Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ostanut 2010-luvulla jo 9 uutta autoa, kiukuttaako?

Vierailija
23.12.2016 |

Olen ostanut itselle ja vaimolle 9 uutta autoa pelkästään 2010-luvulla. Halvin ollut n. 20 000 euroa ja kallein vajaa 65 000 euroa. Kesimääräinen auton hinta on ollut noin 47 000 euroa eli vähän paikkakunnasta riippuen olisin voinut ostaa 1-3 omakotitaloa. Kiukuttaako tällainen tuhlailu sinua?

PS. Kauppaa käydään kymmenennestä.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiukuta. Miulla on jopo.

Vierailija
22/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska et ole itse ansainnut rahoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeasti käsitä autoaddiktia. Jännä piirre ihmisissä, yleensä miehissä. Olen tavannut jopa miehiä, jotka pilkkaa ihmisiä auton takia. Ei yleensä talon takia, tai työn tai ulkonäön takia, vaan auton!  Menee täysin yli mun ymmärryksen.

Vierailija
24/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kulta kuule, ihan sama.

Olen 45-vuotias ja vaikka kortti tuli nuorena suoritettua, en ole ikinä tarvinnut omaa autoa, luojan kiitos. Aika monta euroa vuodessa taitaa mennä vakuutuksiin ja rankasti verotettuihin polttoaineisiin.....

Joten nauti ihmeessä autoistasi, kiva jos tykkäät. Voin kuvitella, että on olemassa ihmisiä, joille auto tarkoittaa mahdollisuutta lähteä minne tahansa, mihin aikaan tahansa.

Mulle ei ole tärkeätä. Joten peace out Brother/Sister..

Vierailija
25/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kun todistat ostaneesi jokaisen auton käteisellä, etkä vain siirtele santandereita autosta toiseen, niin myönnetään, olen vähän kateellinen. En autoista, vaan hyvätuloisuudesta.. :D Mutta jos ajelette pankin autoilla, niin olen onnellinen omasta velattomasta, vaikkakin vanhasta peltilehmästäni. 

En ole autovelaton, mutta velkaa on noin 1/5 autojen arvosta (kaksi autoa, joiden yhteisarvo noin 100 000 euroa). Tarvittaessa voisin olla myös autovelaton, mutta nykyisellä korkotasolla on järkevämpää ottaa autolainaa ja sijoittaa käteinen vaikka osakkeisiin.

Laitoin tämän jutun tänne ihan puhtaasti vittuilumielessä, kun kyllästyttää katsoa kaiken maailman WT-paskaa ja kämäisiä provoja.

Vierailija
26/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on tyhmää laittaa rahaa uuteen autoon. Arvo putoaa 30% kun sen ajaa ulos autoliikkeen pihasta.

Mä laitan kaiken liikenevän rahan tuottamaan kassavirtaa joten pidän ap:tä hieman yksinkertaisena.

Vierailija
27/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeasti käsitä autoaddiktia. Jännä piirre ihmisissä, yleensä miehissä. Olen tavannut jopa miehiä, jotka pilkkaa ihmisiä auton takia. Ei yleensä talon takia, tai työn tai ulkonäön takia, vaan auton!  Menee täysin yli mun ymmärryksen.

Onko sinusta sitten jotenkin ymmärrettävämpää pilkata jonkun muun asian takia? Vai auton suhteen se on liian omituista?

Vierailija
28/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ostanut yhden, viime vuonna, uutena maksoi 16 000€ ja v...taa ihan sikana. Ajoi vanhan autoni, 6v, lunastukseen, vieläkin kaipaan.

Naurattaako sinua tälläinen köyhimys, ai niin, auto on kyllä maksettu ja omani. Tuloihini nähden ole tyytyväinen.

Muista sinäkin mummoja jouluna, minä hoidan häntä kun sinä nautit ostereita joulupöydässä. Hyvää joulua.

Vierailija
29/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvo putoaa 30% kun sen ajaa ulos autoliikkeen pihasta.

Voi miten niin rakastan teitä ikuisten latteuksia latelijoita. Te ette koskaan petä!Sanothan myös jokaisessa joulusiivousketjussa, että aiotko istua joulun kaapissa?

Vierailija
30/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin tämän jutun tänne ihan puhtaasti vittuilumielessä, kun kyllästyttää katsoa kaiken maailman WT-paskaa ja kämäisiä provoja.

Pöh. älä viitti olla tuollainen!

Vierailija
31/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämänkin tarkoitus oli ilmeisesti saada ihmiset tuntemaan kateutta ja ap ilmeisesti ajattelee olevansa joku mahtavakin ihminen

Vierailija
32/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa, ehkä opit sen sä nyt.

Jos kaiken itse pilaa, on turha olla pettynyt.

Vierailija
33/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä, jos sulla ei ole aatonaattona muuta tekemistä, kuin yrittää saada ihmisiä kateellisiksi (ja vieläpä noin typerällä tavalla), niin mun käy kyllä sua vähän sääliksi. Toivottavasti löydät joulumielen jostain. Oikein mukavaa joulua!

Vierailija
34/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou hyvä veronmaksaja! Parasta valtion budjetille on se, että ostaa uuden auton. Tavis kaduntallaaja harvoin voi ostaa sen kotimaisempaa tuotetta palkalla josta on jo maksettu verot.

Vierailija
35/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen valtio varmaan kiittää kauniisti maksamistasi veroista ja toivottaa hyvää joulua. Samoin minä. :)

Vierailija
36/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kiukuttais? Eihän se minulta ole poissa? Sinulta jos joltain kun vaihdossa häviä paljon rahaa, mutta sinullahan sitä rahaa on.

Vierailija
37/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ostanut itselle ja vaimolle 9 uutta autoa pelkästään 2010-luvulla. Halvin ollut n. 20 000 euroa ja kallein vajaa 65 000 euroa. Kesimääräinen auton hinta on ollut noin 47 000 euroa eli vähän paikkakunnasta riippuen olisin voinut ostaa 1-3 omakotitaloa. Kiukuttaako tällainen tuhlailu sinua?

PS. Kauppaa käydään kymmenennestä.

Jaaha, uutta rahaa löytyy. Sehän on mukavaa.

Vierailija
38/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää vielä, että emme ole ylivelkaantuneita tai maksuvaikeuksissa, eikä niitä maksuvaikeuksia ainakaan autojen takia tule. Olisin voinut ostaa vaikka pari 200 000 euron autoa, mutta tykkään vaihdella autoja, niin siksi tuollaisia halvemman hintaluokan autoja.

PS. Ja tämä ei ole provo. ;D

Kyllä on.

Vierailija
39/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap lisää vielä, että emme ole ylivelkaantuneita tai maksuvaikeuksissa, eikä niitä maksuvaikeuksia ainakaan autojen takia tule. Olisin voinut ostaa vaikka pari 200 000 euron autoa, mutta tykkään vaihdella autoja, niin siksi tuollaisia halvemman hintaluokan autoja.

Kyllä on.

Pystyisi todistamaan tämän halutessani, mutta ei paljon iske paljastaa omaa identiteettiä.

Vierailija
40/60 |
23.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buaahah, siinä on mies jolla ei ole elämässään muuta tekemistä kuin leuhkia olemattomilla autoillaan AKKOJEN palstalla. Kuolen nauruun.

Meilläkin taloudessa ihan hyvät tulot mutta raivostuisin jos oma mies tuhlaisi tuolla tavalla. Eri asia jos olis leasing-sopimuksella firman kautta tms, mutta uuden auton ostossa häviää aina. Meidän auton arvo uutena 65 tuhatta eur mutta todellakaan ei uutena kannattanut ostaa, vaan alle vuoden käytetty löytyi, ja hyvä on ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä