Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetelkaa naispareja, joista molemmat pukeutuu naisellisesti.

Vierailija
15.12.2016 |

Mulle ei nyt just tuu ketään mieleen.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisystäväni ja hänen pitkäaikainen eksänsä. Olen siis mies ja naiseni on bi.

Vierailija
42/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt lesbojen kommentteja kysymykseen "jos pidät naisista, niin miksi haluat mieheltä näyttävän naisen?"

Vastaus tähän kuuluu aina samaan tapaan: hän on NAINEN, vaikka näyttäisi mieheltä. Hän ajattelee ja käyttäytyy kuin NAINEN.

MAKES NO SENSE!!!! Ensinnäkin: jos pidät miesmäistä ulkonäköä kuumana, ei ole kovin loogista, että olet lesbo. Minäkään en pidä naisellista ulkonäköä kuumana, ja olen heteronainen. Minkäänlaista naisellisuutta en voi sietää miehessä.

Monista miehekkäistä lesboista ei edes erota heidän olevan naisia. Ja miten muka joku miehekäs lesbo ajattelee ja käyttäytyy kuin nainen? Tai no, mikä kenellekin on naisellista... Mielestäni puvun käyttö, siilitukka ja stereotyyppisen miesmäiset eleet eivät ole naisellisia, mutta ehkä olen väärässä.

Muista että suurin osa naisista ei ole niin fyysisesti seksuaalisesti kiihottuva vaan rakastaa esim miehen statusta ja hänen tapaa turvata hänet. Samallailla lesbo vaikka tykkääkin naisista hänen biologiansa valita kumppani perustuen statukseen, turvallisuuteen ja jämäkkyyteen säilyy. Tästä syystä on olemassa iso määrä lesboja joista toinen on "miesmäinen" ja toinen on "naismainen".

Jaha, päivän aivopieru-palkinnon voittaja taisikin nyt selvitä.... Hohhoijaa, mistä revit noita "ajatuksiasi"?

Suosittelen lukemaan biologian kirjan naisen kumppanin valinnasta. Nainen valitsee miehen statuksen perusteella samallailla nainen voi valita naisen statuksen perusteella. Mies on paljon visuaalisempi olento

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot on oikeesti piilo heteroja mutta "kääntyy" lesboksi kun nainen voi tarjota hänelle enemmän €

Vierailija
44/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt lesbojen kommentteja kysymykseen "jos pidät naisista, niin miksi haluat mieheltä näyttävän naisen?"

Vastaus tähän kuuluu aina samaan tapaan: hän on NAINEN, vaikka näyttäisi mieheltä. Hän ajattelee ja käyttäytyy kuin NAINEN.

MAKES NO SENSE!!!! Ensinnäkin: jos pidät miesmäistä ulkonäköä kuumana, ei ole kovin loogista, että olet lesbo. Minäkään en pidä naisellista ulkonäköä kuumana, ja olen heteronainen. Minkäänlaista naisellisuutta en voi sietää miehessä.

Lesbot eivät kiihotu myöskään transmiehistä, tiedoksi.

Sukupuolen ilmaisu ei ole sama asia kuin sukupuoli. Nainen voi olla siis maskuliininen ja silti NAINEN. Mies voi ilmaista itseään feminiinisiksi mielletyillä tavoilla tai sekä että. Tämä on normaalia ihmisen monimuotoisuutta...

Vierailija
45/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homous on 2001, suosittelen kääntymään metroseksuaaliksi

Vierailija
46/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monista miehekkäistä lesboista ei edes erota heidän olevan naisia. Ja miten muka joku miehekäs lesbo ajattelee ja käyttäytyy kuin nainen? Tai no, mikä kenellekin on naisellista... Mielestäni puvun käyttö, siilitukka ja stereotyyppisen miesmäiset eleet eivät ole naisellisia, mutta ehkä olen väärässä.

Öö, kysytkö sä tota oikeesti ihmisiltä suoraan?

Itse tykkään naisellisista naisista ja miehistä enkä voi sietää minkäänlaista äijämäisyyttä niin kummassakaan sukupuolessa.

Mutta kerrohan sinä, heteronainen, onko sinusta nuo miesmäiset lesbot sitten puoleensavetäviä? Jos kerta lesbon pitäisi tykätä vain naisen näköisistä niin sinä kai heterona tykkäät noista miehekkäistä? Etkä voi sanoa ettei kiinnosta koska olet hetero, koska juuri korostit ettei tuo tyyli täytä naisen kriteerejä.

On myös niin, että osa lesboista suorastaan vihaa heteromiehiä ja monet siitä syystä  haluavat näyttää niin luotaan poistyöntävän näköisiltä kuin mahdollista, etteivät miehet heitä lähentelisi. Itselläni oli kolme vuotta työkaverina lesbonainen, jolla oli siilitukka, ei koskaan meikkiä, pukeutui hyvin miesmäisesti suoriin housuihin ja puvuntakkiin, kengät olivat tyyppiä miesten kävelykengät. Hametta tai leninkiä en koskaan nähnyt hänen päällään näiden kolmen vuoden aikana, korkokengistä nyt puhumattakaan.

T. Mieskollega

Vierailija
47/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että suurin osa naisista ei ole niin fyysisesti seksuaalisesti kiihottuva vaan rakastaa esim miehen statusta ja hänen tapaa turvata hänet. Samallailla lesbo vaikka tykkääkin naisista hänen biologiansa valita kumppani perustuen statukseen, turvallisuuteen ja jämäkkyyteen säilyy. Tästä syystä on olemassa iso määrä lesboja joista toinen on "miesmäinen" ja toinen on "naismainen".

Aivan hyvä analyysi, turhaan alapeukutatte.

Vierailija
48/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö, kysytkö sä tota oikeesti ihmisiltä suoraan?

Itse tykkään naisellisista naisista ja miehistä enkä voi sietää minkäänlaista äijämäisyyttä niin kummassakaan sukupuolessa.

Mutta kerrohan sinä, heteronainen, onko sinusta nuo miesmäiset lesbot sitten puoleensavetäviä? Jos kerta lesbon pitäisi tykätä vain naisen näköisistä niin sinä kai heterona tykkäät noista miehekkäistä? Etkä voi sanoa ettei kiinnosta koska olet hetero, koska juuri korostit ettei tuo tyyli täytä naisen kriteerejä.

On myös niin, että osa lesboista suorastaan vihaa heteromiehiä ja monet siitä syystä  haluavat näyttää niin luotaan poistyöntävän näköisiltä kuin mahdollista, etteivät miehet heitä lähentelisi. Itselläni oli kolme vuotta työkaverina lesbonainen, jolla oli siilitukka, ei koskaan meikkiä, pukeutui hyvin miesmäisesti suoriin housuihin ja puvuntakkiin, kengät olivat tyyppiä miesten kävelykengät. Hametta tai leninkiä en koskaan nähnyt hänen päällään näiden kolmen vuoden aikana, korkokengistä nyt puhumattakaan.

T. Mieskollega

Psst, mä voin kertoa sulle salaisuuden, sitä ei moni mies tiedä. Ootko kuulolla? Nyt se tulee: KOKO MAAILMA EI PYÖRI SINUN YMPÄRILLÄSI.