Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit

Vierailija
28.12.2016 |

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Kommentit (480)

Vierailija
81/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt ekoilla treffeillä hautausmaalla. Suosittelen.

Vierailija
82/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin netissä kivan oloiseen tyyppiin naapurikaupungista, jonka kanssa kirjoiteltiin jonkun aikaa ennen kuin sovittiin tapaaminen, kun oli minun kaupunkiini tulossa kavereita tapaamaan. Tavattiin pubissa, hän oli etukäteen sanonut että täytyy varmaan ottaa pari rohkaisevaa ettei ujostuta, no niinpä oli tosiaan ottanut. Itse asiassa enemmänkin kuin "pari", koska lähti käymään tupakalla ja kun tuli sisään, käveli suoraan mun ohi, kierteli ympäri pientä baaria, ja tajusin, ettei hän muista missä istuimme ja miltä näytän! Olisin voinut tietysti helpottaa hänen ongelmaansa huikkaamalla että hei, tänne, mutta kiinnosti nähdä kuinka hän tilanteen handlaa.

No, hän käveli takaisin ulos ja SOITTI sieltä minulle, että voisinko tulla ulos, vaihdetaankin samantien paikkaa. Kävelin kyllä ulos, mutta vaihdoin paikkaa ihan keskenäni suoraan kotiin. Ei kiitos ihan noin viinaanmenevää tapausta minulle.

Tää oli hauska... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LonelyRider71 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.

Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?

-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.

Mennäänkö elokuviin/kävelylle?

-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.

Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.

minua taas yrittivät kerran treffauttaa työtoverit (naiset) jonkun sinkkukaverinsa kanssa, että mentäs porukalla ensin muka teatteriin, ei se rumakaan nainen ollut mutten harrasta sokkotreffejä ja varsinkaan mitään TEATTERIA

sanoin ,, että minä en minnekään teatteriin kyllä lähde ja se siitä

en kyllä elokuviinkaan lähtisi, ellei ole joku hyvä sotaelokuva tai scifi, romanttiset komediat on paskaa

Rax-buffettiin voin lähteä, siinä saa ainakin syötyä samalla ja jos treffit menee pieleen kuten meneekin, niin saa ainakin halvalla sapuskaa

Mikä juntti. Lienet sinkku edelleen.

Vierailija
84/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmeita tapauksia kuvattu täällä, varsinkin tuo fairykäsi (psykopaatti?) samoin kuin tuo vikojen korjaamista vaatinut, hyi helvetti! Ovatkohan kelvanneet jollekulle?

Vierailija
85/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Taas sama juttu.Suurin osa miehistä luopuu isoista periaatteistaan kun tekee lapsia vain naisen mieliksi,muuten saakin olla ikisinkkuna.

Vierailija
86/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sanoin miehelle illan lopuksi, etten ole kiinnostunut ja mies vaan jankkaa "Mikset? Eikö kuitenkin voitais lähteä ulos uudestaan?" Argh, ei on ei!

Eikö se "ei" tarkoittanut sitä että miehen on jatkettava piiritystä jotta nainen voisi tuntea itsensä ainutlaatuiseksi miehen silmissä?

Vierailija
87/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karmeita tapauksia kuvattu täällä, varsinkin tuo fairykäsi (psykopaatti?) samoin kuin tuo vikojen korjaamista vaatinut, hyi helvetti! Ovatkohan kelvanneet jollekulle?

Tuo fairykäsimies vain toisteli noina aikoina liian usein nähtyä mainosta, jossa avuttoman oloinen morsian voivotteli Fairyn kalleutta, nuorenparin rahanpuutetta ja sitä "pysyyköhän mun kädet pehmeinä". Muistaako moni ja puistattiko? :)

Vierailija
88/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit toisessa kaupungissa junamatkan päässä. Perillä oli jo iltap melkoisen juopunut nainen. Ikänsä oli valehdellut vähintäinkin 10v nuoremmaksi. Täysin rahaton joka pummi lisää juotavaa. Oli hyvinkin elämää nähnyt ja maistanut. Seuraavalla junalla takaisin kotiin.

Vierailija
89/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalin treffikutsu oli, kun äidinkielenopettajani soitti mulle ja kysyi lähdenkö hänen poikansa kanssa treffeille. No en lähtenyt. Olisin voinut vaikka mennäkin, jos tää poika olisi suoraan kysynyt. En tiedä yrittikö äiti järkätä sokkotreffejä vai oliko poika pyytänyt soittamaan. :D

Luuletteko että KUKAAN poika pyytää äitiään tekemään tuollaista? Tai siivoamaan asuntoaan? Kyllä ne äiteet työntävät nokkansa ihan ominpäin moneen paikkaan.

Vierailija
90/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kertoi näyttäneensä kuvaani äidilleen ja kertonut minusta etukäteen ennen treffejä, jotta äiti saattoi sanoa mielipiteensä. Arvaa, tuliko toisia treffejä?

Vierailija
91/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen puhui taukomatta koko ajan.m23

Vierailija
92/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaati alkuun että tavattaisi joko yliopistolla, jossa opiskeli, tai hänen vanhempiensa asunnolla ("koska siellä on hyvät kotietatterivehkeet", vanhemmat matkoilla). En suostunut joten nähtiin yhdessä kauppakeskuksessa tarkoituksena käydä kahvilla. Mulla oli vapaapäivä ja olin nukkunut pitkään, syönyt kunnon aamiaisen ja tää tyyppi ilmoittikin heti alkuun et mennään syömään kun hällä on hirvee nälkä. Kysyi paikkaa ja ehdotin yhtä josta saa esim. oikeasti hyviä hampurilaisia, tämä haukkui paikan purilaiset pystyyn mutta kertoi syövänsä aina mäkkärissä jotain mättöpurilaisia (ottaa niitä aina tyyliin 4 kpl). Mentiin sitten pizzabuffaan, jossa tyyppi mätti lautaselle keon pizzaa, söi pizzasta vaan ne täytteet! Haarukalla kaapi ne pois. No siinä syömisen lomassa oli vähän hankala jutella, joten kun nälkä oli tyydytetty, kysyin että mentäisikö johonkin istuskelee et vois jutellakin, tyyppi ilmoitti että hänen täytyy lähteä hakemaan siskoaan. Sen jälkeen ei (onneksi) tyypistä mitään kuulunut, mutta jäin vaan pohtimaan että olinko hänen mielestään se osapuoli joka "mokasi" :D

Vierailija
93/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli lyhyt ja puhui vain itsestään. Lisäksi typerä murre ja halvat vaatteet.

Vierailija
94/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi näitä alapeukutetaan? Kokeeko joku esim. Fairy-tyypin tai pakko päästä pissille -hepun hyvänä kumppanina ja siksi alapeukuttaa?

Vierailija
95/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieslukija kirjoitti:

Nainen oli lyhyt ja puhui vain itsestään. Lisäksi typerä murre ja halvat vaatteet.

Oot varmaan ollu treffeillä mun kans. ;)

Vierailija
96/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesken treffien näin kun vaaltava hämähäkki käveli kädelläni. Yritin käyttäytyä kuin hieno leidi ja sen sijaan että olisin hypännyt pystyyn, kirkunut ja juossut karkuun, pyyhkäisin vain hämähäkin vaivihkaa pois. Hetkenpäästä minusta alkoi tuntua siltä että selkää kutitti. Ajattelin että kuvittelen hämähäkin vain. Kunnes mies hetkenpäästä sanoi että olkapäälläni on iso hämähäkki. Siinä vaiheessa en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaan aloin kirkua ja huitoa ympäriinsä.

So? Mikä tuossa nyt niin pahaa on? Ei normaali mies tuollaisesta järkyty.

Mitä vaarallista on suomalaisissa hämähäkeissä? Kieltämättä nainen, joka kirkuu, antaa aika bimbon vaikutelman itsestään. 

M30, jonka tyttöystävä ei pelkää hyönteisiä

Vierailija
97/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesken treffien näin kun vaaltava hämähäkki käveli kädelläni. Yritin käyttäytyä kuin hieno leidi ja sen sijaan että olisin hypännyt pystyyn, kirkunut ja juossut karkuun, pyyhkäisin vain hämähäkin vaivihkaa pois. Hetkenpäästä minusta alkoi tuntua siltä että selkää kutitti. Ajattelin että kuvittelen hämähäkin vain. Kunnes mies hetkenpäästä sanoi että olkapäälläni on iso hämähäkki. Siinä vaiheessa en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaan aloin kirkua ja huitoa ympäriinsä.

So? Mikä tuossa nyt niin pahaa on? Ei normaali mies tuollaisesta järkyty.

Mitä vaarallista on suomalaisissa hämähäkeissä? Kieltämättä nainen, joka kirkuu, antaa aika bimbon vaikutelman itsestään. 

M30, jonka tyttöystävä ei pelkää hyönteisiä

Monilla ihmisillä on fobioita johon ei ole järjellistä syytä ja hämäkki on niistä pienin. Itseäni aina pelottaa että ötökät viipertää korviin tai muihin avoimiin paikkoihin, mistä niitä sitten täytyy kaivaa ulos. Anyways :D hienoa että tää keskustelu on pysynyt aktiivisena. Näitä on kiva lukea.

Vierailija
98/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuin kerran mökille yhden miehen jota enoni suositteli, olivat samassa työpaikassa. Mies pyyhki käsidesillä ja rätillä kaikki paikat mihin istui, esim. laiturin penkin, keittiön tuolin, tukkipuun kun paistoimme makkaraa. Nukkumaan mennessä levitti oman lakanansa valmiiksi sijatun vuoteen päälle (tyynynkin) ja nukkui talvitakki päällä. Meillä on mökillä kyllä ihan kesäyönäkin + 20C

Tosielämän Niles :'D

Vierailija
99/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen heti kättelyssä kertoi kuinka monta ällää kirjoitti 15 vuotta sitten.

Ankea tosikko oli muutenkin. Äitiä piti miellyttää kaikessa.

Olisko tämä hesariinkin kirjoittanut intellikentti-kuivakukka?

Vierailija
100/480 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä olin treffeillä pojan kanssa, jonka kanssa olin ollut yläasteella samalla luokalla, ja joka oli ollut ihastunut minuun koko yläasteen. Poika tuntui olevan riemuissaan suostutessani treffeille, vaikken itse kovin kiinnostunut ollutkaan. Olimme leffassa, ja koko leffan ajan (kolmetuntinen megatylsä leffa) poika yritti hilautua lähemmäs minua tai kosketella varovasti polveani ja samaan aikaan minä hilauduin vastakkaiseen suuntaan ja yritin keskittyä elokuvaan. Oli vielä sateinen päivä ja vaatteeni olivat inhottavan nihkeät koko illan. Saadessamme treffit vihdoin päätökseen huokaisin helpotuksesta, ja poikaparka yritti vielä kärttää toisia treffejä, mutten enää suostunut. Harmittaa, että jätin poloisen roikkumaan ilmaan, en ikinä vastannut hänelle enää mitään.