Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit

Vierailija
28.12.2016 |

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Kommentit (480)

Vierailija
41/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joistakin ihmisistä näkee, että ne yrittää treffeillä ihan liikaa. Miettivät jokaista sanaa tarkkaan ja pohtivat, miten miellyttäisivät juuri tuota ihmistä. Paljon enemmän arvostan ihmistä, joka uskaltaa rehellisesti sanoa arvostavansa eri asioita kuin toinen arvostaa. Itse kasvissyöjänä arvostan ihmistä, joka reippaasti tilaa haluamansa pepperonipizzan kuin sanoo heti alkavansa vegaaniksi maanantaina.

Vierailija
42/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.

Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?

-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.

Mennäänkö elokuviin/kävelylle?

-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.

Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.

Aika nopeaa arvostelua. Treffeillä ollessa tuollaiset asiat voivat oikeasti olla yhdentekeviä. Silloin kaikki käy, jos vain haluaa tutustua siihen toiseen tyyppiin. Mä olen ollut kolme vuotta suhteessa ja edelleen tulee välillä "ihan sama" -vastauksia, kun ei oikeasti jaksa kiinnostaa mihin mennään syömään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin illan aikana tuli puheeksi asumiskuviot ja 26-vuotias yhden lapsen isä kertoi asuvansa vielä vanhemmillaan, oma huonekin oli.

Vierailija
44/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mulle uskollisuus, avoimuus, toisen kunnioittaminen ja arvostaminen jne on tärkeitä arvoja, niitäkö ei kannata ottaa treffeillä esille?

No toki, mutta eikö toi nyt ole aika kornisti kysytty..?

Ei se vastaus varmaan ihan mahdottomasti muutu vaikka keskustelisi pettämisestä ja treffikumppanin mielipiteistä siihen ylipäänsä. Loppujen lopuksi se on melkein se ja sama mitä se vastapuoli sanoo - intuition ja yleisen fiiliksen kautta sen huomaa paremmin onko siihen tyyppiin luottamista vai ei. Kaikilla tämä ei tietty toimi.

Tulee väkisinkin mieleen Maaret Kallio ja lässyttävällä äänellä kysytty "mitä rakkaus sinulle merkitsee?". "No tota joo se on mulle tosi tärkeetä". En vaan jaksaisi uskoa että kukaan tosielämässä puhuu noin.

Ehkä en vain osaa keskustella niistä surullisenkuuluisista tunteista riittävällä paatoksella!

Vierailija
45/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.

Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?

-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.

Mennäänkö elokuviin/kävelylle?

-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.

Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.

Minä olen "kaikki käy" -mies, mutta olen opetellut kehittämään feikkejä mielipiteitä juuri naisten takia. Ehdotan aina kaikenlaisia juttuja, jotka ovat minulle ihan yhdentekeviä, mutta jotka saavat minut vaikuttamaan siltä, että minulla muka olisi joku mielipide.

Vierailija
46/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä treffejä ei oo tapahtunut, mutta ehkä mahtuu tähän ketjuun. Työkaverini (keski-ikäinen nainen) yrittää saada minua treffeille aikuisen poikansa kanssa ja vihjailee, kuinka "se meidän Janne sanoo, että juuri tuollainen vaimon pitäisi olla kuin sinä olet", "sinä ja Janne olette niin samanlaisia...". Jannen ollessa paikalla hän vain tuijottaa minua suu auki eikä saa sanotuksi mitään järkevää.

Ehkä olen nirso, mutta mielestäni on luotaantyöntävää, jos treffejä ei uskalla ehdottaa mies itse, vaan äiti laitetaan asialle.

N28

Vierailija
47/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ollut treffit mutta yritys päästä niille:

Juttelin baarin terassilla ihan ok:n tuntuisen miehen kanssa, oli suunnilleen samanikäinen kuin minä ja myös lapsia. Vähän oli ehkä nuhruinen mutta koska en ole mitenkään ulkonäkökeskeinen ihminen niin en antanut sen häiritä.

Olin jo antanut numeron ja lupautunut lähtemään treffeille joku päivä kun mies yhtäkkiä nosti kätensä vähän pahoinvoivan näköisenä suulleen ja sanoi "Toivottavasti en haise kauhean pahasti oksennukselle?".

Sitten selvisikin että olivat tulleet epämääräisen tutun kanssa edellisillan jatkoilta suoraan baariin ja nyt tuttu oli hävinnyt jonnekin. Tajusin myös mistä se nuhruisuus johtui eli zäätänänmoisesta krapulasta, oli vähän tahrojakin vaatteissa jne. :-D

Liukenin sitten paikalta tekosyyn turvin ja mies syytti myöhemmin minua seksinperässä juoksevaksi, pikaihastumista odottavaksi naiseksi kun peruin treffit miehen laitettua viestiä ja yritin kohteliaasti kierrellä että taidetaan olla vähän liian erilaisia enkä usko että tästä tulee mitään.

Oikeasti en vain kestä reilusti alkoholia käyttäviä ihmisiä ja vielä vähemmän parisuhteessa, känniviesti-, perjantaipullohehkutus- ja krapulaoksennuskiintiö on täynnä jo näin +30veenä perheenäitinä.

Kokemuksesta myös tiedän että useimmille on turha sanoa, että mun mielestäni juot vähän liikaa koska ne tyypit eivät yleensä itse näe omissa juomatavoissaan mitään väärää. Mitäs siitä vaikka pahimmissa känneissä saattaa välillä jopa pissat lirahtaa housuun :-X

Vierailija
48/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämäkin treffit jäivät vain toteutusasteelle, kun kaverini oli antanut kaverin kaverille s-postini (luojan kiitos ei numeroani) ilman lupaani. Minulle täysin tuntematon mies laittoi minulle sähköpostia ja kertoi tulevansa oikein mielellään tapaamaan minua 1000 km päästä (mies asui Lapissa). Karmiva viesti, johon yritin mahdollisimman kiltisti sanoa ei kiitos. :'D

Vierailija
49/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulun henkilökuntaan kuuluva minua vähän vanhempi mies oli ihastunut minuun ruokalassa, otti selville nimeni ja numeroni ja pyysi minua ulos. Ehkä minun olisi siinä vaiheessa pitänyt ymmärtää ettei kannata lähteä koska minulla ei ollut aavistustakaan kuka hän oli kun hän soitti minulle (eli en siis pitänyt häntä hyvännäköisenä). No, eihän ulkonäkö ole kaikki kaikessa mutta kun mies alkoi ekoilla treffeillä kertoa että hän kannattaa avoimia suhteita niin ei se luonnekkaan sitten ollut sellainen mikä mua kiinnosti. Tuli kiire keksiä tekosyitä että miksi pitää lähteä pian kotiin.

Vierailija
50/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi hehkutti miten loistotapaus hän on ja olen onnekas osa laadukkaiden naisten joukkoa joka on päässyt hänen kanssaan ulos. Miksi hän oli sitten vapaalla jalalla?

Vierailija
51/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesken treffien näin kun vaaltava hämähäkki käveli kädelläni. Yritin käyttäytyä kuin hieno leidi ja sen sijaan että olisin hypännyt pystyyn, kirkunut ja juossut karkuun, pyyhkäisin vain hämähäkin vaivihkaa pois. Hetkenpäästä minusta alkoi tuntua siltä että selkää kutitti. Ajattelin että kuvittelen hämähäkin vain. Kunnes mies hetkenpäästä sanoi että olkapäälläni on iso hämähäkki. Siinä vaiheessa en pystynyt enää hillitsemään itseäni vaan aloin kirkua ja huitoa ympäriinsä.

Vierailija
52/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin treffeillä, mitä uskollisuus merkitsee miehelle parisuhteessa. Mies sanoi ettei tiedä.

Kuka ylipäänsä kysyy tuollaista? Onko nää jotain Cosmosta opittuja juttuja? Eihän tuollaisella kyssällä saa muutenkaan nalkkiin kuin ne jumisimmat sankarit (kuten ilmeisesti tässä tapauksessa), pelimiehet osaavat joka tapauksessa valehdella tarpeeksi vakuuttavasti.

No, entäs jos olisikin kysynyt "mitä seksi merkitsee sinulle parisuhteessa?" Olisikohan vastaus vielä ollut "en tiedä"? :D

Vierailija
53/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin treffisivustolla 300 km:n päässä minusta asuva mies ehdotti ensimmäisessä viestissään, että voisi lähteä ajamaan samantien mun luo viettämään "ihanaa viikonloppua". Kello oli tuolloin muistaakseni noin 20-21.

Olin kertonut profiilissani, että asun kahden lapseni kanssa ja kieltäydyinkin tästä odottamattomasta kunniasta, en tiedä kutsuuko muut naiset sitten useinkin tuntemattomia ihmisiä kotiinsa ja vielä pidemmäksi aikaa eli käykö flaksi tällä tyylillä :-D . YÖÖÖÖK...

Vierailija
54/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies näytti ja kuulosti aivan serkulleni. Olemus ja eleet ihan samanlaiset, ääni ihan samanlainen.. Kaikenlisäksi ylpeili isänsä firmalla jonka tulee perimään, kuinka omistaa uusimman bemarin ja kuinka osti sitä ja tätä.. Ei napannu yhtään.

Parin päivän päästä laittoi viestiä että "olinko noin kamala" ku en ollut hänelle laittanut viestiä treffien jälkeen.

Vierailija
55/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalin treffikutsu oli, kun äidinkielenopettajani soitti mulle ja kysyi lähdenkö hänen poikansa kanssa treffeille. No en lähtenyt. Olisin voinut vaikka mennäkin, jos tää poika olisi suoraan kysynyt. En tiedä yrittikö äiti järkätä sokkotreffejä vai oliko poika pyytänyt soittamaan. :D

Vierailija
56/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme kahvilan edessä. Kahvilassa mies meni mun edelle ja osti itselleen kahvin ja meni pöytään ja alkoi lukea lehteä. Kun mä pääsin pöytään niin hän alkoi puhua itsestään kovaan ääneen, ja sitä puhetta riittikin koko ajaksi. Välillä kunnon röhönaurut ja väliin löi käsillään polviinsa nauraessaan. Hän kertoi että on "kova jätkä" ja mitä kaikkea hurjaa hän on tehnyt, mm. ajanut monen kissan päältä silläkin viikolla. Ja siihen se vielä lisäsi että "sun mirrin päältä mä en ajaisikaan autolla", iski silmää ja nauroi. Siinä vaiheessa mä sanoin että mun pitää nyt mennä. Se alkoi sönköttää jotain mutta mä lähdin vikkelästi, pihalla ihan juoksin autolleni, onneksi se ei kuitenkaan tullut perässä. Ja tuon miehen ulkonäkö oli ok, en olisi uskonut tuollaista käytöstä!

Vierailija
57/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin vuosi sitten olin yksillä treffeillä, jossa mies puhui melkein koko ajan yksin. Kun yritin puhua, niin aina keskeytti ja kommentoi kesken jutun. Tuli tosi yksinäinen olo. Lähtiessä vielä sanoin, ettei taideta olla ihan mätsejä, vaikka ihan mukava tyyppi. En enää viestitellyt tai soittanut hälle. Meni 2 viikkoa, kun mies kysyi yllättäen, koska lähdetään seuraaville treffeille. Vastasin vain, että ei sovittu mitään treffejä enää.

Sitten oli yksi tapaus, joka ilmoitti alunperin olevansa minun ikäinen. Treffeille päästyäni hän olikin 13v. vanhempi. Sanoin tästä hänelle, mutta hän oli sitä mieltä, että ikä on vain numeroita. No ajattelin kuitenkin antaa mahdollisuuden ja treffit sujui ihan ok. Käytiin syömässä. Loppuillasta hän oli sitä mieltä, että sopisin hyvin hänen tyttöystäväkseen, koska oli pitkään etsinyt jotain nättiä sivistynyttä naista. Hän olisi tarjonnut huoletonta elämää ja maksanut kaiken, jos olisin 2 teinini kanssa hänen luokseen asumaan. Hänellä itsellään oli 3 lasta ja kaikilla eri äiti. Siihen loppu mielenkiinto. Hänen oli vaikea ymmärtää, että joku ei halua hänen rahojensa kanssa yhteen. Ihan hirveä setämies.

Vierailija
58/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit nettituttavuuden kanssa.

Mentiin pitsalle hetken mielijohteesta, kun selvisi, että satutaan olemaan ihan lähellä toisiamme.

Mies puhui ekan vartin VAIN exästään ja siitä, kuinka olen tämän näköinen ja työkin on vähän samankaltainen (tyyliin kaupan myyjä ja sairaanhoitaja --> "Maijallakin" oli vuorotyö ja oli ihmisten kanssa paljon tekemisissä!) ja pitsassakin molemmat tykkää ananaksesta. Kaikki puheenaiheet kääntyi Maijaan

Sitten alkoi selittää, että olivat Maijan kanssa olleet edellisviikolla koiranäyttelyssä ja erehdyin toteamaan ihan neutraalisti, että teillä on vissiin ihan hyvät välit Maijan kanssa. Tyyppi karjaisi ihan täysillä, että "ei vittu minkäänlaisia välejä siihen huoraan ole", nappasi takkinsa ja painui ulos :D Ei edes pitsaansa maksanut...

En tajua :D

Vierailija
59/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekoilla treffeillä (ja ainoilla) tyyppi selittää kuinka oli käynyt thaihierojalla kun "kaikki kaveritkin". Nainen oli alkanut hinkuttaa velttoa elintä ja mällit sit lentäneet lopuksi ties minne. No hauskasti kerrottu, mut ei nyt ihan ekojen treffien puheenaihe.

Vierailija
60/480 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnostanut muu kuin ulkonäköni. Ongelma olikin siinä, kun en ollutkaan hiljaa oleva patsas vaan pikku myyn tyyppinen neitokainen. :D