Tavoite sokeriton tammikuu - lähdetkö kimppalaihduttamaan netissä?
Olisi paljon pudotettavaa mutta yksin on vaikeaa. Löytyisikö täältä kavereita?
Painoa on nyt 103 kg. Oon 178 cm.
Kommentit (23)
Mielelläni mukana :)
paino nyt 98 ja pituutta 179.
Mukana! 163cm ja 65kg. Syön ihan liikaa sokeria :(
Voidaan varmaan palstalla täällä ja kerätä porukkaa :)
Mulla on 100 kg ja 172 cm. Kauppamatkat heikkous. Ostan kaupasta AINA suklaalevyn.
Mutta muutoin en syö sokeria.
Kumma juttu. Voi kun pääsis suklaasta eroon.
Rupesin tässä miettimään, että ehkä laihtuisin paremmin, jos en notkuisi netissä, joten en tule mukaan.
Olen sokerittomalla yli 11 kk vuodesta. Syön suklaata (ainoa paheeni) matkoilla tai muissa sellaisissa tilanteissa, kun syödään ravintoloissa pitkän kaavan mukaan ja tarjolla on jotain suklaafondantea tai vastaavaa.
Tosin täysin sokerittomalla oleminenhan edellyttäisi, että söisi vain itse valmistamaansa ruokaa. Työpäivinä syön kuitenkin ulkona muutaman kerran viikossa ja on todennäköistä, että ruuassa on myös lisättyä sokeria.
Minä myös 162/n.65. Vaikea syksy toi nuo lisäkilot ja nyt olo on kahta hirveämpi.
Tavoite on juurikin sokeriton tammikuu sekä se että syön ulkona max kerran viikossa (asun maassa jossa ravintolaruoka on todella halpaa joten nyt syksyllä söin joka päivä...).
Lisäksi FitnessBlenderin youtube kanavalta jokin n. 30 min jumppa vähintään 3 kertaa viikossa.
Aloitan tavallaan jo nyt - syön jouluna toki hyvin mutten vain syömisen ilosta. Tsemppiä kaikille!
Sokeriton merkitsee sitä, että syö pelkkää lihaa, maidossakin kun on sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Sokeriton merkitsee sitä, että syö pelkkää lihaa, maidossakin kun on sokeria.
Älä unohda rasvaa, se on tärkeämpää kuin liha, jos ollaan sokerittomalla ruokavaliolla.
Tosin sokeritonta ruokavaliota ei kukaan noudata.
Hei kiva ku teit tän alotuksen - itse mietin kans tänään, että täällä voitais tsempata toisiamme yhdessä!
164/ 64
Vierailija kirjoitti:
Voidaan varmaan palstalla täällä ja kerätä porukkaa :)
Mulla on 100 kg ja 172 cm. Kauppamatkat heikkous. Ostan kaupasta AINA suklaalevyn.
Mutta muutoin en syö sokeria.Kumma juttu. Voi kun pääsis suklaasta eroon.
Älä valehtele, varmasti syöt sokeria muussakin kuin suklaassa.
Itse lopetin kesällä puhtaan sokerin syönnin. Tai vähensin minimiin, tosin syön yhä tomaattikastikkeita jne. Pienensin hieman annoskokoja ja vaihdoin vaaleat hiilarit osittain tummaan ja syön kanaa tai soijaa muiden lihojen sijasta. Laihtunut 20kg, tänään meni rikki se 20kg!
Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin kesällä puhtaan sokerin syönnin. Tai vähensin minimiin, tosin syön yhä tomaattikastikkeita jne. Pienensin hieman annoskokoja ja vaihdoin vaaleat hiilarit osittain tummaan ja syön kanaa tai soijaa muiden lihojen sijasta. Laihtunut 20kg, tänään meni rikki se 20kg!
Mitä ovat vaaleat hiilarit? Entäs tummat hiilarit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat vaaleat hiilarit? Entäs tummat hiilarit?
Herätys!!!
Kuinka tarkkaa on? Ei lisättyä sokeria vai ei lainkaan sokeria?
Sinänsä voisin kyllä lähteä tähän, mutta olisiko teillä vinkkejä ruokavalioon joka ei menisi liian vähäkaloriseksi kun sokerikin puuttuisi?
Olen kuukauden koittanut syödä enemmän, säännöllisemmin ja enemmän proteiinia, hiilarit lähinnä kasviksista. Energia jää turhan vähäiseksi näin.
Tekisi mieli, mutta miten tämä toteutetaan?
Olen itse 169 ja 53kg.
Tavoitteena 45-48kg
Joo!