Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudot/vaivaannuttavat/kamalat treffit & treffikumppanit

Vierailija
28.12.2016 |

Kerätään tähän ketjuun kokemuksia otsikon treffeistä ja treffikumppaneista.

AP aloittaa: Tapasin kokemattoman (epätoivoisuus näkyi kauas, olisi halunnut seurustella heti jne), mutta mukavanoloisen miehen treffeillä. Muuten meillä synkkasi, mutta miehen tulevaisuuden suunnitelmiin eivät kuuluneet lapset, kun asiasta kysyin (itse haluan lapsia sitten joskus). Muutenkin mies haaveili aivan erilaisesta elämästä kuin itse haaveilen. Kerroin miehelle, ettei tästä voi kehittyä mitään erilaisten tulevaisuuden toiveidemme vuoksi.

No, pari päivää myöhemmin saan mieheltä keskellä yötä tekstarin "halusin vain sanoa, että haluankin lapsia jo ihan lähitulevaisuudessa". Mielestäni on kaameaa, kuinka joku haluaa miellyttää toista niin, että olisi valmis luopumaan omista isoista periaatteistaan (toki mies halusi miellyttää sanomalla noin). Eikä tuollaisissa "elämän isoissa kysymyksissä" mielipide muutu parissa päivässä. Ei varmaan tarvitse sanoa, etten vastannut tuohon viestiin mitään.

N27

Kommentit (480)

Vierailija
381/480 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin tapaamaan silmälasipäistä, ulosanniltaan ensin ihan asiallisen oloista diplomi-insinööriä johonkin kaupungin kuppilaan.  Siellä istui laiha nörtti mies ja en tosiaan olisi odottanut keskustelua, jonka tulisimme seuraavaksi käymään. Hän ehdotti, että osallistuisin johonkin ryhmäseksitilaisuuteen hänen kanssaan. Hänen tarkoituksenaan oli ilmeisesti siis rekrytoida nuoria naisia ryhmäseksiin.  Oli aivan pakko kieltäytyä kohteliaasti tarjouksesta. 

Tavattiinkohan sama mies? BDSM-piireissä liikkui ainakin joskus tyyppi, joka oli just tämmöinen laiha, silmälasipäinen nörtti. Hain ilmoituksessani nimenomaan tarpeeksi vahvaa miestä, joka jaksaisi käsitellä kokoistani naista. Ei siinä laihuudessakaan mitään, mutta kun tyyppi oli loukannut jalkansa jonkin aikaa sitten ja ontui aika pahasti...mitenköhän olisi jaksanut kanssani? :p 

Vierailija
382/480 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tykkäsi S/M hommista ja ei ymmärtänyt että minulle on enemmän mieleen normaali "vaniljaseksi". Menisihän tuo välillä ehkä mutta ei oikein irtoa joka päivä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/480 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaikutti täysin normaalilta ja asialliselta, oli minua muutaman vuoden vanhempi ja atk-alalla. Tapasimme kahvilassa ja mies kysyi heti kättelyssä onko hiusvärini oma, vaikutti tyytyväiseltä kun sanoin että on.  Kehui myös miten mukavaa oli kun minulla ei ollut sotamaalausta eikä mitää romua naamassa. Sitten jutut alkoivat mennä todella pimeiksi, kyseli monta lasta haluan ja monen miehen kanssa olen ollut, valitteli että tahtoisi neitsyen mutta niin vaikea löytää.  Tässä vaiheessa nousi karvat pystyyn ja  kun en muuta keksinyt sanoin lähteväni tupakalle, tästähän mies suuttui  ja mesottuaan hetken häipyi.  Myöhemmin laittoi vielä viestiä, että voisimme mennä kihloihin jos lopettaisin tupakoinnin !  Ilmeisesti pitkät vaaleat hiukseni ja muutenkin kiltti olemukseni saivat tämän hepun kuvittelemaan, että olen neitsyt joka alkaa tehtailla hänelle lapsia.  Onneksi poltan, niin sain sekopään karkoitettua ! Ja onneksi tapasimme julkisella paikalla , muuten olisi varmaan muiluttanut minut johonkin kellariin...

Tämän takia liioittelen aina rajusti, jos treffikumppani kysyy kuinka monen kanssa olen maannut. En missään nimessä halua sellaista toopea miehekseni.

Vierailija
384/480 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon käyny ulkona useammankin tahdottoman "kaikki käy" -miehen kanssa.

Mikä olis susta kiva ravintola/kahvila?

-Kaikki käy, mistä sä vaan tykkäät.

Mennäänkö elokuviin/kävelylle?

-Kaikki käy, mikä susta on vaan kivaa.

Jos kaipaan kynnysmattoa, menen käymään ikeassa. Oma tahto ja omat mielipiteet ois kivat.

Olen itse nainen, mutta huomaan usein olevani juuri tällainen 'kaikki käy'-ihminen. Se ei johdu tahdottomuudesta (olen itseasiassa liiankin tahtoihminen), vaan siitä, että minulla oikeasti on aika samantekevää missä ravintolassa tai kahvilassa käydään (olen käynyt varmaan tuhansissa erilaisissa), samoin en oikeasti välitä paljonkaan minkätyylistä elokuvaa tai teatteriesitystä katsotaan, kunhan se on hyvä. Kun ikää ja kokemusta on jo vähän liikaakin, nipotus tyhjänpäiväisistä asioista ei vaan innosta. Hyvässä seurassa nuudelit maistuvat paremmilta kuin gourmet-herkut huonossa.

Tässä taidetaan puhua vähän eri asiasta. Minullekin ”kaikki käy”, siis ihan kaikki. Voisin lähteä treffeille harrikkakerhon bileisiin tai mäkkärille tai sushille tai taidemuseoon.

Mutta ei herätä kiinnostusta tuommoinen emmätiedä-meininki. Paljon parempi olisi vastata vaikka että (keksitty esimerkki) mennään pub Kuusikulmaan, sen baarimikko on mun serkku, tai ravintola Koskenpauhuun, sieltä saa kaupungin parhaat sipulipihvit, jne. Jos kävisin treffeillä, miettisin näitä valmiiksi.

On hyvä olla joustava, mutta nämä kaikki käy -ihmiset jotka eivät osallistu päätöksentekoon lainkaan ovat vain laiskoja. Haluavat jättää valinnan vaivan ja vastuunoton toiselle osapuolelle ja olla itse vapaamatkustajana. Seurustelin pitkään tämmöisen ihmisen kanssa ja oli raskasta olla aina se joka miettii, suunnittelee ja päättää. Ja päätösten mukana tulee myös vastuu, aina se harmitti jos valitsemani rafla ei ollutkaan hyvä tai tekemäni suunnitelmat menivätkin jotenkin pieleen. 

Vierailija
385/480 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla sanon: nainen toivoo mieheltä avoimuutta, suorapuheisuutta ja aloitteellisuutta, mutta itse vain odottaa passiivisena kertomatta itsestään oikeastaan mitään. Suu saattaa käydä, mutta syvällisyyttä on turha odottaa kuulevansa.

Etenkin suorapuheisuus on ollut treffikumppaneilleni äärettömän vaikeaa, vaikka ovat itse sitä mainostaneet ominaisuudekseen.

Ei kiinnosta ei.

Näin se omankin kokemukseni mukaan menee... sitten kun naisella itsellään olisi aihetta olla suorapuheinen eli lopettaa suhde, niin mies ghostataan tai vastaavaa. 

Juuri tämä! Tai selitellään kiireitä ja jätetään näkeminen avoimeksi. Varallapito erittäin yleistä. Jos ei kiinnosta, niin miksei voi sanoa suoraan? Varallapitäjät kelpaavat jatkossa vain seksiin.

Antakaapa kun täti kertoo teille totuuden elämästä.

Ne noin toimivat naiset ovat empaattisia ja alistuvaisia. He vääntyisivät vaikka tuhannelle mutkalle ennen kuin loukkaisivat ketään, miestä varsinkaan. Siksi he tulevat käyttäytyneeksi tavalla, joka sitten lopulta ei ole kovin kivaa. Tarkoitus on kuitenkin hyvä.

Itse olen aidosti suorapuheinen, rehellinen ja pidän puoleni. En ikävällä tyylillä, eli en ole sellainen törkeä töksäyttelijä tai riidankylväjä, mutta ilmaisen kyllä neutraalisti mielipiteeni jos se on eri kuin toisella osapuolella. Ja kerron suoraan, jos en ole kiinnostunut jatkamaan tapailua. Pystyn tähän, koska minulla on paljon heikompi hoivavietti ja matalampitasoinen empatiamekanismi kuin näillä ensin mainituilla naisilla, enkä alistu miehille vaan uskon aidosti olevani yhtä arvokas kuin hekin, ja että minun mielipiteelläni on yhtä paljon väliä kuin muidenkin mielipiteillä.

Arvatkaa kummanlaisista naisista te miehet yleensä ensisijaisesti tykkäätte?

Vierailija
386/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,suurin osa miehistä luopuu periaatteestaan olla tekemättä lapsia kun se on ainoa mahdollisuus saada parisuhde.Ihmettelen aina kuinka voitte kuvitella että mies löytää helposti naisen jolle lapsettomuus sopii täysin.

Vierailija
387/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä tapaamani tyyppi ehdotti deittejä hautausmaalle. En mennyt.

Mä olen kahdestikin käynyt treffeillä hautausmaalla, minusta ihanan rauhallinen ja tunnelmallinen paikka kävelylle. Ja ihan päiväsaikaan on käyty, ei täysikuulla keskiyöllä. Toisella kertaa oli ohjattu hautausmaakierros paikkakunnan merkkihenkilöiden haudoilla, toisella ihan vain kahdestaan käveltiin ja katseltiin erikoisia hautakiviä.

Vierailija
388/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen käynyt 11 tinder treffiä ja viidellä naisella on tullut 20-30kg ylimääräistä kuvien jälkeen. Myös tukan pituus ja väri saattaa olla ihan eri kuin kuvissa.

Olen itse nainen, mutta sellanen huomio tähän, että moni nainen osaa ottaa kyllä hyvin imartelevia kuvia itsestään (photoshoppauksesta puhumattakaan) että saattaa vain kuvassa näyttää laihemmalta. En kyllä ymmärrä sitä, parempihan se olisi laittaa vähän rumempi kuva, niin deitti ilahtuisi positiivisesti nähdessään livenä. 

Musta tuntuu, että miehet eivät aina edes hahmota ihmisten kokoa kuvissa vs. livenä? Itsekin olen joutunut tilanteeseen, jossa mies nieleskeli että näytän isommalta kuin kuvassa. Sanoin, että se on suht mahdotonta, koska en muokkaa kuviani ja se kuva minusta oli otettu itse asiassa 5kg painavampana. :D Oli siis ihan kokovartalokuva ilman mitään ihme poseerauksia tai vaatteita, jotka piilottaisivat läskini. 

Tuskin kukaan oikein voi hahmottaa toisen kokoa valokuvasta. Itse hätkähdän joka kerta sitä, kuinka pieniä ihmiset sukupuolesta riippumatta ovat, koska kuvittelen kaikki kuvissa saman kokoisiksi tai suuremmiksi kuin itseni, eli pitkähköiksi.

Vierailija
389/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S&M-touhuista pitänyt mies kommentoi minulle "kuinka sinusta saisi kivan neulatyynyn". Ei houkuttanut neulatyynyhommat.

Hui helkkari sentään. Tommoset vinksahtaneet per-vot on pelottavia tapauksia.

Vierailija
390/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä tapaamani tyyppi ehdotti deittejä hautausmaalle. En mennyt.

Mä olen kahdestikin käynyt treffeillä hautausmaalla, minusta ihanan rauhallinen ja tunnelmallinen paikka kävelylle. Ja ihan päiväsaikaan on käyty, ei täysikuulla keskiyöllä. Toisella kertaa oli ohjattu hautausmaakierros paikkakunnan merkkihenkilöiden haudoilla, toisella ihan vain kahdestaan käveltiin ja katseltiin erikoisia hautakiviä.

Jotkut , puistomaiset, hautausmaat ovat tavattoman kauniita: pitkiä nurmikenttiä, kauniita teitä hienojen puiden reunustamina, uskomattoman kauniita kukkaistutuksia, kiinnostavia ja koristeellisia hautakivia. Kyllä - monet käyvät treffikävelyllä hautausmailla, varsinkin sellaiset filosofiset ja syvälliset tyypit.

Vierailija
391/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla sanon: nainen toivoo mieheltä avoimuutta, suorapuheisuutta ja aloitteellisuutta, mutta itse vain odottaa passiivisena kertomatta itsestään oikeastaan mitään. Suu saattaa käydä, mutta syvällisyyttä on turha odottaa kuulevansa.

Etenkin suorapuheisuus on ollut treffikumppaneilleni äärettömän vaikeaa, vaikka ovat itse sitä mainostaneet ominaisuudekseen.

Ei kiinnosta ei.

Näin se omankin kokemukseni mukaan menee... sitten kun naisella itsellään olisi aihetta olla suorapuheinen eli lopettaa suhde, niin mies ghostataan tai vastaavaa. 

Juuri tämä! Tai selitellään kiireitä ja jätetään näkeminen avoimeksi. Varallapito erittäin yleistä. Jos ei kiinnosta, niin miksei voi sanoa suoraan? Varallapitäjät kelpaavat jatkossa vain seksiin.

Antakaapa kun täti kertoo teille totuuden elämästä.

Ne noin toimivat naiset ovat empaattisia ja alistuvaisia. He vääntyisivät vaikka tuhannelle mutkalle ennen kuin loukkaisivat ketään, miestä varsinkaan. Siksi he tulevat käyttäytyneeksi tavalla, joka sitten lopulta ei ole kovin kivaa. Tarkoitus on kuitenkin hyvä.

Itse olen aidosti suorapuheinen, rehellinen ja pidän puoleni. En ikävällä tyylillä, eli en ole sellainen törkeä töksäyttelijä tai riidankylväjä, mutta ilmaisen kyllä neutraalisti mielipiteeni jos se on eri kuin toisella osapuolella. Ja kerron suoraan, jos en ole kiinnostunut jatkamaan tapailua. Pystyn tähän, koska minulla on paljon heikompi hoivavietti ja matalampitasoinen empatiamekanismi kuin näillä ensin mainituilla naisilla, enkä alistu miehille vaan uskon aidosti olevani yhtä arvokas kuin hekin, ja että minun mielipiteelläni on yhtä paljon väliä kuin muidenkin mielipiteillä.

Arvatkaa kummanlaisista naisista te miehet yleensä ensisijaisesti tykkäätte?

Heh, heti kuin olisin itse kirjottanut tämän!

Juuri näin! Minun piti pyöriä tällä pallolla yli kolmekymppiseksi ennen kuin päähäni iskostui  millaisen ihmisen kanssa pystyisin loppuelämäni viettämään. Minua ei koskaan ole kiinnostaneet ne miehet jotka kiinnostuvat muista kuin minusta, joten en ole huomannut että juuri minua ei valittaisi synnynnäisten ja opittujen piirteideni perusteella, vaan päinvastoin, ihan on ollut seuralaisista tunkuakin.

Minulla meni myös aika pitkään oppia sosiaalista koodistoa ja normistoa, ja kuvittelin että suurin osa ihmisistä on samanlaisia kuin minäkin, eli sanovat mitä tarkoittavat, tekevät mitä sanovat, eivätkä kynnysmattoile ilman että siihen olisi todella hyvä syy. Toiset vaan ovat sellaisia että joka suuntaan pitää hymyillä, eikä oikein tajuta että kumarrus yhteen suuntaan aiheuttaa pyllistyksen toiseen suuntaan. Olen monesti ottanut itseeni tämän tyyppisten naisten käytöksestä. Kerronpa esimerkin.

Olin seurueessa jossa oli minun lisäkseni yksi nainen, jotenkin tuntemani nainen. No, yksi seurueen miehistä oli vähän loukkaantunut siitä kun olin alkanut seurustelemaan(hän oli minuun hieman ihasunut llut jo pitemmän aikaa) ja tästä syystä hän ensin piilokuittaili, ja lopuksi ihan avoimesti puhui ikävästi sekä minusta että miehestäni(mieheni ei ollut paikalla). Tämä nainen kiherteli ja kikatteli, kun oli niin nasevaa kommentointia, ja itsekin otin aluksi vitsillä, tämän herran tuntien, mutta siten hän meni törkeyksiin, jolloin itse sivalsin kerralla niin että loppui tämä kuittailu. Mitä teki nainen? No torui minua ja oli pahoilla milein kun minä niin menin sanomaan, ja yritti "noh noh, eipäs nyt aleta menemään henkilökohtaisuuksiin(jota tämä mies oli tehnyt jo puolisen tuntia). Vastasin vain että eikös sinua tämäntyyppinen kuittailu näyttänyt juuri niin kovasti kikatuttavan, että mikäs nyt tuli, vai koskeeko tämä vain miehiä? Ja lisäsin että eiköhän Pekka kestä saman verran kuin itsekin toiselle antaa, johon Pekka vastasi ilman muuta kestävänsä, ja lopetti kuittailun siihen. 

Luulin että tämä käytös oli henkilökohtaista minua kohtaan ,mutta ymmärsin myöhemmin että hän vain on sellainen nainen että miehiä palvotaan, heidän jutuille nauretaan, ja heitä puolustetaan, ja naiset tulevat vasta tosiella sijalla.

Vierailija
392/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies meni ekojen treffien aamuna vessaan. Kauan viihtyi ja kuului yksinään hohottavaa naureskelua vessasta. Kertoi sitten pois tultuaan, että oli naurattanut miten hassusti kakkapökäleet tippuivat pönttöön.

Luin tätä ketjua eikä mua mikään tähän asti hirveesti liikauttanut ; tuollaistahan se elämä on ja meitä on joka lähtöön.

Mutta tämän kohdalla aloin hervottomasti nauraa.  Ei jumankekka!

Toisaalta: tässähän on tyyppi, joka löytää ilonaiheita pienestäkin.  Pisteet nyt edes sille.

Vierailija
393/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi, että ulkonäköni ei kiihota mutta luonteeni on upea. Halusi, että esitän sängyssä teiniä. :(

Vierailija
394/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju osoittaa jälleen kerran sen, kuinka v....tun nirsoja naiset on. Jotku jutut on sellasia että oisin iteki moisen ukon heivannu eikä ois kiinnostanu enempää. Mutta paljon on sellasia jotka vois mun mielestä laittaa huumoriksi eikä ottaa kaikkee niin vakavasti.

Esim tuo kun jotaki miestä jännitti että joi vähän ennen treffejä ja sitten ulkoa takas tullessaan ei enää muistanu missä treffikumppani istu. Niin en kyllä nää yuossa mitään niin kamalaa että akan pitää vetää herneen nenään ja lähtee kotiin. Toista jännitti ja joi vähän liikaa, niin voi kauhea sentään. Tuostaki ois siltiki voinu syttyä vaikka suhde ja myöhemmin oisitte vaan nauraneet koko jutulle.

Ei heti pidä luovuttaa ja ajatella että ei tästä mitään tuu jos toinen jotain kömmähdyksiä tekee.

Ei teille vaan riitä eikä kelpaa mikään. Ihan sama mitä mies tekee ja miten toimii, te osaatte aina kyllä löytää jotaki urputtamista.

Ei ihme että suomessakin on niin paljon sinkkumiehiä.

Vierailija
395/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli laittaa tähän ketjuun viesti kun alkupuoliskolla oli sen verran paljon kommentteja kumppani ehdokkaiden vanhempien "sokkotreffi" ehdotuksista. Vaikka ei nyt ihan pääse ketjun otsikon mukaiseen aiheeseen.

N. 8V sitten kun oli noin kolmekymppinen, avioliitossa. Toimin asiantuntija tehtävissä ja naapuri yksikön vetäjä oli ihastunut minuun, nainen oli lähes kuuskymppinen. Mutta oli itse aviossa ja varmasti ymmärsi myös ikäeromme. Mutta koska oli niin ihastunut minuun ihmisenä, yritti tarjota tytärtään minulle joka käänteessä ja yritti ehdotella että jätän vaimoni ja vaihdan nuorempaan. Tätä jatkui parivuotta viikottain ja tytär oli alta kakskymppinen ihan kivan näköinen, mutta edelleen olin naimisissa, jne.

Homma loppui vasta kuin esimiestehtävissä ollut nainen lähti talosta. Ehti hiukan ahdistaa jo tilanne. Ja nyt sinkkuna ollessa toivon vain että kyseinen nainen ei saa tietää että olen vapautunut ex-puolisosta.

Ps. Pakko sanoa, että en koskaan alkaisi treffaamaan naista jota on "suositellut" hänen omat vanhemmat minulle. Oma kokemus sellaisista kumppani ehdokkaista ei oli kovin valoisat (=MT-ongelmat tai sosiaaliset taidot).

Vierailija
396/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju osoittaa jälleen kerran sen, kuinka v....tun nirsoja naiset on. Jotku jutut on sellasia että oisin iteki moisen ukon heivannu eikä ois kiinnostanu enempää. Mutta paljon on sellasia jotka vois mun mielestä laittaa huumoriksi eikä ottaa kaikkee niin vakavasti.

Esim tuo kun jotaki miestä jännitti että joi vähän ennen treffejä ja sitten ulkoa takas tullessaan ei enää muistanu missä treffikumppani istu. Niin en kyllä nää yuossa mitään niin kamalaa että akan pitää vetää herneen nenään ja lähtee kotiin. Toista jännitti ja joi vähän liikaa, niin voi kauhea sentään. Tuostaki ois siltiki voinu syttyä vaikka suhde ja myöhemmin oisitte vaan nauraneet koko jutulle.

Ei heti pidä luovuttaa ja ajatella että ei tästä mitään tuu jos toinen jotain kömmähdyksiä tekee.

Ei teille vaan riitä eikä kelpaa mikään. Ihan sama mitä mies tekee ja miten toimii, te osaatte aina kyllä löytää jotaki urputtamista.

Hyvä että jäävätkin sinkuksi, jos on mahdotonta selvitä ensitreffeistä juomatta itseään niin humalaan että ei enää tunnista treffikumppania. Ennustaa aika hyvin millainen loppuelämästä tulisi.

Muutenkin on ihan jokaisen oma asia miten kumppanin valitsee tai on valitsematta. Siihen ei ole kenelläkään sanomista.

Vierailija
397/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Olen käynyt 11 tinder treffiä ja viidellä naisella on tullut 20-30kg ylimääräistä kuvien jälkeen. Myös tukan pituus ja väri saattaa olla ihan eri kuin kuvissa.

Olen itse nainen, mutta sellanen huomio tähän, että moni nainen osaa ottaa kyllä hyvin imartelevia kuvia itsestään (photoshoppauksesta puhumattakaan) että saattaa vain kuvassa näyttää laihemmalta. En kyllä ymmärrä sitä, parempihan se olisi laittaa vähän rumempi kuva, niin deitti ilahtuisi positiivisesti nähdessään livenä. 

Musta tuntuu, että miehet eivät aina edes hahmota ihmisten kokoa kuvissa vs. livenä? Itsekin olen joutunut tilanteeseen, jossa mies nieleskeli että näytän isommalta kuin kuvassa. Sanoin, että se on suht mahdotonta, koska en muokkaa kuviani ja se kuva minusta oli otettu itse asiassa 5kg painavampana. :D Oli siis ihan kokovartalokuva ilman mitään ihme poseerauksia tai vaatteita, jotka piilottaisivat läskini. 

Mitä itse olen katsellut lihavien tuttavieni kuvia, niistä ei juuri hahmota henkilön olevan lihava. Korostuu varsinkin, jos henkilöllä on päärynävartalo. Silloin varsinkin on somw täynnä nättejä kasvokuvia. Minkä ymmärrän, mutta mielestäni voisi ymmärtää myös pettymyksen, jos esittää somessa hoikkaa, muttei ole sitä.

Vierailija
398/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteellisuudentaju on se, mikä niiltä sinkkumiehiltä puuttuu.

Vierailija
399/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutustuin netissä kivan oloiseen tyyppiin naapurikaupungista, jonka kanssa kirjoiteltiin jonkun aikaa ennen kuin sovittiin tapaaminen, kun oli minun kaupunkiini tulossa kavereita tapaamaan. Tavattiin pubissa, hän oli etukäteen sanonut että täytyy varmaan ottaa pari rohkaisevaa ettei ujostuta, no niinpä oli tosiaan ottanut. Itse asiassa enemmänkin kuin "pari", koska lähti käymään tupakalla ja kun tuli sisään, käveli suoraan mun ohi, kierteli ympäri pientä baaria, ja tajusin, ettei hän muista missä istuimme ja miltä näytän! Olisin voinut tietysti helpottaa hänen ongelmaansa huikkaamalla että hei, tänne, mutta kiinnosti nähdä kuinka hän tilanteen handlaa.

No, hän käveli takaisin ulos ja SOITTI sieltä minulle, että voisinko tulla ulos, vaihdetaankin samantien paikkaa. Kävelin kyllä ulos, mutta vaihdoin paikkaa ihan keskenäni suoraan kotiin. Ei kiitos ihan noin viinaanmenevää tapausta minulle.

Ihmettelen miksi tämä kokemus oli saanut viisi alapeukkua? Kertokaa alapeukuttajat?

Vierailija
400/480 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovin treffit netissä tapaamani miehen kanssa baariin. Paikan päällä mies tuli luokseni ja hän oli minun pituiseni (163 cm). Mies katsoi minua pitkään ja totesi, ettei tästä tule mitään ja lähti pois.

Taisin olla liian pitkä. ;)

Et ole, eikä se mieskään liian lyhyt, mutta olipa rakentanut itselleen ylikäymättömän ongelman. Oma on häpeänsä.