Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko naisen saada laukeamaan samalla kerralla kun vie neitsyyden?

Vierailija
19.12.2016 |

Vai onko se ensimmäisellä kerralla turhan raju kokemus?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolet ensin orkun ja sitten pano päälle

Vierailija
2/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ja usein saakin

T setämies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu sen verran että siitä on nautinto todella kaukana.Voi jopa jäädä traumat, sen verran kamalaa se oli. Setämies ei todellakaan tiedä mistä kirjoittaa.

Vierailija
4/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tulisi ikimuistoinen eka kerta

Vierailija
5/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon ihmeeseen tarvitaan jo setämiestä.

Vierailija
6/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuolet ensin orkun ja sitten pano päälle

Kaikki naiset eivät tykkää suuseksistä.

Vierailija
7/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattuu sen verran että siitä on nautinto todella kaukana.Voi jopa jäädä traumat, sen verran kamalaa se oli. Setämies ei todellakaan tiedä mistä kirjoittaa.

Mutta ei kaikilla ole noin. Joillekin se ekakerta todella voi olla myös fyysisesti nautinnollinen. Mutta kannattaa kuitenkin varovasti edetä.

Vierailija
8/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset keskeyttänyt hommaa jos kerran sattui?

Vierailija
9/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Vein vuosisitten 20-vuotiaan naisen neitsyyden ja hän laukesi allani.

Vierailija
10/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä se eka kerta on naiselle aika mitätön juttu. Pettymys siitä mitä se on. Ajan kanssa paranee.

Vierailija
11/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ensimmäinen kertani tapahtuikin poikaystävän kanssa johon olin rakastunut ja jonka kanssa oli ollut jo muunlaista seksiä aiemmin, niin en voi kuvitellakaan että olisin ikinä missään olosuihteissa lauennut ensimmäisellä aktikerralla. En siitäkään huolimatta että olin hyvin kiihoittunut sitä ennen. Sen verran se kuitenkin sattui, rauhallisesta tahdista huolimatta, olin vieläpä itse päällä että pystyin koko ajan kontrolloimaan tilannetta ettei alkaisi sattua ihan liikaa.

Vierailija
12/14 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyys meni 18-vuotiaana.

Ensimmäinen orgasmi yhdynnässä 25-vuotiaana.

Ensimmäinen orgasmi suuseksissä 26-vuotiaana (oli ensimmäinen kerta kun joku vaivautui enemmän kuin vain lipaisemaan nopeasti ennen sisään survomista).

Onneksi nykyään sekä tiedän mistä pidän että osaan myös kertoa sen. Jopa vaatia.

Vierailija
13/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mulla oli nuorena tosi kiihkeä tyttis ja ennen varsinaista panoa hän sai jo monta orgasmia käsipelillä tai nuolemalla. Itse nussimisessa tuli sitten helposti, oli oikein kunnolla lämmitelty.

t. pervo-kake

Vierailija
14/14 |
20.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais joku pikku poika siulta viedä, eli et tiedä asiasta mitään.

T setämies