Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit
Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.
AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.
No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.
N27
Kommentit (480)
Nettituttava mies, joka oli vähän yli kolmekymmnentä. Tää oli elokuuta ja sovittiin treffit Stokkan kellon alle klo 16. Tarkoitus oli mennä siitä kahville. Mies saapuu paikalle ajoissa, näytti muuten ihan kuvaltaan, mutta tosielämässä oli reilut 30 kiloa lihavampi ja aivan tolkuttoman kovaääninen. Päällä shortsit, havaiji-paita ja terveyssandaalit. Suunnilleen ensimmäisenä julistaa, että hänen on pakko päästä syömään kun ei ole koko päivänä syönyt mitään. Ihan niinkuin se olisi mun vika. Kyselin sitten, että mihinkäs haluat mennä ja tää tapaus halusi Ylioppilasaukion Unicafehen. Olin vähän hämmentynyt, että miksi ihmeessä sinne, ja hän kertoi, että sieltä saa opiskelijahintaista ruokaa. Mun hämmennykseni lisääntyi, koska mies oli kertonut olevansa DI tai joku vastaava, valmistunut jokatapauksessa, mutta kävi ilmi, että olikin opiskelija vielä. En tiedä, miksi suostuin lähtemään mukaan Unicafehen. Siellä sitten kävin hakemassa kupin kahvia ja menin pöytään istumaan ja mies jonotti ruokaa. Parinkymmenen metrin päähän kuului hänen pohdinta, että mitähän söisi kun ei ole syönyt kokopäivänä ja kertoi sitten ottavansa SPAKETTI POLOKNEESSIA. Mä häivyin paikalta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin treffeillä, mitä uskollisuus merkitsee miehelle parisuhteessa. Mies sanoi ettei tiedä.
Kuka ylipäänsä kysyy tuollaista? Onko nää jotain Cosmosta opittuja juttuja? Eihän tuollaisella kyssällä saa muutenkaan nalkkiin kuin ne jumisimmat sankarit (kuten ilmeisesti tässä tapauksessa), pelimiehet osaavat joka tapauksessa valehdella tarpeeksi vakuuttavasti.
Ainakin mulle uskollisuus, avoimuus, toisen kunnioittaminen ja arvostaminen jne on tärkeitä arvoja, niitäkö ei kannata ottaa treffeillä esille?
Kun nainen alkaa ensitreffeillä kysellä uskollisuudesta, avoimuudesta, kunnioituksesta jne., on varmaa, ettei yksikään mies pysty hänen epäilyksiään voittamaan. Treffikumppani voi valita, viettääkö loppuelämänsä epäiltynä viidennen asteen kuulusteluissa vai lähteekö heti kotiin.
Tämä hämmentävä tapaus sopii mielestäni ketjuun, vaikkei treffit olekaan. Olin kirjastossa taidehyllyllä, selailin piirtämiseen liittyviä kirjoja. Samalle hyllylle tuli mies, joka hymyili valloittavasti ja sanoi "Täältä voi löytyä vaikka mitä aarteita!" Hymyilin takaisin, ja kurkotin ottamaan hyllystä toista kirjaa. Miehen katse nauliutui kihlasormukseeni ja naama venähti. Hän tiuskaisi "Eipä taida löytyäkään!" ja marssi kiukkuisena pois. Kerrankin jäin täysin sanattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Netissä tapaamani mies paljastui livenä todella laihaksi, joka ei miellytä minua henkilökohtaisesti. Häiritsevämpää oli kuitenkin korkea ääni ja naismainen puhetapa sekä hermostunut hihittely joka välissä. Ei siis naurahdus, vaan hihitys. Ensimmäisiä puheenaiheita, joita mies otti esille, oli se, että hänen vanhempansa olivat taannoin miettineet, onko hän homo, koska on ollut pitkään sinkku. Kertoi sitten hihitellen, ettei suostunut vastaamaan vanhemmilleen mitään, koska asia ei heille kuulu. Onneksi menimme lasillisen jälkeen elokuviin, että saatoimme olla hetken hiljaa. Elokuvan jälkeen kuitenkin mies ei ymmärtänyt lähteä omille teilleen, joten kohteliaisuudesta lähdin vielä syömään. Kesken syömisen melko tyhjässä ravintolassa mies alkoi avautua, miten olisin juuri sellainen nainen, jonka hän haluaisi, mutta ei vaan saa itsestään parhaita puolia esille. Nyökyttelin sitten kiusaantuneena, että joo, sellaista se on.
Olenkohan käynyt treffeillä saman tyypin kanssa?! Kävin nimittäin ulkona sellaisen ulkonäöltään todella "lintumaisen" miehen kanssa, joka avautui siitä, että hänen vanhempansa pitävät häntä homona. Kun illan päätteksi sanoin, että valitettavasti kemiamme eivät nyt oikein kohtaa, hän pyysi että lähtisin kuitenkin käymään hänen vanhempiensa luona näytillä esittämässä tyttöystävää, jotta homopuheet loppuisivat. Kaiken huipuksi hän vielä lupasi maksaa tästä tyttöystävän esittämisestä sata euroa! No en lähtenyt.
* Työkaveri järjesti sokkotreffit tuntemansa miehen kanssa, kuulemma sopisimme hyvin yhteen. Minä olin esimiestöissä ja mies juristi ja kiinnostukset samanlaisia, perhettä jo vailla jne. Kuulosti kerrottuna hyvältä. Tavattiin ja siellähän olikin ihan mukavannäköinen kohtelias mies, jonka kanssa ruokailtiin paremmassa paikassa. Jutut eivät sitten natsanneetkaan lainkaan. Miehellä oli jotain haasteita töissä (nais)esimiehensä kanssa ja asia taisi olla pinnalla ja kovasti ärsytti häntä, mutta hieman pelisilmää olisi voinut olla, ennen sitä pitkää paasausta siitä, kuinka naiset eivät sovi esimieshommiin ja kuinka ovat sellaisia ja tällaisia. Tuskin sitä avautumista kukaan nainen olisi arvostanut, mutta aika typerältä se kuulosti kerrottuna toiselle naisesimiehelle. Myöhemmin juteltiin nykyisistä elämäntilanteista ja siitä miksi ollaan sinkkuja. Mies kertoi olleensa pitkässä, yli kymmenen vuoden, avoliitossa, jonka aikana naiselle oli tullut jotain munuaisongelmaa ja oli tarvittu dialyysihoitoja. Tämä kertoo inhoava ilme kasvoillaan, että ei siinä voinut kuvitellakaan mitään läheisyyttä, kun oli kaikkia ällöttäviä piuhoja. Suhde oli sitten päättynyt naisen toimesta ja mies oli jotenkin katkera hänelle. Ei tavattu toiste.
Menin käymään ensimmäistä kertaa miehen kotona. Heti saavuttuamme sinne mies totesi vaihtavansa jotain mukavampaa päälle ja tuli hetken kuluttua toisesta huoneesta päällään reikäiset pitkät kalsarit. Pitää kuulemma pystyä olemaan oma rento itsensä toisen seurassa.
Koko sen ajan kun katsottiin elokuvaa sohvalla istuen en uskaltanut katsoa mieheen päin, koska pelkäsin että kassinsa vilkkuisivat muiden paikkojen tapaan Black Horsejen koloista kun istui siinä vieressä jalat harallaan :-D
N75 kirjoitti:
Mulla on näitä nolottavan paljon.. Sitä ehtii kertyä, kun deittailee viisitoista vuotta :)
*Parikymppisenä vaihdoin numeroita silloisen KY:n baarimikon kanssa. Käytiin yksillä treffeillä, joista ei seurannut mitään, koska tämä kymmenisen vuotta minua vanhempi mies oli niin heikkoitsetuntoinen. Olin juuri kirjoittanut ja vietin välivuotta tehden jotain R-kioskikeikkoja ja lukien avoimessa yliopistossa jotain taidehistorian kursseja. Hänen mielestään olin liian koulutettu hänelle, kun hän ei ole kouluja käynyt.
*Ilmoituksen sporttinen it-kaveri oli livenä keski-ikäinen vatsakas bussikuski.
*Ilmoituksen ja kuvien puolesta sporttinen asiakaspäällikkö oli liberace-tyyliseen värikkääseen pikkutakkiin pukeutunut vatsakas romani.
*Kaksiksi treffeiksi jäänyt juttu seurasi monta kuukautta soittelemalla perään ja valittamalla, että hän on tuskissaan joutunut yöpymään Suomenlinnassa, kun oli mennyt sinne itkemään ja jäänyt lautalta.
*Neljiksi treffeiksi jäänyt tapailu laittoi perään viestin, että pitäisi maksaa takaisin ensimmäisillä treffeillä tarjoamansa hampurilaisateria.
*Kolmekymppinen mies esitti koko treffien jotain fifty shades -tyylistä mystistä surumielistä miljonääriä, jota kaikki haluavat, mutta joka ei löydä rakkautta. En tiedä oliko, mutta esitys oli tosi korni ja kovin opetellun kuuloinen, koska tuli pitkänä monologina ja väliin tokaisi aina ärtyneenä "anteeksi, puhun vielä", jos yritin osallistua.
*Yksi reppana onnistui halatessa vahingossa osumaan kädellään rintaani. Hönkäisi onnellinen ilme kasvoillaan "kiitos".
*Eräs mies oli niin ujo, ettei pystynyt puhumaan ollenkaan. Oltiin sovittu treffit pizzalle ja siellä me istuimme hiljaisuudessa sen vajaan tunnin mitä meni saada ja syödö pizza. Minä todella yritin, aloitin keskusteluja, kyselin häneltä normaaleja asioita, mutta hän ei pystynyt vastaamaan. Punastelevasti nieleskeli, keräsi rohkeutta, mutta mitään ei tullut. Lopulta kysyin suoraan, että aikooko hän puhua minulle ollenkaan. "Oli kivaa" tuli ihan lopuksi, mutta muuta en hänestä irti saanut.
*Yhden persoonallisen tyypin kanssa oli ihan hauskat treffit, joskaan niistä ei seurannut muuta jatkoa, kuin todella viheliäistä kiusaamista. Mies lähetti minulle mm itsemurhaan viittavan tekstarin, johon reagoin soittamalla poliisille. Poliisit kävivät paikalla ja totesivat, että oli joku pilailijapälli. Myöhemmin samana päivänä tuli uusi tekstari, että "NYT mina teen sen". En enää vastannut tähän enkä myöhempiinkään.
"Kiitos." :D
Nuori mies autoili Tinder-treffeille luokseni 30 km. En sitten juttelujen jälkeen ollutkaan kiinnostunut ja sanoin etten voi tehdä mitään hänen kanssaan. Ovella viimeisinä sanoina: "Harmittaa kyllä kun tankkasin."
Ja toinen tinder-ukko oli melko humalassa jo luokseni tullessa. Halusi juoda viinipullostani, jonka tarjosin. Kohta näin paremmaksi piilottaa pullon häneltä, mutta mies kiersi taloa etsien kovasti tuota pulloani. Lähetin ulos jatkamaan bileitään.
Mies meni ekojen treffien aamuna vessaan. Kauan viihtyi ja kuului yksinään hohottavaa naureskelua vessasta. Kertoi sitten pois tultuaan, että oli naurattanut miten hassusti kakkapökäleet tippuivat pönttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mies meni ekojen treffien aamuna vessaan. Kauan viihtyi ja kuului yksinään hohottavaa naureskelua vessasta. Kertoi sitten pois tultuaan, että oli naurattanut miten hassusti kakkapökäleet tippuivat pönttöön.
:D Kertokaa lisää! Nää on ihan parhaita!
Eräs mies rakastui sydänjuuriaan myöten. Ensitapaamisella. Olisi hakenut vaikka kuun taivaalta. Kehui ja seuraili koko ajan vähintään katseella. Puhui yhteisestä elämästä heti. Ahdisti.
Kammotus on nainen joka latelee ''Olen nähnyt ja kokenut kaiken''. ''Tiedän mitä haluan''. ''Miehen pitää blaa blaa minua ja minulle'' ''Mies ei saa blaa blaa''.P.äälle haukkuu kaikki miehet jne.
Ahdistavia painajaispersoonia heti alkuunsa. Niitä asennevammaisia, joita miehet juuri pakenevat.
Kun avioehdot ensimmäisenä. Niitä näkee ilmoituksissa usein '' tiedän mitä haluan' No halutahan saa...
Tuollaiset voi jättää omaan arvoonsa. Etsiköön muualta, jos palvojan ja palvelijan haluaa. Sama koskenee miestä.
Suhde ei voi alkaa listalla vaatimuksia, ne päättyvät siihen.
Enemmän tykkään siitä, joka ei sano mitään, hymyilee vaan. Aistin ihmisistä asioita puhumattakin ja parhaat treffit olivat, joissa ei puhuttu juuri mitään , mutta tirskuttiin vaan. Sitten nauretttiin yhtäkkiä vedet silmissä ja vain kun katsoimme toisiamme silmiin sanattomina. Hetkessä taas vakavoiduimme, hymyilimme, katsoimme toisiamme silmiin ymmärtäen jne jne... Se oli henkilökemiaa vailla odotuksia. 5 tuntia vierähti ilman mitään ohjelmaa. Istuskelimme siellä täällä, kävelimme, katselimme, ajelehdimme...sanoja ei juuri tarvittu, me vain olimme yhdessä ja tyytyväisiä siihen....Ainakaan minä en enempää naiselta voisi odottaa. Loppu on maallista.
(Opetuksena: Älä pidä kaikkia tietoja puhelimessa jonka voit hukata. Voit hukata paljon muutakin.)
Puhelimen hukkaaminen teki noista treffeistä elämäni kammottavimmat.
Me miehet emme useinkaan ole niin kovia ja itsevarmoja kuin naiset luulevat. Naiset usein odottavat liikoja. Se näkyy arvostelun ja se taas paistaa naisesta läpi. Mies voi päälle näyttää vaikka miltä.
Syystä treffit menevät naisilla usein pieleen. Liikaa analysointia.
Pystyn olemaan hiljaisen kanssa, puheliaan kanssa, kunhan saan olla sitä omana itsenäni aidolle ihmisille joka myöntää olevansa aitotavallinen hassu ihminen itsekin...virheineen. No mä olenkin kummajainen ja tykkään sellasista kanssa...aidoista persoonista.
Tuli vaan mieleen, että kun luin näitä mynkään menneitä treffejä, olisin itse voinut olla se mies ainakin puolessa niistä. Otin ketjun opintomatkana naisen odotuksiin ja totesin. tämän perusteella kuolevainen ei kelpaa ja kyse ei ole siitä, mitä olet, vaan miten sinut tulkitaan ja mikä on naisen mielentila.
Miespuolisen ystäväni tullessa juttelemaan minulle, treffikaverini kävi hänen kimppuunsa, ja hermostui minulle ottaessani kontaktia toiseen mieheen. Kyseessä oli ensimmäinen kerta, kun näin ko. henkilöä, ja jäi myös viimeiseksi.
Ei päästy treffeille saakka koska sitä edellisena iltana mies kertoi tilaavansa pizzaa puhelimella ja pizzan lasku puhelinlaskuun, sillä häellä ei ole rahaa kuin muutaman euro... samalla paljastu myös, että minun piti mennä tämän asuinkunnalleen treffeille koska ei ollut rahaa bussin.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa mies odotti, että tilasin ensin ja tilasi sitten samaa. Ei tässä muuten mitään, mutta tilasin "naisellista" ruokaa, tyyliin kanasalaattia, margaritan ja jälkiruoaksi suklaakakkua. Luulis et miestä ois enemmän houkutellut joku pihvi ja ranskikset tyyppinen annos. :D
Nytkö sukupuoli määrää jo senkin mitä saa ravintolassa syödä? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei päästy treffeille saakka koska sitä edellisena iltana mies kertoi tilaavansa pizzaa puhelimella ja pizzan lasku puhelinlaskuun, sillä häellä ei ole rahaa kuin muutaman euro... samalla paljastu myös, että minun piti mennä tämän asuinkunnalleen treffeille koska ei ollut rahaa bussin.
Näillä tyypeillä on aina rahat loppu tuloista riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Yksi mies sanoi olevansa parhaimmillaan saunassa ja myös ettei luota naiseen ennen kun on nähnyt tämän kännissä. Psykologi ammatiltaan, terkkuja vaan Lahteen!
Musta tää "nähdä kännissä" -metodi on ihan hyvä. Joistain ihmisistä kuoriutuu ihan eri ihmisiä, totaalisia idiootteja, mulkeroita, öykkäreitä tai/ja riidanhaastajia alkoholin kanssa. Jos ihminen pysyy kännissäkin omana mukavana järkevänä itsenään niin se on hyvä merkki.
Mulla on huomenna tiedossa treffit ja nyt alkoi jännittämään :D Tulen sitten tänne kertomaan jos treffit on ihan katastrofaaliset.