Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisystävä tuomitsee minut seksuaalisen historiani pohjalta

Vierailija
19.12.2016 |

Asia on siis niin että olin nuorena 18-25 miehenä aika ahkera "naistenmies". Elämän sisältö oli käytännössä sitä että kilpailtiin kuka onnistuu kaatamaan eniten naisia, missä on seuraavat opiskelijabileet, ketä sinne on tulossa jne. Nyt olen jo yli 3-kymppinen ja en moneen vuoteen harrastanut tälläista. Viime viikonloppuna eräs opiskelijakaverini oli kylässä ja hän vähän sosiaalisesti kömpelönä alkoi muistella menneitä, miten jahtasimme joka viikonloppu "pesää". Naisystäväni oli tästä silminnähden vähän kiusaantunut ja kaverini lähdettyä alkoi riita; hänen mielestä meidän välinen seksi ei ole enää mitenkään erityistä, koska olen tehnyt sen niin monen naisen kanssa ennenkin. Olen kyllä ollut tietoinen tästä, että hänen mielestään seksi kuuluu vain parisuhteeseen ja se on ok mulle, mutta olen ollut tästä keskusteltaessa aika hissukseen omasta menneisyydestäni. Naisystävän mielestä se on jopa niin iso asia, että hänen täytyy miettiä voiko jatkaa suhteessa. En kyllä tajua tätä, olemme seurustelleet jo yli puoli vuotta ja olen edelleen se sama henkilö, mutta se monessako naisessa olen penistäni uittnut jotenkin muuttaa nyt minua? Miten saan puhuttua hänelle järkeä. Epäilen että pohjalla on hänen tunto riittämättömyydestä ja alemmuudesta, koska tiedän että minä olen vasta hänen toinen.

M31

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä nyt muuta voi sanoa, kuin että ymmärrän naistasi. Eihän sillä pitäisi olla merkitystä, mutta valitettavasti mulle sillä on. En erota haluaisi mutta kyllä asia olisi mielessä ainakin aluksi.

Vierailija
2/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka imbesilli pitää olla, että vertaa gynekologikäyntiä ja baaripanoja toisiinsa!?!?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut yököttävä ja sinusta voi tulla jälleen yököttävä, jos naisystäväsi esimerkiksi synnyttää lapsen. Valtaosa äideistä huolehtii lapsestaan ja monet imettävät lapsia, joten seksihalut saattavat kadota kokonaan. "Sankari-isä" saattaa palata nuoruutensa harrastukseen eli kierrätykseen. 

Vierailija
4/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarastaan tarkka usein etsii kaltaistaan. Onhan kaiken liikkuvan pökkiminen melkoinen turnoff ja vaikuttaa joko sitoutumis- tai arvostelukyvyttömältä ellei molemmilta.

Vierailija
5/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka imbesilli pitää olla, että vertaa gynekologikäyntiä ja baaripanoja toisiinsa!?!?!?

"Gyneä".

Vastaaja viittasi siihen illuusioon, että naiset harrastaisivat irtosuhteita yhtä paljon kuin miehet.

Vierailija
6/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Gyneä".

Vastaaja viittasi siihen illuusioon, että naiset harrastaisivat irtosuhteita yhtä paljon kuin miehet.

Juuri näin!

Vierailija
7/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vitun yksinkertainen apina pitää olla ettei tajua 300"gynen" tarkoittavan samaa asiaa?

Ihan vaan siveellinen nainen riittää näemmä olemaan tajuamatta. 

Vierailija
8/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ollut yököttävä ja sinusta voi tulla jälleen yököttävä, jos naisystäväsi esimerkiksi synnyttää lapsen. Valtaosa äideistä huolehtii lapsestaan ja monet imettävät lapsia, joten seksihalut saattavat kadota kokonaan. "Sankari-isä" saattaa palata nuoruutensa harrastukseen eli kierrätykseen. 

Jos sinun elämäsi sisältö on vain lisääntyminen ja imetys, ei se tarkoita sitä, että niin olisi kaikilla muillakin.

En voi kuin ihmetellä kaltaisiasi äityleitä.

Vierailija
9/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sinähän et ole enää se sama henkilö kuin ennen kaverisi vierailua, et naisystäväsi silmissä. Sinun olisi pitänyt kertoa nussimisnuoruudestasi heti silloin alkuvaiheessa, kun asia tuli puheeksi naisystäväsi kanssa ensimmäisen kerran. Paha virhe, paha virhe.

Naisystävällesi seksi merkitsee kunnioittamista ja läheisyyttä. Sinä puhut seksistä "peniksen uittamisena naisessa". En yhtään ihmettele, että hän harkitsee eroa. Teillä on niin erilainen käsitys tuosta ihmissuhteen tärkeimmästä osa-alueesta.

Vierailija
10/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä auttaako, mutta ehkä voit yrittää sanoa, että kyllä: sulla on ollut vilkas menneisyys, mutta juuri HÄN on saanut sut asettumaan aloilleen ja jättämään nämä touhut. Oon kyllä itekki miettinyt että mitähän toinen osapuoli sanoo mun kumppanien määrästä(kaksinumeroinen)joskus tulevaisuudessa jos seurustelen..Itselle kun sillä ei ole mitään väliä, enkä häpeä. Ehkä pitää vaan löytää joku jolla on samanlainen tausta. Mutta tsemppiä teille!

N25

Vierailija
11/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tuosta voi loukkaantua. Eikö se ole vain hyvä että on kokemuksia? Naisesi kuulostaa aika epäkypsältä ja epävarmalta. Menneillä kumppaneilla ei tulisi olla väliä, ja toisekseen, seksi on mukava terveellinen nautinto.

Vierailija
12/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jee, elettyä elämää. Naisesi ei kuitenkaan valittanut siitä, että olit seksuaalisesti kokematon. Myy naisellesi sitä, että tuskin petät, kun olet muitakin höylännyt ja luonteet katsellut.  Mä olin naisena nussinut ja paljon, kerroin niistä niille muutamille avomiehilleni, eihän ne muutakun oli ylpeitä siitä, millainen nainen olen, älykkyydeltäni ja muilta henkisiltä puoliltani, myös omapärjäävyyteni vuoksi. Kaikilla on menneisyys, joka vaikuttaa nykyisyyteen, onko sulla tai hänellä itsetunnon puutetta, kun pitää nykyisyyteen ottaa mukaan menneisyydet?

Vierailija
13/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi vedättää sinua ja koittaa saada mielensä pahoittamisella sinut nyykähtämään polvillesi.Samalla anoppi leikkaa pallisi sinne lasipurkkiin.

Vierailija
14/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
15/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kylvää, mitä niittää. Vai mitä? Pisteet naisystävällesi, kuka tuollaista kiertopalkintoa haluaisi.

M49

Vierailija
16/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on seksikumppaneita vähän yli 10, mutta yksikään niistä ei ole yhdenillanjuttu. Ylipäätään seksi on minulle todella tärkeää ja hyvin tärkeä osa myöskin parisuhteessa. Olisi todella epämiellyttävä yhtäkkiä tietää kumppaninsa olleen sellainen esineellistäjä jonka mielestä naiset ovat vain jotain runkkausalustoja. Minulle on tärkeää että kumppani haluaa juuri minua. Ja että itse haluan juurikin kumppaniani.

En varmaankaan pystyisi jatkamaan suhdetta tuollaisen salailun jälkeen.

N31

Vierailija
17/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tuosta voi loukkaantua. Eikö se ole vain hyvä että on kokemuksia?

Ehkä horoperseiden mielestä, mutta ei meidän muiden.

Vierailija
18/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Gyneä".

Jokaista miehen irtopanoa kohden on yksi naisen irtopano. Kun jätetään epäluonnolliset panot laskuista. 

Vierailija
19/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut hyvä ihan itse paljastaa menneisyytesi vilkkaus siinä vaiheessa, kun tyttöystäväsi kertoi omasta mielipiteestään seksinharrastamiseen liittyen. Se, että hän tuntee olonsa jopa huijatuksi, voi olla suurempikin asia kuin se, että olet ollut ns. löyhämoraalinen seksuaalisesti. 

En usko, että mitään eroa kuitenkaan tulee, jos suhteenne on muutoin hyvällä tolalla. Ja jos osaat suhtautua tähän pettymykseen (se millaisena hän sinut näki vrt. tämä uusi todellisuus) ymmärtäväisesti ja avoimesti (kuitenkaan yksityiskohtiin menemättä - siihen älä muuten sitten suostu, voit kertoa pääpiirteittäin mutta turhan yksityiskohtaiset selonteot tuovat vain turhaa mielipahaa ja mustasukkaisuuttakin) niin hän oppii näkemään, että olet kuitenkin sama ihminen, oli menneisyytesi sitten hänen silmiinsä ällöttävä tai ei.

Vierailija
20/45 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun elämäsi sisältö on vain lisääntyminen ja imetys, ei se tarkoita sitä, että niin olisi kaikilla muillakin.

En voi kuin ihmetellä kaltaisiasi äityleitä.

Ole millainen olet, mutta hyväksyt varmaan että me muut luomme sinusta mielikuvamme omista lähtökohdistamme käsin. Siihen sinulla ei ole mitään sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän