Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit
Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.
AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.
No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.
N27
Kommentit (480)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.
Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?
-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.
Mennäänkö elokuviin/kävelylle?
-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.
Niin, miksi miehistä tulee kynnysmattoja? Kuinka tätä voitaisiin parantaa?
No, otapas nyt järkikulta käteen ja mieti. Just siksi, kun sinä!
Nyyhky mies volisee, just kuten sinä, oikea mies naurahtaa ja antaa asian olla.
Kehitä itsellesi ajatukset, asenne ja miehekkyys, älä vouhkaa tällä palstalla, kun se ei tilannettasi paranna.
Valittaja häviää aina, AINA!
Ole hyvä, ei kestä kiittää.
Miehekästä uutta vuotta!
Mahtaako onnistua...sinulta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ikäiseni miehen, joka treffeillä vakuutteli olevansa tosi reipas ja aikaansaava tyyppi. No, kyseinen 27 v ei ollut saanut graduakaan valmiiksi ja vietti kaikki lomansa äitinsä ja isänsä kanssa. :D
Joo kyl väikkäri pitää olla kaksseiskana johdantoa vaille valmis xDDD
Gradu ja väitöskirja ovat kaksi eri asiaa. Itse olen tehnyt gradun ja valmistunut maisteriksi 24-vuotiaana.
Samoin molemmat lapseni, ja saaneet vakivirat vuotta ennen, kuin paperit yliopistolta ulos, loppuopinnot siis työn ohessa.
Ja sanon tämän vain siksi, että ihmettelin kovasti tuota ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spruitslääjhpruitsloroloro . Miesvihaketjuille ei näy loppua.
Keksisit tuolle nyt edes jonkin uuden nimityksen. Pelkkä miesviha sitä tai tätä yhyy on jo niin puhkikulunut juttu.
Misandria? Anti-lassukointi?
Misanthropia
Muinoin treffit "uskovaisen" tytön kanssa joka ilkesi laulaa "gospel-virsiä" julkisella paikalla ja vielä nuotin vierestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.
Kehitä itsellesi ajatukset, asenne ja miehekkyys, älä vouhkaa tällä palstalla, kun se ei tilannettasi paranna.Olet täysin oikeassa! Mikään ei herätä voimakkaampaa myötähäpeää kuin nämä "miesasiamiehet" jotka ovat varsinaisia nyyhkismiehiä
Miehekästä uutta vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitä itsellesi ajatukset, asenne ja miehekkyys, älä vouhkaa tällä palstalla, kun se ei tilannettasi paranna.Olet täysin oikeassa! Mikään ei herätä voimakkaampaa myötähäpeää kuin nämä "miesasiamiehet" jotka ovat varsinaisia nyyhkismiehiä
Miehekästä uutta vuotta!
Olet täysin oikeassa! Mikään ei herätä voimakkaampaa myötähäpeää kuin nämä "miesasiamiehet" jotka ovat varsinaisia nyyhkismiehiä
Olin käynyt erään miehen kanssa muutaman kerran treffeillä, kunnes kerran hän pyysi minua luokseen yöksi. Suostuin, koska meillä synkkasi hyvin. Miehen asunnolla minua häiritsi heti se, miten tyhjä asunto oli. Keittiössä oli pieni, kahden hengen pöytä, jossa kaksi eriparia olevat tuolit. Kaapeissa ei ollut muuta ruokaa kuin näkkäripaketti ja voirasia. Olkkarissa oli vain tv ja kahden hengen sohva. Makkarissa yhden hengen sänky ja yöpöytä. Kuulema vietti päivänsä vanhempiensa luona, ja kämpillä kävi vain nukkumassa (hän oli tuolloin 36-vuotias). Outoa kutsua ketään yökylään kun ei ole aikomustakaan saada yövierasta viihtymään. Lisäksi minä jouduin nukkumaan siinä kahden hengen sohvalla, ja itse meni tyytyväisenä omaan sänkyynsä. Lähdin aamulla hyvin nopeasti (en ollut nukkunut juuri yhtään) syömään jonnekin, kamala nälkä kun ei illalla eikä aamulla mitään syötävää. En tavannut häntä enää vaikka hän olisi halunnut. Sen verran moukka oli mielestäni.
Olin tavannut laivalla itseäni nuoremman tyypin... hirmu söpö vähän yli 20v ja itse olin 27v. Sovittiin treffit Helsingin keskustaan baariin, hän asui Helsingissä ja minä 50 kilsan päässä Lohjalla. Bussilla pääsin kätevästi toki mutta matka vei yli tunnin. Siellä minä odottelin baarissa treffikumppaniani ja hörpin olutta, hörpin toisenkin ja ei herraa kuulunut. Yritin soittaa, ei vastannut. Totesin että kun kerran Helsinkiin asti olen tullut niin en nyt heti lähde kotiin ( arvasin kyllä että nyt on tehty oharit ). Taisin siinä jo jutella muiden miesten kanssa kun puhelin soi ja siellä tämä treffikumppani sönkötti ihan hirveässä humalassa että oli unohtanut meidän treffit... seuraavalla viikolla jatkoi pommitusta että koskas nähtäisiin uudelleen kun edelliset treffit meni mönkään. Juu,ei nähty sen koommin.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran treffeillä toisella puolen Suomea kaupungissa, jossa en itse asunut. Treffit olivat puuduttavat ja kärvistelin ruokailun ajan pitkästyttävän miehen kanssa. Yritin pitää keskustelua yllä kyselemällä kaikkea, mies puhui mielellään itsestään muttei kysynyt mitään. Toivoin ruokailun olevan ohitse mahdollisimman pian.
Eiköhän pieneen ravintolaan saapunut yllättäen eräs kaverini (hänkin toiselta paikkakunnalta) ja ihmetteli, mitä teen siellä päin Suomea. Kaveri hoksasi äkkiä minun olevan treffeillä ja virnisteli asialle hyväntuulisesti. Hän tietysti istui selkäni takana olleeseen pöytään (josta kuuli keskustelumme). Itsellä oli hieman vaivaantunut olo törmätä yllättäen kaveriini, kun istun vaivaannuttavilla treffeillä.
En tajua. Miksi ette lähteneet pois ravintolasta? Itse olisin ainakin keksinyt jonkun tekosyyn millä olisin saanut miehen pois ravintolasta jos olisi vastaava tilanne. Kiinnosti mies tai ei. En ymmärrä miksi sinne kahvilaan piti jäädä istumaan. Jokainen normaalin ajatteluun kykenevä ymmärtää tilanteen, ettei halua että kaveri on selän takana kuuntelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesken treffien näin kun vaaltava hämähäkki käveli kädelläni. Yritin käyttäytyä kuin hieno leidi ja sen sijaan että olisin hypännyt pystyyn, kirkunut ja juossut karkuun, pyyhkäisin vain hämähäkin vaivihkaa pois. Hetkenpäästä minusta alkoi tuntua siltä että selkää kutitti. Ajattelin että kuvittelen hämähäkin vain. Kunnes mies hetkenpäästä sanoi että olkapäälläni on iso hämähäkki. Siinä vaiheessa en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaan aloin kirkua ja huitoa ympäriinsä.
So? Mikä tuossa nyt niin pahaa on? Ei normaali mies tuollaisesta järkyty.
Mitä vaarallista on suomalaisissa hämähäkeissä? Kieltämättä nainen, joka kirkuu, antaa aika bimbon vaikutelman itsestään.
M30, jonka tyttöystävä ei pelkää hyönteisiä
Mulla on araknofobia. Ja tiedän ettei ne hämähäkit tee mitään suomessa, mutta ei sille voi mitään kun vaan rupee itkeen, menee lukkoon eikä saa henkeä kun pelottaa niin paljon. Eikä se edes ole pelkoa vaan järjetöntä kauhua. Tärisen aina pari tuntia jonkun hämähäkin "kohtaamisen" jälkeen, ja jos kotona on ollut hämähäkki, niin aina kun menen siihen huoneeseen katson aina sen paikan missä hämähäkki on ollut. Olisi huomattavasti mukavampaa jos tätä ei olisi. Ja sitten taas ulkona minulla hämähäkit eivät aiheuta tällästä reaktiota, lähinnä sisätiloissa. Sydämmeni varmaan pysähtyisi kauhusta tuossa tilanteessa. En sitten taas pelkää esim ampiaisia tai käärmeitä, joitka taas saattaisivat tehdä jotain :D jännä juttu tämä fobia. Anteeksi ohis
Mies kommentoi koko ajan ulkonäköäni yhden kuvani perusteella:
Et kyllä näytä samalta kuin siinä kuvassa.
Miksi et sanonut, että sulla on silmälasit?
Oletko värjännyt hiukset?
Miksi sinulla on eri paita kuin kuvassa?
Meni hermot, ei tavattu toiste.
Tyypillä oli alusta asti ärsyttävät jutut ja illan edetessä tuntui, ettei meillä ollut mitään yhteistä (mies oli saanut peruskoulun rämmittyä läpi, elämä pyöri autonrämän ympärillä). Mies heitti tyhmiä kommentteja tyyliin "miksi et opiskele sairaanhoitajaksi (kun kerroin opiskelevani yliopistossa aivan toisenlaista alaa)?" Kesken keskustelun mies totesi "näyttäisit paremmalta sellaisilla platinablondeilla hiuksilla, kannattais värjätä". En todellakaan värjännyt hiuksia tai tavannut tuota "järjen jättiläistä" toiste.
N25
Neiti oli pituuden ilmoittanut oikein ja ruumiinrakenne oli tukevassa mutta kaikki kuvat näytti silti hyvälle. Ei siis lihavalle vaan että jotain pientä pyöreyttä on joka oli ihan kiva vaan.
No kävi "vanhanaikainen", kuvat oli luultavasti 3-4 vuotta vanhoja, otettu n. 15kg ja kaksi leukaa sitten.
Ei osannut puhua mistään minua kiinnostavasta ja puhui päälle todella paljon. Erehdyin antamaan toisen mahdollisuuden ja ei se paremmaksi muuttunut...
Viikko noiden jälkeen laittoi kyseli mitä kuuluu. Vastattuani pari pitkääkin viestiä vastaukset oli tyyliin "kiva :D" ja "ha XD". En vastannut enää mitään. M24
Oltiin tapailtu joitakin kertoja, ja erään leffaillan päätteeksi päädyttiin sänkyyn. Ensinnäkin miehellä oli jalassa bokserit, joista vyötärönauha oli revennyt irti varmaan 30 cm matkalta... Pääsin siitä kuitenkin yli, ja homma jatkui :D Lopullisesti maku meni, kun hän välittömästi aktin päätteksi huokaisi "Oot ihana. Mä olen kyllä ihastunut suhun!" Tuli sellainen olo, että olen ihana kun annoin pillua :D
Vierailija kirjoitti:
Asiaan vaikuttaa myös se, että Basheir on harras islaminuskoinen. Hän ei todistusaineiston mukaan hyväksynyt sitä, ettei lasten äiti rukoillut tyttärien kanssa.
Sosiaalivirkailijalle Basheir oli todennut, että jos laki ja islamin usko ovat ristiriidassa, asettaa hän islamin lain edelle. Basheir jatkoi, että virkailija tulee vielä kokemaan mitä islam on.
Basheiria järkytti myös se, että hänen tyttärensä osallistuivat kristittyjen joulujuhlaan vuosi sitten joulun alla.
Miten tää liittyy epäonnistuneisiin treffeihin? :D
Olin käynyt erään miehen kanssa jo muutaman kerran treffeillä: syömässä ja leffassa yms. ja ne oli parhaita treffejä joilla olen ikinä ollut. Kemiat kohtasi todella hyvin ja juttu luisti alusta alkaen.
Tämä mies pyysi sitten minua yöksi hänen luo ja tottakai menin. Ehdittiin olla miehen luona puoli tuntia, kun mies ilmoitti että hänellä on aika kova nälkä, joten voisi käydä vanhempiensa luona syömässä, kun he asuvat lähistöllä. Hän ei kuulemma itse ole ruuanlaittaja. Jätti minut sitten tunniksi asuntoonsa ja huikkasi lähtiessä että keittiössä on kyllä banaania ja jogurttia yms, joita voin ottaa... Miehessä ei muuten ollut mitään vikaa, mutta tuon jälkeen into kyllä hiipui. Tosin oltiin vasta hieman yli parikymppisiä, toivottavasti on muutamassa vuodessa opetellut laittamaan ruokaa sen verran, että pärjää päivän ilman vanhempiaan :)
Kuulostaa hyvin tutulta... Asuiko tämä mies Porvoossa?
Vierailija kirjoitti:
Kutsuin kerran mökille yhden miehen jota enoni suositteli, olivat samassa työpaikassa. Mies pyyhki käsidesillä ja rätillä kaikki paikat mihin istui, esim. laiturin penkin, keittiön tuolin, tukkipuun kun paistoimme makkaraa. Nukkumaan mennessä levitti oman lakanansa valmiiksi sijatun vuoteen päälle (tyynynkin) ja nukkui talvitakki päällä. Meillä on mökillä kyllä ihan kesäyönäkin + 20C
Siis tämä tapaus kuulostaa tutulta; jäi puuttumaan lainaus äskeisestä.
Lähdin treffeille miehen kanssa, joka opiskeli samaa alaa paria vuosikurssia alemmalla "luokalla". Alkuun hän kertoi päässeensä opiskelemaan suhteilla, vihjaili että vanhemmat olisivat suostutelleet pääsykokeiden tarkastajat antamaan pisteitä reilummalla kädellä. Vaikka juttu olisi tottakin, en tajua mikä kehumisen aihetta on siinä, ettei oikeasti ole ansainnut opiskelupaikkaansa? Seuraavaksi alkoi kehua autollaan, ja sillä kuinka on vanhempien avulla saanut koko teini-iän valtavaa palkkaa tekemättä juuri mitään. Syö joka päivä vain sisäfilepihviä. Seuraavaksi aikoi ostaa pikkuruiseen opiskelija-asuntoonsa poreammeen! Treffit ravintolassa huipentuivat siihen, kun alkoi riidellä tarjoilijan kanssa liikaa veloitetusta 50 sentistä.
Netissä tapaamani mies paljastui livenä todella laihaksi, joka ei miellytä minua henkilökohtaisesti. Häiritsevämpää oli kuitenkin korkea ääni ja naismainen puhetapa sekä hermostunut hihittely joka välissä. Ei siis naurahdus, vaan hihitys. Ensimmäisiä puheenaiheita, joita mies otti esille, oli se, että hänen vanhempansa olivat taannoin miettineet, onko hän homo, koska on ollut pitkään sinkku. Kertoi sitten hihitellen, ettei suostunut vastaamaan vanhemmilleen mitään, koska asia ei heille kuulu. Onneksi menimme lasillisen jälkeen elokuviin, että saatoimme olla hetken hiljaa. Elokuvan jälkeen kuitenkin mies ei ymmärtänyt lähteä omille teilleen, joten kohteliaisuudesta lähdin vielä syömään. Kesken syömisen melko tyhjässä ravintolassa mies alkoi avautua, miten olisin juuri sellainen nainen, jonka hän haluaisi, mutta ei vaan saa itsestään parhaita puolia esille. Nyökyttelin sitten kiusaantuneena, että joo, sellaista se on.