Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Outoja yhteystietoja miehen luurissa

Vierailija
29.12.2016 |

Etsin eräänä päivänä yhteisen tuttavan numeroa mieheni puhelimesta, ja huomioni kiinnitti muutamat oudot yhteystiedot, nimetty tyyliin "asd". Koska mieheni yleensä nimeää jopa kaverinsa sukunimineen päivineen puhelimeensa, aloin ihmetellä noita ei-oikeasti-nimettyjä. Yhtään ajattelematta menin miehen whatsapp-yhteystietolistalle ja huomasin naisten profiilikuvia näiden asd-nimisten henkilöiden takana. Tuntemattomia minulle,suunnilleen samanikäisiä. Mitään keskusteluja ei ole noiden kanssa käyty,tai sitten ne on poistettu.

En sanonut tästä miehelle koska vieressä oli ystäviämme. Senkään jälkeen en ole saanut suutani auki. Vittu kun alkoi vituttaa! Mitä tekisitte? En haluaisi räjähtää turhasta, muutenkin ollut pinna kireällä viime aikoina.

Aion kyllä joku päivä sopivan tilaisuuden tullen ottaa asian esiin, mutta pelkään vaan pahinta, entä jos kaikki hajoaa. Teorioita?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaporukka keksiny trollin

Vierailija
2/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

asdas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tuon vertaa tiedä? Asd tarkoittaa anukseen sträpäröivää dominaa. Miehet viestivät näille, kun haluavat olla perse pystyssä niin, että domina painaa sträpärillä hanuriin. Sitten asdg tarkoittaa sitä, että kyseinen nainen antaa vielä kultaisen suihkun session aikana. Ihan järkevää merkitä ne noin, sillä "anaaliin sträpäröivä domina + golden shower" olisi hirveän pitkä yhteystiedoksi.

Ettekö te naiset puhu miestenne kanssa, kun tällaistakin pitää ihmetellä?

Vierailija
4/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä?

Vierailija
5/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa kuitenkin kysyisit?

Vierailija
6/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teorioita?

Väsynyttäkin väsyneempi miesvihaprovo , miljoonannen kerran lämmitettynä.

Vierailija
7/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän voi olla vaikka ajalta ennen sinua. Itselläni ne on kyllä kuvaavampia, esim. pitkäaikainen kumppanikin oli pitkään "Hyväpyllyinen blondi Hanna baarista X".

Vierailija
8/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteystieto voi olla myös sellaisesta yhteydestä, että se ei lainkaan liity henkilöön, vaikka se avatar-kuva henkilöityykin tiettyyn ihmiseen.

Vierailija
10/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on sen pikku huoria.

Vierailija
11/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun sähköpostin kaikki yhteystiedot on ilmestyny mun yhteystietoihin. siellä on vaikka mitä ja minkä kuuloista henkilöä riippuen siitä miten he ovat nimensä omaan sähköpostiinsa ilmoittaneet (tori kaupoista ym)

Vierailija
12/12 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun sähköpostin kaikki yhteystiedot on ilmestyny mun yhteystietoihin. siellä on vaikka mitä ja minkä kuuloista henkilöä riippuen siitä miten he ovat nimensä omaan sähköpostiinsa ilmoittaneet (tori kaupoista ym)

Sama mulla. WA ja FB ainakin jakaa tietoja keskenään, samoin WA imaisee kaikki puhelinyhteystiedot. Kun jollain taholla olet yhteydessä, tiedot voivat pompata ihme paikoista.