Joulumuistaminen teinin tyttöystävän perheelle?
En tiedä onko tapana vai ei, mutta ajattelin laittaa pienen paketin tyttöystävän mukaan. Kahvia, suklaata ja kynttilä. Miltä vaikuttaa? Tulisiko paineita antaa jotain takaisin (sitä en toivo)?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Kun alatte teinien poika/tyttöystävien perheille joululahjoja ostella, niin siinä saatteko. hankkia lahjan jos toisenkin vuosien varrella ennen kuin se "oikea" osuu kohdalle.
Mitä sitten?
Mitä, pitääkö niillekin ostella? Mä en kyllä ostanut kuin teinien tyttöystäville vaan, ja niillekin jotain pientä. Nää ostajat on taas niitä, jotka ostaa lahjat päikkyikäisten kaikille päikkykavereille ja kaikille hoitajille ja hoitajien sijaisille...
Minä olen laittanut aina joulukukan. Olen tiedustellut, että millaisesta siellä perheessä äiti tykkää ja sellaisen ostanut. Sorry isät, ette te välittäiskään.
Kortti ja joku pieni kukka tai syöminen on meillä ollut tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun alatte teinien poika/tyttöystävien perheille joululahjoja ostella, niin siinä saatteko. hankkia lahjan jos toisenkin vuosien varrella ennen kuin se "oikea" osuu kohdalle.
Mitä sitten?
Eipä mitään, jos tykkää ostella kahvipaketteja lähes tuntemattomille ihmisille.
Mun mielestä on kohtelias ele! Minäkin muistan, että omat vanhempani muistivat teiniaikaista poikaystävääni ja he minun vanhempiani. Se oli juuri jotain suklaata tms.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, pitääkö niillekin ostella? Mä en kyllä ostanut kuin teinien tyttöystäville vaan, ja niillekin jotain pientä. Nää ostajat on taas niitä, jotka ostaa lahjat päikkyikäisten kaikille päikkykavereille ja kaikille hoitajille ja hoitajien sijaisille...
No ei pidä, mutta haluan.
Antasin vain siinä tapauksessa että olisin edes sen verran tekemisissä että kasvotusten antaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kohtelias ele! Minäkin muistan, että omat vanhempani muistivat teiniaikaista poikaystävääni ja he minun vanhempiani. Se oli juuri jotain suklaata tms.
Kyse ei ollut siis siitä teinin tyttöystävästä vaan tämän tyttöystävän perheestä.
Laita vaikka suklaata, jos haluat, mutta vähän kaukaa on haettu mielestäni. Ei tarvitse laittaa mitään eikä varmasti kukaan sitä odotakaan. Ainahan voit itse päättää, haluatko tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Kieltämättä pääsi pieni tyrskäys :)
Tuli mieleen, että teini seurusteli pari kuukautta viime joulun aikaan erään pojan kanssa. Mitä lie olisi hänen rikkaat vanhempansa ajatelleet, jos olisin juhla mokka paketin pistänyt joulupakettiin heille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Tuli mieleen, että teini seurusteli pari kuukautta viime joulun aikaan erään pojan kanssa. Mitä lie olisi hänen rikkaat vanhempansa ajatelleet, jos olisin juhla mokka paketin pistänyt joulupakettiin heille :D
Olisivat varmaan keitelleet sumpit tyytyväisinä.
Minusta tyttöystävänä tuntui hiukan kiusalliselta ja tungettelevalta, että nykyinen anoppi alkoi tehdä tuttavuutta vanhempieni kanssa kovin varhain, just näitä joulukukkia ja ties mitä, kun itse halusin edetä rauhassa. Mies ei ollut tästä syystä juuri vienyt aiemmin tyttöystäviään edes"näytille", kun äiti oli tätä lajia. Joku voi tykätäkin, minä en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sitten?
Olisivat varmaan keitelleet sumpit tyytyväisinä.
Olisivatpa saattaneet näin tehdä. Vanhempia en nähnyt ikinä. Sen tiesin, että olivat todella varakkaita ja suhde oli vain sellaista parin kuukauden ihastusta. Itse olisin pitänyt omituisena, jos pojan äidiltä olisi tullut meille lahja. Emmehän edes tunteneet toisia ja kumpikaan ei todellakaan halunnut oman kullannuppunsa seurustelevan toisen kanssa. He eivät siksi, että emme ole varakkaita ja minä en siksi, kun poika otti alkoholia todella paljon ja koko sen pari kuukautta paneskeli muiden tyttöjen kanssa.
Mutta näin vain itseni tuhertamassa juhla mokkaa pakettiin heille lahjaksi ja ajatus oli melko korni :)
Ei ole sinun tyttöystäväsi. Anna lapsellesi omaa tilaa.
Joo anna olla, vasta kun ovat kihloissa tai asuvat yhdessä ym vakavammalla pohjalla.
Jotenkin luulisi, että ap:n tapauksessa teineillä on kyse jo vähän pidemmästä seurustelusta kuin parin kuukauden säädöstä. No mene ja tiedä... Ihan kiva idea, kunhan pitää sen lahjan niin pienenä ettei vastaanottajille tule tunnetta että nyt pitäisi itsekin ostaa jotain.
Minä olen aina inhonnut näitä lahjojia. Tulee niin armottoman väsynyt ja uupunut olo, kun ennen joulua pukkaa herkkukoria kynttilöineen ja piparkakkuineen ja pandan konfekteja paketissa ja jouluisia servettejä puoli tuntemattomilta ihmisiltä. Tai tunnetuiltakin. Mutta se olo, että voi vittu, jouluun pari päivää aikaa ja pitää lähteä tuonne tungokseen ostelemaan kaikkea krääsää takaisin.
Minä kyllä saan ostettua itsekin ne kahvipaketit ja kynttilät ja servetit ja jouluntuoksuiset teet.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina inhonnut näitä lahjojia. Tulee niin armottoman väsynyt ja uupunut olo, kun ennen joulua pukkaa herkkukoria kynttilöineen ja piparkakkuineen ja pandan konfekteja paketissa ja jouluisia servettejä puoli tuntemattomilta ihmisiltä. Tai tunnetuiltakin. Mutta se olo, että voi vittu, jouluun pari päivää aikaa ja pitää lähteä tuonne tungokseen ostelemaan kaikkea krääsää takaisin.
Minä kyllä saan ostettua itsekin ne kahvipaketit ja kynttilät ja servetit ja jouluntuoksuiset teet.
Laita saamasi lahjat takaisin, mutta vaihdat vain eri saajalle.