Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut ikävintä, mitä narsisti on teille sanonut tai tehnyt?

Vierailija
15.12.2016 |

Minulle sanoi kerran eräs, että olen naiivi ja se on yleensä syynä siihen, jos joku ei halua olla tekemisissä kanssani.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle sanoi kerran eräs, että olen naiivi ja se on yleensä syynä siihen, jos joku ei halua olla tekemisissä kanssani.

Eipä tuo vielä narsistin kriteerejä täytä.

Vierailija
2/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täytäkään, mutta narsisti tämä tyyppi oli. Hän selvästi nautti siitä, että tuon sanominen tuotti minulle pahaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella  vuonna -83 yksi poika sanoi nenääni rumaksi.

Vierailija
4/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adoptioäidin sanoja: Että olen hänen elämänsä suurin virhe. Ja etten tule koskaan kelpaamaan kenellekään koska olen niin hirveä.

Vierailija
5/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löi yhtäkkiä nyrkillä kasvoihin niin, että lensin kaaressa pari metriä.

Vierailija
6/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täytäkään, mutta narsisti tämä tyyppi oli. Hän selvästi nautti siitä, että tuon sanominen tuotti minulle pahaa mieltä.

Ja kaikki mielipiteeni olivat hänestä automaattisesti vääriä.

Vierailija
7/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle eräs sanoi, että kukaan, joka ei mene naimisiin nuorena tai hanki nuorena lapsia tai molempia, ei ole normaali. Sanoin hänelle, että isänikin meni naimisiin vasta 44-vuotiaana ja minä synnyin puolisen vuotta myöhemmin ja olin hänen ensimmäinen lapsensa, joten isänikään ei siis ollut normaali.

Vierailija
8/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex työkaveri levitti minusta perättömiä juttuja esimiehille, he uskoivat ja työsopimustani ei jatkettu mutta mikä parasta, niin loppuivat sen ilkiönkin työt vuoden päästä.

Vierailija
9/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä narsisteja niin paljon ole kuin oletatte. Ei jokainen joka on pahoittanut mielenne ole automaattisesti narsisti.

Vierailija
10/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä narsisteja niin paljon ole kuin oletatte. Ei jokainen joka on pahoittanut mielenne ole automaattisesti narsisti.

En väitäkään että on.

Vierailija
11/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täällä av:lla löytyykin kaikilta näitä narsisti-kokemuksia. Huoh.

Vierailija
12/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs sanoi, että kukaan, joka ei mene naimisiin nuorena tai hanki nuorena lapsia tai molempia, ei ole normaali. Sanoin hänelle, että isänikin meni naimisiin vasta 44-vuotiaana ja minä synnyin puolisen vuotta myöhemmin ja olin hänen ensimmäinen lapsensa, joten isänikään ei siis ollut normaali.

Narsisteista oli puhe, ei mistään vähä-älyisesti itsensä pelleksi tehneistä ääliöistä.

Eihän tuollaista töräystä voi kukaan ottaa edes tosissaan.

Vierailija
13/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tapaan narsisteja päivittäin. Jos ihan diagnosoituja narsisteja on 2-3 %, ja iken amk- ope, ja minulla menee 5 opintojaksoa, jossa jokaisella on vähintään 40 opiskelijaa. Tapaan jo heistä koostuvia narsisteja viikossa viisi. Ja ensi periodissa uudet viisi, ja sen jälkeen uudet viisi ja...

Tähän kun lisätään ihmiset, jotka ovat vahvasti narsistisia ilman äärimmäisyyksiä, niin kyllä heitä piisaa.

Eksäni oli narsistinen. Hänessä pahinta oli myyräntyö, eli vuosien varrella minuun iskostui, ettei minun kannata uskoa itseäni, en minä kuitenkaan asioista mitään tiedä. Jos luulen tietäväni, olen todennäköisesti väärässä. Minä kun olen sokea, en vain huomaa sitä itse.

Vierailija
14/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisteista oli puhe, ei mistään vähä-älyisesti itsensä pelleksi tehneistä ääliöistä.

Eihän tuollaista töräystä voi kukaan ottaa edes tosissaan.

Ei tämä ole ainoa asia, mitä sain häneltä kuulla.

Vierailija
15/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tapaan narsisteja päivittäin. Jos ihan diagnosoituja narsisteja on 2-3 %, ja iken amk- ope, ja minulla menee 5 opintojaksoa, jossa jokaisella on vähintään 40 opiskelijaa. Tapaan jo heistä koostuvia narsisteja viikossa viisi. Ja ensi periodissa uudet viisi, ja sen jälkeen uudet viisi ja...

Tähän kun lisätään ihmiset, jotka ovat vahvasti narsistisia ilman äärimmäisyyksiä, niin kyllä heitä piisaa.

Eksäni oli narsistinen. Hänessä pahinta oli myyräntyö, eli vuosien varrella minuun iskostui, ettei minun kannata uskoa itseäni, en minä kuitenkaan asioista mitään tiedä. Jos luulen tietäväni, olen todennäköisesti väärässä. Minä kun olen sokea, en vain huomaa sitä itse.

Just joo.. Oletkohan vähän herkkis.

Vierailija
16/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten täällä av:lla löytyykin kaikilta näitä narsisti-kokemuksia. Huoh.

Mikäs ihme tuo nyt sitten on? Yhdeltä Suomen suurimmista keskustelupalstoista löytyy paljon porukkaa. Jos eri lähteiden mukaan narsisteja olisi 1-9 prosenttia väestöstä, on todennäköistä, että jokainen törmää jossain vaiheessa elämäänsä muutamaan.

Vierailija
17/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ikäviä lauseita on niin paljon.

Mutta pahin oli jatkuva poliiseilla ja asianajajilla uhkailu, sekä mustamaalaaminen tutuille ja tuntemattomille. Elin pelossa vaikka en mitään pahaa tai rikollista ollut koskaan edes tehnyt.

Vierailija
18/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo.. Oletkohan vähän herkkis.

Sehän narsistista tekee "vaarallisen", että hän tuhoaa toisen ihmisen pala palalta. Tuhoaa toisen itsetunnon niin taitavasti, että uhri alkaa itsekin uskoa. Ilkeä haukkuminen vain tuntuu hetkellisesti pahalta, mutta ei muserra toista samalla tavalla.

Vierailija
19/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni Rolex-kellonsa ja vihkisormuksensa (jonka olin hänelle ostanut) hukattuaan huuteli kotona minulle, että voi kauheaa, nyt on kello ja sormus hukkuneet ja että ei sillä sormuksella mitään väliä, mutta kellolla on, koska on niin kallis. Jep. Kyllä tuosta ilmauksesta taas pisteet hänellä nousi.

Vierailija
20/111 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti tappaa. Sitä ei onneks ehtiny tehdä, sai vaan kerran tajun pois kuristamisella, naaman auki hakkaamisella ja ihme skitsoilua mm. pakotti mut paikkaamaan haavojaan parsinneulalla ja ompelulangalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän