Mitkä luontaistuotteet olet todennut toimiviksi? ***************
Kertokaa mitkä luontaistuotteet ovat olleet kannattavia ostoksia ja joista on ollut selvästi hyötyä teille? Mitä käytätte säännöllisesti. Kun nekään eivät ole mitään halpoja nykyään, niin olisi kiva tietää mihin rahansa kannattaa laittaa.
Mainitse myös mitkä eivät omasta mielestäsi vastanneet odotuksia.
PS. "Lumevaikutus!"-huutelijat älköön vaivautuko vastailemaan.
Kommentit (51)
Lacto 7-maitohappobakteerit. Ennen mulla oli jos jonkinlaista turvotusta, ripulia ja vatsanväännettä. Olen syönyt noita lähes päivittäin jo neljä vuotta ja vatsa on kunnossa. En ole tänä aikana ollut yhtään kertaa flunssassakaan. Kaipa siinä on perää että iso osa immuunipuolustuksesta "asuu" suolessa.
On niitä jokunen purnukka tullut ostettua. Yhden nostaisin kuitenkin tässä esille. Carolus Mixtura, jota suositellaan hengitysteille ja kurkulle.
Yskästä olen selviytynyt tämän kahdeksaa yrttiä sisältävän tuotteen ansiosta. Mainittakoon vielä, että tuote on sokeriton, alkoholiton, laktoositon ja gluteeniton. Vaikutus tehostuu kun pitää mixtuuraa suussa hetken ennen nielemistä. Tuote sopii myös lapsille.
No se fluxen tai joku ton tyylinen litku. Kunnon rautaista juomaa. Se on niin pahaa oksu meinaa tulla mutta saa hyvin rautaa. Veriarvot parani
Molempien lasten imetyksäenjälkeen olen syönyt priorinia hiusten ohenemisen takia. Siili kasvoi aika nopeasti päänahkaan eli toimii.
Männyn havupuu- uutejuoma.
Auttaa mulla suolisto-oireisiin, poistaa kuona-aineita elimistöstä. Aluksi pissattaa paljon, hyvä tuote.
Biotiinilla olen saanut hiukset kasvamaan nopeammin ja tuuheammiksi.
Gelee royale, auttoi tulemaan raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sain masennukseen apua Ruusunjuuri-tableteista. Olisi placeboa tai ei niin piristyin paljon.
Minä ostin noita tänään, saa nähdä miten toimivat :) Kestikö kauan että alkoivat vaikuttaa piristävästi? Ruusunjuuritablettejahan kutsutaan pohjolan ginsengiksi.
Onko kellään kokemusta mustikkaa ym. sisältävistä tuotteista joiden sanotaan parantavan näköä?
Inkivääriuutekapselit matkapahoinvointiin. Olen lapsesta asti ollut tosi herkästi pahoinvoiva autossa ja laivalla, ja ihan uteliaisuudesta kokeilin inkivääriä, kun sitä mainostettiin kyseiseen vaivaan. En uskonut sen auttavan, mutta se auttoikin ihan järkyttävän hyvin. Pienintäkään pahoinvointia ei tullut laivamatkalla, vaikka tuuli oli myrskylukemissa. Mun teinitytölle vaikutus oli yhtä hyvä. Hänestäkin huomaa heti, kun alkaa vatsassa vellloa. Ei ole enää vuosiin tarvinnut laivamatkoja viettää vain hytissä maaten. Keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä en ole halunnut käyttää.
Avital biotin(eli kissoille/koirille tarkoitettu valmiste) Tasan samat määrät biotiinia jne kuin vaikkapa apteekin biotiini strongissa, hinta halvempi. Tällä pysyy hiukset hyvässä kunnossa ja kasvaa hyvin, samoin kynnet. Ja suurin näkyvä vaikutus on ripset. Ennen mulla oli niin olemattomat vaaleat, lyhyet harvahkot töpsöt. Nyt on pituutta lisää ja tuuheutta, värikin on tummentunut. Ripsivärin kanssa saa upeat, ennen ei silläkään.
Kalaöljy, nyt menossa vitaplexin öljykapselit. Suurin vaikutus että pms-oireet on hävinneet lähes kokonaan. Ennen oli ihan pohjamudissa muutama päivä ennen, itketti kaikki, tissit niin kipeet että ei mitään rajaa yms "hauskaa", nyt ei sellaista ollenkaan.
Vähintään 50 mikrogrammaa d-vitamiinia, flunssaa ei ainakaan ole kuin tosi harvoin, muutaman päivän nuha ehkä kerran vuoteen.
Magnesiumia estämään levottomia jalkoja, nyt loppui tabletit ja pari viikkoa olen ollut ilman, alkuyö menee potkiessa... :/ Täytyy ostaa lisää.
Kreatiini voiman lisääjänä toimii. Kaiken lisäksi halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Lacto 7-maitohappobakteerit. Ennen mulla oli jos jonkinlaista turvotusta, ripulia ja vatsanväännettä. Olen syönyt noita lähes päivittäin jo neljä vuotta ja vatsa on kunnossa. En ole tänä aikana ollut yhtään kertaa flunssassakaan. Kaipa siinä on perää että iso osa immuunipuolustuksesta "asuu" suolessa.
Olen kokeillut varmaan kaikkia mahdollisia maitohappovalmisteita ja minusta myös Lacto seven on toimivin valmiste herkälle vatsalle.
Mallas, se saa vatsani toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni edellämainittu... Mäkikuisma ja Echinaforce on tutkitustikin toimivia.
Lisään ulkoisesti käytettävän otsonoidun oliiviöljyn. En tiedä pitkäaikaiskäytöstä, mutta itsellä se sai ihon uusiutumaan ja vei arpia mennessään.
Voitko suositella jotain merkkiä? Kauanko käytit?
Dynaforcen extra strong ruusunjuuritabletit!
"Ruusujuuren on todettu lisäävän aivojen serotoniini- ja dopamiinipitoisuutta"
Olen ollut todella pirteä, keskittynyt ja kaikin puolin terve, kun olen syönyt näitä kohta kuukauden verran. Kärsin ahdistuksesta ja masennuksesta loppuvuodesta, mutten suostunut alkaa syömään mitään masennuslääkekuureja. Onneksi sain vinkin ruusunjuuresta.
Kyllä näistä on varsinkin apua mielialaoireisiin, esim. Ahdistuneisuuteen, uneen ja masentuneisuuteen. Voi kun ihmiset ymmärtäisivät hoitaa koko elimistöään sen sijaan, että syödään mielialalääkkeitä, joista voi olla haittaa koko loppuelämän tunteidensäätelylle ja seksielämälle. Ja tietyt lääkkeet vielä lihottaa/nostaa ruokahalua, ei ihme jos masentuu vielä pahemmin.
Suolistossa muodostuu puolet dopamiinista ja 90% Serotoniinista, niin on ihan turha väittää etteikö ruokavaliolla ,suoliston kunnolla ja ravintolisillä olisi mitään merkitystä.
Itsellä hävisi ahdistuneisuus,ärtymys ja väsymys ,kun aloin hoitaa suolistoa (viljat pois tilalle kaura, kuitulisät, mustikat, kasvikset , L-glutamiini , yms.puhdas ,"oikea" ruoka)
Ja syömään todella vahvoja maitohappobkteereja, d-vit. 50 mikrogrammaa/vrk, monivitamiinia, kalaöljyä (1500mg/omega3/vrk), hampunsiemenöljyä ja magnesiumia iltaisin
400 mg. Välillä b12 .
Ne pitää vaan orjallisesti ottaa 1-2 kk joka ikinen päivä niin alkaa helpottaa. Pms oireetkin hävisivät kokonaan, turvotusta lukuunottamatta.
Veden se vie janon todella nopeasti ja tehokkaasti.
Saccharomyces boulardii, parantaa suoliston toimintaa ja auttoi hiustenlähtöön