Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit

Vierailija
28.12.2016 |

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Kommentit (480)

Vierailija
161/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen, joka asui vanhempiensa talossa ja ajoi vanhempiensa kalliilla mersulla. Tämän olisin kestänyt, koskaoli opiskelija ja vanhemmat ulkomailla. Miehellä oli kuitenkin pakkomielle hakea minut kotoa ja asiasta melkein tapeltiin ennen treffejä. En tykkää ventovieraan tietävän, missä asun ja haluan tavata julkisella paikalla. Menimme syömään eikä mies puhunut mitään vaan jouduin itse kysymään jatkuvasti kysymään jotain tai pälättämään jotain turhaa, jos en halunnut vain istua hiljaa ja lusikoida ruokaa ääntä kohti. Ajattelin hänen olevan ujo ja tapasimme uudestaan. Menimme leffaan ja sen jälkeen hänen luo käymään, jonka jälkeen tarkoituksena lähteä yksille. Mies vihjaili alituisesti että kelpaisi nainen, jonka kans vois vaa harrastaa seksiä. Vastasin aina ettei minusta löydä sellaista kumppania. Lähdimme pois ja kun astuimme hissiin huomautin kuinka paperinohuita ovat talon seinät. Mies vastasi että hyvä vaa niin muut kuulee miten hyvin tuottaa nautintoa ja vinkkasi että myös minulle. Lähdin melko ripeästi kotiin kaiken vihjailun ja vonkaamisen jälkeen.

Vierailija
162/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui melkein kymmenen vuotta sitten, mutta..

Olin baarissa ystäväni kanssa, ja meitä katseli eräs mies silloin tällöin. Ajattelin, että on ihan jees ja hymyilin takaisin, jolloin mies luonnollisesti nousi tuoliltaan ja asteli luoksemme. Tajusin heti, että ei perse, mieshän on melkeinpä kääpiö (olen 156cm ja mies himpun verran lyhyempi). No siinä juteltiin, ja mies sitten pyysi treffeille, ja en vain osannut sanoa ei!

Treffipäivä tuli ja menimme ravintolaan syömään. Siinä ruokia odotellessamme mies ehti kertoa tulevasta parin kuukauden lomamatkastaan, ystävän tulevista häistä ja omista tulevaisuuden suunnitelmistaan. Jostain kumman syystä mies samalla ehti soittaa ystävälleen saisiko tuoda minut avecikseen häihin (jotka siis puolen vuoden päästä), ja kutsua minut lomamatkalleen... Tämä kaikki ENNEN kuin ruoka tuli pöytään.. Sanomattakin selvää, etten tähän suostunut, enkä ikinä enää vastannut puhelimeen kyseiselle herralle :D Soitteli monta kuukautta perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nostettu esiin kysymys, ilmentävätkö tämän sisälältöiset ketjut miesvihaa. Itse pidän vastausta aivan ilmiselvänä. Kyllä ilmentävät.

Taannoin juuri mietin tämän sisältöisiä naisten keskusteluita ja mietin, miksi en ole koskaan törmännyt miesten vastaaviin. Jossa siis miehet oikein ehdoin tahdoin revittelisivät kokemuksiaa negatiivisista kokemuksista naisten kanssa treffeillä olosta.

Vierailija
164/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mhh tai sitte et muuten vaan ollut mieleen.

Vierailija
165/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin mieheen netissä. Juteltiin muutamia viikkoja netissä ja puhelimessa. Sovittiin lopulta treffit ja mies halusi tulla hakemaan minut autolla. Ok, mikäs siinä. Odottelin siinä sitten tien varressa, kun kuvailuihin sopiva auto kaarsi kohdalle. Kurkkasin sisään ja tutun näköinen mies istui kuskin paikalla. Suurempi yllätys oli se apukuskin paikalla istunut kaveri.

Vierailija
166/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamba joo kirjoitti:

On nostettu esiin kysymys, ilmentävätkö tämän sisälältöiset ketjut miesvihaa. Itse pidän vastausta aivan ilmiselvänä. Kyllä ilmentävät.

Taannoin juuri mietin tämän sisältöisiä naisten keskusteluita ja mietin, miksi en ole koskaan törmännyt miesten vastaaviin. Jossa siis miehet oikein ehdoin tahdoin revittelisivät kokemuksiaa negatiivisista kokemuksista naisten kanssa treffeillä olosta.

Haha, et ole vissiin Ylilautaan tutustunut syvemmin. Siellä sitä vasta naisille naureskellaankin. Myös omituisista treffeistä olen sieltä lukenut. Oma kuvanikin on löytynyt sivulta, jolla miehet etsivät runkkumateriaalia naisista. (Olen tavis)

Terveisin mm. kakkapökälemies-treffikokemuksen tähän ketjuun kertonut nainen, jonka mielestä tämä ketju on vaan hyvä ja terapioiva lisä tulevaan kansanperinteeseen :)

Vierailija
167/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin mieheen netissä. Juteltiin muutamia viikkoja netissä ja puhelimessa. Sovittiin lopulta treffit ja mies halusi tulla hakemaan minut autolla. Ok, mikäs siinä. Odottelin siinä sitten tien varressa, kun kuvailuihin sopiva auto kaarsi kohdalle. Kurkkasin sisään ja tutun näköinen mies istui kuskin paikalla. Suurempi yllätys oli se apukuskin paikalla istunut kaveri.

??

Vierailija
168/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.

Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?

-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.

Mennäänkö elokuviin/kävelylle?

-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.

Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.

Ahahahahaa...tämä oli hyvä - juurikin vähän aikaa sitten minulla oli tällainen kokemus. Ihan kaikki käy..."Otatko kahvia?" "Otan, jos sinäkin otat?" "En juo kahvia, mutta voin kyllä keittää Sinulle." "Ei tarvitse..." Sohvalla istuessaan pyysi anteeksi, kun nojasi tyynyihini...eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek!

Vierailija
169/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin saada miehen suuttumaan tai väittämään vastaan. Lähinnä tähän liittyy se, että edellinen suhde oli väkivaltainen ja haluan mahdollisimman ajoissa nykyään nähdä, minkälaiset reaktiot miehelle tulee, kun hän suuttuu. No tämä yksi mies paiskasi tuolinsa kahvilan seinää päin, kun työnsi sitä taaksepäin, kun provosoin häntä. Puisen tuolin toinen takajalka hajosi. Ei jatkoon siis!

Muita "kommelluksia", jotka eivät ihan niin hurjia, niitä löytyy useampia.

Olisi mahtavaa, jos näiden treffien toinen osapuoli tulisi avautumaan tähän samaan ketjuun ja kertoisi tarinan toisen puolen. "Nainen kiusasi, provosoi ja härnäsi koko treffien ajan. Iski jatkuvasti oikein kunnolla vyön alle. Aloin tehdä lopulta lähtöä, kun vahingossa tuoli kaatui, ja tuolin jalka meni rikki. Ei tullut toisia treffejä, koska olen kuulemma väkivaltainen."

170/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla ihmisillä on fobioita johon ei ole järjellistä syytä ja hämäkki on niistä pienin. Itseäni aina pelottaa että ötökät viipertää korviin tai muihin avoimiin paikkoihin, mistä niitä sitten täytyy kaivaa ulos. Anyways :D hienoa että tää keskustelu on pysynyt aktiivisena. Näitä on kiva lukea.

Onko monilla ihmisillä tosiaan noin pahoja harhoja? Että luulevat, että hämähäkki voi mennä korvasta sisään aivoihin?

Anteeksi, mutta mä en nyt ihan usko. Ja siis jos joku oikeasti luulee tuollaista ja vielä sanoo sen ääneen, niin ei kiitos, ei uusille treffeille ainakaan täältä.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
171/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamba joo kirjoitti:

No siis ihan oikeasti, ei ole normaalia käytöstä vannoa ikuista rakkautta ihmiselle, jonka näkee ensimmäisen kerran. Samoin ei ole normaalia puhua asiattomia tai käyttäytyä aggressiivisesti treffikumppanin sattumalta paikalle osuvia tuttuja kohtaan. Mitä ihmeen miesvihaa se on, jos odottaa myös mieheltä asiallista käytöstä? Siitähän tässäkin ketjussa on kyse, yksittäisistä treffikumppaneista (jotka ovat tässä ketjussa enimmäkseen miehiä, koska tällä palstalla varmaan käy eniten naisia), jotka yllättävät älyttömällä käytöksellään. Se olisi varmaan sitä miesvihaa, jos sanottaisiin että kaikki miehet aina käyttäytyvät moukkamaisesti, sen vuoksi että ovat miehiä. Nythän nämä yksittäiset kokemukset muodostavat poikkeuksen ketjuun kirjoittavan naisen elämässä. Jos tässä kerrotut tapaukset olisivat normimeininkiä, ei kai kukaan kokisi niitä täällä jakamisen arvoiseksi. Ja eihän kukaan ole kieltänyt miehiä kertomasta omista oudoista kokemuksistaan! Ja muutamat miehet ovatkin tässä jakaneet niitä. Joten älä nyt jaksa höpöttää. Sitä sukupuoleen perustuvaa vihaa ilmenee puolin ja toisin kyllä ihan tarpeeksi muuallakin, ei tarvitse yrittää nähdä sitä paikoissa, missä sitä ei oikeasti ole.

Vierailija
172/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla ihmisillä on fobioita johon ei ole järjellistä syytä ja hämäkki on niistä pienin. Itseäni aina pelottaa että ötökät viipertää korviin tai muihin avoimiin paikkoihin, mistä niitä sitten täytyy kaivaa ulos. Anyways :D hienoa että tää keskustelu on pysynyt aktiivisena. Näitä on kiva lukea.

Onko monilla ihmisillä tosiaan noin pahoja harhoja? Että luulevat, että hämähäkki voi mennä korvasta sisään aivoihin?

Anteeksi, mutta mä en nyt ihan usko. Ja siis jos joku oikeasti luulee tuollaista ja vielä sanoo sen ääneen, niin ei kiitos, ei uusille treffeille ainakaan täältä.

Ihme että sinä halusit laukoa ilmoille noin typerän mielipiteen vieläpä nimimerkin kanssa että se tullaan aina muistamaan. En minä usko sen olevan erityisen mukavaakaan jos ötökkä siellä korvassa surisee ja pahimmillaan sellainen voi johtaa tulehdukseen. Näin mututuntumalta. Terv. se jolle kommentoit.

Ps. jatkakaa ketjua :D yhäkin on tullut aivan huippujuttuja.

Vierailija
173/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme että sinä halusit laukoa ilmoille noin typerän mielipiteen vieläpä nimimerkin kanssa että se tullaan aina muistamaan. En minä usko sen olevan erityisen mukavaakaan jos ötökkä siellä korvassa surisee ja pahimmillaan sellainen voi johtaa tulehdukseen. Näin mututuntumalta. Terv. se jolle kommentoit.

Ps. jatkakaa ketjua :D yhäkin on tullut aivan huippujuttuja.

Aivan samaa ajattelin. Tuossa rekkautumisessa on just tuo huono puoli, että sitten ei kannata möläytellä niitä kaikkein epäempaattisimpia mielipiteitään julki. Lukijat kyllä muistaa. Esim. se hel-nyc, vaikka se joskus kommentoisi ihan asiaakin, niin en kerta kaikkiaan voi lukea sen kommentteja nauramatta. Tulee vaan mieleen sen isomunanen mies ja muut älyttömyydet.  

Vierailija
174/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritin saada miehen suuttumaan tai väittämään vastaan. Lähinnä tähän liittyy se, että edellinen suhde oli väkivaltainen ja haluan mahdollisimman ajoissa nykyään nähdä, minkälaiset reaktiot miehelle tulee, kun hän suuttuu. No tämä yksi mies paiskasi tuolinsa kahvilan seinää päin, kun työnsi sitä taaksepäin, kun provosoin häntä. Puisen tuolin toinen takajalka hajosi. Ei jatkoon siis!

Muita "kommelluksia", jotka eivät ihan niin hurjia, niitä löytyy useampia.

Olisi mahtavaa, jos näiden treffien toinen osapuoli tulisi avautumaan tähän samaan ketjuun ja kertoisi tarinan toisen puolen. "Nainen kiusasi, provosoi ja härnäsi koko treffien ajan. Iski jatkuvasti oikein kunnolla vyön alle. Aloin tehdä lopulta lähtöä, kun vahingossa tuoli kaatui, ja tuolin jalka meni rikki. Ei tullut toisia treffejä, koska olen kuulemma väkivaltainen."

Minä taas mietin että miten hän muka saa ne siitä leppymään taas? Hänhän karkoittaa rauhallisemmatkin miehet tuolla käytöksellään, ainoastaan kynnysmatot ja pelkän seksin perässä olevat sietäisivät tuommoista käytöstä. Tai siis, vaikka olisi seurustelumielessä lähtenyt tapaamaan naista, jos hän käyttäytyy huonosti niin ajatus seurustelusta/ihastuksesta, jopa rakkaudesta häviää ja jäljelle jää seksi.

Ampuu itseään jalkaan, niin sanotusti.

Vierailija
175/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-treffit oli nuoren miehen kanssa, joka ajoi väärään kaupunkiin (koska siellä oli samanniminen tie). Ei jotenki kummasti avautunut mun kotiovi siellä toisessa kaupungissa kun ootteli. Tämä sankari halusi vielä hakea Poliisikouluun. Onnea vaan sinne löytämiseen.

Vierailija
176/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kysyi treffien alkupuolella täysin yllättäen pidänkö anaaliseksistä. Myöhemmin hän halusi vielä tietää, onko alapääni ajeltu. Kyseessä oli siis korkeasti koulutettu ja muuten siivo mies.

Vierailija
177/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nettitreffeiltä miehen, jonka kanssa mentiin leffaan. Ilmeisesti joku ulkonäössäni tai puhetavassani ärsytti miestä hirveästi, koska hän ei popcornit ostettuaan sanonut enää mitään. Ei oikeasti mitään :D Istui vaan pää tyyliin siellä popcorn-astiassa tai katseli seinää murhaavalla ilmeellä. Yritin vähän puhua jotain, mutta onneksi leffa alkoi aika pian, sekin toki miehen valitsema. Oltiin puhuttu, että voisin saada kyydin kotiin (mies autolla, minä bussilla), mutta leffan loputtua mies tokaisi "ehditkö siihen" ja totesin ehkä ehtiväni bussiin jos juoksisin, joten lähdin sitten aika pikaisesti. Kuinka ollakaan, en ehtinyt bussiin ja piti odottaa seuraavaa melkeinpä tunti yksin. En ymmärrä, jos toinen ei nappaa ollenkaan, voisi avata suunsa heti niin että kumpikin voi lähteä omaan suuntaansa tai sitten edes yrittää olla perusystävällinen, niin kuin itse yritin. Myöhemmin mies laittoi viestin "ei ollut kivaa" :D Meni hyvä leffalippu hukkaan noilla "treffeillä".

Vierailija
178/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletin meneväni treffeille akateemisen koulutuksen saaneen miehen kanssa. Kyseessä oleva mies ei ollut päässyt edes lukioon, amiksen oli jättänyt kesken. Väitti olevansa innostunut kirjoista ja lukemisesta, mutta tunnusti että ei lukenut kuin Aku Ankkaa ja katsoi telkkaria, siitäkin räiskintäleffoja ja -sarjoja.  Paino (=iso kaljamaha) oli typistetty alaspäin, hengitys tuoksui kaljalta (olimme treffeillä kahvilassa alkuillasta), ja seksiin pääsi puheenaiheena alle puolessa tunnissa, heti kun oli selvinnyt ettei lukenut lainkaan eikä ollut edes koulutettu. Olisi pitänyt lähteä heti kun näki että oli valehdellut ulkonäön ja viimeistään siinä lukemiskohdassa, mutta olin tyhmä ja lähdin vasta kun vonkaaminen alkoi. Perään sain haukut snobeilusta. En voi sietää valehtelijoita ja ajanhaaskaajia enkä todellakaan halua viettää loppuelämääni sellaisen miehen kanssa jonka kanssa ei ole yhtään mitään yhteisiä intressejä. Olisin halunnut kivan, kiltin ja mukavan miehen eikä mitään sohvaporsasta. Vieläpä valehtelevaa sellaista! Eivätkö miehet todella tajua miten äärettömän loukkaavaa on valehdella jopa ennen ensimmäisiä treffejä?!

Vierailija
179/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin treffeillä, mitä uskollisuus merkitsee miehelle parisuhteessa. Mies sanoi ettei tiedä.

Kuka ylipäänsä kysyy tuollaista? Onko nää jotain Cosmosta opittuja juttuja? Eihän tuollaisella kyssällä saa muutenkaan nalkkiin kuin ne jumisimmat sankarit (kuten ilmeisesti tässä tapauksessa), pelimiehet osaavat joka tapauksessa valehdella tarpeeksi vakuuttavasti.

Ainakin mulle uskollisuus, avoimuus, toisen kunnioittaminen ja arvostaminen jne on tärkeitä arvoja, niitäkö ei kannata ottaa treffeillä esille?

Kun nainen alkaa ensitreffeillä kysellä uskollisuudesta, avoimuudesta, kunnioituksesta jne., on varmaa, ettei yksikään mies pysty hänen epäilyksiään voittamaan. Treffikumppani voi valita, viettääkö loppuelämänsä epäiltynä viidennen asteen kuulusteluissa vai lähteekö heti kotiin.

Ei tarvitse merkitä mitään tuollaista, vaan vain sitä, että nuo asiat ovat kysyjälle tärkeitä. Ja jos vielä on niin, että on tullut esim. uskollisuusasioissa huijatuksi, korostaa niitä sitten herkästi, jotta ei tulisi uudelleen huijatuksi. Itse tapasin kerran ns. jo vuosia sitten eronneen miehen. Meni monta kuukautta, ennen kuin tajusin, että hän olikin naimisissa. Asui yksin kaupunkiasunnossa, jossa ei ollut perheestä mitään merkkiä. Olin tuolle miehelle kyllä kertonut, kuinka tärkeänä pidin uskollisuutta ja rehellisyyttä. En kai kuitenkaan osannut painottaa niitä tarpeeksi, koska mies uskalsi huijata. Otin kyllä miehen vaimoon sitten yhteyttä kertoakseni miehensä toilailuista. Ovat varmaan yhdessä edelleen.

Vierailija
180/480 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies oli tuttuni tuttu. Oli nähnyt minut ja pyytänyt sitten tältä yhteiseltä tutultamme numeroani ja sovimme treffit.

Hän oli ihan kivannäköinen ja asiallinen, ehkä vähän ujo. Kertoi, että oli juuri tullut Amsterdamista ja kyselin sitten, että "aijaa, oliko hienoa? Mitäs siellä?" niin ujo ilme muuttui heti vähän myhäileväksi ja vastasi "no mitäs siellä yleensä? ;) pilvee ja huoria". Mulla tippui leuka pöydälle ja vähän hämmentyneenä naurahdin, että hurja loma. Juttelimme sitten jostakin muusta, kun hän vielä otti matkailun puheeksi ja sanoi haluavansa vielä Thaimaahan "testaamaan Aasian 'meininkejä' ;)))". Halusi vielä varmistaa, että ymmärsin hänen tarkoittavan prostituoituja ja örveltämistä.

En tiedä oliko tuo vain retostelua vai oliko oikeasti tehnyt tuollaista, mutta toisaalta jos olikin vain retostelua niin kuinka surkea ihmisen pitää olla, että kokee maksullisissa käymisen ja päihteet ylpeilyn aiheeksi? Ja millaisena ihmisenä hän MUA pitää jos kokee, että muhun voi tehdä suuren vaikutuksen tuollaisella? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi