Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä sain syöpädiagnoosin ja täällä me vaan jutellaan miehen kanssa sen ihastuksesta

Vierailija
14.12.2016 |

Ja kuuntelen kuinka hän on oikein nätti nainen! Ihanan sympaattinen mies.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
17.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs, jos on syövästä toipunut jo muutaman vuoden ikäisenä niin kuin olen itse ja on myös todella moni muu; saanko loppuelämäni vedota syöpään?

Entäs kun minulta kysytään, selvisinkö syövästäni? Nii-in, tässä sitä itsekin ihmettelen, selvisinkö vai olenko nyt aave. On se hyvä kysymys, ja miksei kaikkien miesten tule ihailla minua ja olla osoittamatta huomiotaan muille?

Nyt ei ole kyse aiemmin sairastetusta vaan tällä hetkellä hoidettavasta syövästä. Tuskinpa sinun tarvitsi hoitojen aikana tehdä huonosti voivanakin kaikkia kotitöitä vanhempiesi keskittyessä kertomaan sinulle ihastuksistaan. Siis on kyse vain tämän hetken käytännön asiasta.

Minä olen sairastanut syövän aikuisena, ja mieheni pyöritti huushollia niinä päivinä, kun en itse hoidoilta jaksanut tai ehtinyt. Onko se kuvaamaasi ihailua yms? Ei sen puoleen, mieheni piti silloinkin kiinni myös harrastuksistaan, ja itsekin sanoin, että pitäköön niistä kiinni. Kuitenkin: onko sinusta täysin normaalia ja asiallista, että vaimon tehtävä - olipa hänellä syöpä tai ei - olisi sujuvasti ja ystävällisesti kuunnella ja keskustella miehensä ihastuksista? 

Vierailija
82/86 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä sai rintasyövän. Hän pääsi sopeutumisvalmennuskurssille, jonne meni miehensä kanssa. Muita miehiä siellä ei sitten näkynytkään. Kurssilla sanottiin, että miehet jättävät syöpää sairastavat naiset useimmin mitä naiset vastaavassa tilanteessa.

Onhan täälläkin monessa ketjussa miehet kommentoineet, että jos kotona ei pääse panemaan, miehellä on oikeus hakea seksiä muualta.

Naiset jättävät sitten kun miehen toimeentulo loppuu.

Ainoastaan siinä tapauksessa, jossa mies viettää rajatonta vapaa-aikaa eikä tee kotona mitään. Nainen ei jaksa työpäivän jälkeen toista työpäivää kotona, missä mies edelleen odottaa palvelua.

Kokeile itse vaikka muutaman kerran, että lojut sohvalla ja koko koti on hyrskynmyrskyn, et ole pedannut petiä, aamiaistarvikkeet on pöydällä lämpiämässä ja huutelet vaimolle, että "missä viivyit, alkaa olla jo nälkä". Tule sitten kertomaan, miten iloinen vaimo oli.

http://www.livescience.com/14705-husbands-employment-threatens-marriage…

"Naiset jättävät sitten kun miehen toimeentulo loppuu."

Amerikassa on täysin erilainen kulttuuri koskien tätä aihetta. Suomalaista tutkimusta samoin tuloksin et tule löytämään.

En ole löytänyt vastaavaa tutkimusta suomesta ollenkaan, enkä varmaan tule löytämään. Täällä ei saa puhua, ainakaan "virallisella" tasolla näistä asioista.

Täällä naiset eivät ole taloudellisesti riippuvaisia miehestä. Siinäpä oikea syy.

Ei ne ole yhdysvalloissakkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että paranet mutta ota myös huonoimmat mahdollisuudet huomioon. Jos olette naimisissa ja menet huonoon kuntoon mies päättää hoidostasti. Jos kuolet niin miehesi perii sinut ja ihastuksensa voi muuttaa teille.

Vierailija
84/86 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävä sai rintasyövän. Hän pääsi sopeutumisvalmennuskurssille, jonne meni miehensä kanssa. Muita miehiä siellä ei sitten näkynytkään. Kurssilla sanottiin, että miehet jättävät syöpää sairastavat naiset useimmin mitä naiset vastaavassa tilanteessa.

Onhan täälläkin monessa ketjussa miehet kommentoineet, että jos kotona ei pääse panemaan, miehellä on oikeus hakea seksiä muualta.

Ainoastaan siinä tapauksessa, jossa mies viettää rajatonta vapaa-aikaa eikä tee kotona mitään. Nainen ei jaksa työpäivän jälkeen toista työpäivää kotona, missä mies edelleen odottaa palvelua.

Kokeile itse vaikka muutaman kerran, että lojut sohvalla ja koko koti on hyrskynmyrskyn, et ole pedannut petiä, aamiaistarvikkeet on pöydällä lämpiämässä ja huutelet vaimolle, että "missä viivyit, alkaa olla jo nälkä". Tule sitten kertomaan, miten iloinen vaimo oli.

Amerikassa on täysin erilainen kulttuuri koskien tätä aihetta. Suomalaista tutkimusta samoin tuloksin et tule löytämään.

En ole löytänyt vastaavaa tutkimusta suomesta ollenkaan, enkä varmaan tule löytämään. Täällä ei saa puhua, ainakaan "virallisella" tasolla näistä asioista.

Täällä naiset eivät ole taloudellisesti riippuvaisia miehestä. Siinäpä oikea syy.

Telkkarin uutisissa oli pari päivää sitten juttu perustulosta. Toimittaja mainitsi, että perustuloa on kokeiltu myös Yhdysvalloissa ja siinä havaittiin piikki avioeroissa. Saa nähdä, miten Suomessa käy, itse kyllä uskon, että ei.

Vierailija
85/86 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Telkkarin uutisissa oli pari päivää sitten juttu perustulosta. Toimittaja mainitsi, että perustuloa on kokeiltu myös Yhdysvalloissa ja siinä havaittiin piikki avioeroissa. Saa nähdä, miten Suomessa käy, itse kyllä uskon, että ei.

Tämä kiinnosti, joten googlasin vähän. Kyseessä oli Nixonin aikana tehty kokeilu. Saattaa olla että tuo tulos ei pidä paikkansa, ainakin jotkut ovat myöhemmin väittäneet ettei tuo seuraamus ollut todellinen.

"

Even former Nixon advisor Daniel Moynihan stopped believing in basic income, following a fatal discovery upon publication of the final results of the Seattle experiment. One finding in particular grabbed everybody’s attention: The number of divorces had jumped more than 50%. Interest in this statistic quickly overshadowed all the other outcomes, such as better school performance and improvements in health. A basic income, evidently, gave women too much independence.

Ten years later, a reanalysis of the data revealed that a statistical error had been made; in reality, there had been no change in the divorce rate at all.

"

Vierailija
86/86 |
19.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoitan siis vielä, että tuo oli mahdollisesti virheellinen tutkimustulos, ja se on 60 ja 70 luvulta. Tukiverkosto oli Jenkeissä erilainen, kuin mitä se on 2000 luvulla.