Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jahas Saara A. on mielestään ensimmäisiä suomalainen julkilesboja

Vierailija
16.12.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000005008953.html

on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".
todella ärsyttävä ja deluded.

Kommentit (690)

Vierailija
1/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaa se varmasti tietylle sukupolvelle yhtä ensimmäisistä tai ainakin näkyvimmistä. Ei nykyajan nuoret tiedä keski-ikäisiä näyttelijä-/taiteilijapariskuntia, vaan ajattelevat pop-kulttuuria.

Eipä itsellenikään tule mieleen kuin Katariina Souri ja hänen suhdejulkistuksensa taisi olla Saaran jälkeen.

Olen parikymppinen nainen

Vierailija
2/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nobody has ever done anything like this before in finland"

koskaan pirkko saisiosta kuullut esimerkiksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään ihan heti muista ketään naista joka olisi julkisesti myöntänyt asian lehdistölle..

Vierailija
4/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se manageripuoliso ole tämänkin jutun takana.

Kilpailun aikana olin Saaran puolella ja fanitin kovasti, mutta pakko myöntää että Merin julkisuuteen tunkeminen on alkanut vaikuttaa fiiliksiiin. Eikö nyt kukaan saa sanottua tuolle ihmiselle että vetäytyisi jo taustalle ja antaisi Saaran nyt luoda uraansa. Kai sitä voi tukena olla ilman jatkuvaa julkisuuteen tunkemistakin.

Ja mulle on aivan sama onko Saaran kumppani mies vai nainen, pointtina tässä on nyt sen kumppanin käytös.

Vierailija
5/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei todellakaan ole mikään ensimmäinen julkilesbo tai -homo.

Vierailija
6/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita nyt jo ollut. Tove Jansson esmes

Vierailija
7/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena Saisio, Minna Haapkylä, se yx kansanedustaja ym.

Vierailija
8/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaako joku Yazkan?

Vierailija
9/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on sillä jutut. seuraavaksi tulee sitten selitys että "en oikeasti sanonut noin lehdet vaan kirjoittaa".

Olet harhainen, jos uskot ennemmin mediaa kuin Saaraa:D Mediahan elää siitä että saa lietsottua heikkoälyisimpiä raivoon.

Vierailija
10/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisipa Suomessa olla tuolloin jo avoimesti lesbo (ja homo) kansanedustajakin. Melko ajattelematon kommentti.

Vierailija
11/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena Saisio, Minna Haapkylä, se yx kansanedustaja ym.

Minna Haapkylä tuli kaapista Saaran jälkeen, Helena Saisio on melko "tuntematon" mediassa yksityisasioistaan ja voisin veikata etteinuoriso edes häntä tunne.

Tove Jansson on ainoa naislesbo jonka varmaan suurin osa tietää, joten kyllä voidaan sanoa että Saara on ensimmäisiä julkisesti medialle kertoneita lesboja.

Vierailija
12/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet harhainen, jos uskot ennemmin mediaa kuin Saaraa:D Mediahan elää siitä että saa lietsottua heikkoälyisimpiä raivoon.

Selittely alkoi sitten saman tien. Ei sitä Saaraa sitten haittaa, että lehdet kirjoittelee mitä sattuu?

On sen kyllä niin erityinen tapaus ja uranuurtaja kaikkiin suuntiin.

Vierailija
13/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on jutut. Kivaa Suomi-kuvaa. Suomessa on ollut lesbopareja julkisuudessa vuosikymmeniä. Itse lapsuudesta muistan Tove Janssonin ja teiniajalta Pirkko Saision.

Minä en kyllä oikein millään jaksaisi noita sen satuja ja tarinoita.

Vierailija
14/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Saaralla ole ollut tätä ennen poikaystävä?

Vierailija
15/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tiedä paljon mistään paljon mitään (esimerkiksi julkilesboista Suomessa) voi luulla, että on itse ensimmäisiä. Ei se mitään. Myöhemmin voi tosiaan aina sanoa, etten minä niin ole sanonut, taas vaan vääristeltiin. 

Vierailija
16/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh. Se ns manageri on julkaissut ko jutun Saaran Facebookissa. Jos juttu on heidän mielestään valetta ja vääristelyä, tuskin se siellä olisi. Eli kyllä he seisovat jutun takan. Tai ainakin manageri.

Suomessa on homopari melkein valittu jo pressan linnaankin. Eli tuskin se Saara nytniin pioneeri on...

Vierailija
17/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimittajan tyhjän päiväisiä jorinoita

Vierailija
18/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ensimmäisiä julkilesboja jotka tuo parisuhdettaan ja suuntautumistaan noin hanakasti lehtien palstoille ja ihmisten tietoon. Luulis että Saaran focus ois tällä hetkellä joku aivan muu kuin vähemmistöjen edustajana patsastelu. Mutta jokainen tyylillään. 

Vierailija
19/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se Saaran ura nyt kantas muutenkin, kun paskaa puhumalla.

Vierailija
20/690 |
16.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia Modig ja Raakel Liekki ainakin olivat julkisuudessa, Tove ja Tuulikki, Pirkko ja Pirjo, ne Pikku Kakkosen Mimi ja Kuku joita ei kukaan edes tiennyt aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi