Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetelkaa naispareja, joista molemmat pukeutuu naisellisesti.

Vierailija
15.12.2016 |

Mulle ei nyt just tuu ketään mieleen.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni. Ja erittäin kauniita molemmat :)

Vierailija
22/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli se pari aikanaan jonka häistä tehtiin ohjelma. Muuten en ymmärrä voitonriemua tämän asian ympärillä. Moni shemale on 100% naisen näköinen paitsi että huimasti kauniimpi ja hoikempi kuin tavisnainen. Eikö nyt siis tämä ole saman logiikan mukaan sama kuin nainen koska ulkonäkö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelly Furtado, laulaja

Drew Barrymore, näyttelijä

Kristen Vangsness, näyttelijä

Cara Delevingne, italialainen malli

Kristanna Loken, malli

Aubrey O’Day, laulaja

Kate McKinnon, näytelijä/koomikko

Onhan näitä, kun jaksaa kaivella ja muistella.

Vierailija
24/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelly Furtado, laulaja

Kristanna Loken, malli

Aubrey O’Day, laulaja

Nää on yksittäisiä ihmisiä eikä pariskuntia ja Delevingne on britti.

Vierailija
25/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli queen latifah mieleen, mutta en sitten tiedä.

Vierailija
26/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkkarissa pari vuotta sitten pullea keski-ikäinen lesbopari jonka osapuolet näyttivät täydellisen tavallisilta keski-ikäisiltä naisilta.

Vierailija
27/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virve Rostin tytär on naisellinen ja pitkähiuksinen. Pariskuntia en tunne.

Vierailija
28/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Vartiainen ja Tea Khalifa.

Vierailija
29/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelly Furtado, laulaja

Kristanna Loken, malli

Aubrey O’Day, laulaja

Kyllä nämä on ihan tältä sivulta bongattuja... Kaikki ovat lesboja.

http://oldcatlady.com/surprise-20-celebrities-you-didnt-know-were-lesbi… .

Vierailija
30/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas aika kova kaksoisstandardi: harva kehtaisi sanoa housupukuun pukeutuvaa lyhyttukkaista heteronaista "miesmäiseksi", mutta lesbo ei ole naisellinen jollei pukeudu kukkamekkoon ja käytä korkkareita ja huulipunaa.

Vierailija
31/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna Kata Kärkkäinen ja sen uus akka se nuori. Vaikutta aika naismaiselta :)

Vierailija
32/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista linkitetyista pareista näkee sen että usein se "machompi" nainen on todellisuudessa ihan tavallinen eikä kukaan ajattelisi edes että on lesbo jos hänet esitettäisiin yksin. Mutta hänelle on sitten sattunut naisellisempi kumppani, kas, päästään sanomaan että miksi toinen on naisellinen ja toinen miehekkäämpi. Loppujen lopuksi on kyse siitä että AINA toinen on naisellisempi/paremman näköinen/nätimmissä vaatteissa ja taas tulee sanomista.

Vierailija
33/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt lesbojen kommentteja kysymykseen "jos pidät naisista, niin miksi haluat mieheltä näyttävän naisen?"

Vastaus tähän kuuluu aina samaan tapaan: hän on NAINEN, vaikka näyttäisi mieheltä. Hän ajattelee ja käyttäytyy kuin NAINEN.

MAKES NO SENSE!!!! Ensinnäkin: jos pidät miesmäistä ulkonäköä kuumana, ei ole kovin loogista, että olet lesbo. Minäkään en pidä naisellista ulkonäköä kuumana, ja olen heteronainen. Minkäänlaista naisellisuutta en voi sietää miehessä.

Monista miehekkäistä lesboista ei edes erota heidän olevan naisia. Ja miten muka joku miehekäs lesbo ajattelee ja käyttäytyy kuin nainen? Tai no, mikä kenellekin on naisellista... Mielestäni puvun käyttö, siilitukka ja stereotyyppisen miesmäiset eleet eivät ole naisellisia, mutta ehkä olen väärässä.

Muista että suurin osa naisista ei ole niin fyysisesti seksuaalisesti kiihottuva vaan rakastaa esim miehen statusta ja hänen tapaa turvata hänet. Samallailla lesbo vaikka tykkääkin naisista hänen biologiansa valita kumppani perustuen statukseen, turvallisuuteen ja jämäkkyyteen säilyy. Tästä syystä on olemassa iso määrä lesboja joista toinen on "miesmäinen" ja toinen on "naismainen".

Vierailija
34/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt lesbojen kommentteja kysymykseen "jos pidät naisista, niin miksi haluat mieheltä näyttävän naisen?"

Vastaus tähän kuuluu aina samaan tapaan: hän on NAINEN, vaikka näyttäisi mieheltä. Hän ajattelee ja käyttäytyy kuin NAINEN.

MAKES NO SENSE!!!! Ensinnäkin: jos pidät miesmäistä ulkonäköä kuumana, ei ole kovin loogista, että olet lesbo. Minäkään en pidä naisellista ulkonäköä kuumana, ja olen heteronainen. Minkäänlaista naisellisuutta en voi sietää miehessä.

Monista miehekkäistä lesboista ei edes erota heidän olevan naisia. Ja miten muka joku miehekäs lesbo ajattelee ja käyttäytyy kuin nainen? Tai no, mikä kenellekin on naisellista... Mielestäni puvun käyttö, siilitukka ja stereotyyppisen miesmäiset eleet eivät ole naisellisia, mutta ehkä olen väärässä.

Tulee ihan klaustrofobiset fiilikset kun lukee tuollaisia kommentteja. Miten joillakin ihmisillä voi olla noin käsittämättömän ahtaat käsitykset siitä, millaista on olla nainen ja mikä sitten on sitä "oikeaa" naisellisuutta? Tuohon lihavoimaani sanaan kiteytyy koko asian ydin, eli mielipiteitä ja makuja on yhtä paljon kuin ihmisiäkin, joten aivan turhaa päivitellä muiden ihmisten valintoja.

Ja P.S., minäkin olen heteronainen.

Vierailija
35/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö, kysytkö sä tota oikeesti ihmisiltä suoraan?

Itse tykkään naisellisista naisista ja miehistä enkä voi sietää minkäänlaista äijämäisyyttä niin kummassakaan sukupuolessa.

Mutta kerrohan sinä, heteronainen, onko sinusta nuo miesmäiset lesbot sitten puoleensavetäviä? Jos kerta lesbon pitäisi tykätä vain naisen näköisistä niin sinä kai heterona tykkäät noista miehekkäistä? Etkä voi sanoa ettei kiinnosta koska olet hetero, koska juuri korostit ettei tuo tyyli täytä naisen kriteerejä.

Vierailija
36/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista että suurin osa naisista ei ole niin fyysisesti seksuaalisesti kiihottuva vaan rakastaa esim miehen statusta ja hänen tapaa turvata hänet. Samallailla lesbo vaikka tykkääkin naisista hänen biologiansa valita kumppani perustuen statukseen, turvallisuuteen ja jämäkkyyteen säilyy. Tästä syystä on olemassa iso määrä lesboja joista toinen on "miesmäinen" ja toinen on "naismainen".

Jaha, päivän aivopieru-palkinnon voittaja taisikin nyt selvitä.... Hohhoijaa, mistä revit noita "ajatuksiasi"?

Vierailija
37/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei nyt just tuu ketään mieleen.

Eipä tuu mulle mieleen yhtään julkisuudesta tuttua miesnaispariakaan jotka pukeutuvat perinteisten sukupuoliroolien mukaan. Ja mitä sitten?

Vierailija
38/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla linkissä esim. Ellen Page ja hänen puolisonsa olivat molemmat housupuvussa, ovatko he sitten palstalaisten mielestä miespari? :D

Vierailija
39/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve ja Sanni

Värjätään tukka siniseksi, ettei huonot hampaat näy, naisellista hah?

Vierailija
40/48 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelly Furtado, laulaja

Kristanna Loken, malli

Aubrey O’Day, laulaja

Kyllä nämä on ihan tältä sivulta bongattuja... Kaikki ovat lesboja.

http://oldcatlady.com/surprise-20-celebrities-you-didnt-know-were-lesbi… .

Eli jos jollain randomsivulla lukee näin, sen on pakko olla totta? Esim. Drew Barrymore on bi jos sitäkään.