Tarvitsen neuvoanne en tiedä mitä tehdä
Ongelmana on se että asun toisella paikkakunnalla ja uutena vuotena on suunnitelmissa viettää uusien kavereitten kanssa uutta vuotta ja tässä nyt tulee se varsinainen ongelma:ÄITI elikkä siis äidille se uusi vuosi on tärkeä juhla ja se on innokkaana suunnitellut kaikki ruoat ja jne.... Ja nyt tässä mietin että kun lähden sinne omaan kotiin niin äiti joutuu sitten yksin viettää sitä uutta vuotta ja mua käy äitiä niin sääliksi.......en tiiä mitä tekisin
Kommentit (4)
Se oli suunnitelmissa että äiti tulisi veljen kanssa mun luo viettämään uutta vuotta,mut veli haluaa myöskin juhlia kavereiden kanssa ja velihän on alaikäinen ettei sitä noin vain voi jättää...
Olen äiti, joten vastaan omasta näkökulmastani - tosin en tietenkään tiedä miten sinun äitisi asian kokee:
Vuosien varrella olen joutunut viettämään monia juhlapäiviä yksin. Toisinaan se on tuntunut hyvinkin surulliselta. Koskaan en kuitenkaan olisi halunnut, että lapseni olisi minun takiani jäänyt pois omista juhlisaan. Se, mitä olen ikävöinyt aika ajoin, on ollut elämänkumppanin seura. Lapseni ei ole vastuussa minun onnellisuudestani.
Ehkä äitisi oli vain vanhasta tottumuksesta kuvitellut, että vietätte uuden vuoden yhdessä. Ehdota hänelle, että vietät sen uusien ystäviesi kanssa ja te juhlitte yhdessä herkuttelemalla esimerkiksi loppiaisena.
Vierailija kirjoitti:
Olen äiti, joten vastaan omasta näkökulmastani - tosin en tietenkään tiedä miten sinun äitisi asian kokee:
Vuosien varrella olen joutunut viettämään monia juhlapäiviä yksin. Toisinaan se on tuntunut hyvinkin surulliselta. Koskaan en kuitenkaan olisi halunnut, että lapseni olisi minun takiani jäänyt pois omista juhlisaan. Se, mitä olen ikävöinyt aika ajoin, on ollut elämänkumppanin seura. Lapseni ei ole vastuussa minun onnellisuudestani.
Ehkä äitisi oli vain vanhasta tottumuksesta kuvitellut, että vietätte uuden vuoden yhdessä. Ehdota hänelle, että vietät sen uusien ystäviesi kanssa ja te juhlitte yhdessä herkuttelemalla esimerkiksi loppiaisena.
Niin:/ tai sitten mietin että veli voisi jäädä kaverille pariksi yöksi ja äiti tulisi mun luokse, syötäis jne... ja myöhemmin illasta lähtisin sitten kavereiden luokse:/
Kutsu äitisi mukaan uudenvuodenviettoon sinne "toiselle paikkakunnalle".