Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä saitte mieheltänne joululahjaksi?

Vierailija
26.12.2016 |

Mitä miehenne antoi joululahjaksi teille tänä vuonna? Pitäisittekö outona jos ette saisi itse mitään lahjaa mieheltänne?

Kommentit (284)

Vierailija
141/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan, sellaisen jota en ollut vielä lukenut, ja tutulta kirjailijalta. Ahmin jo ihan kokonaan... Ihana, paras lahja juuri minulle.

Vierailija
142/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pörrösukat, joita olin toivonut, ja lahjakortin alusvaateliikkeeseen. Tosi hyvä lahja, koska en ole "raaskinut" ostaa _hyviä_ rintaliivejä aikoihin.

Olisin kyllä yllättynyt, jos mieheltä ei tulisi mitään lahjaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenhoitosetin, hiusharjan, muistikortin, tossut.

Vierailija
144/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vesihiomakiven veitsille, niin kuin toivoin. Tiedän että hän ostaa minulle aina jonkin (yhden) lahjan, joten olisihan tuo poikkeuksellista jos ei jotain keksisi.

Esitän siis ihan suoria toiveita/teen lahjalistan, josta valkkaa jotain, jos ei itsellään ole parempia ideoita. En ole pettynyt tässä järjestelyssä kertaakaan :)

Toimii myös siis toisinkin päin, eihän sen lahjan tarvitse tulla ihan puskista...

Vierailija
145/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden tietokoneen, kaulakorun ja pari paitaa.

Niitä paitoja olin ostamassa itse, mutta mies oli silloin kanssani kaupassa ja ottikin ne lahjaksi.

Vierailija
146/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalevala korusarjaa, muutaman kirjan, lahjakortin kauneushoitolaan, toivomani kengät sekä yhteisen matkan Australiaan.

Ja kyllä olisi outoa jos ei mies ostaisi mitään, kyllä minäkin hänelle lahjat ostan.

Vierailija
147/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy ennen joka joulua, mitä haluaisin lahjaksi. 9 vuotta olen sanonut toiveeni, mutta koskaan en ole saanut niitä. Eivät mitään mahdottomia toiveita. Esim. Korvikset, kirja(rakastan lukemista). Mielestäni osoittaa välinpitämättömyyttä.

Vierailija
148/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästysoppaan

Vierailija
149/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa paskaa

Anopin ilme... oli näkemisen arvoinen.

Meillä siis hiekkapohjainen piha, ja jotta siitä tulisi ruusupuutarha, tarvitsen monta kuormaa  hevosenpaskaa....Mieheni antoi siis kortin, jolla lupasi hakea paskakuormia huhtikuussa.

Vierailija
150/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan ja korun.

Vierailija
151/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksettiin puoliksi uusi läppäri, joka tulee pääasiassa minun käyttööni. Toi lisäksi tulppaaneja aatonaattona :)

Vierailija
152/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byjaman, alusvaatteita ja Vuittonin shaalin. 🙂

Vierailija
153/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmi-kulta korvikset. Olin tosi iloinen! Ihana lahja :)

Vierailija
154/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttien kasvatusalustan ja vitun kalliin silkkiyöpaidan joka on numeroa liian pieni. Pitää vissiin käydä itse ostaa se tankotanssin kausikortti että mahtuu tohon yöpaitaan joku päivä 😆

Vierailija
155/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneen (läppäri). Tuli ihan puuntakaa, oli kiva lahja, kun ei oikein yksi riitä mulle ja miehelleni.

Vierailija
156/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osti mulle alkkarit. Kyllä hävetti ja inhotti avata paketti siinä kaikkien nähen, kun sellasta sieltä paljastu.. !

Vierailija
157/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukat, vohveliraudan ja karkkia. Ihan jees, kun ottaa huomioon, että kolme ensimmäistä yhteistä joulua oli lahjattomia. Ihan kiva, että on ajatellut.

Vierailija
158/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaliput Lontooseen <3 Tuli aivan yllärinä :)

Vierailija
159/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimikorun ja langattomat kuulokkeet. Oltiin sovittu et paljoa ei osteta koska lähdetään helmikuussa Thaimaahan pariksi viikkoa, se on yhteinen lahja. Korua olin toivonut mutta nuo kuulokkeet tuli yllätyksenä. Olivat kuitenkin kiva lahja, lainaan jatkuvasti miehen kuulokkeita niin nyt sain omat. Ovat sellaiset jotkut vastamelukuulokkeet joten niillä on kiva kuunnella musiikkia/katsoa netflixiä vaikka junassa tai lentokoneessa.

Itse ostin miehelle sukkia noin sadan euron arvosta :D Tylsä lahja mutta tykkäsi kun aina on sukkia vailla.

Vierailija
160/284 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nightwishin uusimman Live-DVD:n, oli todella mieluisa lahja :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme