Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen liian tottunut pätkätöihin, vakityöni masentaa

Vierailija
25.12.2016 |

En ole ollut pitkiä pätkiä työttömänä, mutta työsuhteillani on ollut aina alku ja loppu. Siihen olen tottunut. Nyt, kun työsuhteeni ei ole määräaikainen, puolentoista vuoden jälkeen se aiheuttaa ahdistusta. Lomat vain pahentavat tunnetta. Onko muita pätkätöihin tottunutta?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sama. Sain elämäni ensimmäisen vakiviran syksyllä. Nyt sitä vaan miettii että elämä tulee olemaan samaa paskaa hamaan loppuun saakka. Ennen pystyi lohduttautumaan sillä, että "Enää kolme kuukautta jäljellä" tms.

Vierailija
2/3 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen keikkatöitä ja siinä on hyvät puolensa, jos huonotkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat fiilikset, vaikka olen ollut jo viisi vuotta. Tuntuu, että olen jumissa ja kaipaisin vaihtelua. Mutta ei ole rohkeutta lähteä. Omaa yritystä olen miettinyt jo pitkään, mutta rohkeus puuttuu. Esimies on vielä sellainen tyyppi, joka ei ymmärrä ihmisiä, jotka haluavat vaihtelua ja urallaan eteenpäin, vaan hänen mielestään samassa paikassa pysytään eläkeikään asti. Hän palkkasi vuosi sitten sukulaisensakin, jota en oikein jaksa, kun on niin hermostunut tyyppi. Pätkissä jaksoi ikävätkin asiat, kun tiesi, että tästä pääsee eroon. Aina sitä jotain kuitenkin löytyi kohta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän