.

Vierailija
30/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miksi kauna ja katkeruus puretaan lapsiin. Meillä kohdellaan kaikkia tasapuolisesti. Aikuiset setvii asiansa lasten kuulematta. Lapset on syyttömiä osapuolia.

Vierailija
31/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai soitit exän perään?! Mitä se sanoi? 

Vierailija
32/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin viestiketjusta hoksaa kuinka hankalia paskapää moloaslakkeja ihmiset on. Mikset nyt ap voi tätä viikonloppua antaa sisarusten leikkiä keskenään ja heti kun saat yhteyden lapsien äitiin niin keskustele asia järkevästi ilman riidankylvöä läpi, että ei passaa tämmöinen. Äidillä varmaan käynyt aivopieru, koska itse varmaan kyseisessä tilanteessa ei olisi vetänyt herneitä. Ja herrajumala lasua tehdä tämmösistä asioista, säästäkää nekin ajanhukat Eerikoille kiitos. Vittu vihaan maailmaa ja etenkin av-aivokanamammoja -_-

Vierailija
33/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu mieheltäkään kysytty mitään, yhtä pihalla oli kuin minäkin. Ei se nyt vaan sovi että meille pudotetaan lapset kun siltä tuntuu, kysymättä! Jos olisi kysytty ensin ja kyseessä olisi kertaluontoinen tilanne niin ok.

Äiti tuli hakemaan lapsensa noituen ja alkoi selvittä tilannetta lasten edesä vaikka mies useaan otteeseen pyysi että puhuisivat kahden kesken. Ei tarvinnut soittaa lastensuojeluun, uhkaus riitti.

Ap

Vierailija
34/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperheessä täytyy olla selvät rajat, ja äidillä ei ole oman aiemman käytöksen jälkeen mitään syytä olettaa et me hoidettaisiin hänen lapsia. Me emme ole mitään suurta ihanaa perhettä vaan kaksi täysin erillistä perhettä joita yhdistää yksi lapsi.

Ap

35/91 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollu ex:n nyksän poika viikonloppuja. Kun olivat pienempiä, lapset vietti usein aikaa yhdessä. Meillä tai ex:llä. No problem. Lapsilla onkin läheiset välit. Joskus mun lapset oli myös ex: nyksän ex:llä käymässä 😃

Tajusivatko lapset, milloin olivat käymässä nyksän exällä ja milloin exän nyksällä?

36/91 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli törkeää, ettei kysynyt teiltä, onko ok. Aikuisten kuuluisi sopia ja neuvotella lasten kylääntulosta keskenään. Itse uusperheessä kasvaneena pitäisin ihan kivana, että lapsen sisaruksetkin olisivat tervetulleita viettämään aikaa myös lapsen toisen vanhemman kotiin.

Eipä ole muuten pitkä aika, kun velipuoleni (meillä on yhteinen äiti, mutta eri isät) oli mukanani viettämässä viikonloppua isäni luona ja hyvin tulevat toimeen.

Mikäli omalla puolisollani olisi lapsia edellisestä suhteesta ja näillä sisaruksia niin olisivat meille tervetulleita, enkä tuollaisessa tilanteessa alkaisi lasten viikonloppua pilaamaan, jollei olisi ihan pakko sikäli, etten muiden velvotteiden tai sovittujen menojen vuoksi kykenisi lapsia hoitamaan. Lasten äidille kyllä tekisin selväksi, että jatkossa kysyy etukäteen, käykö meille ja että puolisoni lapsen sisarukset ovat tervetulleita viettämään puolisoni lapsen kanssa aikaa, jossei meillä ole mitään estettä.

37/91 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai annoit lapsille piimää juotavaksi?

Vierailija
38/91 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on kyllä jumalattoman kylmiä ja julmia, ei ihme että naiset eivät tule keskenään toimeen, minä olisin soittanut perään että sinulta jäi lapset + mies, hae molemmat ennenkuin poliisi hakee

Montako miestä yksi nainen tarvitsee? Exällähän on jo nyxä, jonka kanssa lisääntyy ilmeisen vauhdikkaasti.

Vierailija
39/91 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni otti joskus sukulaislapsiaan viikonlopuksi hoitoon. Näiden lasten äiti jäi ihmettelemään suu auki, kun hän oli ensin selittänyt minulle ummet ja lammet siitä, mistä lastenohjelmista tykätään ja mitä ruokaa sopii laittaa ja kassissa on uninallet sun muut, ja minä totesin, että lapset ovat hoidossa miehellä, eivät minulla, ja sopii tuollaiset asiat kertoa miehelle eikä minulle.

Mies keksii huvituksia sukulaislapsilleen, minä taas omilleni, jos meille hoitoon tulee.

Lapsilla oli ymmärtääkseni ihan hauskaa, siellä he porukalla pelasivat pleikkaa illan. Toiste he eivät kuitenkaan enää tulleet meille kylään (kuulin kierteen kautta, että tässä talossa on niin kylmä akka, ettei tänne voi lapsia enää laittaa).

Lasua en ap:n tapauksessa tekisi. Tässä maassa on ihan tarpeeksi niitä lapsia, jotka oikeasti tarvitsevat lastensuojelua. Voisin kyllä viedä lapset takaisin omaan kotiinsa lähivanhempansa luo, ja jos siellä ei olla kotona, veisin heidät isovanhemmilleen. Kai sitä nyt joku jossain kotona on.

Ikinä maailmassa en olisi kehdannut noin sanoa päin naamaa, vaikka tilanne tosiasiassa olisikin ollut tuo. Hei vähän käytöstapoja? Ja juu, en minäkään lapsiani toiste enää tuollaiseen paikkaan veisi, ties mitä moukkavaikutteita sieltä voisi tarttua mukaan.

Mies varmaan osti safkatkin näille ja kokkasi, kun ei kuulu sinun hommiisi moinen vieraanvaraisuus?

Vierailija
40/91 |
31.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5