Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut ikävintä, mitä narsisti on teille sanonut tai tehnyt?

Vierailija
15.12.2016 |

Minulle sanoi kerran eräs, että olen naiivi ja se on yleensä syynä siihen, jos joku ei halua olla tekemisissä kanssani.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihminen sai minut tuntemaan itseni arvottomaksi, jolla ei ole omaa päätäntävaltaa missään, yksinäiseksi menetettyäni ystäväni, toivottamaksi koska valoa ei näkynyt tunnelin päässä, ahdistuneeksi, surulliseksi, epäonnistuneeksi, ja heikoksi koska annoin kaiken tämän tapahtua.

Narsisti imee ihmisestä kaikki voimat, ja kun se on tehty, hän siirtyy seuraavaan. Narsisti vierittää kaiken muiden syyksi, vaikka selvästi ollut hänen oma vikansa. Ei näytä aitoja tunteita(vaikka sillä hetkellä niiden ajattelee olevan aitoja.) Minä tein hänen mielestään siinäkin väärin kun maustoin ruokaa. Kaadoin mausteet liian "korkealta" hänen mukaansa. Vaatteet piti harkita tarkkaan, että häntä miellyttää. Seksiä piti antaa aina kun hänen teki mieli. Ei oikein ymmärtänyt sanaa ei. Oli helpompi vain antaa, kuin vängätä ja olla antamatta. Pääsi helpommalla.

Vierailija
102/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian on käräjät, ja ajattelin vaatia hänelle mielenterveystutkimusta, sillä tiedän että hänellä on jotain paljonkin pahempia ongelmia kuin narsistisuus. Lukuisista rikkirevityistä farkuista, meikeistä, rintsikoista, farkuista sekä suoristusraudasta vaadin joka pennin. Henkisestä kivusta ja särystä, ja kuten aiemmin mainitsin niin vapaudenriistosta sekä tapon yrityksestä aion myös nostaa kanteen.

Valitettavasti en usko hänen joutuvan linnakkeeseen, korkeintaan sakkoja sekä ehdollista.

Näiden tapahtumien takia minulla on ollut ylitsepääsemättömän vaikea päästä töihin(en ole kyseisessä raflassa enää jossa miehen tapasin) , univaikeuksia, painajaisia miehestä kun hän on juuri antamassa nyrkkiä naamaan, pelkotiloja(en voi mennä kauppaan jos on esim. enemmän kuin kolme autoa pihassa), en voi kävellä kaupungilla koska ahdistaa vietävästi, tuntuu että kaikki tuijottaa, en luota taikka usko ihmisiin samanlailla kuin ennen, ahdistun kun tiedän että voin törmätä häneen minä tahansa päivänä. Joka ikinen päivä ajattelen näitä tapahtumia, ja mietin missä hän on ja mitä tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hertsileijaa, mitä hölinää.  Kukahan se tässä nyt oikein on se narsisti. 

Vierailija
104/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kauaa aikaa siitä kun erosimme, hän juoksi exänsä syliin, ja nyt tämä tyttö on saanut heille lapsen. Erosimme kesän alussa, ja kyseinen tyttö oli tullut raskaaksi pari kuukautta aikasemmin "miehelleni". Asiasta en luonnollisesti tiennyt kuin vasta sitten kun näin tytön kuvan netissä maha pystyssä. Arvasin heti että on miehelleni raskaana, ja mieskin tämän tiesi varmasti. Lokakuussa heille syntyi lapsi, ja isästä ei voi kyllä erehtyä, niin paljon samaa näköä. Tämä raskaus tapahtui siis ollessani miehen kanssa, mutta hänen täytyi käydä huljuttamassa keppiä joka sitten saikin aikaan tuollaisen tapahtumaketjun. Sääliksi käy, sillä mieheni on hakannut myös tätä edellistä(eli nykyistä) tyttöystävää. Saada lapsi nyt tuollaiselle kusipäälle.

Jeps, minä olen puhunut. Texti on erittäin pitkä eikä monikaan jaksa lukea loppuun asti, mutta jos joku jaksaa, ja tunnistaa tästä tekstistä oman puolison piirteitä, kannattaa lähteä ja helvetin kyyttiä. Et tule koskaan olemaan oma itsesi jos käy niinkuin minulle, vahvimmatkaan ihmiset eivät pysty unohtaa ja hyväksyä mitä kävi.

Vierailija
105/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani on kertonut häpeävänsä minua niin paljon, ettei kehtaa edes näyttäytyä ulkona. Siskonsa on uhannut tappaa itsensä keski-ikäisen lapsensa hakiessa avioeroa.

Kysyttäessä, onko suvussa sairauksia, vastaan hulluutta. 

Vierailija
106/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin onnellinen, että olen hengissä, olen saanut välit perheeni sekä ystävieni kanssa kuntoon. Tälläisestä helvetistä selviää vain puhumalla sellaisten ihmisten kanssa jotka oikeasti susta välittää. Ainoa asia mitä olisin voinut vielä tehdä, olisi oikeasti ollut se, että olisin hakeutunut terapiaan ja purkanut kaiken siellä. Olisin ehkä edistynyt nopeammin tästä kaikesta.

Asia mistä voin eksääni jopa kiittää, on se, että hän opetti minulle minkälaista ihmistä en todellakaan tulevaisuudessa halua, ja minkälaisen taas haluan.

Liian monta kertaa uskoin voivani "auttaa" miestäni osoittamalla hänelle empatiaa ja ymmärrystä, todella toivoin että hän arvostaisi "hyväsydämisyyttäni" ja muuttuisi, hankkisi apua itselleen koska jollain oudolla tavalla näin hänessä sen, että hän ei ole aina ollut tuollainen(kuten äitinsä minulle myös sanoi) ja ei varmasti haluaisi olla tuollainen, mutta ei voi itselleen mitään.

Kiitos jos jaksoit lukea!

Vierailija
107/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hertsileijaa, mitä hölinää.  Kukahan se tässä nyt oikein on se narsisti. 

Jos minua tarkoitit, joka kirjoitti tuon ikuisuuden kestävän tekstin, myös narsisti-sana sopisi sinulle oikein hyvin. Kommenttisi kertoo, ettet tunne empatiaa, tai ylipäätään valita ihmisistä ja mitä tässä maailmassa oikeasti tapahtuu.

Mutta kuten ihan alkutekstissäni tulee ilmi, ihminen joka ei ole narsistin kynsissä ollut, ei voi asiasta hevonv*ttuakaan tietää. Hauskaa uutta vuotta :) 

Vierailija
108/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tietääkseni tavannut koskaan narsistia, mutta he kuulostavat aivan naurettavan ja kamalan häiriintyneiltä.

Äitini uskoo isäni olleen narsisti. En tavannut koskaan biologista isääni.

Äiti otti eron isästäni minun ollessa vauva. Hän on kertonut sen olleen elämänsä raskainta aikaa. Hän oli tuntenut biologisen isäni neljä vuotta ennen kuin tuli hänelle raskaaksi, mutta isä oli muuttunut väkivaltaiseksi minun synnyttyä. Hän oli luvannut tappaa meidät molemmat jos äiti yrittäisi erota.

Äitini pakeni vauva kainalossa sitä miestä. Olen äidille todella kiitollinen siitä, että hän yritti ja onnistui pelastamaan meidät, ja en joutunut biologisen isäni kasvattamaksi. Minulla on maailman ihanin ja sydämellisin isäpuoli, joka on aina kohdellut minua kuin omaa lasta.

Biologinen isäni on ollut kuollut jo kauan aikaa, ja olen iloinen siitä, että häntä ei enää ole. Äitini kertoi minulle näistä taustoista muutama vuosi sitten kun tulin teini-ikään. Häneltä olen saanut myös todella arvokkaita neuvoja, jotta onnistuisin itse välttymään narsisteilta elämäni aikana.

Vierailija
109/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tietääkseni tavannut koskaan narsistia, mutta he kuulostavat aivan naurettavan ja kamalan häiriintyneiltä.

Äitini uskoo isäni olleen narsisti. En tavannut koskaan biologista isääni.

Äiti otti eron isästäni minun ollessa vauva. Hän on kertonut sen olleen elämänsä raskainta aikaa. Hän oli tuntenut biologisen isäni neljä vuotta ennen kuin tuli hänelle raskaaksi, mutta isä oli muuttunut väkivaltaiseksi minun synnyttyä. Hän oli luvannut tappaa meidät molemmat jos äiti yrittäisi erota.

Äitini pakeni vauva kainalossa sitä miestä. Olen äidille todella kiitollinen siitä, että hän yritti ja onnistui pelastamaan meidät, ja en joutunut biologisen isäni kasvattamaksi. Minulla on maailman ihanin ja sydämellisin isäpuoli, joka on aina kohdellut minua kuin omaa lasta.

Biologinen isäni on ollut kuollut jo kauan aikaa, ja olen iloinen siitä, että häntä ei enää ole. Äitini kertoi minulle näistä taustoista muutama vuosi sitten kun tulin teini-ikään. Häneltä olen saanut myös todella arvokkaita neuvoja, jotta onnistuisin itse välttymään narsisteilta elämäni aikana.

Voisitko kertoa ainakin joitakin niistä? Olisi hyödyllistä meille kaikille lukijoille kuulla vinkkejä.

Vierailija
110/111 |
26.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsistimies tuli kännissä kotiin, se ei koskaan hiipinyt hiljaa nukkumaan, vaan repi minut hereille yleisöksi kuuntelemaan örvellystään.

Psykopaattinarsistien aivot tarvitsevat enemmän stimulointia jonka vuoksi runsas alkoholinkäyttö kuuluu kuvioihin.

Narsisteista seuraa vain harmia.

Vierailija
111/111 |
27.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut pariskunnan jossa molemmat olivat narsisteja. He käyttivät lähipiiriä hyväkseen ja ylläpitivät luottamusta lahjoilla ja kehuilla. Nämä narsistit eivät välittäneet tekojensa seurauksista lainkaan ja ovat päätyneet jopa iltapäivälehtiin häikäilemättömyytenaä vuoksi. Huijasivat ihmisiltä rahaa. Muiden ihmisten arvostelukyky ei ollut heidän silmissään minkään arvoinen. He olivat toimeliaita, mutta heihin ei voinut luottaa lainkaan, onneksi pääsin heistä eroon. Hyvän ensivaikutelman he kyllä tekivät ihmisiin.

Minulla oli myös eräs kaveri, joka melkein täyttää narsistin kriteerit. Hänellä tosin on todella surkea itsetunto. Siitä huolimatta hän käyttää ihmisiä hyväkseen ja mustamaalaa niitä, jotka eivät ole paikan päällä. Minulta hän ei saanut kaipaamaansa ihailua ja sekös häntä ärsytti. Tilaisuuden tullen hän monesti piikitteli ja yritti nöyryyttää minua muiden kuullen. Hän raivostui jos asiat eivät menneet hänen suunnitelmiensa mukaan. Somessa tämä tyyppi kerjää ajoittain sääliä ja toisinaan esittää empaattista hyväntekijää. Harvinainen yhdistelmä alistuvaa heikkoutta ja huomion tarpeessa olevaa supliikkia esiintyjää. Someen ladataan kuvia bileistä julkkisten kanssa, yksityisesti valitellaan yksinäisyyttä ja takerrutaan sääliin. Ihmiset olivat hänelle pelkkiä välikappaleita, eivät päämääriä sinänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan