Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?
Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?
Kommentit (284)
Pörrösukat, joita olin toivonut, ja lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tosi hyvä lahja, koska en ole "raaskinut" ostaa _hyviä_ rintaliivejä aikoihin.
Olisin kyllä yllättynyt, jos mieheltä ei tulisi mitään lahjaksi.
Hiustenhoitosetin, hiusharjan, muistikortin, tossut.
Sain vesihiomakiven veitsille, niin kuin toivoin. Tiedän että hän ostaa minulle aina jonkin (yhden) lahjan, joten olisihan tuo poikkeuksellista jos ei jotain keksisi.
Esitän siis ihan suoria toiveita/teen lahjalistan, josta valkkaa jotain, jos ei itsellään ole parempia ideoita. En ole pettynyt tässä järjestelyssä kertaakaan :)
Toimii myös siis toisinkin päin, eihän sen lahjan tarvitse tulla ihan puskista...
Uuden tietokoneen, kaulakorun ja pari paitaa.
Niitä paitoja olin ostamassa itse, mutta mies oli silloin kanssani kaupassa ja ottikin ne lahjaksi.
Kalevala korusarjaa, muutaman kirjan, lahjakortin kauneushoitolaan, toivomani kengät sekä yhteisen matkan Australiaan.
Ja kyllä olisi outoa jos ei mies ostaisi mitään, kyllä minäkin hänelle lahjat ostan.
Kysyy ennen joka joulua, mitä haluaisin lahjaksi. 9 vuotta olen sanonut toiveeni, mutta koskaan en ole saanut niitä. Eivät mitään mahdottomia toiveita. Esim. Korvikset, kirja(rakastan lukemista). Mielestäni osoittaa välinpitämättömyyttä.
Silkkaa paskaa
Anopin ilme... oli näkemisen arvoinen.
Meillä siis hiekkapohjainen piha, ja jotta siitä tulisi ruusupuutarha, tarvitsen monta kuormaa hevosenpaskaa....Mieheni antoi siis kortin, jolla lupasi hakea paskakuormia huhtikuussa.
Maksettiin puoliksi uusi läppäri, joka tulee pääasiassa minun käyttööni. Toi lisäksi tulppaaneja aatonaattona :)
Byjaman, alusvaatteita ja Vuittonin shaalin. 🙂
Helmi-kulta korvikset. Olin tosi iloinen! Ihana lahja :)
Yrttien kasvatusalustan ja vitun kalliin silkkiyöpaidan joka on numeroa liian pieni. Pitää vissiin käydä itse ostaa se tankotanssin kausikortti että mahtuu tohon yöpaitaan joku päivä 😆
Tietokoneen (läppäri). Tuli ihan puuntakaa, oli kiva lahja, kun ei oikein yksi riitä mulle ja miehelleni.
Osti mulle alkkarit. Kyllä hävetti ja inhotti avata paketti siinä kaikkien nähen, kun sellasta sieltä paljastu.. !
Sukat, vohveliraudan ja karkkia. Ihan jees, kun ottaa huomioon, että kolme ensimmäistä yhteistä joulua oli lahjattomia. Ihan kiva, että on ajatellut.
Matkaliput Lontooseen <3 Tuli aivan yllärinä :)
Nimikorun ja langattomat kuulokkeet. Oltiin sovittu et paljoa ei osteta koska lähdetään helmikuussa Thaimaahan pariksi viikkoa, se on yhteinen lahja. Korua olin toivonut mutta nuo kuulokkeet tuli yllätyksenä. Olivat kuitenkin kiva lahja, lainaan jatkuvasti miehen kuulokkeita niin nyt sain omat. Ovat sellaiset jotkut vastamelukuulokkeet joten niillä on kiva kuunnella musiikkia/katsoa netflixiä vaikka junassa tai lentokoneessa.
Itse ostin miehelle sukkia noin sadan euron arvosta :D Tylsä lahja mutta tykkäsi kun aina on sukkia vailla.
Nightwishin uusimman Live-DVD:n, oli todella mieluisa lahja :)
Kirjan, sellaisen jota en ollut vielä lukenut, ja tutulta kirjailijalta. Ahmin jo ihan kokonaan... Ihana, paras lahja juuri minulle.