Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä tuomitsee minut seksuaalisen historiani pohjalta

Vierailija
19.12.2016 |

Asia on siis niin että olin nuorena 18-25 miehenä aika ahkera "naistenmies". Elämän sisältö oli käytännössä sitä että kilpailtiin kuka onnistuu kaatamaan eniten naisia, missä on seuraavat opiskelijabileet, ketä sinne on tulossa jne. Nyt olen jo yli 3-kymppinen ja en moneen vuoteen harrastanut tälläista. Viime viikonloppuna eräs opiskelijakaverini oli kylässä ja hän vähän sosiaalisesti kömpelönä alkoi muistella menneitä, miten jahtasimme joka viikonloppu "pesää". Naisystäväni oli tästä silminnähden vähän kiusaantunut ja kaverini lähdettyä alkoi riita; hänen mielestä meidän välinen seksi ei ole enää mitenkään erityistä, koska olen tehnyt sen niin monen naisen kanssa ennenkin. Olen kyllä ollut tietoinen tästä, että hänen mielestään seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja se on ok mulle, mutta olen ollut tästä keskusteltaessa aika hissukseen omasta menneisyydestäni. Naisystävän mielestä se on jopa niin iso asia, että hänen täytyy miettiä voiko jatkaa suhteessa. En kyllä tajua tätä, olemme seurustelleet jo yli puoli vuotta ja olen edelleen se sama henkilö, mutta se monessako naisessa olen penistäni uittnut jotenkin muuttaa nyt minua? Miten saan puhuttua hänelle järkeä. Epäilen että pohjalla on hänen tunto riittämättömyydestä ja alemmuudesta, koska tiedän että minä olen vasta hänen toinen.

M31

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katkaisin suhteen pari kuukautta sitten mieheen, jonka villi menneisyys paljastui. Kaikki naiset eivät halua visvakullia. Ja yleensä ne ns. panomiehet ovat huonoja sängyssä.

Toisin sanoen olet epävarma itsestäsi etkä kestänyt että mies olisi mahdollisesti saanut paremmat kyydit joltain sinua seksikkäämmältä naiselta joskus. Tyydyt sitten johonkin tossukkaan, mutta oletpahan aina se paras ketä mies on saanut. Surullinen tarina.

Vierailija
42/45 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on siis niin että olin nuorena 18-25 miehenä aika ahkera "naistenmies". Elämän sisältö oli käytännössä sitä että kilpailtiin kuka onnistuu kaatamaan eniten naisia, missä on seuraavat opiskelijabileet, ketä sinne on tulossa jne. Nyt olen jo yli 3-kymppinen ja en moneen vuoteen harrastanut tälläista. Viime viikonloppuna eräs opiskelijakaverini oli kylässä ja hän vähän sosiaalisesti kömpelönä alkoi muistella menneitä, miten jahtasimme joka viikonloppu "pesää". Naisystäväni oli tästä silminnähden vähän kiusaantunut ja kaverini lähdettyä alkoi riita; hänen mielestä meidän välinen seksi ei ole enää mitenkään erityistä, koska olen tehnyt sen niin monen naisen kanssa ennenkin. Olen kyllä ollut tietoinen tästä, että hänen mielestään seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja se on ok mulle, mutta olen ollut tästä keskusteltaessa aika hissukseen omasta menneisyydestäni. Naisystävän mielestä se on jopa niin iso asia, että hänen täytyy miettiä voiko jatkaa suhteessa. En kyllä tajua tätä, olemme seurustelleet jo yli puoli vuotta ja olen edelleen se sama henkilö, mutta se monessako naisessa olen penistäni uittnut jotenkin muuttaa nyt minua? Miten saan puhuttua hänelle järkeä. Epäilen että pohjalla on hänen tunto riittämättömyydestä ja alemmuudesta, koska tiedän että minä olen vasta hänen toinen.

M31

Minä olen ikäisesi mies. Jos olisin nainen niin en varmasti seurustelisi sinun kaltaisen miehen kanssa. En myöskään nyt miehenä seurustele naisen kanssa joka on nussinut siellä sun täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse katkaisin suhteen pari kuukautta sitten mieheen, jonka villi menneisyys paljastui. Kaikki naiset eivät halua visvakullia. Ja yleensä ne ns. panomiehet ovat huonoja sängyssä.

Toisin sanoen olet epävarma itsestäsi etkä kestänyt että mies olisi mahdollisesti saanut paremmat kyydit joltain sinua seksikkäämmältä naiselta joskus. Tyydyt sitten johonkin tossukkaan, mutta oletpahan aina se paras ketä mies on saanut. Surullinen tarina.

Voi voi. Seurustelen jo kunnollisemman miehen kanssa. Seksikin on parempaa.

Vierailija
44/45 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut yököttävä ja sinusta voi tulla jälleen yököttävä, jos naisystäväsi esimerkiksi synnyttää lapsen. Valtaosa äideistä huolehtii lapsestaan ja monet imettävät lapsia, joten seksihalut saattavat kadota kokonaan. "Sankari-isä" saattaa palata nuoruutensa harrastukseen eli kierrätykseen. 

Jos sinun elämäsi sisältö on vain lisääntyminen ja imetys, ei se tarkoita sitä, että niin olisi kaikilla muillakin.

En voi kuin ihmetellä kaltaisiasi äityleitä.

Ole millainen olet, mutta hyväksyt varmaan että me muut luomme sinusta mielikuvamme omista lähtökohdistamme käsin. Siihen sinulla ei ole mitään sanomista.

Puhu vain omasta puolestasi.

-Muu

Vierailija
45/45 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyh... Jos olisin tuo nainen, juoksisin äkkiä testeihin. Olen todella tautikammoinen ja tarkka ehkäisyasioissa. Ja onhan tuo salailukin, kun olisi ollut sopivia tilanteita kertoa, aika vastenmielistä. Tulisi mieleen, että mitäs muuta se on jättänyt kertomatta. Rehellisyys on myös tärkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan