Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiriköitä on ihan liikaa tälläkin palstalla

Vierailija
13.08.2026 |

Kuinka sinä idioottimainen, moukkamainen ja öykkärimäinen persuääliö kehtasit syyttää minua valheiden ja törkypaskan suoltamisesta ja haukkua minua persuksi? Minä en ole suoltanut mitään valheita enkä törkypaskaa enkä todellakaan ole mikään persu. 

Sinä itse suolsit valheita ja ääliömäistä törkypaskaa ja sinä itse olet tosi kuvottava ja vastenmielinen persuääliö. Valheiden ja ääliömäisen törkypaskan suoltaminen on sitä sinun kaltaisesi oksettavan persuääliön sananvapautta. Mikä ihmeen idioottimainen häirikkö sinä persuääliö oikein olet?

Ja sitten kun minä nostan esiin, kuinka väärin ja loukkaavasti tuo persuääliö minua kohteli, niin sitten kaiken maailman typerykset, jotka ovat henkisesti yhtä alhaisella tasolla tuon tyhmän ja typerän persuääliön kanssa, käskevät minun painua helvettiin ja v*ttuun ja minulle auotaan päätä. 

Vika ja syy ei olekaan tuossa persuääliössä, joka kohteli minua väärin ja loukkaavasti. Vika ja syy onkin minussa, kun ihan oikeutetusti ja aiheellisesti nostan esille tuon persuääliön epäoikeudenmukaista kohtelua ja käytöstä minua kohtaan ja kun ihan oikeutetusti annan tuolle persuääliölle ihan ansionsa mukaan. 

Minun ja kaikkien muidenkin pitäisi vaan hyväksyä, kuinka väärin lukuisat typerykset tuon persuääliön kanssa kohtelevat tällä palstalla toisia ihmisiä.

Painukaa te typerykset tuon persuääliön kanssa helvettiin ja v*ttuun täältä minua ja toisia kiusaamasta! Te olette niitä ei-toivottuja henkilöitä tällä palstalla, en minä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän