Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit
Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.
AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.
No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.
N27
Kommentit (480)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.
Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?
-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.
Mennäänkö elokuviin/kävelylle?
-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.
Olen itse nainen, mutta huomaan usein olevani juuri tällainen 'kaikki käy'-ihminen. Se ei johdu tahdottomuudesta (olen itseasiassa liiankin tahtoihminen), vaan siitä, että minulla oikeasti on aika samantekevää missä ravintolassa tai kahvilassa käydään (olen käynyt varmaan tuhansissa erilaisissa), samoin en oikeasti välitä paljonkaan minkätyylistä elokuvaa tai teatteriesitystä katsotaan, kunhan se on hyvä. Kun ikää ja kokemusta on jo vähän liikaakin, nipotus tyhjänpäiväisistä asioista ei vaan innosta. Hyvässä seurassa nuudelit maistuvat paremmilta kuin gourmet-herkut huonossa.
Varmasti kaikki kypsät ihmiset ovat joustavia tämän asian suhteen, mutta voisihan sitä ainakin muutaman ehdotuksen heittää josta valita, koska muuten se ikävin kohta, eli suunnittelu jätetään toisen harteille. Ellei toinen sitten erityisesti itse halua valita minne mennään.
Ja se kysyjä ei itse pysty näitä ehdotuksia toiselle heittämään?
Uskokaas hieman vanhempaa (43v) naista kun sanon että päättäkää kaikki aina niin tyylikkäästi että pystytte kohtaamaan saman miehen 10 vuotta myöhemmin liikeneuvotteluissa asiakkaana :D tai työhaastettelijana :D , saattaa olla hieman vaivaannuttavaa kun valo syttyy kummallakin.....
Ei kannata mennä treffeille, en ole vielä kohdannut ketään järkevää miestä.
Monilla mielenterveys ongelmia, alkoholi, huumeet tms ja p''ka' illa ja likaisella vaatteilla treffeillä ja suihkussa ei käyty varmaan about viikkoihin,, kun itse taas olen meikannut ja pukeutunut nätiksi.
Kaiken lisäksi jotkut hölmöt päästää kämpillensä näitä. Muakin yritetty houkutella vaikka millä Verukkeella tai tuppautua mun luokse mut pidän pääni.
Seksin perässä suurin osa vaan on
Mielummin sit vanhana piikana kuin se et seurustelee sen takia et olis vaan joku
Kerran päätin hetken mielijohteesta lähteä tinder treffeille miehen kanssa, jonka kanssa emme olleet vaihtaneet muutamaa viestiä enempää. Miehen kaikki kuvat oli aika kaukaa otettuja, joten en tiennyt yhtään, mitä odottaa.
Tapasimme sovitussa paikassa ja heti ensivaikutelman jälkeen tiesin, että juuei.
Olin onneksi varotellut etukäteen, että meillä oli firman juhlat eilen ja olen aika väsyksissä, mutta ajattelin että sen tunnin-pari koitan tässä tsempata.
Meillä oli jopa ihan hyvät keskustelut, oltiin samalla alalla töissä, joten juttua riitti siitä aiheesta. Sitten mies sanoi että perheensä on häntä kannustanut että "nyt kun sinulla on koulutus ja työ, niin olisi aika huommata se nainen"
Tuli selväksi, että hänellä oli tänään ja nyt missiona hankkia "se nainen" minusta ja tarjosi väkisin ruuat, vaikka sanoin että maksan mielellään itse omat ruokani. Treffit oli siinä vaiheessa kestänyt sen pari tuntia. Tämän jälkeen sanoin, että nyt minun on mentävä ja mies alkoi inttää vastaan että jäisit nyt vielä, voisin viedä sinut vanhemmilleni näytille. Kohtelijaasti koitin kieltäytyä väsymykseeni vedoten, mutta hän intti vielä pari kertaa et "tulisit nyt". No lopulta hän kysyi että tavataanhan sitten huomenna?
Virhe, mutta sanoin että "joo tavataan vaan", koska ajattelin että tämä on ainoa keino päästä smoothisti lähtemään. :D Ja sanoin myös että minä laitan sinulle viestiä sitten kun heräilen jne.
No arvaattekin varmaan, että puhelimeni oli täynnä hänen viestejään ennen kun olin laittanut mitään ja niitä vain tuli ja tuli, joissa hän kävi läpi meidän tulevan päivän ohjelmaamme. Tässä kohtaa olin niin kiusaantunut tilanteesta että lopetin vastaamasta hänen viesteihinsä. :( Sain sen jälkeen vielä parit "alas selittää, miksi et vasta??????????????????" viestit häneltä, mutta sen jälkeen en onneksi ole kuullut hänestä enää.
Muistuu armas nuoruus mieleen...olin jossakin törmännyt jamppaan, joka asui Keravalla jumalattoman rumassa kerrostalossa, ja oli bussikuski. Ei siinä ammatissa mitään itsessään, mutta kun kaverin kaikki jutut pyöri sen bussinkuljettamisen ympärillä, ei yhtään harrastusta eikä kiinnostuksenkohdetta. Paitsi formuloiden seuraaminen...
Sen isäkin oli joku kuski, ja sillä oli lonkka leikattu istumatyön takia. Tämä poika leuhki, että hänelläkin lonkka jo kremppaa, mutta ei harrasta liikuntaa tai mitenkään yritä estää samaa vammaa, joka jo isällä...ikää oli jotakin 26 v.
Lopetin tapailun kahteen kertaan, en halunnut mitään pyörätuolimiestä iässä 30v, enkä asua rumassa kerrostalossa Keravalla kuten oli hänen tavoitteensa. Enkä jaksanut kuunnella bussivarikon jännittävästä elämästä.
Kaveri soitti vastaajan täyteen (mahtuu n 20 viestiä) kahdessa tunnissa, syyllistäen ja valittaen. Siinä kohtaa tiesin väistäneeni luodin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavasta on poistettu tieto sukupuolesta, ettei kukaan loukkaannu syrjimisestä: Treffeillä toinen osapuoli vei meidät pikkukaupungin kahvilaan. Kahvi ja munkki maksoivat kahdelta 4 e. Toinen osapuoli ehdotti minulle, että puolitetaan lasku. Maksoin oman osuuteni ihan mielellään, mutta hieman nauratti ettei 2 euroa nyt noin iso raha ole.
Jos ei ollut iso raha niin mikset ehdottanut että maksat kaiken? Ihme loisija.
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju osoittaa jälleen kerran sen, kuinka v....tun nirsoja naiset on. Jotku jutut on sellasia että oisin iteki moisen ukon heivannu eikä ois kiinnostanu enempää. Mutta paljon on sellasia jotka vois mun mielestä laittaa huumoriksi eikä ottaa kaikkee niin vakavasti.
Esim tuo kun jotaki miestä jännitti että joi vähän ennen treffejä ja sitten ulkoa takas tullessaan ei enää muistanu missä treffikumppani istu. Niin en kyllä nää yuossa mitään niin kamalaa että akan pitää vetää herneen nenään ja lähtee kotiin. Toista jännitti ja joi vähän liikaa, niin voi kauhea sentään. Tuostaki ois siltiki voinu syttyä vaikka suhde ja myöhemmin oisitte vaan nauraneet koko jutulle.
Ei heti pidä luovuttaa ja ajatella että ei tästä mitään tuu jos toinen jotain kömmähdyksiä tekee.
Ei teille vaan riitä eikä kelpaa mikään. Ihan sama mitä mies tekee ja miten toimii, te osaatte aina kyllä löytää jotaki urputtamista.
Ei ihme että suomessakin on niin paljon sinkkumiehiä.
Jos tyyppi juo itsensä treffejä jännittäessään tollaseen kuntoon, niin miten se selviää ilman viinaa yhtään mistään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju osoittaa jälleen kerran sen, kuinka v....tun nirsoja naiset on. Jotku jutut on sellasia että oisin iteki moisen ukon heivannu eikä ois kiinnostanu enempää. Mutta paljon on sellasia jotka vois mun mielestä laittaa huumoriksi eikä ottaa kaikkee niin vakavasti.
Esim tuo kun jotaki miestä jännitti että joi vähän ennen treffejä ja sitten ulkoa takas tullessaan ei enää muistanu missä treffikumppani istu. Niin en kyllä nää yuossa mitään niin kamalaa että akan pitää vetää herneen nenään ja lähtee kotiin. Toista jännitti ja joi vähän liikaa, niin voi kauhea sentään. Tuostaki ois siltiki voinu syttyä vaikka suhde ja myöhemmin oisitte vaan nauraneet koko jutulle.
Ei heti pidä luovuttaa ja ajatella että ei tästä mitään tuu jos toinen jotain kömmähdyksiä tekee.
Ei teille vaan riitä eikä kelpaa mikään. Ihan sama mitä mies tekee ja miten toimii, te osaatte aina kyllä löytää jotaki urputtamista.
Jos tyyppi juo itsensä treffejä jännittäessään tollaseen kuntoon, niin miten se selviää ilman viinaa yhtään mistään?
Kun juo tuollasessa tilanteessa liikaa, niin juo aina automaattisesti jokaisessa jännittävässä tilanteessa? Joitaki treffaaminen voi jännittää paljon. Ei se siltikään heti tarkota sitä että se samainen tyyppi juo vaikkapa työhaastatteluun. Mun mielestä on hyvä antaa mahdollisuus toiselle, eikä tumpata sitä heti jonkun tympeän asian vuoksi. Jos tyyppi juo vielä toisille treffeilleki liikaa niin sitte voi jo miettiä että kannattaako jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun juo tuollasessa tilanteessa liikaa, niin juo aina automaattisesti jokaisessa jännittävässä tilanteessa? Joitaki treffaaminen voi jännittää paljon. Ei se siltikään heti tarkota sitä että se samainen tyyppi juo vaikkapa työhaastatteluun. Mun mielestä on hyvä antaa mahdollisuus toiselle, eikä tumpata sitä heti jonkun tympeän asian vuoksi. Jos tyyppi juo vielä toisille treffeilleki liikaa niin sitte voi jo miettiä että kannattaako jatkaa.
No kyllä niiden eka treffien tarkoitus on tunnustella, haluaako toka treffeille. Ja sitä silmälläpitäen kummankin antaa mahdollisimman hyvä (mutta myös realistinen) vaikutelma itsestään. Miksi pitäisi lähteä toka treffeille sellaisen kanssa, joka epäonnistui sellaisen vaikutelman antamisessa, että toinen haluaisi toka treffeille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä niiden eka treffien tarkoitus on tunnustella, haluaako toka treffeille. Ja sitä silmälläpitäen kummankin antaa mahdollisimman hyvä (mutta myös realistinen) vaikutelma itsestään. Miksi pitäisi lähteä toka treffeille sellaisen kanssa, joka epäonnistui sellaisen vaikutelman antamisessa, että toinen haluaisi toka treffeille?
Naiset on vaikeita, ei v*ttu voi olla totta 😂 harmittaa kun en syntyny h*moksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin saada miehen suuttumaan tai väittämään vastaan. Lähinnä tähän liittyy se, että edellinen suhde oli väkivaltainen ja haluan mahdollisimman ajoissa nykyään nähdä, minkälaiset reaktiot miehelle tulee, kun hän suuttuu. No tämä yksi mies paiskasi tuolinsa kahvilan seinää päin, kun työnsi sitä taaksepäin, kun provosoin häntä. Puisen tuolin toinen takajalka hajosi. Ei jatkoon siis!
Muita "kommelluksia", jotka eivät ihan niin hurjia, niitä löytyy useampia.
Tätä on alapeukutettu, mutta minusta kirjoittajalla on pointti. Meinaan, että ei kai kukaan täyspäinen suutu tuntemattoman ihmisen jutuista niin paljon, että alkaa paiskomaan tavaroita? Eri asia sitten tietty on, että tuolla tyylillä karkottaa myös kunnon ihmiset.
Eikä ole. Hän kirjoitti "paiskasi tuolinsa kahvilan seinää päin, kun työnsi sitä taaksepäin", eli käytännössä nousi tuolista ylös ja tuoli luultavimmin kaatui vahingossa. Veikkaan että miehellä oli vain kiire päästä pois treffeiltä latvakakkosen kanssa.
Hyvä tekosyyvaanpanna kirjoitti:
Aika halpoja te naiset jotka heti annatte ekalla treffeillä. T 'pihtari nainen'
En ole halpa enkä kallis tai muunkaan hintainen, koska en ole prostituoitu. Sinusta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla sanon: nainen toivoo mieheltä avoimuutta, suorapuheisuutta ja aloitteellisuutta, mutta itse vain odottaa passiivisena kertomatta itsestään oikeastaan mitään. Suu saattaa käydä, mutta syvällisyyttä on turha odottaa kuulevansa.
Etenkin suorapuheisuus on ollut treffikumppaneilleni äärettömän vaikeaa, vaikka ovat itse sitä mainostaneet ominaisuudekseen.
Ei kiinnosta ei.
Näin se omankin kokemukseni mukaan menee... sitten kun naisella itsellään olisi aihetta olla suorapuheinen eli lopettaa suhde, niin mies ghostataan tai vastaavaa.
Juuri tämä! Tai selitellään kiireitä ja jätetään näkeminen avoimeksi. Varallapito erittäin yleistä. Jos ei kiinnosta, niin miksei voi sanoa suoraan? Varallapitäjät kelpaavat jatkossa vain seksiin.
Antakaapa kun täti kertoo teille totuuden elämästä.
Ne noin toimivat naiset ovat empaattisia ja alistuvaisia. He vääntyisivät vaikka tuhannelle mutkalle ennen kuin loukkaisivat ketään, miestä varsinkaan. Siksi he tulevat käyttäytyneeksi tavalla, joka sitten lopulta ei ole kovin kivaa. Tarkoitus on kuitenkin hyvä.
Itse olen aidosti suorapuheinen, rehellinen ja pidän puoleni. En ikävällä tyylillä, eli en ole sellainen törkeä töksäyttelijä tai riidankylväjä, mutta ilmaisen kyllä neutraalisti mielipiteeni jos se on eri kuin toisella osapuolella. Ja kerron suoraan, jos en ole kiinnostunut jatkamaan tapailua. Pystyn tähän, koska minulla on paljon heikompi hoivavietti ja matalampitasoinen empatiamekanismi kuin näillä ensin mainituilla naisilla, enkä alistu miehille vaan uskon aidosti olevani yhtä arvokas kuin hekin, ja että minun mielipiteelläni on yhtä paljon väliä kuin muidenkin mielipiteillä.
Arvatkaa kummanlaisista naisista te miehet yleensä ensisijaisesti tykkäätte?
Olet oikeassa siinä, että yleensä ghostaamisen syynä on se, ettei halua loukata. Tämän takia en ikinä syyllistä ketään miestä enkä naista, jos eivät vastaa viestiini. Eivät he ole minulle mitään velkaa.
Tuo suorapuheisuus ei vaan yleensä auta yhtään mitään miesten kanssa. Vaikka kuinka sanoisi omasta mielestään selvästi, ettei kiinnosta, niin silti aina ne miehet jäävät väkisin roikkumaan. Jospa vaikka kohta kiinnostaisikin. Ja tentataan lisäsyitä jne. Helpointa vaan on ghostata. :D
Totta kai se on helpompaa ghostata, ei tule huonoa fiilistä siitä, että joutuu torjumaan toisen. Siitä olen vain eri mieltä, että minun mielestä se taas on huonoa käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleisellä tasolla sanon: nainen toivoo mieheltä avoimuutta, suorapuheisuutta ja aloitteellisuutta, mutta itse vain odottaa passiivisena kertomatta itsestään oikeastaan mitään. Suu saattaa käydä, mutta syvällisyyttä on turha odottaa kuulevansa.
Etenkin suorapuheisuus on ollut treffikumppaneilleni äärettömän vaikeaa, vaikka ovat itse sitä mainostaneet ominaisuudekseen.
Ei kiinnosta ei.
Näin se omankin kokemukseni mukaan menee... sitten kun naisella itsellään olisi aihetta olla suorapuheinen eli lopettaa suhde, niin mies ghostataan tai vastaavaa.
Juuri tämä! Tai selitellään kiireitä ja jätetään näkeminen avoimeksi. Varallapito erittäin yleistä. Jos ei kiinnosta, niin miksei voi sanoa suoraan? Varallapitäjät kelpaavat jatkossa vain seksiin.
Antakaapa kun täti kertoo teille totuuden elämästä.
Ne noin toimivat naiset ovat empaattisia ja alistuvaisia. He vääntyisivät vaikka tuhannelle mutkalle ennen kuin loukkaisivat ketään, miestä varsinkaan. Siksi he tulevat käyttäytyneeksi tavalla, joka sitten lopulta ei ole kovin kivaa. Tarkoitus on kuitenkin hyvä.
Itse olen aidosti suorapuheinen, rehellinen ja pidän puoleni. En ikävällä tyylillä, eli en ole sellainen törkeä töksäyttelijä tai riidankylväjä, mutta ilmaisen kyllä neutraalisti mielipiteeni jos se on eri kuin toisella osapuolella. Ja kerron suoraan, jos en ole kiinnostunut jatkamaan tapailua. Pystyn tähän, koska minulla on paljon heikompi hoivavietti ja matalampitasoinen empatiamekanismi kuin näillä ensin mainituilla naisilla, enkä alistu miehille vaan uskon aidosti olevani yhtä arvokas kuin hekin, ja että minun mielipiteelläni on yhtä paljon väliä kuin muidenkin mielipiteillä.
Arvatkaa kummanlaisista naisista te miehet yleensä ensisijaisesti tykkäätte?
Olet oikeassa siinä, että yleensä ghostaamisen syynä on se, ettei halua loukata. Tämän takia en ikinä syyllistä ketään miestä enkä naista, jos eivät vastaa viestiini. Eivät he ole minulle mitään velkaa.
Tuo suorapuheisuus ei vaan yleensä auta yhtään mitään miesten kanssa. Vaikka kuinka sanoisi omasta mielestään selvästi, ettei kiinnosta, niin silti aina ne miehet jäävät väkisin roikkumaan. Jospa vaikka kohta kiinnostaisikin. Ja tentataan lisäsyitä jne. Helpointa vaan on ghostata. :D
Totta kai se on helpompaa ghostata, ei tule huonoa fiilistä siitä, että joutuu torjumaan toisen. Siitä olen vain eri mieltä, että minun mielestä se taas on huonoa käytöstä.
Ghostaaminenkin on torjunta.
Minusta silloin, jos on vasta yhdet treffit takana eikä vielä edetty tapailuasteelle, se on ihan ok tapa ilmaista kiinnostuksen puuttuminen. Eihän minkäänlaista suhdetta ole edes syntynyt. Kokemuksesta tiedän, että ainakin moni mies pitää suoria pakkeja vielä huonompana käytöksenä, vaikka ilmaisisi asian ihan ystävällisesti.
Minä olen ollut vuosikausia aivan liian kiltti ja yrittänyt antaa uusia mahdollisuuksia miehille jotka eivät oikeasti kiinnosta. Pitäisi vaan kuunnella omaa intuitiota jo heti ensimmäisillä treffeillä eikä tuhlata molempien aikaa. Jos ei kiinnosta ensimmäisillä treffeillä tuskin kiinnostaa myöskään kolmansilla. Eri asia jos on ensimmäisten treffien jälkeen epävarma olo, mutta jos ei ihan oikeasti kiinnosta sen kyllä tietää. Pahimmillaan lopputulos on se että käyt jokuset treffit, itsellä ei lämpene yhtään tunteet, toinen ehtii ihastua, torjut, kuulet olevasi pikkuprinsessa/jääkuningatar/kylmä nainen/pihtarihuora. Siis ihan oikeasti, vaikka kuinka yrittäisi olla kohtelias ja ystävällinen, niin ei auta. Eli samantein kannattaa vaan nopeasti tehdä päätökset ensi-intuition perusteella ja jatkaa matkaa eteenpäin niin ei tarvitse huorittelua ja vonkaamista kuunnella.
Ja siis, totta kai saatan vaikuttaa kylmältä jos en ole kiinnostunut toisesta. Ei silloin tule sellainen olo että haluaisi ottaa kädestä kiinni tai hieroa toisen hartioita. Sitten kun on ihastunut niin kyllä minä haluan miestä koskea... Jos joku nainen ei lämpeä olet vaan itse epäsopiva hänelle. Turha alkaa mistään nirsoilusta valittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä.
Eräs mies oli aivan järkyttävässä krapulassa ensimmäisillä treffeillä. No, nauroin koko asialle ja sovittiin toisetkin treffit. Mies tuli seuraavillekin treffeille aivan järkyttävässä krapulassa. Kolmansia treffejä ei tullut.
Toinen esimerkki: mies joi ensimmäisillä treffeillä liikaa. No, sovittiin kuitenkin toiset treffit, mies tuli niille jo valmiiksi humalassa. Päätin treffit samantien ja lähdin kotiin, turhaan laitoin hiukset ja pakkeloin naaman nähdäkseni vaan kännisen urpon.
kirjoiteltiin aikoinaan suoli kakkosnelosessa naisen kanssa jolla oli pikku lapsi, no oli asiaa sinnepäin ja ehdoin samalla tapaamista ja tuli korin kera paikalle jossa oli n 3kk lapsi, oli tehnyt sen jonkun kanssa jota ei ole tavannut sen jälkeen. olipa aika hyvä fiilis. tarjosin kahvit ja aloin hiippailla takavasemmalle että pääsee eroon mokomasta virityksestä huh huh
Näin on. Ja lisäksi tehokkaimmat pakit annetaan pahoitellen niin, että myös ilme tukee samaa pahoittelevaa sanomaa. EI hymyillen EIKÄ vihaisena. Tunneasioissa ihmiset lukevat ilmeitä ja eleitä vielä enemmän kuin normaalissa kanssakäymisessä.