Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaysyävän nirsoilu vanhempieni joulupöydässä hävetti

Vierailija
25.12.2016 |

Tarjolla oli joka sortin jouluruokia. Poikaystävä otti vähän herneitä ja kysyi äidiltäni onko tonnikalaa. Äiti sitten avasi hänelle tonnikalapurkin lievästi sanottuna hämmentyneenä. Siinä sitten närppi minimaalisia palasia ja siirteli herneitä lautasen reunasta toiseen. Hävetti.

Kommentit (178)

Vierailija
161/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainekaan oo tapana syödä semmoista ruokaa mistä en tykkää ps jouluruoat on paskaa. Mun emäntää ei ainekaan vois vähempää kiinnostaa mitä syön ja mitä en :D Te ette ehkä kuulu yhteen ;)

T: Äijä 25v

Vierailija
162/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisin saada minäkin eilen krantun maineen, kun en kalapöydästä löytänyt muuta syötävää kuin perunaa ja lämminsavulohta. Minä en vain yksinkertaisesti saa menemään alas suola- tai graavikalaa enkä mitään silakkarullia. Pohjalla on muutama ikävä kokemus takavuosilta. Minä en itse olisi tehnyt asiasta minkäänlaista numeroa eli olisin kaikessa rauhassa syönyt sen, mitä pystyn, mutta kyllä yhden sukuunnaidun piti päästä naljailemaan. En vetänyt herneitä nenään, vaan jatkoin kaikessa rauhassa. No onneksi oli sitten tarjolla kinkkua ja laatikoita. Muutamat lisukkeet jätin suosiolla väliin. Sienille olen allerginenkin. En myöskään koskenut alkoholipitoisiin juomiin enkä jälkiruokajuustoihin, sillä olen niin moukka, että minulle maistuvat vain tavalliset juustot, ei home- tai muut erikoisviritykset. Pienillä annoksilla menin kaiken kaikkiaan, sillä on ole tottunut syömään enää iltapäivällä raskasta lämmintä ateriaa. Minulle olisi oikeastaan riittänyt se aamupäiväinen puuro ja myöhemmin pari kinkkuvoileipää. Mutta katsoin nyt kuitenkin, että kutsua pitää noudattaa.

Täällä toinen. Inhoan !!! silakkaa, kaikkia mitkä ovat etikassa. Anoppini joulupöytä on täynnä äyriäisiä ja inhoan niitä.

Ei mitään laatikoita, ei kinkkua, ei paistia mutta onneksi oli lohta ja pakkasessa olleita uusia perunoita ( ihania !!! ). Sienisalaattikin oli täynnä etikkaa.

Ei mitään perinteisiä jälkiruokia, ainoastaan juustoja. Tykkään homejuustosta vain pipareiden kanssa mutta ei ole pipareita.

Leipänäkin on vain limppua, josta en tykkää sekä saaristolaisleipää, josta tykkään vielä vähemmän.

Koska olen käynyt siellä ennenkin, vein omaa jälkiruokaa, plus piparkakkuja ja leipää. Nämä ovat helppo änkeä pöytään, aina voin sanoa lapset tekivät ja halusivat tuoda.

Eilen söin leipää, lohta ja perunaa, jälkiruuaksi omaa jälkkäriä, pipareita ja homejuustoa.

Mieheni sisko jotain narisi, ohitin sanonnat kauniisti, en muka tajunnut puhui minulle.

Juu appivanhempien joulupöydässä kuului taas narinaa kun minä söin vain keitettyjä perunoita. Ruokana oli laatikoita, perunaa, kinkkua ja leipää. Laatikoita en voi sietää, kinkkua ja viljatuotteita en voi syödä vaikka mieli tekisikin. Nämä asiat ovat appilassa olleet tiedossa jo viimeiset 10 vuotta, mutta joka vuosi sama laulu. Poiskaan ei voi jäädä, tai omia eväitä tuoda koska se olisi pyhäinhäväistykseen verrattavissa oleva loukkaus. Kuvittelevat että olen sairauteni hankkinut ihan heidän kiusakseen ja hienompaa leikkiäkseni..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te oikein vaaditte? eikö riitä että pakon alaisena pitää sukuloida ja katsoa kun suvun porsaat mättävät laatikoita ja kinkkua 3 tuntia ja paskantavat loppuillan vessassa.. Sitten pitäisi vielä itse syödä sitä, juu ei kiitos :) Paria ruokalajiketta maistan pakon edessä ja sitten kotiin syömään oikeaa ruokaa.

T: Mies eikä lapanen

Vierailija
164/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on suuria ongelmia. Ei ole normaalia, jos aikuinen henkilö ei syö kaikkea, johon ei allergiaa.

Vierailija
165/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on samanlainen. Täyttää kohta 40, mutta voi että mikä lapsellinen itku jos ruuassa on sipulia tai purjon vihreää näkyvissä.

Kaikkien mielestä sipuli ei ole hyvää vaan yököttävää. Onko tämä sinulle uutinen? Minä ja mieheni, paitsi että sovimme muutenkin hyvin yhteen, olemme myös kaksi sipulin inhoajaa ja onneksi löytäneet toisemme jo 21 vuotta sitten ☺

Sama täällä. Ainoa inhokki, mutta syön tarvittaessa sitäkin.

Vierailija
166/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän teillä oli tarjolla? Jos oli simpukoita, äyriäisiä, lipeäkalaa, sieniä, riisipuuroa, sekahedelmä- tai rusinasoppaa, kaupan eineslaatikoita, graavilohta ja sillejä, punajuurta yms. ymmärrän täysin!

Mutta muuten olen myös sitä mieltä, että aikuinen saa onneksi päättää its emitä suuhunsa pistää.

Vierailija
167/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te oikein vaaditte? eikö riitä että pakon alaisena pitää sukuloida ja katsoa kun suvun porsaat mättävät laatikoita ja kinkkua 3 tuntia ja paskantavat loppuillan vessassa.. Sitten pitäisi vielä itse syödä sitä, juu ei kiitos :) Paria ruokalajiketta maistan pakon edessä ja sitten kotiin syömään oikeaa ruokaa.

T: Mies eikä lapanen

Normaali joulupöytä on monipuolinen: kaloja, äyriäisiä, lihaa ja laatikoita, niin luulisi vegenirsoillekin kelpaavan.

Jos pitää vessassa vain istua, niin ruokanne ovat varmaan pilaantuneita.

Vierailija
168/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ainekaan oo tapana syödä semmoista ruokaa mistä en tykkää ps jouluruoat on paskaa. Mun emäntää ei ainekaan vois vähempää kiinnostaa mitä syön ja mitä en :D Te ette ehkä kuulu yhteen ;)

Oletko siis äitylin paijaama pikkupoika, joka nirsoilee vieläkin ja syö mitä huvittaa tai muuten kiukuttelee.

"Jouluruoat paskaa" -kommentti kertoo sinusta jo paljon. Ei riitä että kiukuttelet ja olet rajoittunut oman syömisesi kanssa vaan haukut vielä vuoden ainoan suuren juhlan herkut:

Normaalijoulupöydässä on kaloja, mätiä, lihaa ja vegeillekin vaikka laatikkoa. Jne jne.

Kaikille varmasti jotakin ja normaaleille ihmisille kaikkea. Paljosta jää paitsi..

Juu mene vain rahkapurkkisi ääreen. Tuoteseloste ratkaisee, ei maku.

Vierailija
169/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa olla aikuinen ihminen jota kukaan ei voi pakottaa syömään vastenmielisiä ruokia. Kyllä meinaan tiettyä ihmistyyppiä korpeaa kun eivät voi pakottaa minua elämään heidän ehdoillaan ja tavoillaan. Täälläkin on foorumi tätä porukkaa pullollaan.

Vierailija
170/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen. ei ainakaan alkeellisiakaan tapoja. kiireesti pihalle

Vierailija
171/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis äitylin paijaama pikkupoika, joka nirsoilee vieläkin ja syö mitä huvittaa tai muuten kiukuttelee.

"Jouluruoat paskaa" -kommentti kertoo sinusta jo paljon. Ei riitä että kiukuttelet ja olet rajoittunut oman syömisesi kanssa vaan haukut vielä vuoden ainoan suuren juhlan herkut:

Normaalijoulupöydässä on kaloja, mätiä, lihaa ja vegeillekin vaikka laatikkoa. Jne jne.

Kaikille varmasti jotakin ja normaaleille ihmisille kaikkea. Paljosta jää paitsi..

tuliko sulla pillu kipeäksi kommentista? todellakin syön mitä huvittaa, teetkö ylipäätään elämässä aina niinkuin muut tahtovat? :) Sinulle jouluruoka on vuoden kohokohta niikuin monelle naiselle, minulle ei, jos siinä on joku ongelma niin taitaa se ongelma olla sinä :D

Vierailija
172/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Siis mitä nuo yläpeukut? Ihmisten mielestä on ok jättää kumppani, jos tämä ei pidä jouluruuista?

Naisten itsekeskeisyys on mennyt taas uudelle tasolle. Nyt mies jätetään jo siksi kun se ei tykkää samasta ruoasta.

Eli mies kelpaa vain jos mies pukeutuu niin kuin nainen haluaa, syö niin kuin nainen haluaa, sanoo mitä nainen haluaa ja käyttäytyy kuin nainen haluaa?

Vierailija
173/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele vaistojasi. Alitajuntasi varoittaa sinua parisuhteesta, johon et tule olemaan pidemmän päälle tyytyväinen. Toisen käytöksen häpeäminen on ensimmäisiä asioita joiden pitäisi herättää varoituskellot päässäsi. Et pysty 'parantamaan' ja kasvattamaan häntä ellei hän itse älyä kehittää itseään. Kasvattaminen on vanhempien tehtävä, ei kumppanin. Valitettavasti puolison ikääntyessä nämä ärsyttävät piirteet korostuvat ja yllättäen huomaat olevasi nalkissa omien alaikäisten ja tämän anoppisi kasvattaman, puolisoksi valitsemasi pikkulapsen kanssa.

Vierailija
174/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te kommentoijat ymmärrä, että ihmisten makuaisti ei ole kaikilla samanlainen. Tavallista herkemmällä makuaistilla varustettu maistaa esimerkiksi kasviksista sellaisia kitkeriä yhdisteitä, joita keskiverto suu ei maista. Hän ei pysty syömään pahaa ruokaa vaikka haluaisi. Sehän olisi ihan kidutusta!

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/supermaistaja_sylkee_parsakaalin

Vierailija
175/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te kommentoijat ymmärrä, että ihmisten makuaisti ei ole kaikilla samanlainen. Tavallista herkemmällä makuaistilla varustettu maistaa esimerkiksi kasviksista sellaisia kitkeriä yhdisteitä, joita keskiverto suu ei maista. Hän ei pysty syömään pahaa ruokaa vaikka haluaisi. Sehän olisi ihan kidutusta!

http://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/artikkelit/supermaistaja_sylkee_parsakaalin

Olen itse supermaistaja, jolle joulupöydän ylimakeina maistuvat laatikot ja monet muutkin ruoat ovat olleet vaikeita syödä. Herneet, joita moni muu ilmeisesti pystyy syömään maistuvat suussani liian makeilta nekin. Puolukat polttavat ja moni kasvis maistuu kitkerältä. Kyllä niitä pahojakin ruokia silti voi maistella pieniä määriä, ja aina pöydässä on jotakin sellaista mitä pystyy nielemään niin, ettei tarvitse joulupöydässä alkaa kysellä emännältä että olisiko täällä jotakin parempaakin syötävää saatavilla. Jos itsellä on joku 'vamma' sen kanssa on opeteltava elämään ihmisiksi, yksi joulupöytä on vaan yksi joulupöytä eikä mikään viimeinen tilaisuus saada ruokaa. Aikuisena ihmisenä osaan ruokkia itseni sopivan tilanteen tullen ja jonakin muuna jouluna omassa pöydässäni valitsen itse kaikki ruoat. 

Vierailija
176/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nooh eikös äitylin pikkupoika yleensä syö mitä syötetään, aikuinen taas tuuppaa itse valitsemaansa ruuat mitä syö..

ja jouluruoka on minustakin aika mitättömän makuista, (laatikot etenkin täyttä sontaa) kinkkua nyt saattaa syödäkkin, mutta sianliha on loppujen lopuksi aika rasvaista, joten senkin voisin jättää vähemmälle..

seuraavana sitten ihmetellään tammikuussa, että mitäs näille joulun aikana tulleille liikakiloille tehdään, kun on syöty ja maattu pyhät, niinkuin sika konsanaan..

Vierailija
177/178 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtoon.

Siis mitä nuo yläpeukut? Ihmisten mielestä on ok jättää kumppani, jos tämä ei pidä jouluruuista?

Naisten itsekeskeisyys on mennyt taas uudelle tasolle. Nyt mies jätetään jo siksi kun se ei tykkää samasta ruoasta.

Eli mies kelpaa vain jos mies pukeutuu niin kuin nainen haluaa, syö niin kuin nainen haluaa, sanoo mitä nainen haluaa ja käyttäytyy kuin nainen haluaa?

tämä taitaakin olla tässä jutun juonena.. miksi miehet ovat niin mielisteleviä/riippuvaisia naisista, eikö yhden yön jutut riittäne ihan hyvin.. päivänhän sitä jaksaa mielistellä sitten kun alkaa ketuttaa nakkaa akan mäkeen

Vierailija
178/178 |
28.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommosten naisten takia käyn huorissa :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi