Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaysyävän nirsoilu vanhempieni joulupöydässä hävetti

Vierailija
25.12.2016 |

Tarjolla oli joka sortin jouluruokia. Poikaystävä otti vähän herneitä ja kysyi äidiltäni onko tonnikalaa. Äiti sitten avasi hänelle tonnikalapurkin lievästi sanottuna hämmentyneenä. Siinä sitten närppi minimaalisia palasia ja siirteli herneitä lautasen reunasta toiseen. Hävetti.

Kommentit (178)

Vierailija
1/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
2/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olis kyllä muakin. Moukka...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voisi olla nirson kanssa yhdessä.

Vierailija
4/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvatettu pää patterin välissä ja ikkuna metsäänpäin. 

Vierailija
5/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna toisen itse päättää mitä haluaa syödä. Ellet sitten ole viisivuotiaasta poikaystävää itsellesi plokannut. Aikuisella on lupa itse päättää mitä syö ilman, että siihen muut puuttuvat.

Vierailija
6/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tuo oli sulle yllätys.... Ymmärrän kyllä ärsytyksen, tuo on huonoa käytöstä ja osoittaa täydellistä tilannetajun puutetta. Mun olisi vaikea seurustella tuollaisen ihmisen kanssa, sanon sen suoraan, vaikka niinkään ei varmaan saisi sanoa.

Vierailija
7/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en voisi olla nirson kanssa yhdessä.

Sama täällä. Nirsoilu on lapsellista.

Vierailija
8/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna toisen itse päättää mitä haluaa syödä. Ellet sitten ole viisivuotiaasta poikaystävää itsellesi plokannut. Aikuisella on lupa itse päättää mitä syö ilman, että siihen muut puuttuvat.

Aikuinen saa toki itse päättää, mitä syö tai on syömättä, mutta kyse on nyt siitä, miten sen tekee. Ap:n poikaystävälle ei ole käytöstapoja, se on jutun ydin.

Vierailija
9/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. 1, koska jotkut uskoivat... tai olivat uskovinaan.

Vierailija
10/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuota sukupolvea, jolle äiti on askarrellut juustosiivuista pikkuisia taloja ja eläimiä, kun ei muuten pikkuinen suostu syömään.

Vierailija
11/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen saa toki itse päättää, mitä syö tai on syömättä, mutta kyse on nyt siitä, miten sen tekee. Ap:n poikaystävälle ei ole käytöstapoja, se on jutun ydin.

Olkoon vaan ydin, mutta moite on väärä. Ei ole toisten asia lärväillä aikuisen syömisistä. Aikuisella on oikeus syödä mitä itse haluaa. Ei siinä ole käytöstapojen näkökulmasta mitään väärää, että syö vain sitä mitä syödä kiinnostaa.

Vierailija
12/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjolla oli joka sortin jouluruokia. Poikaystävä otti vähän herneitä ja kysyi äidiltäni onko tonnikalaa. Äiti sitten avasi hänelle tonnikalapurkin lievästi sanottuna hämmentyneenä. Siinä sitten närppi minimaalisia palasia ja siirteli herneitä lautasen reunasta toiseen. Hävetti.

Heivaa menemään tuommonen pikkulapsen asteellee jäänyt luuseri jolla ei edes pöytätapoja ole.

Vierailija
13/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Siis mitä nuo yläpeukut? Ihmisten mielestä on ok jättää kumppani, jos tämä ei pidä jouluruuista?

Vierailija
14/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Siis mitä nuo yläpeukut? Ihmisten mielestä on ok jättää kumppani, jos tämä ei pidä jouluruuista?

Seurustelun tarkoitus on löytää itselleen sopiva kumppani. Se on koeaika yhteiseen tulevaisuuteen. Jos sen koeajan aikana paljastuu toisesta tällaisia käsittämättömän noloja piirteitä, niin juuri silloin on sallittua ja jopa suotavaa laittaa kumppani vaihtoon. Mielestäni tuollainen 5-vuotiaan tasolla oleva käyttäytyminen joulupöydässä on enemmän kuin hyvä syy laittaa kumppani vaihtoon. Jokaisella on oikeus aikuiseen ja aikuisen tavoin käyttäytyvään kumppaniin!

Vierailija
15/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystävä asperger? Silloin ymmärtäisin tuon, jollain aspergereilla on tosi rajoittunut ruokavalio ja se voi päällepäin näyttää ihan vammaiselta nirsoilulta.

Vierailija
16/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Kylässä ollessa syödään juuri sitä mitä tarjotaan, tommonen lapsellinen nirsoilu on hävytöntä ja loukkaus ruuantajoajaa kohtaan.

Poikahan täysi pikkulapsi, tuommosesta ei miestä ikinä tule.

Vierailija
17/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

No tässä tuskin on kyse vain jouluruuista.

Miehellä on selvästi syömishäiriö, johon ei saa hoitoa tai apua.

Ei tuollainen nirsoilu tervettä ole.

Lisäksi tuollainen on ihan äärimmäisen huonoa käytöstä.

En minä voisi tuollaisen ihmisen kanssa olla.

Syömishäiriö ok,jos yrittää aktiivisesti parantua ja omaa kuitenkin käytöstavat.

Vierailija
18/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylässä ollessa syödään juuri sitä mitä tarjotaan, tommonen lapsellinen nirsoilu on hävytöntä ja loukkaus ruuantajoajaa kohtaan.

Poikahan täysi pikkulapsi, tuommosesta ei miestä ikinä tule.

Tai sitten hän on asperger, joka pärjää joillain elämänalueilla loistavasti ja joillain elämänalueille hänellä on suuria vaikeuksia. Ruoka on yksi tyypillinen aspergereille todella vaikea asia.

Vierailija
19/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulupöydässä pyytää purkkitonnikalaa...please! 🙄😂

Eihän tollasta voi ollakaan...

Vierailija
20/178 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo poikaystäväsi joku vegaani, intoleraatikko vai muuten vain nirso?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme