Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä sain syöpädiagnoosin ja täällä me vaan jutellaan miehen kanssa sen ihastuksesta

Vierailija
14.12.2016 |

Ja kuuntelen kuinka hän on oikein nätti nainen! Ihanan sympaattinen mies.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelasin että mies saa hoitaa kodin kun Mä parantelen itseni. Sitten häivyn

Ap

Juuri näin.

Vierailija
22/86 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kertoa mutta ei kukaan näe mun kärsimystä. Mun mies oikeesti on niin kiltti ja hieno mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sun syöpä on hoidettavissa niin olet voittaja. Mä menetin juuri aidon rakkauden syövälle, jolle ei ollut mitään tehtävissä ja se tuli äkkiä. Voimia<3

Vierailija
24/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisi rehtiä ja suoraselkäistä kertoa miehelle lähtöaikeistasi jo nyt eikä käyttää häntä hyväkseen siihen asti, kunnes paranet. Tuo tarina miehen ihastuksesta lienee jokin tekosyy, jolla oikeutat itsellesi miehen hyväksikäytön tilanteessa, jossa aiot joka tapauksessa erota.

Vierailija
25/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mieskin haluaa eroa jos avoimesti kertoo ihastuksesta.

Vierailija
26/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet on tuollaisia, jäätävän epäempaattisia. Joskus kun olin itse vakavasti sairas, niin mies ei kertaakaan edes kysynyt vointiani. Se kokemus avasi silmäni, en luota mieheeni yhtään tärkeissä asioissa.

27/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olisi rehtiä ja suoraselkäistä kertoa miehelle lähtöaikeistasi jo nyt eikä käyttää häntä hyväkseen siihen asti, kunnes paranet. Tuo tarina miehen ihastuksesta lienee jokin tekosyy, jolla oikeutat itsellesi miehen hyväksikäytön tilanteessa, jossa aiot joka tapauksessa erota.

Jos ihminen jauhaa ihastuksestaan vaimolleen, lastensa äidille joka on juuri saanut syöpädiagnoosin (!), on hyvin aiheellista antaa tämän hoitaa juoksevat velvollisuudet sillä välin kun ap paranee. Ensinnäkään tuollainen tyyppi tuskin hoitaisi muuten edes omaa osuuttaan lapsista ja ties mitä erotaistelua siihen tulisi. Oletko ihan tosissasi että ap:n pitäisi nyt syöpänsä sijaan keskittyä siihen, että (tuollainen) mies saa vapauden puuhata mitä haluaa ja vaikeuttaa ap:n elämää huomattavasti, mahdollisesti hänen oman henkensä kustannuksella? :O Etkö ajattele ollenkaan ap:n lapsia? Lapset varmasti ennemmin ottavat hengissä olevan äidin kuin kuolleen äidin.

Vierailija
28/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä olen samaa mieltä tuon ekan lauseen kanssa, mutta uskon että miehellä on ihastus kyllä. Miten voi odottaa keneltäkään parempaa kohtelua, kuin mitä nyt mieheltä saa, tai ajatella olevansa paremman kohtelun arvoinen, jos itsekin sikailee tuollalailla? Olet veroisesi seurassa ap, sori.

Vierailija
29/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ihminen jauhaa ihastuksestaan vaimolleen, lastensa äidille joka on juuri saanut syöpädiagnoosin (!), on hyvin aiheellista antaa tämän hoitaa juoksevat velvollisuudet sillä välin kun ap paranee. Ensinnäkään tuollainen tyyppi tuskin hoitaisi muuten edes omaa osuuttaan lapsista ja ties mitä erotaistelua siihen tulisi. Oletko ihan tosissasi että ap:n pitäisi nyt syöpänsä sijaan keskittyä siihen, että (tuollainen) mies saa vapauden puuhata mitä haluaa ja vaikeuttaa ap:n elämää huomattavasti, mahdollisesti hänen oman henkensä kustannuksella? :O Etkö ajattele ollenkaan ap:n lapsia? Lapset varmasti ennemmin ottavat hengissä olevan äidin kuin kuolleen äidin.

Mutta olisi miehelle reilumpaa, että hänkin tietäisi, millaisessa projektissa on mukana. Vain auttamassa ap:n uuteen elämään, ei sitten mitään suhteen jatkoa siitä. Ei tarvitsekaan, mutta itse en kykenisi olemaan epärehellinen. Ei se mieskään selkeästi.

Vierailija
30/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä syöpä sulla on? Onko se hoidettavissa?

Vierailija
31/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on tuollaisia, jäätävän epäempaattisia. Joskus kun olin itse vakavasti sairas, niin mies ei kertaakaan edes kysynyt vointiani. Se kokemus avasi silmäni, en luota mieheeni yhtään tärkeissä asioissa.

tervetuloa klubiin, sisko.

32/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mutta olisi miehelle reilumpaa, että hänkin tietäisi, millaisessa projektissa on mukana. Vain auttamassa ap:n uuteen elämään, ei sitten mitään suhteen jatkoa siitä. Ei tarvitsekaan, mutta itse en kykenisi olemaan epärehellinen. Ei se mieskään selkeästi.

Jos ap:lla olisi mitään takeita siitä, että mies hoitaisi homman kotiin, niin aivan varmasti hän kertoisi. Mutta minä löisin vetoa, että jos ap kertoisi, ukko pakkaisi weekend-kassin ja häviäisi kuin pieru saharaan uuden tyttiksen kanssa, jättäen ap:n hoitamaan kaiken yksin + syövän.

Vierailija
33/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskity nyt paranemiseen, tai et ole elossa kohta. ota esille eroasiat ja muut sitten myöhemmin. mulla oli hieman sama tilanne ja kun voitin syövän, niin mies rakastu uudelleen minuun. nyt kannattaa valjastaa kaikki pyörimään syövän ympärilläsi ja kaikkien tulee auttaa sinua. ruokavalio, stressitön elämä, mieti onko sinulla jotain mitä haluaisit vielä tehdä ennenkuin voimat menee jne. lempimusiikkia, parasta ruokaa ja tapaa kaikki hyvät ystävätkin ja kerro tilanne ja valmistele heidät siihen,että lähtö voi tulla. miehesi uudelle ihastukselle kerro myös, että tilanne on paha ja pyydä apua häneltäkin. sinun tulee itse järjestää tilanteet niin, että hyvä lähteä, jos lähtö tulee. ihmiset ympärilläsi voivat kieltää sen tai olla hyväksymättä sitä, mutta sinun tulee järjestää kuitenkin kaikki pahimman varalle.

Vierailija
34/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossahan mies on itse kertonut lähtöaikeistaan vai ajatteletko sinä, että miehellä on oikeus haikailla toisen perään ja olettaa, että kotona kaikki rullaa kuten ennenkin?

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä, millaista on sairastaa syöpää ja miten hoidot vaikuttavat. Onko sinusta ok, että lapset hoitavat kodin ja äitiään pahimmissa vaiheissa, jotta miehellä on vapaus leikkiä poikamiestä?

Oma puoliso sairastaa syöpää ja jos minulla lähtöaikeita olisi ollut, ne olisin laittanut syrjään niin pitkäksi aikaa, että mies toipuu. Kommenttisi hyväksikäytöstä on kyllä harvinaisen typerä.

Vierailija
35/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuolet syöpääsi, niin miehesi on tuskissaan monta viikkoa siitä minkälaisen hienon vaimon menetti.

Vierailija
36/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa nyt heti. Luulen, että syöpäkin paranee helpommin kun pääset eroon kuormittavista ihmisistä. 

Vierailija
37/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos ap:lla olisi mitään takeita siitä, että mies hoitaisi homman kotiin, niin aivan varmasti hän kertoisi. Mutta minä löisin vetoa, että jos ap kertoisi, ukko pakkaisi weekend-kassin ja häviäisi kuin pieru saharaan uuden tyttiksen kanssa, jättäen ap:n hoitamaan kaiken yksin + syövän.

Päinvastoin. Ehkä se olisi se tarvittava wake up call. Ja siis vaikka jättäisikin, niin mitä sitten? Miten kukaan voi ottaa apua vastaan ihmiseltä, jonka tietää antavan sitä ei-sydämestään? Eli jos uskoo toisen niin vähän välittävän minusta, että jättää, jos mä nyt sanon, että kun paranen niin mä lähden? En ikimaailmassa haluaisi parannella itseäni tuollaisessa seurassa.

Vierailija
38/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kuolet syöpääsi, niin miehesi on tuskissaan monta viikkoa siitä minkälaisen hienon vaimon menetti.

Entä sitten? Mitä se auttaisi nyt tai sitten, jos olisikin?

Vierailija
39/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tuossahan mies on itse kertonut lähtöaikeistaan vai ajatteletko sinä, että miehellä on oikeus haikailla toisen perään ja olettaa, että kotona kaikki rullaa kuten ennenkin?

Sinulla ei taida olla mitään käsitystä, millaista on sairastaa syöpää ja miten hoidot vaikuttavat. Onko sinusta ok, että lapset hoitavat kodin ja äitiään pahimmissa vaiheissa, jotta miehellä on vapaus leikkiä poikamiestä?

Oma puoliso sairastaa syöpää ja jos minulla lähtöaikeita olisi ollut, ne olisin laittanut syrjään niin pitkäksi aikaa, että mies toipuu. Kommenttisi hyväksikäytöstä on kyllä harvinaisen typerä.

Eihän tuossa ollut vaihtoehtoina se, että mies leikkii poikamiestä TAI auttaa, VAAN että mies auttaa, mutta joko tietää, että ap aikoo jättää hänet parannuttuaan, TAI että se pimitetään mieheltä.

Tosin en tajua, miten täällä kuvitellaan, että miehestä olisi avuksi kummassakaan mallissa? :D Siksikään ei häviä mitään, jos kertoo, että jätän sinut vasta kun olen parantunut, jotta saan sen avun, mitä tarvitsen, nyt.

En ole lainaamasi kirjoittaja.

Vierailija
40/86 |
15.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja koti miehen vastuulle, kunnes sinä paranet syövästä. Senjälkeen pöydälle seuraava askel, mikä se silloin onkaan.

Ihan sama mitä haihatteluja miehellä on meneillään, todellisuus on nyt mitä on ja vaatii vastuunkantoa. Sinulla terveydestäsi (tai lapsilla ei pian ole äitiä), miehellä jälkikasvustaan (kun viriili kerran on). Siitä sitten aikanaan jatkatte.