Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit
Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.
AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.
No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.
N27
Kommentit (480)
Vuosia sitten lupasin lähteä erään miehen kanssa ulos ja miehen ehdotuksesta menimme leffaan. Hän ei varannut lippuja etukäteen, vaikka sovimme mitä leffaa menemme katsomaan. Harmi vaan, että tuona sunnuntaina Tennari vain sattui olemaan lähes loppuunvarattu ja saimme leffateatterista yksittäiset paikat eri puolilta salia. Kieltämättä oli outoa istua yksin treffeillä, kun treffiseurasi istui kymmenen penkkirivin päässä. Oli aika hiljaiset treffit. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies kertoi näyttäneensä kuvaani äidilleen ja kertonut minusta etukäteen ennen treffejä, jotta äiti saattoi sanoa mielipiteensä. Arvaa, tuliko toisia treffejä?
Tuli
Päädyin kaverin järjestämänä treffeille kokemattoman miehen kanssa, joka asui eri paikkakunnalla. Mies oli treffeille pääsystä innoissaan, sillä hän ei ilmeisesti koskaan aiemmin ollut treffeillä naisen kanssa. Erehdyin kysymään mieheltä, miten hän oli viihtynyt opiskelupaikkakunnallaan, kaipasiko hän kotipaikkakunnalleen vai voisiko kuvitella asuvansa muuallakin. Tähän mies huudahti innokkaasti, että voisi koska tahansa muuttaa kotikaupunkiini asumaan kanssani. Säikähdin miehen innokkuutta, mies oli muutenkin treffien ajan todella miellyttämisenhaluinen ja nyökytteli kaikille sanomisilleni todella leveästi hymyillen. Jos olisin yhtäkkiä kertonut ihailevani nälkiintyneitä pakolaislapsia tai massamurhaajia, olisi mies varmaan nyökytellyt innoissaan siihenkin. Treffien jälkeen sanoin ettei tämä vain toimi.
näitä lukiessa moni sinkku tai parisuhteessa oleva on varmaan aika tyytyväinen omaan siviilisäätyynsä :D
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa ollut kärsimysten kävelyretket ensitreffeinä. Parin kilometrin jälkeen on tullut selväksi emme ole toisillemme luodut. Tässä vaiheessa olimme kuitenkin vasta retken alkuvaiheessa. Kului monta minuuttia kävellessä että kirosin vaan hiljaa mielessäni tätä v-mäistä tilannetta josta ei ollut pakokeinoa. En vaan kehdannut sanoa että hyvää loppumatkaa, tämä oli tässä:)
Tästä edes ensitreffit aina kahvilaan. Kyllä yhden kaffen voi aina istua ja jutella. Sitten hatkat jos tilanne sitä vaatii.
Komppi tälle :) Jutustelin kerran Tinderissä oikein kivan tuntuisen miehen kanssa, joka kuitenkin asui satojen kilometrien päässä (match oli syntynyt, kun hän oli vieraillut kotikaupungissani). Sitten hänelle tuli tilaisuus käydä muita asioita hoitamassa lähellä minun asuinpaikkaani, joten sovimme ensitapaamisen paikallisen nähtävyyden ja museon luo, jotta voisimme vierailla siellä ja sitten kävellä kotiini iltaa viettämään. Ja hänen oli tarkoitus jäädä myös yöksi. Uskaltauduin tähän, kun mies vaikutti niin lupaavalta ja kunnolliselta.
No, kunnollinen hän olikin mutta siihen se sitten jäi. Meillä ei ollutkaan kasvotusten mitään kemiaa, eikä järkevää puhuttavaa. Mies ärsytti minua rankasti jo ennen kuin pääsimme luokseni. Mutta koko ilta oli hänen kanssaan vietettävä, ruokaa laitettava ja yritettävä tsempata. En tiedä mitä oikein ajattelin, kun kuvittelin että voisin nukkua samassa sängyssä samana päivänä tapaamani miehen kanssa. Siihen se sitten meni, että hän nukkui sängyssäni ja minä sohvalla! Seuraavana aamuna meillä olisi vielä ollut aikaa yhdessä, mutta passitin hänet mahdollisimman kiltisti matkoihinsa. Jonkin aikaa sain häneltä viestejä, hänellä kun oli ollut niin mukavaa.
Joo, treffit jatkossa AINA kahvilassa tai muualla mistä voi helposti liueta.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ikäiseni miehen, joka treffeillä vakuutteli olevansa tosi reipas ja aikaansaava tyyppi. No, kyseinen 27 v ei ollut saanut graduakaan valmiiksi ja vietti kaikki lomansa äitinsä ja isänsä kanssa. :D
Joo kyl väikkäri pitää olla kaksseiskana johdantoa vaille valmis xDDD
Tindertreffit, joten en odottanut paljoa, mutta...
Mies tuntui oikein näkevän vaivaa näyttääkseen minulle miten epäkiinnostava mä olin. Heti ensialkuun ilmoitti, että ei ole "seurustelutyyppiä" (tämä mulle ok, mutta koska keskusteluissamme en ollut antanut ymmärtää olevani pelkkä spermaviemäri niin en tiedä miksi hän ylipäätään lähti/mitä hän haki). Hän on pelimies, naiset rakastavat häntä. Tätä painottaakseen hän näytti puhelimestaan kaikkien naisten viestejä ja koko treffiemme ajan näperteli puhelintaan ja otti selfieitä, naureskeli välillä ruudulle yksinään. Näytti instagramista jonkun tytön kuvia, joka oli antanut hänelle persettä ja kertoili mitä kaikkea he olivat tehneet. Arvosteli myös siinä sivussa muita miehiä, koska he eivät käyneet salilla ja pitäneet huolta itsestään yhtä hyvin kuin hän, siis ihan täysiä luusereita ja hän on alfa. Mainitsi saliharrastuksensa useampaan otteeseen.
Olin kohtelias, mutta etäinen. Kiitin tapaamisesta ja lähdimme eri suuntiin. Mies suunnilleen heilautti kättään ja oli poissa, ei tainnut koko tapaamisen aikana ottaa kertaakaan edes katsekontaktia muhun.
Omituiset treffit. Olin jo tapaamista edeltävissä keskusteluissa omasta mielestäni tehnyt selväksi, että mä en etsi mitään pelkkää panoseuraa. Hän kuitenkin tuon tapaamisen jälkeen laittoi mulle vielä viestiä josko hän voisi viedä mut syömään tai parille.
Muuten mulla on ollut ihan onnistuneita treffejä. Vaikka ei kemiat natsaisi niin aina ollut kuitenkin edes jotenkin hauskaa.
Tapasin kerran yhden tyypin jonka kanssa oli ollut hauskaa läppää keskustelupalstalla. Hämmästyin ensinnäkin koska se oli väittänyt olevansa tumma ja olikin oljenvaalea. Lisäksi se oli väittänyt olevansa keskimittainen fitnessharrastaja, minusta se oli aika lyhyt, reilusti minua lyhyempi, ehkä 168, ihan perus hyväkuntoisen mutta ei tippaakaan bodatun näköinen. Tyypillä oli kuitenkin netissä ollut niin nokkelat ja mukavat jutut että olin jo monta kertaa kuvitellut sen peittoni alle. Olisin päästänyt vielä tavattuammekin,
Mutta sinä kun otettiin lasllinen niin se netissä mukava tyyppi olikin pelkkää katkeruutta. Näki oikein miten sen kasvoihin oli muodostunut katkeruusjuonteet, ja suu reunoista alaspäin. Haukkui exää (onneksi ei kovin yksityiskohtaisesti) ja haukkui vanhempansa ja perheensä ja kotikaupunkinsa ja kun henkilökohtainen katkeruus oli loppu niin se avautui vielä maahanmuuuttajista.
Ei päässyt peiton alle eikä edes saanut numeroa. Käskin sen hakeutua psykiatrille
Tapaamani mies paljasti vasta tavatessamme olevansa avoimessa suhteessa. Samaan syssyyn mies totesi, ettei halua jäädä naistaan huonommaksi, joten siksi joku toinenkin nainen on saatava (kun naisella riitti muita miehiä). Uhosi, että kyllä hänen täytyy nainen saada, kun niitä oli nuorena riittänyt. Samalla mies valitteli, kuinka oli päässyt vuosien saatossa lihomaan ja muutenkin rupsahtamaan päihteiden käytön myötä, muttei ymmärrä mikseivät naiset eivät nykyisin kiinnostu hänestä.
En kiinnostunut minäkään.
Mistä te löydätte näitä miehiä? Nimimerkillä yritän välttää moisten löytämistä itse. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapasin ikäiseni miehen, joka treffeillä vakuutteli olevansa tosi reipas ja aikaansaava tyyppi. No, kyseinen 27 v ei ollut saanut graduakaan valmiiksi ja vietti kaikki lomansa äitinsä ja isänsä kanssa. :D
Joo kyl väikkäri pitää olla kaksseiskana johdantoa vaille valmis xDDD
Gradu ja väitöskirja ovat kaksi eri asiaa. Itse olen tehnyt gradun ja valmistunut maisteriksi 24-vuotiaana.
Ravintolassa mies odotti, että tilasin ensin ja tilasi sitten samaa. Ei tässä muuten mitään, mutta tilasin "naisellista" ruokaa, tyyliin kanasalaattia, margaritan ja jälkiruoaksi suklaakakkua. Luulis et miestä ois enemmän houkutellut joku pihvi ja ranskikset tyyppinen annos. :D
Menin treffeille hyvännäköisen pitkän miehen kanssa jonka olin tavannut tinderissä,hänellä oli ihanat pitkät hiukset jotka sopivat hänelle minusta todella hyvin vaikka kaikki ei pitkistä hiuksista miehillä tykkää. Aluksi oltiin tosi hyvää pataa ja synkkasi ihan hullun hyvin kunnes tää mies sanoi että hänellä on pitkät hiukset koska on black metal bändissä, no ei siinä vielä mitään mutta alkoikin luettelemaan rituaalejaan mitä on saatanan eteen tehnyt. Kuuntelin ihan järkyttyneenä eikä mies ymmärtänyt lainkaan että ei ole normaalia,ei tullut toisia treffejä. Jälkeenpäin olen kuullut että mies oli myös tuomittu jostain pahoinpitelystä joten..
Voisinkin kertoa omasta puolestani nolon kokemuksen.
Olimme toisilla treffeillä, ja päivä oli ollut todella hauska ja mukava. Minua oli alkanut vaivaamaan jo aiemmin päänsärky, joka illan mittaan voimistui voimistumistaan.
Oltiin menty ympäriämpäri Helsinkiä pitkin päivää ja päätimme käydä vielä pizzalla ennen kotiinlähtöä. Särky se vaan voimistui.
Pizzalla en voinut syödä mitään, voin niin huonosti. En pystynyt enää puhumaankaan, koska jokainen kerta kun yritin avata suuta, mut valtasi ihan mieletön pahoinvoinnin aalto. Toki sanoin treffikumppanille, että olo on tosi huono jne, ja samalla sisäisesti olin kauhuissani siitä, että miten selviäisin edes kotiin... Mies sitten kohteliaana itse ehdotti, että voisin mennä hänen luokseen yöksi (hän asui siis lähellä, itse toisessa kaupungissa).
Lähtiessämme pizzeriasta en sitten voinut muuta kuin oksentaa kadulle. ONNEKSI mies oli ihan todella mukava ja hänen kanssaan oli ekojen treffien alusta asti ollut tosi luonteva olo, eli vaikka tuo nolotti niin luojan kiitos treffikumppanina oli niin hyvä tyyppi :D
Tapailu loppui myöhemmin, ja aika pian tuon tapauksen jälkeen sainkin migreenilääkereseptin.
Yksi mies sanoi olevansa parhaimmillaan saunassa ja myös ettei luota naiseen ennen kun on nähnyt tämän kännissä. Psykologi ammatiltaan, terkkuja vaan Lahteen!
Kävin deitti-ilman perusteella treffeillä miehen kanssa, jolla oli "avioero käsiteltynä" ja nyt halusi suunnata elämässään eteenpäin. Selvisi kuitenkin, että kaunis vaimo asui vielä samassa kodissa, ja heillä vasta avioeron harkinta-aika menossa. Juttumme loppui lyhyeen, ja he jatkoivat avioliittoaan (sen kuulin myöhemmin).
Päätin antaa Tinderille vielä viimeisen mahdollisuuden, sinkkuunnuttani puoli vuotta sitten olin kokeillut Tinderiä jo jonkin verran.
Mies nro 1: Whatsapissa jakeli auliisti kuviaan, mutta tuntui ettei kauheasti kiinnostanut minulta kysellä mitään (edes niitä kuvia :D). Viikon sitten pidettyämme jonkinlaista yhteyttä hän kysyi että no milloinkas sitten tavataan. En ehtinyt vastaamaan mitään, koska olin kiireessä. Kun pääsin kotiin tuli jo toinen tiukkausviesti, että "ei ole pakko tavata jos ei siltä tunnu".
Vastasin että itse asiassa en ole saanut tuntumaan että meillä kahdella olisi minkäänlaista yhteyttä, ja toivotin ystävällisesti onnea deittailuun. Vastauksena tuli "Joo käy mulle oikein hyvin. Lauantaina täällä oli kaunotar ja lisää on tulossa". Vastasin tähän vain että "intuitioni osui jälleen oikeaan :) Kiitos kun vahvistit epäilyni. Viestisi kertoo sinusta enemmän kuin mistään muusta".
Mies nro 2. Poliisi. Oli tulossa minun luokse, ja olimme lähetelleet pikkutuhmia viestejä. Hän vielä kärtti minulta lisäkuvia ennen tapaamista. Sanoin että johan hän on nähnyt kuvani, näytän luonnossa samalta ja oletan että niin myös hän. Tähän hän sanoi, että juu tottakai näyttää. Ovikelloa soittava tyyppi näytti aivan erilaselta kuin kuvassa, mutta sentään hiusten -ja silmienväri mätsäsi... Vaatetukseen ei oltu panostettu mitenkään, lökövaatteet päällä. Hän oli kuitenkin mukava ja ajattelin antaa mahdollisuuden, josko vartaloillamme synkkaisi edes. Suutelu ei tuntunut miltään, ja haistoin öljyn hajua hänen lähellään. Hän itsekin totesi haisevansa vähän öljyltä... Tinderkuvassa oli luotu illuusio lihaksikkaista käsivarsista mutta tämä pollari oli ruipelo joka kohdasta. Hän halusi että vedän nänneistä kovaa. Vedin sitten niistä nänneistä, jotka venyivät löysistä rintalihaksista kuin purkka ikään. Kaiken huipuksi tyyppi vikisi kuin koira kiihkoissaan.
Ja ei tullut uusia treffejä.
Mulla on näitä nolottavan paljon.. Sitä ehtii kertyä, kun deittailee viisitoista vuotta :)
*Parikymppisenä vaihdoin numeroita silloisen KY:n baarimikon kanssa. Käytiin yksillä treffeillä, joista ei seurannut mitään, koska tämä kymmenisen vuotta minua vanhempi mies oli niin heikkoitsetuntoinen. Olin juuri kirjoittanut ja vietin välivuotta tehden jotain R-kioskikeikkoja ja lukien avoimessa yliopistossa jotain taidehistorian kursseja. Hänen mielestään olin liian koulutettu hänelle, kun hän ei ole kouluja käynyt.
*Ilmoituksen sporttinen it-kaveri oli livenä keski-ikäinen vatsakas bussikuski.
*Ilmoituksen ja kuvien puolesta sporttinen asiakaspäällikkö oli liberace-tyyliseen värikkääseen pikkutakkiin pukeutunut vatsakas romani.
*Kaksiksi treffeiksi jäänyt juttu seurasi monta kuukautta soittelemalla perään ja valittamalla, että hän on tuskissaan joutunut yöpymään Suomenlinnassa, kun oli mennyt sinne itkemään ja jäänyt lautalta.
*Neljiksi treffeiksi jäänyt tapailu laittoi perään viestin, että pitäisi maksaa takaisin ensimmäisillä treffeillä tarjoamansa hampurilaisateria.
*Kolmekymppinen mies esitti koko treffien jotain fifty shades -tyylistä mystistä surumielistä miljonääriä, jota kaikki haluavat, mutta joka ei löydä rakkautta. En tiedä oliko, mutta esitys oli tosi korni ja kovin opetellun kuuloinen, koska tuli pitkänä monologina ja väliin tokaisi aina ärtyneenä "anteeksi, puhun vielä", jos yritin osallistua.
*Yksi reppana onnistui halatessa vahingossa osumaan kädellään rintaani. Hönkäisi onnellinen ilme kasvoillaan "kiitos".
*Eräs mies oli niin ujo, ettei pystynyt puhumaan ollenkaan. Oltiin sovittu treffit pizzalle ja siellä me istuimme hiljaisuudessa sen vajaan tunnin mitä meni saada ja syödö pizza. Minä todella yritin, aloitin keskusteluja, kyselin häneltä normaaleja asioita, mutta hän ei pystynyt vastaamaan. Punastelevasti nieleskeli, keräsi rohkeutta, mutta mitään ei tullut. Lopulta kysyin suoraan, että aikooko hän puhua minulle ollenkaan. "Oli kivaa" tuli ihan lopuksi, mutta muuta en hänestä irti saanut.
*Yhden persoonallisen tyypin kanssa oli ihan hauskat treffit, joskaan niistä ei seurannut muuta jatkoa, kuin todella viheliäistä kiusaamista. Mies lähetti minulle mm itsemurhaan viittavan tekstarin, johon reagoin soittamalla poliisille. Poliisit kävivät paikalla ja totesivat, että oli joku pilailijapälli. Myöhemmin samana päivänä tuli uusi tekstari, että "NYT mina teen sen". En enää vastannut tähän enkä myöhempiinkään.
*Yhden kanssa oli tosi kivat treffit, ajeltiin tunnin verran pitkin poikin hensinkiä, juteltiin ja flirttailtiin. Oli jo vähän nojailua toiseenpäin ja silmiinkatselua, kun mies toteaa ihan normaalina asiana, "sitä vaan ihmettelen kun et näytä yhtään kuvaltasi vaan olet tuollainen pulska tyttö". Fiilis lässähti ihan totaalisesti ja treffit loppuivat siihen. En tänä päivänäkään tiedä mistä siinä oli kyse, mutta kuva oli siis ihan tuore, paino ei ollut muuttunut mihinkään kuvasta. Lisäksi olin hoikka näyttävä nainen silloin, painoindeksi 21 jne.
*Yhden kanssa kemia natsasi heti. Olin ilmoittanut hakevani vakavissani lopuniän parisuhdetta. Ihastuin tosi nopeasti ja harkintakyky petti siten, että menimme sänkyyn tosi nopeasti. Mies katosi kuin kuppa Töölöstä sen jälkeen. Harmitti. Puolen vuoden päästa hän soitti ja kyseli muka kiinnostuneena kuulumisiani. Kun pakollinen oli käyty läpi, alkoi joku ihmeellinen saippuastoori, kuinka joku hänen epävakaa naispuolinen ystävättärensä oli tutkinut hänen puhelintaan ja löytänyt numeroni sieltä. Että voisinko luvata etten vastaa puheluihin tai sanoisin että olen työkaveri. Kieltäydyin ja mies sai ihan raivarit. Kuulemma yritän pilata hänen maineensa ja ystävyytensä tähän naiskaveriin. Niin varmaan. Kukaan ei koskaan soittanut, mutta ilmanmuuta olisin kertonut jos olisi.
Näitä piisaa, ehkä kirjoitan lisää :)
Istuin netissä tapaamani miehen kanssa oluella. Hän totesi yhtäkkiä, että toivois kyllä jotain urheilullisempaa. Sitten hän alkoi antaa mulle vinkkejä kuinka saisin vatsamakkaran pois. Tuntui pahalta.